Skoči na vsebino

Mraz in dizel mašine


Priporočene objave

Objavljeno

Svoje čase sem vozil Golfa na nafto, pa mi je ta zapacala filter z voskom že pri -5 st. C. Te dni, mi pri tej temperaturi mašinca (HDI) dela brez problemov. Očitno je nafta boljše kvalitete kot pred leti. Ali kdo ve, do kakšnega minusa pa zdrži brez aditiva?

Objavljeno

nope. samo nekje od 01.11. dalje tocijo v AUT t.i. winterdiesel (zimski dizel), ki ze ima dodatke proti koagulaciji parafina dodane. ce se ne motim je priblizno enako tudi v slo (drugacebijazpozimizeparkratobstalnacestipress).

Objavljeno

BTW podabu prej: v AUT vozil do -26°C brez problemov, v SLO do -22°C. toliko je nameril termometer v desnem ogedalu pri vzigu masine.

Objavljeno

V decemberski številki Moto revije (glasila AMZS) je članek o nafti.

Sem ga zgolj preletel in zasledil, da Agip garantira -20 °C, Petrolovci in Istrabenzaši pa menda -15 °C.

Lahko pa poskusiš pogledati tudi na

www.petrol.si

www.istrabenz.si

Objavljeno

Kako si pa pomagate ko se temperature spustijo še nižje?

Lani sem enkrat uporabil aditiv, vendar se je pri -22 izkaza za zgrešeno investicijo. :devil:

Avtobusarji, ki so mi pomagali iz težave so svetovali mešanje nafte z bencinom in sicer v ratmerju 1:10. A je kdo ze preizkusil to mešanico?

Objavljeno

hdi ne dovoli uporabe nobenih aditivov. tako pravijo na servisu. pa tudi na lastne oci sem videl, ko so par pugijev prislepali zaradi tezav. nekaj v zvezi z masenjem sob.

Objavljeno
...svetovali mešanje nafte z bencinom in sicer v ratmerju 1:10. A je kdo ze preizkusil to mešanico?

V navodilih za uporabo Golfa II lepo piše, da je treba pri nizkih temperaturah v dizl naliti en del bencina (mislim da celo do 1/3).

Če te zanima bolj natančno kdaj in koliko lahko pogledam!

Objavljeno
V navodilih za uporabo Golfa II lepo piše, da je treba pri nizkih temperaturah v dizl naliti en del bencina (mislim da celo do 1/3).

ne pozabi da hdi, cdi, jtd in verjetno tudi tdi niso golf II..

masine so bolj obcutljive.

Objavljeno (popravljeno)

V TDIja si res ne bi upal vlivati karkoli nepreverjenega.

Sprašujem za Fiat Ducato z 1,9 TD motorjem. Ta je bolj trpežen in najbrž prebavi tudi kaj drugega kot samo nafto. (in upam da se ne motim :hmm: )

Premza@ poglej in napiši. vsaka info je dobrodošla.

Popravljeno . Popravil ID
Objavljeno

Sam sicer še nisem imel kakšnih težav z nafto sem pa lani ko je bil dolgo extremni mraz, vmešal v nafto petrolej(za petrolejske pečke) v razmerju 1:10. Učinek je isti kot pri bencinu ima pa boljše mazalne sposobnosti. Zadevo so mi priporočili izkušeni šoferji kamionov. Takrat sem imel galoperja z 2,5 TDI motorjem in ni pokazal nobenih težav s prebavljanjem te mešanice.

Objavljeno

in ne dolivat obarvanega petroleja za peči, barva ostaja not, kupi neobarvanega sam tolk zaradi ..... :D

Objavljeno

včasih sta bila dva tipa nafte, D1 in D2: poletni in zimski

v prodaji naj bi obstal samo še D2

prejšnjo zimo sem gorivu dodajal TDA od castrola, ki naj bi v zelo švoh predpisanem razmerju precej znižal temp ledišča in pa pomagal pri čiščenju šob

štorija o šobah je verjetno marketing, bomo videli, kako se bo avto to zimo obnesel brez aditiva - imam pa še staro zasnovo TD motorja, se pravi z mehansko pumpo

zanima me, zakaj naj bi bili novejši, elektronsko krmiljeni dizli bolj občutljivi na aditive, ker v šobah nastajajo enormni pritiski, ki verjetno zbašejo slona skozi

Objavljeno

Tudi sedaj sta dve nafti. Poletna in zimska. Bencinarji s prihodom zime sami na svoje črpalke dostavijo ustrezno zimsko nafto in jo potem na pomlad zopet zamenjajo s poletno in mi kupci tega niti ne opazimo.

Upam, da tistega časopisa še nisem zadegal stran, bom zvečer prebral in zapisal kaj tam notri piše.

V starem audiju 80 td sem konec osemdesetih let mešal dodatke za nafto,ki sem jih dobil na bencinski in ni bilo nikoli nič narobe.

Predlani, ko smo šli na smučanje sem v tdija tudi dodal dodatek, za dobro mero in tudi ni bilo nobenih težav.

Bom tudi pogledal, kaj piše v navodilu za uporabo avtomobila, če ne bo ravno v stilu: če žarnica pregori, se zapeljite na najbližji VAG servis. :rolleyes:

Objavljeno

v nasih navodilih za hdi pise nobenih dodatkov in aditivov.

Objavljeno

Včas, k sem mou še golfa 1.6 d sem v vsakem manjšem mrazu obstal. aditiv ni bil učinkovit, petroleja niso več mel, pa sem bencin prilil na tank kake 3 litre, pole je nekak šlo. odkar imam kombi(renoult traffic) za zimo ne vem več(razen kar me zebe, k ventilator za gretje tolk tuli, da ga ni za vžgat) Pri 19- me je na črpalki delavec opozoril, da naj bi nalil aditiv.... pa ni blo dnarja...pa je glih tak šlo naprej ...no ima gretje filtra za nafto, ko ga golf ni imel.

Lp drp11

Objavljeno
Premza@ poglej in napiši. vsaka info je dobrodošla.

Takole velja za GOLF IID (prepisano iz navodil za uporabo):

Od -5 do -15'C

zimski dizel ali

70% letnega dizla + 30% bencina!

Od -15 do -25'C pa

70% zimskega dizla + 30% bencina!

Objavljeno

Pri bajti mamo 3 disle. lansko leto mi je fotr pametoval da naj not vlijem aditiv ker je blo napovedan -20 stopinj. On je to stvar naliv v kombi in terenca, jaz pa v stilota nic. Kaj recete ker avto je zjutraj vzgal?? samo stilo :rolleyes: :devil:

ja ja tko da sm mogu pol fotru dat stilota da se je sploh do sihta prpelu :D

Objavljeno

Strinjam se s Climberjem, problem je edino v tem da petroleja ne dobite na vsaki pumpi (na redkokateri, ena izmed njih je v Zalogu pri LJ, vsaj bila je)

Tisti ki pa pišete da sodobni dizli ne dovolijo uporabe aditivov pa sporočam sledeče: Nekje nekdo nekaj prodaja brez ustreznih atestov:

1.avto:(a kje piše v navodilih za uporabo avta da se pod -15 C ne smete voziti ker vam lahko crkne)

2: Nafta: (zakaj pa v tujini nimajo teh problemov če pa praktično že v vsem prekašamo EU)

3. Počakajte da se globalna temperatura dvigne še za nekaj stopinj pa ne bo več teh težav.

4. Vgradite si električne grelce v rezervoarje :hmm:

Objavljeno

ad 2: winterdiesel; v AUT, D in CH sigurno. preverjeno do -28°C.

Objavljeno
ad 2: winterdiesel; v AUT, D in CH sigurno. preverjeno do -28°C.

Naši "garantirajo" do -15st C.

Ko sem imel Golfa diesel II mi je serviser rekel, naj dodam na tank toliko % bencina, kolikor je pod nulo.

Na poln tank sem ga dal minimalno 5 l in nisem imel nikoli problemov.

vendar pravijo, da je sedaj nafta boljša.

pa tudii pri raznih TDI, HDI ga jaz ne bi lomil z bencinom.

Šoferji pa res priporočajo petrolej.

Objavljeno
3. Počakajte da se globalna temperatura dvigne še za nekaj stopinj pa ne bo več teh težav.

Dviguje se le povprečna temperatura, ekstremi grejo pa vsak k sebi!

Največje temperature poleti pred 20 leti je bila okol 30'C zdaj je okol 40'C!

Najnižje temperature pozimi pred 20 leti je bila okol -15'C zdaj je pa -25'C!

Pa včasih se je vedelo, kdaj bo pletje in kdaj bo zima, zdaj pa se ne več...

November -15, december +15, januar -25, februar +15, marec -15, ... :wacko:

Objavljeno

Nekaj zanimivosti iz članka (Blaž Poženel, MotoRevija, december 2003):

časovni intervali po našem standardu SIST EN 590:

15. april - 30. september: temp. filtrirnosti = 0 °C

1. oktober - 15. noveber: temp. filtrirnosti = -10 °C

16. november - 29. februar: temp. filtrirnosti = -15 °C

1. marec - 14. april: temp. filtrirnosti = -10 °C

Petrol in OMW-Istrabenz imata dieselsko gorivo po standardu SIST EN 590

Agip ima dieselsko gorivo s temp. filtrirnosti= -20 °C

Ina in MOL nista odgovorila na zastavljena jim vprašanja o kakovosti dieselskih goriv.

Tuša so očitno pzabili vprašati.

Dodatki za zniževanje temp. filtrirnosti za sodobne neposredno špricajoče stroje niso priporočljivi ali celo dovoljeni. Prav tako naj ne bi bilo primerno redčenje z bencinom, petrolej pa pogojno, pogledati v navodilo proizvajalca stroja.

Dieselsko gorivo mora mazati visokotlačno črpalko in druge dele,skozi katere teče, zato mu v rafineriji dodajo ustrezne mazalne dodatke. Z redčenjem z bencinom ali petrolejem, te mazalne dodatke razredčimo in hec je lahko tu.

Zaradi fizikalno-kemijskih lastnosti dieselskega goriva naftne družbe v to gorivo dodajajo dodatke za znižanje temperature filtrirnosti goriva.

Sedaj je tu vprašanje, če naftna družba doda dodatek, saj kako pa Petrol in OMW in Agip znižujejo temperaturo filtrirnosti, in to ne škodi motorju, zakaj bi potem škodilo, če mi še dodatno vlijemo kakšnega pol litrčka takšnega aditiva v rezervoar avtomobila?

Možnosti?

Dodajamo bencin/petrolej,

dodajamo dodatke,

ne dodajamo nič,

imamo rezerven, bencinski avto,

se, ko je močno mrzlo, ne vozimo.

Objavljeno

Živjo,če je hud mraz,imejte vedno poln tank goriva,in lahko dodate,do 10%petroleja(dobite ga pumpa v LJ polju),petrolej je bolj masten od bencina,lahko uporabljajo tudi HDI motorji LP Curi :yea2:

Objavljeno

Glede HDI mašin: lansko zimo, sem praktično od decembra do marca skoraj redno dodajal aditiv proti mrazu. Mašinca je dobro delala in bi zagotovo še danes, če me ne bi oktobra čelno nasadili. Sem pa imel še eno zanimivo doživetje, ki govori v prid kvaliteti HDIjev. V svoji raztresenosti, sem natankal 30l supra, ko sem opazil svojo tragično zmoto. :o Črpalkar me je pomiril, češ naj dotankam še nafto (bilo je prostora za še 30l) ter mi dal olje za dvotaktne motorje (2dl). Ko sem vse tako lepo zmešal, je rekel: no pa srečno. In sem odpeljal. Seveda s knedlom v grlu :? - kako se bo tole izšlo. Mašinca je sicer malce bolj ropotala (ventilčki niso imeli dovolj maziva) in sem vsakih 200 km dolil nafto. Po tretjem dolivanju, je ropotanje prenehalo in HDI je spet delal, kot da se ni nič zgodilo. Prisegam na HDI. B)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!