norc 16 Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Ko lučka za bencin začne utripat, kolk km cca se lahko še prevozi, oz kolk je rezerve če kdo ve, ker moje knjigice so vse v IT hvala za odgovore in LP 20-50km bolj ziher da greš po 25km tankat Gregc in cation 1 1
tomazinjo Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Hola mojster, 300V (in 7100) je ful sintetično olje, s tem da je 300V namenjen za dirkanje in se ga temu ustrezno tudi hitreje menja priporočam 5100, polsintetika - za Gigsrčka je 5100 (in redne menjave) absolutno dovolj Eno stručno vprašanje: do zdaj sem stavu notri Bardahl 10-40 Sintetiko, letos bom prešaltal na Motul...misliš da lahko ko sem že uporabljal sintetiko, po novem stavim noter polsintetiko(5100)?? Gregc in cation 1 1
suzuki Objavljeno Marec 15, 2010 Opozori Objavljeno Marec 15, 2010 Hola mojster, seveda lahko, da te ne bo skrbelo si preberi kaj o oljih in mazanju pravijo pri Motulu SharpNinja, cation, Gregc in 1 other 2 2
danixxx Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Prosim za pomoč. In sicer: potrebujem sliko številk ki so ugravirane na akrapovič ispušnem sistemu za suzuki gsxr 600. In homologacijski listek za njega. Če ima kdo ugrajenga bi ga prosu če lahka poslika to. Lp Danijel Gregc in cation 1 1
carmagedon Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 na internetu poišči certifikat ( "homologacijski listek" ) za tvoj motor. link je nekje v temi od akrapovič izpuhov. ( bi ti ga prilepil tukaj, pa ga nimam več med zaznamki ) . na certifikatu boš tudi videl kakšne številke so odtisnjene na izpuhu. LP cation in Gregc 1 1
xyznanixyz Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 če kej pomaga: http://akrapovic.de/?main=abe_download_motorrad&menu=5 Jozeee, Gregc in cation 1 2
danixxx Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 Ej hvala za odgovore ampak jst nucam prav sliko od številk ker bom ugraviru na izpuh št.da bo isto kot je na originalu. Prosim. :surrender: :surrender: :surrender: LP. cation in Gregc 1 1
carmagedon Objavljeno Marec 20, 2010 Opozori Objavljeno Marec 20, 2010 ja, pol pa na googlu malo poišči slike, kako številke izgledajo, npr: KLIK Gregc in cation 1 1
tomazinjo Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Hola mojster, seveda lahko, da te ne bo skrbelo si preberi kaj o oljih in mazanju pravijo pri Motulu Hvala Suzuki! Gregc in cation 1 1
casper7 Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Hello... Mene zanima kje dobiti une 4i plastične šravfe, k držijo šipco(na Suzukiju verjetno imajo, samo ne vem če se da dobti samo 4i, več jih pa ne rabim), če pa komu hodiju viška se priporočam. Gregc in cation 1 1
marko55 Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Hello... Mene zanima kje dobiti une 4i plastične šravfe, k držijo šipco(na Suzukiju verjetno imajo, samo ne vem če se da dobti samo 4i, več jih pa ne rabim), če pa komu hodiju viška se priporočam. Pri As-u za Hondo se take stvari lahko kupijo po komadu. Verjetno je tako tudi na Suzuki servisu. cation in Gregc 1 1
casper7 Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Ok, hvala za odgovor, res da tam še nisem vprašal, ker sm si milil da se ne da...Bil pa sm že v ene treh železninah in nimajo... Hvala še enkrat, bom še tam vprašal... martin4 in Gregc 1 1
martin4 Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Zdravo, rabim nasvet:) Imam lonec od akrapoviča vendar na certifikatu piše, da je za letnik 01-03 jaz mam pa gsxr600 letnik 2004. Rad bi ga homologiral, kaj naj nardim? hvala Gregc in cation 1 1
Senna Objavljeno Marec 27, 2010 Opozori Objavljeno Marec 27, 2010 Enkrat je že bilo govora,pa ne najdem več. Na svojem k1 bi rad spremenil "zadnji konc" in sicer v stilu K4.Na netu se eden tak prodaja in bi tudi sam rad nekaj podobnega.K1 mi je čisto všeč,le tista strehca in zadnja luč mi ne sede. a je že kdo to rihtal,oz. če kdo ve,kaj in kako?? Drugače svojega k1 prodajam,kot nov je,če pa se v kratkem ne proda,bi pa to preuredil Takole nekako Videl sem pa že tudi veliko boljše narejeno http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3616623&show=2 mojamiska in malakai 1 1
benobeno Objavljeno April 7, 2010 Opozori Objavljeno April 7, 2010 Hello Torej imam en problem, ki je naslednji: Ta vikend med vožnjo sem izgubil ta okrasni pokrov na izpuhu kot je prikazano na sliki. Me zanima ali ima kdo idejo kje bi lahko le to zadevo nabavil? Ima kdo viška? Pooblaščeni suzuki dealer ( predrago )? Karkoli. Hvala
_N3jC_ Objavljeno April 13, 2010 Opozori Objavljeno April 13, 2010 Mene pa zanima, če kdo ve, če pašejo diski od gsxr 1000 K5 na gsxr 600 K6/K7 ??
zviki Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Se komu valja v garaži original kolektor za K4? Za 750 je najbrž enak?
gebre Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 Mal poglej na avto_net, se mi zdi,da sem videl ene par dni nazaj en ror zate.
Kamenko -( isa.. ) Objavljeno Maj 24, 2010 Opozori Objavljeno Maj 24, 2010 jaz mam pa pokrov zadnjega sedeža za letnik tja do 2000 se mi zdi, če kdo rabi...
bawbaw Objavljeno Maj 25, 2010 Opozori Objavljeno Maj 25, 2010 pašejo na GSX-R k6/k7 še kakšne vilice od katerega druzga motorja? ( vem da od 750 tut pridejo v poštev ). Nove so na predračun 2500€ in ker kolega lih nima tok preveč denarja bi rad našel rabljene, ker ga je strah ravnat!
jay Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 na GSXR 600 k4 mi računalnik sporoča napako na sistemu za vbrizg goriva (utripajoča oznaka F1 ter goroča opozorilna lućka). Po času je nehalo javljat napako, zato sem mislil, da je posledica vlage, ker je bil motor zunaj cez noč, a se je zadeva ponovila. Ima kdo podobno izkušnjo oz nasvet, kako poiskat in odpravit napako.
Jure Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 (popravljeno) Če me spomin ne vara je v temi od GSXrja 600 (ali mogoče 750) natančno opisan postopek kako ugotoviš napako, priložena slika in seznam kod, kaj pomeni.. Tisti znak ni F1, ampak je FI (fuel injection). To pomeni, da je napaka na enem izmed delov, oziroma senzorjev, ki imajo nekaj s sistemom vbrizga goriva, ne nujno neposredno. Teh senzorjev je malo morje, zato ima motor možnost "samo-diagnoze). Pod sedežem imaš en konektor, na katerega priklopiš neko servisno stikalo (ni ni nič posebnega) in ko daš kontakt ti potem na števcu natančno izpiše kodo napake namesto FI znaka. Ti vrže ven npr. C15 - to npr pomeni napaka na ECT senzorju. V service manualu imaš potem natančen spisek vseh teh kod in kaj vsaka koda pomeni. Pod vsako kodo imaš potem opisan in narisan postopek kako problem odpravit, in kje se senzor ki dela problem nahaja. Kar se pa tistega servisnega stikala tiče, ga pa sploh ne rabiš. Ker je fora samo v tem, da v tistem konektorju pod zicem narediš kontakt med dvema poloma. To pa ponavadi naredimo kar z navadno kovinsko sponko za papir. Zdej se ti morda zdi komplicirano, ampak je v bistvu precej simpel zadeva. Vsaj kar se tiče diagnoze, ker samo tisti stik narediš na konektorju in ti motor sam natančno pove kaj ga daje. Če se pojavijo kakšne težave, se ponavadi pojavijo pri odpravi napake.. Včasih je samo kakšen kontakt zrahljan, lahko se zdodi pa tudi, da je potrebno zamenjat kakšen senzor. Prebrskaj uni dve temi, nekje mora bit ker sem še jaz nekaj postal če se prav spomnim.. Popravljeno Junij 30, 2010. Popravil Jure suzuki, timson, malakai in 2 others 5
Bremzer Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 na GSXR 600 k4 mi računalnik sporoča napako na sistemu za vbrizg goriva (utripajoča oznaka F1 ter goroča opozorilna lućka). Po času je nehalo javljat napako, zato sem mislil, da je posledica vlage, ker je bil motor zunaj cez noč, a se je zadeva ponovila. Ima kdo podobno izkušnjo oz nasvet, kako poiskat in odpravit napako. To opozorilo ti pomeni, da je računalnik prešaltal na pomožni tek in tak motor je najbolje, da se priključi na delavniški računalnik in ti bo mehanik takoj povedal kaj je narobe,koliko zadeva stane in tako ali tako boš moral na sedvisu to tudi naročiti in zadevo dokonca popravit! Ps: nese pustit nategovat namreč,če bo rekel, da je npr. kak senzor,potenciometer,lambda,termotipalo itd. naj ta del zamenja in stvar mora delovati, sicer naj ta zamenjani del demontira in zamenja drudi del vsekakor plačaj samo test + 1 (en) del! dotem, TBoxer in Kramp 1 2
Piksna Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Sprazni tank, pejt na OMV in natoč 100 oktanskega, pa bo 99% zihr nehalo svetit...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se