Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno
Ne vem če to spada sem pa vseeno: dau sem gor slip on varjanto od akrota...se mi temperatura

dviga več kot prej(tudi do 110c) in rabi precej več da pade(prej iz 104 na 98c ful hito a zdaj jo z muko zbije pod 100-ob vožnji u koloni govorim!)...ima kdo pojma kaj bi lahko to blo oziroma zakaj je tako?

Ker je izpuh sedaj bolj pretočen imaš zmes zrak/gorivo bolj revno, kar pomeni višjo temp. kompresije in višjo temp. zgorevanja. Pri frgazerjih je to normalen pojav, kako pa se sodobni ajnšpricarji opremljeni z lambdo s tem spopadajo mi ni jasno; najbrž v nekih manjših okvirih rač. sam nardi korekcijo (vbrizga več goriva).

Objavljeno

meni tudi voda z hladilnika zginja...pa danes ko sem se v kratkih hlacah pelo mi je po kolenu spricalo,...pa ne vem, ce pri pokrovcku spusca...pa ko sem na grobniku bil je bil spodaj poliester malo moker,....pa ne vem kak bi prevero, kje ven tece, ker kolko sem gledal ni kje videt

Objavljeno
Ker je izpuh sedaj bolj pretočen imaš zmes zrak/gorivo bolj revno, kar pomeni višjo temp. kompresije in višjo temp. zgorevanja. Pri frgazerjih je to normalen pojav, kako pa se sodobni ajnšpricarji opremljeni z lambdo s tem spopadajo mi ni jasno; najbrž v nekih manjših okvirih rač. sam nardi korekcijo (vbrizga več goriva).

Pri večini motorje naj bi lambda sonda sama zaznala spremembo in regulirala vbrizg, pri določenih naj bi se elektroniko resetiralo ročno(o tem se je že pisalo na forumu).ped montažo sem spaševal na forumu ravno o tem, pa mi je blo rečeno da "pali vozi"...booo

Objavljeno (popravljeno)

Prodam komplet poliestre za GSX600/750R K6/K7

zraven je vse kar je na sliki(razen sipce) + pokrov tanka, prednji blatnik, ter del za pod zadek...--> vse ostale info na PM

post-5325-1243424645_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil aless
Objavljeno

Bi sam uprašu, a mata res 600 pa 750 ka različne vilce zadi?

Objavljeno

Hola aless,

pri drugem olju piše da je za skuterje... :D

Objavljeno
Bi sam uprašu, a mata res 600 pa 750 ka različne vilce zadi?

nimata..

K4-K9 sigurno ne

Objavljeno
Hola aless,

pri drugem olju piše da je za skuterje... :D

Ma čudni oglasi so tole.. Ziher pa vsaj pri enem, če ne pri obeh niso taprave slikce, ker slikca je namreč v obeh primerih enaka. Pa pri unem cenejšem olju ne piše za katero olje gre.. A je dejansko 300V, ali je 7100 sintetika.. Kontaktoraj prodajalca in vprašaj.

Za tvoj motor je ok:

Motul 5100 10/40 ali 15/50 - polsintetika

Motul 7100 = - sintetika

Motul 300V = - sintetika

Čeprav je 300V kar se tiče mene metanje denarja stran, ker je enostavno precenjen. 70-80€ za 4 litre je too much, sploh če z motorjem ne dirkaš, da bi rabil racing olje :)

Objavljeno

@suzuki ...sploh nisem opazil :whistle:

@Jure ...dirkam glih ne(2x do zdaj grobnik),...samo sem se pa odločo da od zdaj naprej za moped samo najboljše, pa lepše skrbet za njega,...čeprav pucat se mi ga še vedno ne da :(

Objavljeno
čeprav pucat se mi ga še vedno ne da :(

hehe stari ne sekeri se, nisi edini, konc koncou je pa za vozt, ne pa pucat pa gledat haha

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Ojla.Jaz bi imel eno prosnjo z vse lastnike gixxerjev 600 letnik 2001,namrec zanima me kaj vam pise v homologacijskem kartoncku pod rubriko VEHICLE TYPE,meni pise WVCE1-1,sumim namrec da so pri uvozu nekaj zasustrali.Hvala vsem.Lp,Tim

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

kero olje za bremze mi priporočate?....je to že malo staro, pa se neb rad kje drugje vstavo, kot pa na cesti....

...drugače, če pa koga zanima gsx600r k7 z 25kW, pa lahko na PM,....študiram o menjavi za 750/1000

Objavljeno

Ne preveč komplicirat pri olju za bremze, vsak DOT 4 bo čisto ok, neglede na proizvajalca :) Če bi pa rad bolj "racing", ki prenaša višje temperature, daš lahko pa 5.1 Ampak ti iz prakse povem, da je navaden dot 4 čisto zadovoljiv.

Objavljeno

Samo toliko glej, da bo olje frišno, da ne bo kakšno, ki stoji že 2 leti odprto v garaži.. :)

Objavljeno

takiga ki stoji v garaži par let(že najmanj 6 let, od cajta ko sem se z apnko po bregih vozo).....mam, zato sem pa raje vprašal kero, menda bom pa raje riskiral par €€€ pa dal 5.1

Objavljeno
takiga ki stoji v garaži par let(že najmanj 6 let, od cajta ko sem se z apnko po bregih vozo).....mam, zato sem pa raje vprašal kero, menda bom pa raje riskiral par €€€ pa dal 5.1

K7 motor maš? od kje je tako olje staro?

jest sm letos zamenjal bremz olje pa je letnik 03!

mislim da neke hude potrebe po menjavi ni..

če pa že, pa vzemi dot4 ta plavega (racing)

Objavljeno

Zavorno olje se menja na 2 leti, tako da je čas :) Priporočilo tako proizvajalcev motociklov kakor ponavadi tudi proizvajalcev olja.

Res nima smisla vozit s starim, glede na to da je 5€ stroška in 15 min dela

Drugače pa se kot "racing" ponavadi oglašuje olja DOT 5.1.. Pa za ABS naj bi bila proporočljiva. Imajo višjo "wet boiling point", napram dot4 in posledično tudi daljšo življenjsko dobo. Za 5.1 ponavadi piše okoli 24-36 mesecev življenjske dobe, medtem ko je pri dot4 ponavadi 18-24mesecev..

So bile pa neke polemike glede 5.1 in tesnil, naj ne bil primeren za vse motorje.. Ampak mislim, da so ta tanova olja itak že zelo razvita, prav tako zavorni sitemi, tako da pomoje komot uporabiš.

Objavljeno

Drugače razlika med 4 in 5.1 v ceni je pa ponavadi itak z anemarljiva.. Doma imam nekaj zaloge Lucasovega zavornega olja, ko kdo pripelje na servis, da imam doma..

Kupil sem 250ml flaške, kar je več kot preveč za eno menjavo. Dot 4 sem plačal po 5€, dot 5.1 pa po 6€ :) Tako, da to res ni noben strošek.

Objavljeno
K7 motor maš? od kje je tako olje staro?

jest sm letos zamenjal bremz olje pa je letnik 03!

mislim da neke hude potrebe po menjavi ni..

če pa že, pa vzemi dot4 ta plavega (racing)

doma v garaži mam že par let staro olje, ki ga ne mislim dajat not....v ponedeljek bom kupil olje ter zamenjal,...upam da bo na zalogi 5.1 drugače se bom mogo zadovoljit z dot 4

Objavljeno

Itak, danes je to tako poceni, pa tudi dobi se na vsakem koraku, tako da bi bil res nesmisel neko staro olje not dajat.

Uno iz garaže pa kar stran vrži, brezveze da prostor jemlje, ker je itak neuporabno, če je toliko staro.

Objavljeno
Itak, danes je to tako poceni, pa tudi dobi se na vsakem koraku, tako da bi bil res nesmisel neko staro olje not dajat.

Uno iz garaže pa kar stran vrži, brezveze da prostor jemlje, ker je itak neuporabno, če je toliko staro.

eh za stran pa tut ni :D za kšno ketno na mopdeu namazaj te vredu :D

Objavljeno

Pa ne vem, če je zavorno olje najbolj primerno za mazanje verige.. Glede na to, da je tako agresiven, da barvo razžira, ne vem kako gre skupaj z verigo.. No, ali pa pač tudi :) Nisem probal še :)

Objavljeno (popravljeno)

Mene pa neki zanima, če se je komu tud to zgodl, en večer(prejšn tedn) sm moped mal zalaufu. Drug dan mi pa ni hotu vžgt ampak je samo verglu, pol sm mislu da je kej z akomulatorjem pa sm ga probu na potisk, ni supel. Ampak pol k sm ga spet na štarter je že daju znake da se hoče zagnt. Sm ga še enkat porinu pa ni šlo, nakar je pol na štarter vndarle zakurblu. Zdej fora je, da vsakič k dam kontak se pač tist zvok predvbrizga kr naekrat spremenu in je ratu tak rezk mal višji ton, včasih pa je bil mal globlji. A mislte da je kej z računalnikom, ajnšpric :? :?

Motor laufa normalno...

Popravljeno . Popravil MoTo G_P
Objavljeno

bencinska pumpa malo umira. Ali pa samo regulator pritiska.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!