ProdriveR Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Jest mam k1,pa mi nekje pri 160-180km zacne lucka svetit. Pa nism nek hitr voznik
Stric Burek Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 Bi koristlo če poveste s koliko litri.
Jure Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 (popravljeno) Pr meni se prižge lučka ponavadi okoli 200km, malo čez.. Tank je menda 17 litrški, rezerve je pa menda 3 litre.. Kolikor sem računal porabo, se pri meni večino časa giblje med 6,1 in 6,5l na 100km. Ni to žganje na polno, pa tudi penzionerska vožnja ne. Je dinamična vožnja, v naseljih vedno po omejitvah, zunaj naselij, na primernih mestih pa tudi tja do 13k rpm Če se pelješ varčno in počasi, ter se izogibaš višjih vrtljajev, poraba pride tudi blizu 5l na 100km. Če pa nažigaš, npr na pisti, al pa razne Ride, Rakitno, ipd, pa pomoje tudi 8 ali 9, verjetno pista celo več, nisem nikoli točno meril.. Popravljeno Maj 20, 2009. Popravil Jure
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 20, 2009 Opozori Objavljeno Maj 20, 2009 To bo že bolj primerno, še vedno pa je moje povprečje pod 6,5. Okoli šestice.
Jure Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Imaš tudi 150ccm in kakšnega konja manj Tako da je kar prav zgleda..
tomazinjo Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) Imaš tudi 150ccm in kakšnega konja manj Tako da je kar prav zgleda.. Ja,bo držalo..6,5 litrov meni nekje "pije"...in to začetniške vožnje(ravnica cigla gas, ovinki pa 40 v navpičnem položaju ). Jure, svaka ti čast na konkretnih odgovorih! Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil tomazinjo
sesir Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 To bo že bolj primerno, še vedno pa je moje povprečje pod 6,5. Okoli šestice. kako si prišel do rezultata okoli 6litrov?Za 6L bi moral delat 300km na kesl,kar pa 260km z 17litri do rezerve je 6,53L 240km z 17 litri je 7,1L Če pa gledama kesl pa od 7,7 do 8,33L Pa realno se dela manj km,če se kolkr tolk pelješ in ne opazuješ pupe v kopalkah
norc 16 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 koliko vem ima gsx-r 600 k6-k7 tank okrog 16 litrov z rezervo.
biker77 Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 k smo že pri suzi..mislim da nikoli nisem tankal več kt 13.5 litra..k je že svetla lučka.. poraba okoli 6.5..na pisti pa 9+ no..pri tuonotu je pa stvar drugačna..je bolj žejen.. tko da je LT vožnja 7..k pa gre druga in tretja na polno (and fun fun fun it is) je pa skor 9..na pisti pa ne vem..11???
sesir Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Pardon jz sem pač računal po tem,kot je pisalo na prejšnji strani Tank drži 17litrov
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Imaš tudi 150ccm in kakšnega konja manj Tako da je kar prav zgleda.. Ne vem, če imam zares manj. Bova kdaj na ravnem poskusila !
Jure Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 100% imaš manj. Kolikor vem imajo okoli 150km med 600ccm motorji samo tisi iz klase Supersport (tamali Superbike). Saj bomo itak naredili en dyno day, sva se će dogovarlaja z no_name-om, pa bomo zmerli rear wheel hp, to je najbolj verodostojno, se lahko oglasiš takat, da zmeriš lubico
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Ah konji so konji. Na cesti so pa dejanski pospeški spet drugo. Ane ? O tem govorim....
Jure Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Ja mi se pogovarjamo o porabi, ki je pri meni verjetno kak deci večja zaradi 150cc večjega volumna in več konjev. Pospeški na cesti s porabo nimajo velike veze, to je bolj odvisno od prenosov, za katere pa vem, da imaš zamenjane, tako da čisto možno, da imaš boljši pospešek Je pa tako, da verjetno tudi spremenjeni prenosi lahko dvignejo kak deci porabe, ker se mora motor za doseganje iste hitrosti pač višje vrtit.. Kot da bi jaz vozil npr v 5 prestavi skozi..
tomazinjo Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 (popravljeno) Ne vem če to spada sem pa vseeno: dau sem gor slip on varjanto od akrota...se mi temperatura dviga več kot prej(tudi do 110c) in rabi precej več da pade(prej iz 104 na 98c ful hito a zdaj jo z muko zbije pod 100-ob vožnji u koloni govorim!)...ima kdo pojma kaj bi lahko to blo oziroma zakaj je tako? Popravljeno Maj 21, 2009. Popravil tomazinjo
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Ja mi se pogovarjamo o porabi, ki je pri meni verjetno kak deci večja zaradi 150cc večjega volumna in več konjev. Pospeški na cesti s porabo nimajo velike veze, to je bolj odvisno od prenosov, za katere pa vem, da imaš zamenjane, tako da čisto možno, da imaš boljši pospešek Je pa tako, da verjetno tudi spremenjeni prenosi lahko dvignejo kak deci porabe, ker se mora motor za doseganje iste hitrosti pač višje vrtit.. Kot da bi jaz vozil npr v 5 prestavi skozi.. Se strinjam. Meni se pa zdi cudno da kako lahko naredijo z tako majhno porabo tako hitro prevozno sredstvo. Namreč avto(147 nova) pije povprečno okrog 10l(1,6 16V) ne gre nikamor. Motor pije pa 6 litrov in leti. Sploh pa pozabiš kdaj si tankal, konec koncev kadar je potrebno tankat pa tankaš brez slabe vesti ker veš da si zares užival za nekaj malega šoldov. Ne vem če to spada sem pa vseeno: dau sem gor slip on varjanto od akrota...se mi temperatura dviga več kot prej(tudi do 110c) in rabi precej več da pade(prej iz 104 na 98c ful hito a zdaj jo z muko zbije pod 100-ob vožnji u koloni govorim!)...ima kdo pojma kaj bi lahko to blo oziroma zakaj je tako? Auspuh načeloma ne bi smel spremeniti temperature za toliko. Morda malenkost, ampak to je mišljeno veliko manj kot si napisal. Poglej nivo olja in hladilne tekočine.
tomazinjo Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Se strinjam. Meni se pa zdi cudno da kako lahko naredijo z tako majhno porabo tako hitro prevozno sredstvo. Namreč avto(147 nova) pije povprečno okrog 10l(1,6 16V) ne gre nikamor. Motor pije pa 6 litrov in leti. Sploh pa pozabiš kdaj si tankal, konec koncev kadar je potrebno tankat pa tankaš brez slabe vesti ker veš da si zares užival za nekaj malega šoldov. Auspuh načeloma ne bi smel spremeniti temperature za toliko. Morda malenkost, ampak to je mišljeno veliko manj kot si napisal. Poglej nivo olja in hladilne tekočine. Ma prej je ob istih pogojih zrasla na 104, se vpalu ventilator in jo je sklestlo na 98....zdaj ko pride do 104 termostat vpali ventilator, naraste na 105 in potem pada, počasi ma pada...Ko ustavim motor(garaža v centru LJ. in preden pridem do garaže je vožnja v gužvi...)zraste z akrotom tudi to 110!Prej o 108 maksimum...Med"normalno vožnjo"pa kul, brez nekih pretresov-89-91
k0ci Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 hja, poraba gre pri avtu gor za vrednost x2, teža pa........x5 ??? + veliko večje trenje pod kolesi
tomazinjo Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 Se strinjam. Meni se pa zdi cudno da kako lahko naredijo z tako majhno porabo tako hitro prevozno sredstvo. Namreč avto(147 nova) pije povprečno okrog 10l(1,6 16V) ne gre nikamor. Motor pije pa 6 litrov in leti. Sploh pa pozabiš kdaj si tankal, konec koncev kadar je potrebno tankat pa tankaš brez slabe vesti ker veš da si zares užival za nekaj malega šoldov. Auspuh načeloma ne bi smel spremeniti temperature za toliko. Morda malenkost, ampak to je mišljeno veliko manj kot si napisal. Poglej nivo olja in hladilne tekočine. Ma prej je ob istih pogojih zrasla na 104, se vpalu ventilator in jo je sklestlo na 98....zdaj ko pride do 104 termostat vpali ventilator, naraste na 105 in potem pada, počasi ma pada...Ko ustavim motor(garaža v centru LJ. in preden pridem do garaže je vožnja v gužvi...)zraste z akrotom tudi to 110!Prej o 108 maksimum...Med"normalno vožnjo"pa kul, brez nekih pretresov-89-91
SEOI-NAGE Objavljeno Maj 21, 2009 Opozori Objavljeno Maj 21, 2009 hja, poraba gre pri avtu gor za vrednost x2, teža pa........x5 ??? + veliko večje trenje pod kolesi Hitrost in pospeški pa ? - 30x ?
norc 16 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Ma prej je ob istih pogojih zrasla na 104, se vpalu ventilator in jo je sklestlo na 98....zdaj ko pride do 104 termostat vpali ventilator, naraste na 105 in potem pada, počasi ma pada...Ko ustavim motor(garaža v centru LJ. in preden pridem do garaže je vožnja v gužvi...)zraste z akrotom tudi to 110!Prej o 108 maksimum...Med"normalno vožnjo"pa kul, brez nekih pretresov-89-91 Tudi tebi se tako greje. jaz ko sem še imel gsx-a ko sem bil na poti do šole cca 5 minut po mesti, je vedno bila temperatura na cca 110. pol pa kak je bila kje šansa da sem zategnil mi je padla po 3 stopinje. Probaj dolit malo hladilne tekočine
LRR Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Ma prej je ob istih pogojih zrasla na 104, se vpalu ventilator in jo je sklestlo na 98....zdaj ko pride do 104 termostat vpali ventilator, naraste na 105 in potem pada, počasi ma pada...Ko ustavim motor(garaža v centru LJ. in preden pridem do garaže je vožnja v gužvi...)zraste z akrotom tudi to 110!Prej o 108 maksimum...Med"normalno vožnjo"pa kul, brez nekih pretresov-89-91 Mogoče še ni bilo zunaj tako vroče preden si dal akrapota gor. Meni se zdi normalno da ti v tej vročini pa v mestu skoči na 110c
biker77 Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 zanimivo..z odprtim izpuhom je bila temperatura hladilne tekočine pri mojih motorjih praviloma nižja..
tomazinjo Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Tudi tebi se tako greje. jaz ko sem še imel gsx-a ko sem bil na poti do šole cca 5 minut po mesti, je vedno bila temperatura na cca 110. pol pa kak je bila kje šansa da sem zategnil mi je padla po 3 stopinje. Probaj dolit malo hladilne tekočine Prišu iz servisa pred 1 mesecem...ma ja, se nikoli ne ve, tako da bom probal malo dolit, čeprav...
simonsi Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 dolivaj pri hladnem, direkt v hladilnik. Mora pa bit polno do roba.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se