Brrrm Objavljeno December 17, 2003 Opozori Objavljeno December 17, 2003 A, ne, preizkušeno. Zadnje akcijske ribe pojedli v nedeljo, pa še vsi živi in zdravi, in je akcija sedaj kot naročena, da kupimo zopet 20 ali 24 kosov pa v zmrzovalnik in potem po želji na roštilj z njimi (tudi pozimi, v segu). B) Če hoče biti kdo tečen in težiti, kaj imajo ribe in avtomobilsko motoristični venpuhi skupnega, da se ribe tukaj pojavljajo: oboje smrdi, če je pokvarjeno. :P
RAN Objavljeno December 17, 2003 Opozori Objavljeno December 17, 2003 A, ne, preizkušeno. Zadnje akcijske ribe pojedli v nedeljo, pa še vsi živi in zdravi, in je akcija sedaj kot naročena, da kupimo zopet 20 ali 24 kosov pa v zmrzovalnik in potem po želji na roštilj z njimi (tudi pozimi, v segu). B) Če hoče biti kdo tečen in težiti, kaj imajo ribe in avtomobilsko motoristični venpuhi skupnega, da se ribe tukaj pojavljajo: oboje smrdi, če je pokvarjeno. :P Točno to. A je TUŠ tudi v Ljubljani ?
curi Objavljeno December 17, 2003 Opozori Objavljeno December 17, 2003 Živjo,Brrrm,bojo pa spet kuverte v modi LP Curi :yea2:
BONO Objavljeno December 17, 2003 Opozori Objavljeno December 17, 2003 Ja, naj bi ga, diesla, zavrteli od prostega teka pa do najvišjih dovoljenih obratov. In to večkrat, eno za drugim. Moj tudi še od daleč ni videl rdečega polja. Kako to zgleda, bom videl konec junija 2004, ko gre prvič na tehničnega. Pa saj, to je samo stroj, za katerega je itak predvideno, da se lahko brez škode zavrti do rdečega, pa tudi v rdečem je lahko za kratek čas. Zato iz tega ne delam tragedije. A pa ti strici vedo, kje ima posamezen dizel rdeče polje? Nimajo vsi rdečega polja pri enakih obratih.
marijan Objavljeno December 18, 2003 Opozori Objavljeno December 18, 2003 je vprašanje saj ne vedo noti kako delujejo premze na moto guzziju, pol ti pa reče matr nožna zavora pa bol burno prime :D
burgy Objavljeno December 23, 2003 Opozori Objavljeno December 23, 2003 A potem že kdo renta katalizatorje al ŠE ne? Kje pa se po vaših izkušnjah dobijo najcenejši homolograni katalizatorji? Jest bom konec januarja rabu enga za R5 five! A ti lahko kaj težijo če ni zavarjen na izpušno cev, apak je samo z objemkami pritrjen?
Roman Objavljeno December 26, 2003 Opozori Objavljeno December 26, 2003 Imam enega kolega mehanika - mi je natrosil nekaj "fint", ki jih po novem doživiš na tehničnem pregledu (no, sedaj je sam pri mehaniku - žolčni kamni). Ko je peljal (zelo na začetku) enega R-Trafic (starejši letnik) dizel, ga je preglednik za meritev hotel spraviti na 4000 obratov. Nekdo je pripeljal "Bolhco" in ker tipala za merjenje temperature olja preglednik nikakor ni uspel spraviti skozi luknjo za "šipko", je tipalo vtaknil v izpušno cev - za tisti dan je bilo z merjenji konec, ker ga je skuril. Ker v teh mrzlih dneh težko dosežejo zahtevano temperaturo olja (80°C) imajo na tehničnem kar svojo posodo z oljem, postavljeno na grelnik, kamor potem vtaknejo tipalo, da se meritev lahko sploh opravi. Pred nedavnim je kolega na tehničnega pripeljal enega Audija, ki je bil brez katalizatorja (pa bi ga moral imeti) - meritve so bile v predpisanih merah za avto s katalizatorjem. To, da avto kuri olje ne vpliva negativno na meritev, pomembno je razmerje bencin-zrak in kolega pravi, da pri avtih z uplinjačem kar med meritvijo nastavi uplinjač. Pravi, da zaradi izpuha "pade" zelo malo avtomobilov (1-2 dnevno pri cca 50 avtih).
BONO Objavljeno December 26, 2003 Opozori Objavljeno December 26, 2003 A je bil že kdo zavrnjen zaradi neoriginalnega ali obnovljenega katalizatorja, kljub pozitivni meritvi?
Mali bik Objavljeno Januar 6, 2004 Opozori Objavljeno Januar 6, 2004 Če avto kuri olje - definitivno padeš na pregledu... Seveda pri večjih količinah olja, ne pa pri 1 dcl olja na 1000 km. Lahko povem iz lastnih izkušenj - pri nizkih obratih je bilo vse v redu, pri povišanih obratih pa se je začelo kaditi ko strela in ekran se je obarval rdečo... :wacko:
BONO Objavljeno Januar 6, 2004 Opozori Objavljeno Januar 6, 2004 Če avto kuri olje - definitivno padeš na pregledu... Seveda pri večjih količinah olja, ne pa pri 1 dcl olja na 1000 km. Lahko povem iz lastnih izkušenj - pri nizkih obratih je bilo vse v redu, pri povišanih obratih pa se je začelo kaditi ko strela in ekran se je obarval rdečo... :wacko: Kateri avto, koliko prevoženih kilometrov, koliko olja ti pa pokuri, kako boš pa zrihtal??? Zanima me, ker imam jaz enega podobnega bolnika!
krca25 Objavljeno Januar 6, 2004 Opozori Objavljeno Januar 6, 2004 Sosed je danes opravil teh.pregled z renault laguna prevozenih 242000km.Katalizator prvi .A je to mozno ali ne znajo zmerit...vglavnem tip mu je rekel da najprej crknejo katalizatorji pri renaultih...ocitno ni tako. lp.
Guzzila Objavljeno Januar 7, 2004 Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 Kolega je pred nekaj dnevi peljal Hondo Civic (z katalizatorjem) od punce na tehničnega. Čeprav je bil avto dobor ogret je padel na meritvah izpušnih plinov. Zato se je podal na tistih par kilometrov AC, ki jo imamo v Pomurju in je avto gnal do konca. Nato se je vrnil na tehničnega in ga brez problema opravil. Dokaz, da je avtu res potrebno vsake tolko časa malo "očistit" pljuča.
.T. Objavljeno Januar 7, 2004 Opozori Objavljeno Januar 7, 2004 Fantje, ce boste hodili na tehnicni z zamorjeno masino, boste padli. Saj ko bodo avto zavrteli do rdecega polja, bo iz masine bruhnila vsa svinjarija, ki se je nabrala s pocasno voznjo. Zato je dobr pred tehnicnim vsaj nekaj 10 km avto sterat na ful, da se masina in izpuh spucata. Tadej
majaCRX Objavljeno Januar 10, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Januar 10, 2004 Fantje, ce boste hodili na tehnicni z zamorjeno masino, boste padli. Saj ko bodo avto zavrteli do rdecega polja, bo iz masine bruhnila vsa svinjarija, ki se je nabrala s pocasno voznjo. Zato je dobr pred tehnicnim vsaj nekaj 10 km avto sterat na ful, da se masina in izpuh spucata. Tadej Pa saj na tehničnem ne terajo avta do blokade!!!!!! Največ kar je, merijo na 3500 obratih!
hotschko Objavljeno Januar 10, 2004 Opozori Objavljeno Januar 10, 2004 (popravljeno) @Tadej: ni fora v zamorjenem ali "preluftanem" avtu, ampak v pravilno ogretem avtu, ko je izgorevanje optimalno in nedovoljenih izpuhov posledično najmanj @majaCRX: bencinarje merijo na povišanih obratih, dizle pa od štantgasa pod ful gasom blokade. Popravljeno Januar 10, 2004. Popravil hotschko
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se