premza Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Včeraj sem slišal na radiju. Če imaš vgrajen neoriginalen katalizator, te bodo na tehničnem zavrnili, tudi če bo ispuh OK. Vgrajen je lahko samo homologiran katalizator. Tako baje predpisuje uredba o vgradnji homologiranih nadomestnih delov. Kot kaže ne bo nič z katalizatorji za 30 jurjev. Pa naj še kdo reče, da je ekologija razlog za sprejetje tega predpisa. :angry: Naj še serviserji zlobirajo, da bo servisna knjižica predpogoj za tehnično brezhibnost vozila... :blink: BANDA! :angry:
premza Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 A je koga zanimala ekologija, ko smo 1.000.000 starih trikotnikov na odpad zmetali, ker karnaenkrat niso bili več dobri. :angry: 200 šleparjev odpadne plastike :?
MaraudeR Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Glede originalnih in homologiranih delovzakon le predpisuje, da morajo biti v vozilu in na njem vgrajene samo naprave, rezervni deli in oprema ali posamezni sklopi, ki so homologirani, če se za takšne naprave, nadomestne dele in opremo ali posamezne sklope zahteva homologacija. Za vse sestavne dele, sisteme in opremo vozil, za katere je po ustrezni odredbi predpisana homologacija, mora proizvajalec, uvoznik ali prodajalec vozil posredovati tržišču in servisni mreži samo originalne nadomestne dele oziroma homologirane nadomestne dele, opremljene s homologacijsko oznako in oznako proizvajalca. To velja tudi za nadomestne dele, ki so neposredno vključeni v posamezne homologirane sklope oziroma sisteme vozila, kot so zavorne obloge, izpušni lonci, svetlobna električna oprema itd. Torej imaš lahko v vozilo vgrajen neoriginalen nadomestni del, ki pa ima ustrezno homologacijo.
Zok Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Preberite si pravilnike. V njih lepo piše, avti registrirani do datuma XX.XX.XXXX morajo prestati blage pogoje WWW avti, prvič registrirani med XX.XX.XXXX in YY.YY.YYYY morajo dosegati malo strožje pogoje QQQ avti, registrirani po YY.YY.YYYY dosegajo stroga merila ZZZ. Tako, da je za starostne razrede poskrbljeno. ce se ne motim, velja da za tiste pred '86 brez kat. da lahk majo do 4.5 vol. % ogljikovih oksidov, nad '86 brez kat. 3,5%, tisti s katalizatorjem 0,5%, in tisti z uravnavanim katalizatorjem do 03 % COx. oldtimerji pa naj bi bili oprosceni (to velja za bencinarje). dizl pa itak noben ne bo prezivel ce ga bojo do rdecga teral. :angry: se se bomo tepl!! :angry: dobr da nam cvajtaktarjev ne merijo... :lol1:
motomanijak Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Še dobro da sem pred dobrim mesecem katrco razbil, pa mi ne bo treba na tehničnega. :lol1: Avto je vozen BP, ampak je malo razbit, popravilo stane pa več kot avto :BUA: Tko da se bom vozil se 2 tedna (do konca tehničnega :naughty: ) pol pa... ? Na odpad? Kupi kdo?
Brrrm Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 A je koga zanimala ekologija, ko smo 1.000.000 starih trikotnikov na odpad zmetali, ker karnaenkrat niso bili več dobri. :angry: 200 šleparjev odpadne plastike :? Samo 999.999 Sem zadnjič na prekmurski avtocesti (brez odstavnih pasov) naletel na enega, ki je imel avto ustavljen (pokvarjen) na voznem pasu in samo 10 m za avtom postavljen še stari trikotnik, vse skupaj pa v ovinku, da si ga opazil, ko si bil komaj 100 m od njega :angry:
hotschko Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Ni problem v starem avtu, ampak v slabem vzdrževanju ... tudi malenkosti kot so slabe svečke, zapacan filter ... so lahko vzrok za neustreznost na tehničnem pregledu.
MaraudeR Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 ...kdor se misli znebiti startih avtov naj pohiti, saj bo potrebno po sprejetju novega ZVCPja ob odjavi vozila iz prometa predložiti potrdilo, da je bilo vozilo strokovo (ekološko) uničeno...če se ne motim ima trenutno koncesijo le eno podjetje, ki kar lepo zaračuna za to storitev...
Lucky Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 No, smo le razčistili to s katalizatorji. Tenks Marauder, zakladnica zakonskih listkov in podlistkov. :) Imam pa novo vprašanje: A ve kdo približno razliko v ceni med homoligiranim katalizatorjem XY in oroginalnim nadomestnim katalizatorjem YX znamke avtomobilov? A tisti za 30 tisočakov niso homologirani? A ja, pa še eno bolj za mehanike. Baje, da če gre katalizator, gre tudi lambda sonda. Ta pa stane še enkrat tolk. Se da tudi te dobiti izven katere od servisnih mrež avtomobilskih znamk? Malo preračunavam, imamo pri bajti dva avta, ki najverjetneje ne gresta skozi tehničnega. Kaj mi je storiti? :hmm:
ceco Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Malo preračunavam, imamo pri bajti dva avta, ki najverjetneje ne gresta skozi tehničnega. Kaj mi je storiti? :hmm: Kupite dizle. Ti nimajo katalizatorja.
lina Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 (popravljeno) homoligiranim katalizatorjem XY in oroginalnim nadomestnim katalizatorjem YX znamke avtomobilov? A tisti za 30 tisočakov niso homologirani :doze: Sicer ne vem uradnega odgovora imam pa čas da mal bluzim. Ne vem zakaj bi nekdo-trgovina prodajala nehomologirane katalizatorje, če kupec nima z njimi kaj počet, edin če ne bo registriral vozila in se sam po gmajni vozu---sam zakaj bi pa pol sploh katalizator gor dajal??? Na tv je bilo rečeno, da stane katalizator za clio-ta 130 000 neoriginalen pa 30. 000 Če ti je problem pol kupi/sposodi si enega in ga imej samo za tehnični pregled pol ga pa spravi za drugič. Popravljeno December 2, 2003. Popravil lina
lina Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 BTW a se sploh lahko uvozi kakšno stvar za prodajo brez homologacije?
premza Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 ...kdor se misli znebiti startih avtov naj pohiti, saj bo potrebno po sprejetju novega ZVCPja ob odjavi vozila iz prometa predložiti potrdilo, da je bilo vozilo strokovo (ekološko) uničeno...če se ne motim ima trenutno koncesijo le eno podjetje, ki kar lepo zaračuna za to storitev... Še ena veleumna! :lol1: Revežem je treba vse pobrat! :OK:
HHV Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Še ena veleumna! :lol1: Revežem je treba vse pobrat! :OK: Hm, kaj pa če se vozilo strokovno samoužge??
Yoldi Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Lastniki dizelc pozor!!!Renoult traffic-l.90 220kkm prestal test brez razsutja. Od dopuščenih 2,5 & je kadil samo 0,8 (super light) Še 200kkm pol pa bo(z malo pameti)
MaraudeR Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Hm, kaj pa če se vozilo strokovno samoužge?? razen če ne izpuhti v zrak še vedno ostane nekaj železja in drugih ostankov, ki ji pač ne moreš pustiti za prvim grmom v sosednji vasi (na lastnem dvorišču itak nihče ne pušča odpadkov)...
curi Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Živjo slišal sem od mehanika da je za dizle ki grejo na teh.pregled,ZELO priporpčljivo da naredijo servis(mejava olja-filtra, zračnega filtra ),da izboljša ispuh za 30% LP Curi :yea2:
Thundercat Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Živjo slišal sem od mehanika da je za dizle ki grejo na teh.pregled,ZELO priporpčljivo da naredijo servis(mejava olja-filtra, zračnega filtra ),da izboljša ispuh za 30% LP Curi :yea2: ma kr neki ga serjejo....mi ne diši nč ta nova zadeva....me prav zanima kako bo to na nas vplivalo.....
MaraudeR Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Živjo slišal sem od mehanika da je za dizle ki grejo na teh.pregled,ZELO priporpčljivo da naredijo servis(mejava olja-filtra, zračnega filtra ),da izboljša ispuh za 30% LP Curi :yea2: v bistvu so redni servisi priporočljivi za vsa vozila
MaraudeR Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 ma kr neki ga serjejo....mi ne diši nč ta nova zadeva....me prav zanima kako bo to na nas vplivalo..... ...če avto že sedaj redno servisiraš ne bo bistvenih sprememb ...za tiste, ki peljejo avto na servis samo ko se kaj pokvari bo pa malce drugače
Andrej777 Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Moj stric ma tehničenga 20.12 pa je šel že pred 1.12 in tako naredu drgač pa nebi naredu. Golf 2 1,6D 1991, redno servisiran,130.000km nikol na kurilcu.... Uglavnem ko sem to slišu sem se zamislu če bo kakšen golfič sploh naredu :cry: :cry: Mi mamo pa MB 200D doma 1991, 250.00km tut redno servisiran,nikol kurilca vidu in ut pokadit ga še nisem vidu ko ga naturiraš. Mislte da je lahko z njim kej problemov??
dare Objavljeno December 2, 2003 Opozori Objavljeno December 2, 2003 Da se zopet vrnemo k rdeči niti. Avtomobili z bencinskimi motorji, prvič registrirani pred 1. avgustom 1976 in avtomobili z dieselskimi motorji, prvič registrirani pred 1. januarjem 1980 so oproščeni merjenja kakovosti izpuha na tehničnih pregledih. Ravno tako ne bodo merili izpušnih plinov pri motornih kolesih, kolesih z motorjem, traktorjem.
BONO Objavljeno December 3, 2003 Opozori Objavljeno December 3, 2003 Glede originalnih in homologiranih delovzakon le predpisuje, da morajo biti v vozilu in na njem vgrajene samo naprave, rezervni deli in oprema ali posamezni sklopi, ki so homologirani, če se za takšne naprave, nadomestne dele in opremo ali posamezne sklope zahteva homologacija. Za vse sestavne dele, sisteme in opremo vozil, za katere je po ustrezni odredbi predpisana homologacija, mora proizvajalec, uvoznik ali prodajalec vozil posredovati tržišču in servisni mreži samo originalne nadomestne dele oziroma homologirane nadomestne dele, opremljene s homologacijsko oznako in oznako proizvajalca. To velja tudi za nadomestne dele, ki so neposredno vključeni v posamezne homologirane sklope oziroma sisteme vozila, kot so zavorne obloge, izpušni lonci, svetlobna električna oprema itd. Torej imaš lahko v vozilo vgrajen neoriginalen nadomestni del, ki pa ima ustrezno homologacijo. Kaj mora pisat na katalizatorju, da se smatra, da je homologiran?
MaraudeR Objavljeno December 3, 2003 Opozori Objavljeno December 3, 2003 načeloma mora biti priložen dokument iz katerega je razvidno, da je bil preizkus opravljen pri Uradu Republike Slovenije za standardizacijo in meroslovje in da katalizator ustreza določilom Odredbe o homologiranju nadomestnih katalizatorjev za motorna vozila...povečini pa ustreza potrdilo o ustreznosti EU normam (npr. TüV)...
premza Objavljeno December 3, 2003 Opozori Objavljeno December 3, 2003 Kaj mora pisat na katalizatorju, da se smatra, da je homologiran? Bog ve :? Vzemi flomaster na tehničnega, pa dopiši, če bo stric kontrolor opazil, da kaj manjka! :naughty: Pol leta bo imel itak vsak svoja pravila (tako kot pri nalepkah)! :wacko:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se