Skoči na vsebino

Novosti na tehničnem o meritvah plinov


majaCRX

Priporočene objave

A, ne, preizkušeno. Zadnje akcijske ribe pojedli v nedeljo, pa še vsi živi in zdravi, in je akcija sedaj kot naročena, da kupimo zopet 20 ali 24 kosov pa v zmrzovalnik in potem po želji na roštilj z njimi (tudi pozimi, v segu). B)

Če hoče biti kdo tečen in težiti, kaj imajo ribe in avtomobilsko motoristični venpuhi skupnega, da se ribe tukaj pojavljajo: oboje smrdi, če je pokvarjeno. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A, ne, preizkušeno. Zadnje akcijske ribe pojedli v nedeljo, pa še vsi živi in zdravi, in je akcija sedaj kot naročena, da kupimo zopet 20 ali 24 kosov pa v zmrzovalnik in potem po želji na roštilj z njimi (tudi pozimi, v segu). B)

Če hoče biti kdo tečen in težiti, kaj imajo ribe in avtomobilsko motoristični venpuhi skupnega, da se ribe tukaj pojavljajo: oboje smrdi, če je pokvarjeno. :P

Točno to.

A je TUŠ tudi v Ljubljani ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, naj bi ga, diesla, zavrteli od prostega teka pa do najvišjih dovoljenih obratov. In to večkrat, eno za drugim.

Moj tudi še od daleč ni videl rdečega polja.

Kako to zgleda, bom videl konec junija 2004, ko gre prvič na tehničnega.

Pa saj, to je samo stroj, za katerega je itak predvideno, da se lahko brez škode zavrti do rdečega, pa tudi v rdečem je lahko za kratek čas. Zato iz tega ne delam tragedije.

A pa ti strici vedo, kje ima posamezen dizel rdeče polje? Nimajo vsi rdečega polja pri enakih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A potem že kdo renta katalizatorje al ŠE ne?

Kje pa se po vaših izkušnjah dobijo najcenejši homolograni katalizatorji?

Jest bom konec januarja rabu enga za R5 five!

A ti lahko kaj težijo če ni zavarjen na izpušno cev, apak je samo z objemkami pritrjen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam enega kolega mehanika - mi je natrosil nekaj "fint", ki jih po novem doživiš na tehničnem pregledu (no, sedaj je sam pri mehaniku - žolčni kamni).

Ko je peljal (zelo na začetku) enega R-Trafic (starejši letnik) dizel, ga je preglednik za meritev hotel spraviti na 4000 obratov.

Nekdo je pripeljal "Bolhco" in ker tipala za merjenje temperature olja preglednik nikakor ni uspel spraviti skozi luknjo za "šipko", je tipalo vtaknil v izpušno cev - za tisti dan je bilo z merjenji konec, ker ga je skuril.

Ker v teh mrzlih dneh težko dosežejo zahtevano temperaturo olja (80°C) imajo na tehničnem kar svojo posodo z oljem, postavljeno na grelnik, kamor potem vtaknejo tipalo, da se meritev lahko sploh opravi.

Pred nedavnim je kolega na tehničnega pripeljal enega Audija, ki je bil brez katalizatorja (pa bi ga moral imeti) - meritve so bile v predpisanih merah za avto s katalizatorjem.

To, da avto kuri olje ne vpliva negativno na meritev, pomembno je razmerje bencin-zrak in kolega pravi, da pri avtih z uplinjačem kar med meritvijo nastavi uplinjač.

Pravi, da zaradi izpuha "pade" zelo malo avtomobilov (1-2 dnevno pri cca 50 avtih).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Če avto kuri olje - definitivno padeš na pregledu... Seveda pri večjih količinah olja, ne pa pri 1 dcl olja na 1000 km.

Lahko povem iz lastnih izkušenj - pri nizkih obratih je bilo vse v redu, pri povišanih obratih pa se je začelo kaditi ko strela in ekran se je obarval rdečo... :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če avto kuri olje - definitivno padeš na pregledu... Seveda pri večjih količinah olja, ne pa pri 1 dcl olja na 1000 km.

Lahko povem iz lastnih izkušenj - pri nizkih obratih je bilo vse v redu, pri povišanih obratih pa se je začelo kaditi ko strela in ekran se je obarval rdečo... :wacko:

Kateri avto, koliko prevoženih kilometrov, koliko olja ti pa pokuri, kako boš pa zrihtal???

Zanima me, ker imam jaz enega podobnega bolnika!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sosed je danes opravil teh.pregled z renault laguna prevozenih 242000km.Katalizator prvi .A je to mozno ali ne znajo zmerit...vglavnem tip mu je rekel da najprej crknejo katalizatorji pri renaultih...ocitno ni tako.

lp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolega je pred nekaj dnevi peljal Hondo Civic (z katalizatorjem) od punce na tehničnega. Čeprav je bil avto dobor ogret je padel na meritvah izpušnih plinov.

Zato se je podal na tistih par kilometrov AC, ki jo imamo v Pomurju in je avto gnal do konca. Nato se je vrnil na tehničnega in ga brez problema opravil.

Dokaz, da je avtu res potrebno vsake tolko časa malo "očistit" pljuča.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ce boste hodili na tehnicni z zamorjeno masino, boste padli. Saj ko bodo avto zavrteli do rdecega polja, bo iz masine bruhnila vsa svinjarija, ki se je nabrala s pocasno voznjo.

Zato je dobr pred tehnicnim vsaj nekaj 10 km avto sterat na ful, da se masina in izpuh spucata.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje, ce boste hodili na tehnicni z zamorjeno masino, boste padli. Saj ko bodo avto zavrteli do rdecega polja, bo iz masine bruhnila vsa svinjarija, ki se je nabrala s pocasno voznjo.

Zato je dobr pred tehnicnim vsaj nekaj 10 km avto sterat na ful, da se masina in izpuh spucata.

Tadej

Pa saj na tehničnem ne terajo avta do blokade!!!!!!

Največ kar je, merijo na 3500 obratih!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Tadej: ni fora v zamorjenem ali "preluftanem" avtu, ampak v pravilno ogretem avtu, ko je izgorevanje optimalno in nedovoljenih izpuhov posledično najmanj

@majaCRX: bencinarje merijo na povišanih obratih, dizle pa od štantgasa pod ful gasom blokade.

Popravljeno . Popravil hotschko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!