Skoči na vsebino

predelava motorja


Priporočene objave

Objavljeno

kdo mi zna povedat kam naj se obrnem za predelavo motorja moje toyote yaris

ne mislim naredit nekih astronomskih reči, rad bi sam mal glavo popilu in povečal kompresijo, pa elektrobiko naštimal in športen filter.

post-17-1072030604.jpg

Objavljeno

Poglej malo na forume:

  • mobisux
  • honda-si.net
  • avtomobilizem
  • ...

Se najde kar nekaj strokovnjakov in takih, ki te bodo znali napotit k mojstrom.

Pa uspešno predelovanje. :OK:

Objavljeno

kater motor pa maš notr?

moj nasvet bi bil, da zamenjaš avto za najmočnejšo različico, ki jo najdeš v Yarisu, pa te bo prišlo najcenejš.

Objavljeno

Najmočnejši Yaris ima po mojih podatkih 86KM kar je še vedno zelo počasi (12,1s 0-100 km/h).

Tega Yaris za normalen denar ne boš prepričal da bo opazno hitrejši.

Če pride v poštev menjaj avto za npr. Peugept 206 RC,S16, Ibiza, ...

Objavljeno

Če boš montiral športni filter pazi, da boš še poskrbel za hladen zrak in ne ogretega od motorja.

Najenostavneje je, da od prvega odbijača do filtra napelješ nekaj cevi(2,3). Največja napaka je montirati samo filter, ki jemlje topel zrak. Preizkušeno! :P

Objavljeno (popravljeno)

Nemška firma www.TTE.de prodaja kompressor kite za yarise.

Tukaj imaš test iz Autobilda.

Yaris 1.5 + kompressor

Autobild test

Popravljeno . Popravil Jason
Objavljeno (popravljeno)
in športen filter.

Sam sem pred dvema mesecema namontiral sportni filter na mojega bemwejcka.

Res je, da lepo zamuka in da med 4 in 5 tisoc malce bolje potegne, pa tudi koncna hitrost je visja - v peti pridem krepko v rdece polje.

AMPAK nekaj je se bolj pomembno: poraba je sla iz 8,5 litra na 12 litrov. V kratkem bo sporni filter demontiran.

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno

poraba se poveca, ker ga bolj gonis, ker pac rad poslusas zvok filtra. sama poraba naj bi v normalnih pogojih (s tem mislim ob normalnih temperaturah, za pozimi je itak najboljsi originalen filter) ostala enaka. drugo so ostale predelave, recimo odmicne gredi, itd. .)

Objavljeno

pa kaj naj bi človk naredu iz enga yarisa? :lol1:

pa kakšni kompresor kiti pa filtri pa...

razni kiti so predragi, filtri in podobno sranje pa na takih mlinčkih nima nobenga posebnga učinka razn zvoka.

mal našparat pa kupt neki konkretn močnejšga! Bo konc koncev še najceneje pa največ učinka.

Objavljeno (popravljeno)

Ja po moje bi bila tvoja poteza bolj kot ne neumna oz brezvezna.Prodej pa raje kup neki konkretnega (recimo cupra(leon ,ibica),honda vtii ali kaj čisto tretjega).Konjev boš imel že serijsko zadosti(tisto o zadosti poznamo vsi) in cenovno se ti bo po moje še najbolj izsplačalo.

PS:Konec koncev je le tvoja volja tista prava zato poročaj o morebitni montaži kakega kompresorja ali predelavi.

LP

Popravljeno . Popravil lightning
Objavljeno

Mi mamo tud yarisa 1.3 pa pr 6000 obratov kr neki začne trokirat!!:( :hmm:

Objavljeno

Ne da bi bil kej pameten sam 6k obratov ni glih rutina pri takih(in tudi drugih) mlinčkih ,zato je to mogoče kaka blokada :ph34r:

Objavljeno

...blokada?!? :rolleyes:

ce ne, pa svecke menjaj, sej niso drage! .)

Objavljeno
Ne da bi bil kej pameten sam 6k obratov ni glih rutina pri takih(in tudi drugih) mlinčkih ,zato je to mogoče kaka blokada :ph34r:

res maš...pri 6k obratov je avto skoraj na maksimumu...trokiranje je posledica pomoje elektronske blokade....kot pri motorjih....tukaj se ni kaj za čudit..

glede yarisa pa tudi sam nebi kaj predelavu motorja...tud pri nas imamo kliota 1.2 60 kinjev...pa sem študiral da bi kak filter dal not ma nima smisla ker ne rečič nič...razen malo na glasu...

Objavljeno

vi ne razumete nekateri.

ce si kupis avto, ga mas. in ga pac sfriziras. pa ne glede na to, ce te bo prislo drazje kot da ga prodas in kupis mocnejsega serijskega.

ce nekaj nardis na avtu, pustis avtu svoj pecat, dobi neko osebnost avto. in se po tvoji meri je narejen.

saj pr motorju je isto. zakaj kupit nove izpuhe pa filter pa to, ce pride avspuh tolko da si lahko nabavis mocnejsi motor:)

Objavljeno

ja samo kolk je takih, ki hočejo avtu dat pečat, kolk pa takih, ki hočejo sam večjo moč? Slednjih je definitivno več.

Glede tuninga (če lahko tko rečemo) motorjev je pa stvar malo drugačna. Jest osebno mam najrajši serijske zadeve. Brez kakšnih nepotrebnih navlak. Folk daje gor športne auspuhe večinoma zarad zvoka... Tud sam ga mam, ker je že bil gor ob nakupu, sam ga ne bi dajal gor. Ker tistih par KM več, vseeno če jih ne bi blo za tako ceno, kot stane kak dober izpušni sistem.

No ja, kakor komu paše kenede? :P

Objavljeno

ce hoces z auspuhom pridobit kakih 5-15 konjev (odvisno od tega za kateri avto gre), moras menjat kompletnega - drug kolektor/ja, vn vrzt katalizator, pa en orenk dusilec (recimo DeVito je fajni). z menjavo lonca (brez ostalega) pa na moci ne pridobis prakticno nic.

Objavljeno
Najmočnejši Yaris ima po mojih podatkih 86KM kar je še vedno zelo počasi (12,1s 0-100 km/h).

Narobe podatki. :P

Najmocnejsi serijski Yaris je 1.5 VVT-i Sport s 105 hp, 9 sec do 100 km/h in leti po podatkih 190 km/h. :) Ni slabo za takega malcka. :)

lp

Objavljeno
ce hoces z auspuhom pridobit kakih 5-15 konjev (odvisno od tega za kateri avto gre), moras menjat kompletnega - drug kolektor/ja, vn vrzt katalizator, pa en orenk dusilec (recimo DeVito je fajni). z menjavo lonca (brez ostalega) pa na moci ne pridobis prakticno nic.

pač tako kot pri motorju :rolleyes:

bi pa rad videl kako nekdo pridobi z drugim izpušnim sistemom 15KM na yarisu pa da ga spustijo čez meritve izpušnih plinov (ostranjen katalizator :naughty: )

Vse kar je pa manjši učink kot 15KM se pa ne splača, ker ni neke blazne razlike.

Objavljeno
Narobe podatki. :P

Najmocnejsi serijski Yaris je 1.5 VVT-i Sport s 105 hp, 9 sec do 100 km/h in leti po podatkih 190 km/h. :) Ni slabo za takega malcka. :)

lp

Res je, v Slo. katalogih ga nisem našel, ampak obstaja.

Edino vprašanje je če je dobavljiv v Slo.

Objavljeno
Res je, v Slo. katalogih ga nisem našel, ampak obstaja.

Edino vprašanje je če je dobavljiv v Slo.

V ceniku uvoznika na netu ga ni, tko da najbrz pri nas ni dobavljiv. Bo treba cez mejo ponj, ce si ga bo kdo zazelel. :unsure:

lp

Objavljeno
poraba se poveca, ker ga bolj gonis, ker pac rad poslusas zvok filtra. sama poraba naj bi v normalnih pogojih (s tem mislim ob normalnih temperaturah, za pozimi je itak najboljsi originalen filter) ostala enaka. drugo so ostale predelave, recimo odmicne gredi, itd. .)

Govorim o normalni sportni voznji. Vozim enako kot prej.

Ko sem dal gor sportni filter prva dva tanka nisem meril, ker sem vedel, da bo poraba vecja, ker sem skoz navijal.

V glavnem sportni filter se za moj avto ne splaca. Za tisti malenkostni "boljsi" zvok in malce vecjo koncno. Za "boljsi "zvok si lahko naredim kako luknjo v lonec pa se poraba se ne bo povecala.

Tadej

Objavljeno

V glavnem sportni filter se za moj avto ne splaca.

katerega bemfla pa imaš ti...zanima me koliko kubikov pa konjev ima....

Objavljeno (popravljeno)
katerega bemfla pa imaš ti...zanima me koliko kubikov pa konjev ima....

Starega 318 i. Model E 30, motor M40. 115 KM.

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Objavljeno
Starega 318 i. Model E 30, motor M40. 115 KM.

Tadej

Ne vem, če ni pri teh starejših bemflih ena fora na sesalni strani - mislim da je tam eno tipalo za zrak, ki ga v prvotno lego vrača vzmet in od delovanja tega tipala je močno odvisna zmoglijivost motorja in še bolj poraba. Mogoče se je kaj spremenilo, ko si namestil športni filter!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!