Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Ko lučka za bencin začne utripat, kolk km cca se lahko še prevozi, oz kolk je rezerve če kdo ve, ker moje knjigice so vse v IT :)

hvala za odgovore in LP

20-50km bolj ziher da greš po 25km tankat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

300V (in 7100) je ful sintetično olje, s tem da je 300V namenjen za dirkanje in se ga temu ustrezno tudi hitreje menja

priporočam 5100, polsintetika - za Gigsrčka je 5100 (in redne menjave) absolutno dovolj

Eno stručno vprašanje: do zdaj sem stavu notri Bardahl 10-40 Sintetiko, letos bom prešaltal na Motul...misliš da lahko ko sem že uporabljal

sintetiko, po novem stavim noter polsintetiko(5100)??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prosim za pomoč.

In sicer: potrebujem sliko številk ki so ugravirane na akrapovič ispušnem sistemu za suzuki gsxr 600.

In homologacijski listek za njega.

Če ima kdo ugrajenga bi ga prosu če lahka poslika to.

Lp Danijel

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na internetu poišči certifikat ( "homologacijski listek" ) za tvoj motor. link je nekje v temi od akrapovič izpuhov. ( bi ti ga prilepil tukaj, pa ga nimam več med zaznamki ) . na certifikatu boš tudi videl kakšne številke so odtisnjene na izpuhu.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej hvala za odgovore ampak jst nucam prav sliko od številk ker bom ugraviru na izpuh št.da bo isto kot je na originalu.

Prosim. :surrender: :surrender: :surrender:

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello...

Mene zanima kje dobiti une 4i plastične šravfe, k držijo šipco(na Suzukiju verjetno imajo, samo ne vem če se da dobti samo 4i, več jih pa ne rabim), če pa komu hodiju viška se priporočam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hello...

Mene zanima kje dobiti une 4i plastične šravfe, k držijo šipco(na Suzukiju verjetno imajo, samo ne vem če se da dobti samo 4i, več jih pa ne rabim), če pa komu hodiju viška se priporočam.

Pri As-u za Hondo se take stvari lahko kupijo po komadu. Verjetno je tako tudi na Suzuki servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok, hvala za odgovor, res da tam še nisem vprašal, ker sm si milil da se ne da...Bil pa sm že v ene treh železninah in nimajo...

Hvala še enkrat, bom še tam vprašal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo, rabim nasvet:)

Imam lonec od akrapoviča vendar na certifikatu piše, da je za letnik 01-03 jaz mam pa gsxr600 letnik 2004. Rad bi ga homologiral, kaj naj nardim?

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat je že bilo govora,pa ne najdem več.

Na svojem k1 bi rad spremenil "zadnji konc" in sicer v stilu K4.Na netu se eden tak prodaja in bi tudi sam rad nekaj podobnega.K1 mi je čisto všeč,le tista strehca in zadnja luč mi ne sede. :nono:

a je že kdo to rihtal,oz. če kdo ve,kaj in kako??

Drugače svojega k1 prodajam,kot nov je,če pa se v kratkem ne proda,bi pa to preuredil :yea2:

Takole nekako

Videl sem pa že tudi veliko boljše narejeno

http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=3616623&show=2

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Hello

Torej imam en problem, ki je naslednji:

Ta vikend med vožnjo sem izgubil ta okrasni pokrov na izpuhu kot je prikazano na sliki.

Me zanima ali ima kdo idejo kje bi lahko le to zadevo nabavil? Ima kdo viška?:rolleyes: Pooblaščeni suzuki dealer ( predrago )?

Karkoli.

Hvala

post-20238-127066157208_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mal poglej na avto_net, se mi zdi,da sem videl ene par dni nazaj en ror zate.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz mam pa pokrov zadnjega sedeža za letnik tja do 2000 se mi zdi, če kdo rabi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pašejo na GSX-R k6/k7 še kakšne vilice od katerega druzga motorja? ( vem da od 750 tut pridejo v poštev ).

Nove so na predračun 2500€ in ker kolega lih nima tok preveč denarja bi rad našel rabljene, ker ga je strah ravnat!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

na GSXR 600 k4 mi računalnik sporoča napako na sistemu za vbrizg goriva (utripajoča oznaka F1 ter goroča opozorilna lućka). Po času je nehalo javljat napako, zato sem mislil, da je posledica vlage, ker je bil motor zunaj cez noč, a se je zadeva ponovila. Ima kdo podobno izkušnjo oz nasvet, kako poiskat in odpravit napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me spomin ne vara je v temi od GSXrja 600 (ali mogoče 750) natančno opisan postopek kako ugotoviš napako, priložena slika in seznam kod, kaj pomeni..

Tisti znak ni F1, ampak je FI (fuel injection). To pomeni, da je napaka na enem izmed delov, oziroma senzorjev, ki imajo nekaj s sistemom vbrizga goriva, ne nujno neposredno. Teh senzorjev je malo morje, zato ima motor možnost "samo-diagnoze). Pod sedežem imaš en konektor, na katerega priklopiš neko servisno stikalo (ni ni nič posebnega) in ko daš kontakt ti potem na števcu natančno izpiše kodo napake namesto FI znaka. Ti vrže ven npr. C15 - to npr pomeni napaka na ECT senzorju. V service manualu imaš potem natančen spisek vseh teh kod in kaj vsaka koda pomeni. Pod vsako kodo imaš potem opisan in narisan postopek kako problem odpravit, in kje se senzor ki dela problem nahaja. Kar se pa tistega servisnega stikala tiče, ga pa sploh ne rabiš. Ker je fora samo v tem, da v tistem konektorju pod zicem narediš kontakt med dvema poloma. To pa ponavadi naredimo kar z navadno kovinsko sponko za papir.

Zdej se ti morda zdi komplicirano, ampak je v bistvu precej simpel zadeva. Vsaj kar se tiče diagnoze, ker samo tisti stik narediš na konektorju in ti motor sam natančno pove kaj ga daje. Če se pojavijo kakšne težave, se ponavadi pojavijo pri odpravi napake.. Včasih je samo kakšen kontakt zrahljan, lahko se zdodi pa tudi, da je potrebno zamenjat kakšen senzor.

Prebrskaj uni dve temi, nekje mora bit ker sem še jaz nekaj postal če se prav spomnim..

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na GSXR 600 k4 mi računalnik sporoča napako na sistemu za vbrizg goriva (utripajoča oznaka F1 ter goroča opozorilna lućka). Po času je nehalo javljat napako, zato sem mislil, da je posledica vlage, ker je bil motor zunaj cez noč, a se je zadeva ponovila. Ima kdo podobno izkušnjo oz nasvet, kako poiskat in odpravit napako.

To opozorilo ti pomeni, da je računalnik prešaltal na pomožni tek in tak motor je najbolje, da se priključi na delavniški računalnik in ti bo mehanik takoj povedal kaj je narobe,koliko zadeva stane in tako ali tako boš moral na sedvisu to tudi naročiti in zadevo dokonca popravit! :hmm:

Ps: nese pustit nategovat namreč,če bo rekel, da je npr. kak senzor,potenciometer,lambda,termotipalo itd. naj ta del zamenja in stvar mora delovati, sicer naj ta zamenjani del demontira in zamenja drudi del vsekakor plačaj samo test + 1 (en) del!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!