jay Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 tnx za nasvete, za vikend grem v akcijo
Bremzer Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 tnx za nasvete, za vikend grem v akcijo Ob vikendih so delavnice zaprte-pod kozolcem te napake neboste popravili! aero, TBoxer, simonsi in 7 others 3 7
Jure Objavljeno Junij 30, 2010 Opozori Objavljeno Junij 30, 2010 Ob vikendih so delavnice zaprte-pod kozolcem te napake neboste popravili! A pa si ti sploh kdaj šraufal kakšnega Gixxerja? Jaz sem jih že veliko in ti lahko povem, da se diagnostiko v večini primerov lahko naredi tudi v nedeljo pod kozolcem. Kot sem napisal prej, računalnik motocikla ima sistem za samodiagnostiko. S pomočjo "servisnega stikala", ki je "special tool", ki ga imajo "samo serviserji" spraviš računalnik v mode, kjer ti sam natančno javi na katerem delu, oziroma senzorju je težava. Ker se da pa to "servisno stikalo" zimprovizirat doma tako, da enostavno narediš stik na konektorju pod zicem, se da dejansko težavo vsaj odkrit, če ne tudi rešit kar pod kozolcem Za vsako malenkost pa tudi ni treba okoli servisov letat.. Velikokrat je samo kakšen slab stik. Računalnik bo izpisal kodo, po manualu se pogleda kaj koda označuje in kje točno se nahaja napaka potem pa vidiš kako pa kaj. Če je dejanska okvara, potem pa na servis, oziroma naročit nov kos. BlaZ1000, malakai, aero in 5 others 8
Matori Hanzo Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 A pa si ti sploh kdaj šraufal kakšnega Gixxerja? Se mi zdi, da je imel Bremzer istega učitelja slovenščine kot Brumer, tako da se mogoče tudi na šraufanje spozna približno toliko kot on. Kar ni malo. Je sicer res, da je njegovo podajanje znanja včasih malo bolj zviška. Ampaq če odmislimo to komponento, se vseeno splača upoštevat kak njegov nasvet. Igorr in dotem 1 1
Kramp Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 ... Ampaq če odmislimo to komponento, se vseeno splača upoštevat kak njegov nasvet. Serviserji so bolj za Matore Hropce. Eni pa uživajo v "sam svoj mojster" poslih in zakaj jim kratitit veselje?! Saj ne gre za traktor in odvisnost od posajenega krompirja.
nk84 Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Js sm se tudi vedno zanašal na samodiagnostiko mojga suzukija po postopku kot je opisal Jure, Do zdaj sem še večino stvari sam s pomočjo service manuala odpravil, ko pa pridem tolk daleč da ne vem več naprej, pa nazaj sestavim in peljem na servis - do zdaj se je še vedno dobro izšlo in sem prišparal kar nekaj €. Moje mnenje je da je treba čim več sam pošraufat, sploh če si dost na cest. Poznam enga ki je klical avtovleko da so mu iz portoroža v Zasavje odvlekl motor ker mu i več vžgal - odvil se mu je kontakt na akumulatorju! Če šraufaš doma se tut na cest lahko znajdeš! gsx750f in dotem 2
Matori Hanzo Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Serviserji so bolj za Matore Hropce. Eni pa uživajo v "sam svoj mojster" poslih in zakaj jim kratitit veselje?! Saj ne gre za traktor in odvisnost od posajenega krompirja. Maš res. Če me moj kilavi spomin še ni popolnoma pustil na cedilu, ti je bil tvoj nekdanji Korejček neskončno hvaležen za "sam svoj majstr" filozofijo
bmw Objavljeno Julij 1, 2010 Opozori Objavljeno Julij 1, 2010 Maš res. Če me moj kilavi spomin še ni popolnoma pustil na cedilu, ti je bil tvoj nekdanji Korejček neskončno hvaležen za "sam svoj majstr" filozofijo zloba....ampak spomin ti pa dobro služi.... Kor13 1
budacki Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Na kok stopinj pa naj bi se ventilator začel vrtet?
DINAMIK Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Na kok stopinj pa naj bi se ventilator začel vrtet? Meni se na mojemu 103 ali 104 stopinje.....,točn ne vem! mojamiska 1
budacki Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Meni se na mojemu 103 ali 104 stopinje.....,točn ne vem! Men se iz 104 na 105 pa mi je to smešno visoka temperatura Pa še kontakt mora bit zato, da ventilator vrti -.-
DINAMIK Objavljeno Julij 16, 2010 Opozori Objavljeno Julij 16, 2010 Men se iz 104 na 105 pa mi je to smešno visoka temperatura Pa še kontakt mora bit zato, da ventilator vrti -.- Jap...,pri mojemu se vključi pri 104 in kontakt mora tudi biti...,jah Japonci že vejo kaj delajo mojamiska 1
budacki Objavljeno Julij 17, 2010 Opozori Objavljeno Julij 17, 2010 Jap...,pri mojemu se vključi pri 104 in kontakt mora tudi biti...,jah Japonci že vejo kaj delajo Vse dlake na nogi mi bo požgalo :S Sej v 2000km mi se je ventilator začeu vrtet 2× Pa še to po tem, ko sem se ustavu. Je mogoče kaka varianta, da bi ga na kako nižjo temperaturo nastavu? Pać, da bi se prej začel vrtet?
streetracer Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 zdravo. mam en problem pa me zanima kaj naj naredim. prejšnji teden sem se pelal po avtocesti pa mi je razbilo ležaj v menjalniku. zdej me pa zanima kče kdo ve kje bi dobil poceni dele za menjalnik vglavnem ležaje? motor je suzuki gsxr 600 99l.
simonsi Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 Kako pa veš da je ležaj v menjalniku? Pa sam ležaj oziroma deli so še najmanjši strošek, ker je veliko dela da to vse zamenjaš, če je nekje v globini mašine ali pa če je še kaj drugega hin.
streetracer Objavljeno Julij 25, 2010 Opozori Objavljeno Julij 25, 2010 vem zato ker se sliš sam takrat ko kuplongo spustiš. ropoče pa tut v keri koli brzini. pa tut zdej sm že razdru in je ležaj razsut.
streetracer Objavljeno Julij 26, 2010 Opozori Objavljeno Julij 26, 2010 na tej gredi ko je pogonski zobnik gor, na tej strani ga je zdrobil ko je zobnik gor pršroufan.
streetracer Objavljeno Julij 27, 2010 Opozori Objavljeno Julij 27, 2010 ne ketno sem mel glih prav mogoče še premal. mogoče je pa že od prej ležaj načel ko sem se vozu z izrabljeno ketno okol 3000km pa je fejst rukal, al pa od starosti ležaja.
SCMC Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Zdravo! Mene zanima če je kdo odstranil katalizator na k8? Kakšne spremembe pri delovanju motorja? Kako je pozneje z tehničnim pregledom oz. homologacijo če bi dal drug izpuh? Kakršno koli mnenje oz nasvet bi mi bil koristen. Lp
logarr Objavljeno Avgust 3, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 3, 2010 Izpušnih plinov se ne preverja, samo da se vse številke ujemajo pa je.
Jure Objavljeno Avgust 12, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2010 Tako bosta, sodeč po angleškem MCNju, zgledala 600 in 750 K11 RHonda in casper7 2
budacki Objavljeno Avgust 19, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2010 Tako bosta, sodeč po angleškem MCNju, zgledala 600 in 750 K11 Če bi moral ocenjevat sta definitivno k6/k7 najlepša 3000km narejenih, zaenkrat brez težav in nadvse zadovoljen.
Sky Objavljeno Avgust 19, 2010 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2010 Tako bosta, sodeč po angleškem MCNju, zgledala 600 in 750 K11 ah kjeeee, to je pa že grdo...luč od k8-k9 je zakon, auspuh od k6-k7 pa maš perfektnega suzla aja da barve pri k10 sploh ne omenjam, ker so za lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se