Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno
to bi blo treba varit z avtogeno(al kak se ze rece)?...takiga majstra mam, samo me zanima, ker lonec za na original krivine ma manjsi premer luknje se mi zdi,...pa ne vem kak bi slo to skup?

šlo bi..sam res ne vem zakaj tolk enga "jebanja"

kaj je narobe z original krivinami? vržeš un dušilc dol pa kratkega akrapota gor..

zarad tistih akrapo krivin ne boš 20 konjev dubu..

Objavljeno
šlo bi..sam res ne vem zakaj tolk enga "jebanja"

kaj je narobe z original krivinami? vržeš un dušilc dol pa kratkega akrapota gor..

zarad tistih akrapo krivin ne boš 20 konjev dubu..

Saj to že ima

Objavljeno

kratek lonec ze mam...ampak razlika na cbr600fs je bla kr opazno ko sem dal komplet akrapota gor :D

Objavljeno

Ou boysi, a ma gdo mogoče za prodat levo nepoškodovano plastiko za GSX-R K4 600......NUJNO bi rabu čim prej, ker mam registracijo, al pa če ve gdo za kšnga dobrga (preizkušenga) majstra, da bi mi naredu poliestre u luknjami za luči.

Tnx za help že vnaprej.....

Lp.

Objavljeno

za K4/K5 mas na avtoneti ene 2 poliestre in se ene par originalnih plastik....

Objavljeno

Tnx, bom še enkrat pogledu....

Objavljeno
kratek lonec ze mam...ampak razlika na cbr600fs je bla kr opazno ko sem dal komplet akrapota gor :D

človek, to ni cbr-fs ampak je že kr fajn dirkaška izvedba..

kolikor boš s tem pridobil, boš videl sam na dynotu..

ti pa tega ne boš čutil..

Objavljeno

110 pa 125hp je razlika,...taksna pa spet ne....

drugace me pa se zanima, ce je kdo ze vrtal sam luknje v poliestre?pa ce je vlko zajebancije s tem?

Objavljeno (popravljeno)

Dober je če imaš miren vrtalnik (in roko) pa da dela na počasnih obratih, ker če prehitro pade skozi lukno zna kašen košček odtrgat :)

Ni teško, je pa včasih problem kje naredit lukno :D

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno
110 pa 125hp je razlika,...taksna pa spet ne....

drugace me pa se zanima, ce je kdo ze vrtal sam luknje v poliestre?pa ce je vlko zajebancije s tem?

fora je v tem da pri gsx-r ne pridobiš tolk da to čutiš..

razen ko res loviš desetinke..kar pa jih ti ne..

Objavljeno

LP, mene pa zanima kje najceneje do plastik na zadku oz. zadka?

ZA suzuki gsxr600 k7

Objavljeno
LP, mene pa zanima kje najceneje do plastik na zadku oz. zadka?

ZA suzuki gsxr600 k7

orginal nove al rabljene

Objavljeno
Ou boysi, a ma gdo mogoče za prodat levo nepoškodovano plastiko za GSX-R K4 600......NUJNO bi rabu čim prej, ker mam registracijo, al pa če ve gdo za kšnga dobrga (preizkušenga) majstra, da bi mi naredu poliestre u luknjami za luči.

Tnx za help že vnaprej.....

Lp.

LP, mene pa zanima kje najceneje do plastik na zadku oz. zadka?

ZA suzuki gsxr600 k7

Pohajač, mojster 1A.

Meni je delal in lahko samo perfektno rečem.

"Ko motoristi delajo za motoriste" - kakršna koli želja, kakšen nasvet ti da...

pošlji mi sporočilo če potrebuješ telefonsko!

Objavljeno

Mene pa sam zanima, če kdo ve kako pr gsxr-u 600 K7 na števcu prestavt iz farenheitov v stopinje celzija ?

Objavljeno
Mene pa sam zanima, če kdo ve kako pr gsxr-u 600 K7 na števcu prestavt iz farenheitov v stopinje celzija ?

kolkr jst vem se neda, rabiš evropsko verzijo števca

Objavljeno (popravljeno)
Mene pa sam zanima, če kdo ve kako pr gsxr-u 600 K7 na števcu prestavt iz farenheitov v stopinje celzija ?

Da se da.Men se je to na ninji zgodilo,ko sem se igral s števcem.Potem pa sem se neki igral in en gumb držal drugega pa stiskal in sem prvo še na milje naredil :whistle: Pol pa sem uspel vse nastavit!Mal se pač igraj saj bo...

Popravljeno . Popravil sesir
Objavljeno

Zdravo.

Uprašu bi za nasvet, ker nameravam zamenjat motor trenutno vozim Yamaho Fazer 600 in sem se njenih slabih sto konjev naveličal in sem čedalje bolj zagledan v Suzi gsx.Zdaj, 1000ccm mi ne diši preveč med 600 in 750 pa me bega v čem je razlika, je to samo 30 konjev ali še kaj drugega ker 750 mi kar nekako bolj diši, se mi zdi da je razlika tudi pri avspuhu...

Objavljeno
Zdravo.

Uprašu bi za nasvet, ker nameravam zamenjat motor trenutno vozim Yamaho Fazer 600 in sem se njenih slabih sto konjev naveličal in sem čedalje bolj zagledan v Suzi gsx.Zdaj, 1000ccm mi ne diši preveč med 600 in 750 pa me bega v čem je razlika, je to samo 30 konjev ali še kaj drugega ker 750 mi kar nekako bolj diši, se mi zdi da je razlika tudi pri avspuhu...

na pogled sta 600 in 750 identična (če gledaš iste letnike)

razlike so male, glavna razlika je tistih 30 km in 150 ccm ki se kr poznajo

Objavljeno

če mene uprašaš ti bo 600 najbrž čist dost,sam ga je treba kar ganjat če čš da gre,..tko da kr dost pretikanja

ma mislm da iz fejzerke na suziko bo 600 kr dost sploh pa ga maš magar leto da vidš če sti sploh sede da se ga navadš pol pa nasledne leto magar uzameš 750 če bo treba

Objavljeno

Vzemi 750, gre občutno bolj kot 600. S tem mislim odzivnost pri nižjih vrtljajih, kar je na cesti zelo uporabno. Letita itak oba zadost, če vrtiš :)

Objavljeno

fantje, kolko naredite z enim rezervoarjem(oz kolko l/100km) s 600ccm mašino k6/7?Vem da je odvisno od stila vožnje pa vseeno...

Objavljeno
dobrih 200....na grobniku pa cca 100

Ja, bo kar držalo...se mi je zdelo da mi ga nekdo krade... :P

Objavljeno
fantje, kolko naredite z enim rezervoarjem(oz kolko l/100km) s 600ccm mašino k6/7?Vem da je odvisno od stila vožnje pa vseeno...

bolj žive vožnje na cesti sem naredil 130-140km bolj lagane cca 200km.

Objavljeno

hehe, malo lažeš . Ma ne dosti hehe..Ampak ok !

tam okoli 260km narediš lagano turistične vožnje in okroli 240 normalne vožnje. do 200 na ravnicah.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!