netopir1930 Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 namesto aditivov lahko poskusite z kakšnim litrom "bleifrei" goriva... stvar deluje!! :OK:
johan Objavljeno Februar 10, 2005 Opozori Objavljeno Februar 10, 2005 (popravljeno) Moj JTD nima nobenih problemov z vžiganjem pri -25 :oK:Mu je čist vseeno na kateri črpalki tankam Popravljeno Februar 10, 2005. Popravil johan
kp-kp Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 BTW drugo je, ce tankate cvicek. ta nima antifriznih dodatkov. zakaj le? .) ← Verjetno res nima. Ampak vsaj mi na primorskem imamo cisterne zunaj. In če bi stisnlo za prav bi se lahko slikali s centralno. Al pa so na to pomislili? :hmm:
simonsi Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 Cisterna je zunej, lajtnge grejo a po bajti in preden pride olje do filtra, se že tolk ogreje, da ni problemov. :whistle:
elbarto Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 BTW drugo je, ce tankate cvicek. ta nima antifriznih dodatkov. zakaj le? .) EEEEEEEEEE moj ima do -16 LP, El B.
D.J. Objavljeno Februar 11, 2005 Opozori Objavljeno Februar 11, 2005 zdej, eni avti imajo nekakšen predgrelec goriva, ki se nahaja nekje pred pumpo, valda pa to odpade za predpotopne dizle v stilu audi in golf če ma kdo probleme z jutranjim tekom avta, ko mu ga uspe zaštartat, naj ga proba pred zagonom večkrat pogret recimo jst ga dvaX do lučke, 1X do releja in dobim iz tega max izkoristek..če ga segravam manj, malo trokira in kadi
Thundercat Objavljeno Februar 12, 2005 Opozori Objavljeno Februar 12, 2005 Kako z dizlom skozi zimo? Kaj lahko torej stori voznik avtomobila z dizelskim motorjem v zimskem mrazu? Prvi pogoj za brezhibno delovanje motorja je vsekakor pravilno in redno vzdrževanje motorja; še preden se zimske temperature spustijo pod ledišče, je priporočljivo nastaviti predogrevanje, izpustiti vlago iz sistema dovoda goriva, zamenjati filter za gorivo, priporočljivo pa je tudi zamenjati motorno olje (z oljem z ustrezno viskoznostjo). Če se pozimi vozite le na krajših progah, priporočamo tudi, da v izjemno hladnih zimskih dneh ne natočite polne posode goriva. Manjšo količino goriva namreč s povratno zvezo goriva iz motorja lažje ogrejemo, pri manjši količini goriva pa se izloča tudi manj parafina. Strokovnjaki tudi močno odsvetujejo dodajanje bencina dizelskemu gorivu, še zlasti pri avtomobilih s sodobnimi dizelskimi motorji z neposrednim vbrizgom goriva. Bencin v dizelskem gorivu namreč spremeni mazalne lastnosti goriva, kar lahko poškoduje črpalko za gorivo in druge mehanske dele motorja. Pred dodajanjem aditivov najprej poglejte v knjižico z navodili; pri avtomobilih s sodobnimi dizelskimi motorji večina izdelovalcev odsvetuje dodajanje aditivov, to pa tudi pomeni, da utegnete imeti težave z jamstvi, če bi prišlo do okvare. Tudi pri dodajanju petroleja velja upoštevati navodila izdelovalca, v vsakem primeru pa morate kupiti poseben neobarvan oziroma neoznačen petrolej, ki je obdavčen z enakimi trošarinami kot gorivo. Petroleja za ogrevanje (zelenega) v avtomobilih ne smete uporabljati. Verjetno je odveč tudi pripomba, da pod avtom nikakor ne smete zakuriti ognja (kar so včasih delali tovornjakarji), če vam je gorivo že zmrznilo in motorja ne morete zagnati. V tem primeru pomaga le eno: avto postavite v pokrit oziroma toplejši prostor (garaža) in po možnosti zamenjajte filter za gorivo oziroma počakajte, da se parafin v filtru znova raztopi. vir
janih Objavljeno Februar 14, 2005 Opozori Objavljeno Februar 14, 2005 zdej, eni avti imajo nekakšen predgrelec goriva, ki se nahaja nekje pred pumpo, valda pa to odpade za predpotopne dizle v stilu audi in golf če ma kdo probleme z jutranjim tekom avta, ko mu ga uspe zaštartat, naj ga proba pred zagonom večkrat pogret recimo jst ga dvaX do lučke, 1X do releja in dobim iz tega max izkoristek..če ga segravam manj, malo trokira in kadi ← živjo probal sem tvoj sistem in moram reči da je zelo dober sicer danes ni bilo takega mraza samo -3 pri nas v hribih baje pa za jutri zjutraj spet napovedujejo do -8 bomo videli ali kdo ve če paše od golfa3 volan na golfa2 l.p.janih
D.J. Objavljeno Februar 14, 2005 Opozori Objavljeno Februar 14, 2005 me veseli manj ko je mraz, manj predgretja mu daj in obratno, ne pa pretiravat z segrevanjem, ker ni dobro da sveče predolgo žarijo pa tut učinek se več ne izboljšuje
Ice Objavljeno Februar 15, 2005 Opozori Objavljeno Februar 15, 2005 zgolj v vednost: ne zmrzne gorivo samo, temvec parafin ki je dodan dizlu. aditivi pac preprecujejo zgoscanje parafina pod doloceno temperaturo. torej nobeni dodatni grelci v masini ali dovodih ne pomagajo, ce parafin zmrzne v rezervoarju.
roly Objavljeno Februar 16, 2005 Opozori Objavljeno Februar 16, 2005 zgolj v vednost: ne zmrzne gorivo samo, temvec parafin ki je dodan dizlu. aditivi pac preprecujejo zgoscanje parafina pod doloceno temperaturo. torej nobeni dodatni grelci v masini ali dovodih ne pomagajo, ce parafin zmrzne v rezervoarju. ← Hmm, Ice, a si siguren, da ti je jasno, kaj pišeš???? :hmm: .)
Ice Objavljeno Februar 17, 2005 Opozori Objavljeno Februar 17, 2005 a ni vec parafina v dizlu? pred leti so ga se dodajali - kot neke vrste maziva. kako je tocno sedaj ne vem. zoolo? seveda pa ta ni enak svecnemu parafinu. :) BTW dizel brez dodatkov se nisem videl zmrznjen.
D.J. Objavljeno Februar 17, 2005 Opozori Objavljeno Februar 17, 2005 problem, ker se pri mrazu gorivo rado razčleni na delih, kjer je najožji pretok segret dizel ne bo imel problemov s štartanjem, pa čeprov je rezervar na drugem koncu še vedno hladen in tak ponavadi tudi ostane
Osama Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 Torej zadeva izgleda takole: parafin se spremeni v trdne delce (zelo majhne) in zamaši naftni filter. V ceveh in tanku ni videti sprememb. Stvar se reši tako, da se filter poliva z vrelo vodo. Baje dolivanje aditiva post festum v pre-mrzlo nafto ne pomaga.
tato Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 (popravljeno) Nekaj mam tud jaz iskušenj s tem! .) Če v nafti nimaš aditiva se pri nižjih temperaturah okol -15 začne izločati parafin,ki ti zapaca filtre itd. Del nafte se pač zgosti in nastane parafin! .) Če že prej nisi nalil notri tizga aditiva ti tud pol ko enkrat nastane parafin lahko not naliješ karkoli pa ne boš nič rešil! Pač pa pomaga kaj tekega,ki zadevo segreje od zunaj (voda,ogenj :grrr ) Najbol zanesliva pa je kukovica! :blink: :grim Popravljeno Marec 3, 2005. Popravil tato
johan Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 Očitno imate kar težave z štartanjem pozimi.Jaz imam avto nonstop zunaj (JTD)pa do zdaj nisem imel nobenih težav :OK: .Pa ne dodajam nobenih aditivov.Hm,rešitev <_< :JTD :D
D.J. Objavljeno Marec 3, 2005 Opozori Objavljeno Marec 3, 2005 aditiv se mora zmešat tako kot olje za 2T mašine..najprej aditiv v rezervar, potem pa gorivo čez, ki z lastno težo pritiska in se meša z aditivom
Osama Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 Očitno imate kar težave z štartanjem pozimi.Jaz imam avto nonstop zunaj (JTD)pa do zdaj nisem imel nobenih težav :OK: .Pa ne dodajam nobenih aditivov.Hm,rešitev <_< :JTD :D ← Če pa so težave s štartanjem, potem to nima nobene veze z parafinom ampak z kompresijo. Vžgati starga dizla pozimi je kot bi ga mrliču metal na roko.
D.J. Objavljeno Marec 4, 2005 Opozori Objavljeno Marec 4, 2005 dej mal bol opiš kaj to pomeni star dizel, ker se štejem v to kategorijo pa nimam problemov
johan Objavljeno Marec 6, 2005 Opozori Objavljeno Marec 6, 2005 dej mal bol opiš kaj to pomeni star dizel, ker se štejem v to kategorijo pa nimam problemov ← :D :OK:
Red Objavljeno Marec 6, 2005 Opozori Objavljeno Marec 6, 2005 Ta teden mi je gorivo "okisnilo", ker nisem dodal aditiva, prvič to zimo. Starko sem za dve uri postavil v toplo garažo, "prezračil" filter in zmagal. Dodal še aditiv ter se znesel nad ovinki, da se zmes pravilno pomeša. :bounce:.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se