.T. Objavljeno December 29, 2003 Deli Objavljeno December 29, 2003 Ne vem, če ni pri teh starejših bemflih ena fora na sesalni strani - mislim da je tam eno tipalo za zrak, ki ga v prvotno lego vrača vzmet in od delovanja tega tipala je močno odvisna zmoglijivost motorja in še bolj poraba. Mogoče se je kaj spremenilo, ko si namestil športni filter! Ma tipalo nima kaj veze. Kolikor naredi motor podtlaka, toliko se loputa odpira, da se veca premer sesalne cevi. Pri ful gasa je loputa skoz odprta, je pa pretok zraka vecji, saj je pretocnost sportnega filtra vecja od navadnega. Ce pa pride v motor vec zraka, mora einspritz spricniti vec bencina, da je razmerje zraka in bencina enako kot prej. Zato pa je poraba vecja. Ker pa masina dobi vec mesanice bencina in zraka, je malenkostno mocnejsa. Tadej Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinjas Objavljeno December 31, 2003 Avtor Deli Objavljeno December 31, 2003 najmoćnejši serijski yaris je 150ccm turbo ki zmore 150konjev, za njim je 1500 navaden ki ima 1o5konjev potem pa sta še dva 300 86hp in 1000ccm 68hp prva dva nista dobavljiva v sloveniji, prvi pa je zaenkrat dobavljiv samo v švici Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno December 31, 2003 Deli Objavljeno December 31, 2003 najmoćnejši serijski yaris je 150ccm turbo ki zmore 150konjev, za njim je 1500 navaden ki ima 1o5konjev potem pa sta še dva 300 86hp in 1000ccm 68hp prva dva nista dobavljiva v sloveniji, prvi pa je zaenkrat dobavljiv samo v švici hja, zgleda, da ta Toyota Yaris TS Turbo 1,5 l potegne s 150 kavali do 100 km/h v 7,9 sekunde, najhitreje gre 205 km/h, stane pa 31.300 švicarjev ... kar je približno 4.726.788,28 tolarjev. Škoda, da ma samo 5 gangov... pa sam 1,5 litra :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CBR-RR Objavljeno Februar 8, 2004 Deli Objavljeno Februar 8, 2004 AMPAK nekaj je se bolj pomembno: poraba je sla iz 8,5 litra na 12 litrov. V kratkem bo sporni filter demontiran. ja ja poraba se bistveno zviša zaradi tega ker motor dobi prevečjo količino zraka in ker motor dobi prevečjo količino zraka dobi motor tudi več ubrizganega goriva več ubrizganega goriva pa dobi zato ker čene lambda sonda nebi delovala saj mora meti konstanten signal. in tako prideš do večjega stroška pri bencinu. res je tudi da ima večje pospečke in tudi večji navor samo to tudi škodi motorju. :) jaz ga ne priporočam Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Februar 8, 2004 Deli Objavljeno Februar 8, 2004 Ubod dva dvojna fergazerja od Alfe 33 ali 75 bokser motor, pa drug izpušni kolektor, havbo zrezat pa ram air... Poceni, deluje, ostalo boš pa za bencin dal. :grim Pa če se ne izide, daš lahko še vedno original nazaj. B) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
italjet maniac Objavljeno Februar 20, 2004 Deli Objavljeno Februar 20, 2004 ce hoces pri jaris ostat si nabaci chip(Kerscher, posum link..), izpusni sistem naredis po N normi das 53,5mm cevi odstranis katalizator, menjas kolektor( super sprint, MK...), Filter (K&N, Raid Hp...) Mas pa se mini turbo ki ga lahko narocis iz GER, ki ga vstavis za filter in ti pridobi 6-11KW v nizkih in srednjih vrtljajih! Vse dobis pri lamann i autosport( men se zdi da je kamanni autosport samo v reviji ful cudno pise) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se