Skoči na vsebino

Novosti na tehničnem o meritvah plinov


majaCRX

Priporočene objave

pa na TV so nas začeli bombardirati z najboljšimi in oh in ah ponudniki katalizatorjev.. :wacko:

pričakovano.. <_<

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem pri mehaniku opazil, da na veliko vgrajujejo obnovljene katalizatorje. Ali so obnovljeni dovoljeni oz. homologirani?

Slišal sem tudi, da katalizatorje izdeluje neka firma iz okolice Izole. A kdo kaj ve o tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Slišal sem tudi, da katalizatorje izdeluje neka firma iz okolice Izole. A kdo kaj ve o tem?

Prodajajo uvožene univerzalne in obnovljene originalne katalizatorje...sicer pa je teh prodajalcev kar nekaj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW a se sploh lahko uvozi kakšno stvar za prodajo brez homologacije?

Če nima ta stvar TUV certifikata, ga na noben način ne boš mogla homologirati v SLO!!!!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj avto je bencinc 1,4 s katalzatorjem. Star je pet let in ima natanko 202.000 km.

V petek sem ga peljal na tehnični in ga brez problema naredil.

Preglednik mi je celo rekel, da je rezultat meritve plinov odličen. (Katalizator je še vedno original gor).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa sam neki zanima, kako je možno, da nas država tok natepava za eno registracijo pod krinko, da se vse dela za stroge ekološke standarde bla, bla, bla.

Potem pa naj mi vodilni v državi razložijo, kako je možno, da v npr. razviti in demokracijski Ameriki registrirajo V8 avto z 5.0l mrcino za drobiž(po mojih info. za 450 $+ostala zavarovanja itd.), pa še bencin majo tok poceni, da ga nikjer ni drugje.

LP

:SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS :SS

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato ker bi radi luft nad našimi petimi kvadrati zemlje ohranili kolikor toliko čist - da bodo imela natova letala pri preletih boljši izkoristek... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa sam neki zanima, kako je možno, da nas država tok natepava za eno registracijo pod krinko, da se vse dela za stroge ekološke standarde bla, bla, bla.

Potem pa naj mi vodilni v državi razložijo, kako je možno, da v npr. razviti in demokracijski Ameriki registrirajo V8 avto z 5.0l mrcino za drobiž(po mojih info. za 450 $+ostala zavarovanja itd.), pa še bencin majo tok poceni, da ga nikjer ni drugje.

Pač je možno. Če hočeš, se lahko preseliš v Ameriko, pa boš deležen te posebne sreče. In poceni bencina.

Aja, ne vem, če veš, kako drage registracije imajo Italijani?

PS: vodilni v državi ti nimajo kaj razlagat ... Tako pač je .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pač je možno. Če hočeš, se lahko preseliš v Ameriko, pa boš deležen te posebne sreče. In poceni bencina.

Aja, ne vem, če veš, kako drage registracije imajo Italijani?

PS: vodilni v državi ti nimajo kaj razlagat ... Tako pač je .

Zdej ne vem, če je blo to napisan cinično, sam ne maram, da me nategujejo za brez veze, če takoimenovane druge enakopravne države, ki naj bi vzdrževale svetovni mir, v bistvu delajo samo za dobro sebe in ne drugih kot govorijo v javnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, ne vem, če veš, kako drage registracije imajo Italijani?

Pred kratkim sem ujel podatek o povprečni plači v Ita in povprečni ceni zavarovanja, in sicer sta enaka in sta 1000€.

Pri nas je povprečno zavarovanje 420 €, povprečna neto plača pa 600 €.

Po cesti so pa ljudje veselo razlagali kako je zavarovanje predrago za naše plače.

LOL.

Angleži so pa sploh dragi kar se tiče stroškov avtomobilov, kar se zelo pozna pri cenah rabljenih avtomobilov (so praktično zastonj :)).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmmm glede zavarovanja v italiji so bili podatko iz leta 2000 in so sledeči.... za družino 1x avto 1000 ccm 1x avto 1400 ccm in en skuter se je cena vtela blizu 4.000.000 takratnih lir ..... kaj na čaka v EU si pa lahko sam predstavljamo ......

Dalje .....

Danes sem klical lokalnega mehanika za citroene da mi na mojem premo zamenja pa je reku da nima časa da je sam danes 7 katalizatorjev zavaril ?????? haloooo ....

To nas nekatere čaka .... še posebi une k radi stalno avte vozijo na par km razdalje .....

Aja pa menjava sonde je tudi skor obvezna!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iz sporočila službe za stike z javnostjo MNZja...

Meritve emisij izpušnih plinov

Skladno s Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (Uradni list RS, št. 37/03) bodo pooblaščene organizacije za opravljanje tehničnih pregledov motornih in priklopnih vozil začele 1. decembra 2003 izvajati meritve emisij izpušnih plinov.

V 188. členu Zakona o varnosti cestnega prometa (Uradni list RS, št. 30/98, 61/2000, 21/2002 in 67/2002) je določeno, da se tehnični pregledi motornih in priklopnih vozil, razen motokultivatorjev in delovnih strojev, opravljajo najmanj enkrat na leto. Nadalje je v petem odstavku tega člena določeno, da se pri tehničnem pregledu ugotovijo podatki o vozilu iz 176. člena tega zakona, stanje predpisanih naprav in opreme in izpolnjevanje drugih pogojev, predpisanih za udeležbo v cestnem prometu.

Natančnejši pogoji za opravljanje tehničnih pregledov motornih in priklopnih vozil in način opravljanja tehničnih pregledov vozil pa so predpisani s Pravilnikom o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (Uradni list RS, št. 95/01, 52/02 in 37/03). Novi Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil je usklajen z zahtevami direktiv evropske skupnosti 96/96/EC, ki jo dopolnjujejo direktive 99/52/EC - meritev emisij dizelskih motorjev in 2001/9/EC - meritev emisij bencinskih motorjev.

Pravilnik o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil v celoti povzema zahteve direktiv 99/52/EC in 2001/9/EC glede merjenja emisij bencinskih in dizelskih motorjev.

V prvem odstavku 89. člena Pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (Uradni list RS, št. 95/01 in 52/02) je določeno, da morajo pooblaščene organizacije, ki so pridobile pooblastilo za opravljanje tehničnih pregledov vozil pred uveljavitvijo tega pravilnika, pogoje iz 13. in 14. člena tega pravilnika izpolniti najkasneje do 1. 12. 2002, ta rok pa je bil s Pravilnikom o spremembah in dopolnitvah pravilnika o tehničnih pregledih motornih in priklopnih vozil (Uradni list RS, št. 37/03) podaljšan do 1. 12. 2003. Prvotni rok za začetek meritev je bil prestavljen za eno leto zaradi boljše pripravljenosti tako lastnikov vozil kot servisov in izvajalcev tehničnih pregledov. V tem času naj bi se pooblaščene organizacije za opravljanje tehničnih pregledov motornih in priklopnih vozil v Republiki Sloveniji temeljito pripravile na izvajanje kontrole emisij izpušnih plinov. Medtem so že izvajale vzorčne meritve za boljšo pripravljenost vseh pooblaščenih organizacij na začetek meritev emisij izpušnih plinov in ugotovitev dejanskega stanja registriranih vozil glede ekološke sprejemljivosti.

Pri meritvah emisij izpušnih plinov bencinskih motorjev bomo za referenčne vrednosti koncentracije ogljikovega monoksida uporabljali predpisane vrednosti, določene v Pravilniku o minimalnih zahtevah, ki jih morajo izpolnjevati nekatere naprave in oprema vozil v cestnem prometu (Uradni list RS, št. 97/02 z dne 15.11.2002).

Meritve emisij izpušnih plinov se ne bodo opravljale za traktorje, kolesa z motorjem in motorna kolesa ter za vozila z vgrajenim dieselskim motorjem, ki so bila prvič registrirana pred 01.01.1980.

Priloge:

direktiva 2003 27 EC

direktiva 2001 9 EC

direktiva 1999 52 EC

tehnični pregledi v RS

postopki merjenja

EKOTEST

EKOTEST rezultati meritev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred kratkim sem ujel podatek o povprečni plači v Ita in povprečni ceni zavarovanja, in sicer sta enaka in sta 1000€.

Pri nas je povprečno zavarovanje 420 €, povprečna neto plača pa 600 €.

Danes sem se pogovarjal z enim možakom iz Francije. Rekel, je, da je v Franciji registracija oz. zavarovanje povprečnega avta (1600 ccm) okoli 300 EUR. Seveda pa je veliko dražje za mladino pri 18 letih. Pa če primerjamo francoske in slovenske plače . . . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj je tudi pri nas.

Berem podatke za Sharana TDI:

zavarovanje 42093 tolarjev

uporaba cest 24770 tolarjev

nalepka in ostalo 5000 tolarjev

skupaj 71800 tolarjev

71800 / 237 = 303€

To je dovolj za registracijo in enako je verjetno tisti stric iz Francije povedal.

Prav gotovo pa v Franciji za 300 € ne dobiš obveznega zavarovanja+taks+kasko zavarovanja.

Ni zunaj zlato vse, kar se sveti in čisto prav zares ceneje vse, kar kdo reče. :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo,Brrrm ti si podal podatke zavarovanja s 50%popusta, če plačaš polno je pa mal drugače,nimajo vsi 50%popusta LP Curi :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na ribe se ne spoznam kaj dosti. Edino, kar vem, da imajo sedaj pri Tušu orade v akciji po 1380/kg, kar je ugodno in grem popoldne ponje :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj res vrtijo motorje na rdeče polje. Jaz do sedaj še mojega dizla nisem pritisnil več kot na 3500 kar sem imel na avtocesti kjer sem sprobal max. hitrost. Vozilo vozim do max. 3000 pri pospeševanju in oni norec na tehničnem ga bo vrtel do 5000, pa kaj so ti normalni, bom raje šel na servis in naj naredijo blokado motorja mi na 3500 pred tehničnim in potem nazaj na normalne vrtljaje. Saj sem kupl dizla iz tega razloga, da ga ne bom terel v obrate. No za enkrat še nimam straha pred tehničnim ker je avto nov in tri leta ne rabim tehničnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, naj bi ga, diesla, zavrteli od prostega teka pa do najvišjih dovoljenih obratov. In to večkrat, eno za drugim.

Moj tudi še od daleč ni videl rdečega polja.

Kako to zgleda, bom videl konec junija 2004, ko gre prvič na tehničnega.

Pa saj, to je samo stroj, za katerega je itak predvideno, da se lahko brez škode zavrti do rdečega, pa tudi v rdečem je lahko za kratek čas. Zato iz tega ne delam tragedije.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ŽIvjo,Jozl in Brrrm,vidva imata novejše dizle,kaj pa mi s starimi golfi,ko bo na teh.dal gas do konca pa nekaj časa bo to trajalo,mam občutek da bo ves olje ven vrglo pa mogoče bo tut zaribal," fino delajo",drugače pa čuvam avto in delam redne srvise LP Curi :huh: O:-) O:-) :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V dopolnitvi pravilika o izvajanju tehničnih pregledov piše (ne čisto dobesedno tako), da lahko preglednik zavrne izvedbo merjenja izpuha na avtomobilu, če po svoji vesti in pameti presodi, da bi to ogrozilo ali avto ali njega ali kar celo halo tehničnih pregledov.

In potem boš ti tisti, ki boš moljakal okoli, dajte, preizkusite mi avto :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, na ribe se ne spoznam kaj dosti. Edino, kar vem, da imajo sedaj pri Tušu orade v akciji po 1380/kg, kar je ugodno in grem popoldne ponje :D

Take akcije znajo bit sumljive.

Mal na oči, pa škrge poglej.

B)

Pa saj si ob morju zrasel. Kaj ti nakladam.

:D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!