no_name Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 Ne vem če to spada sem pa vseeno: dau sem gor slip on varjanto od akrota...se mi temperatura dviga več kot prej(tudi do 110c) in rabi precej več da pade(prej iz 104 na 98c ful hito a zdaj jo z muko zbije pod 100-ob vožnji u koloni govorim!)...ima kdo pojma kaj bi lahko to blo oziroma zakaj je tako? Ker je izpuh sedaj bolj pretočen imaš zmes zrak/gorivo bolj revno, kar pomeni višjo temp. kompresije in višjo temp. zgorevanja. Pri frgazerjih je to normalen pojav, kako pa se sodobni ajnšpricarji opremljeni z lambdo s tem spopadajo mi ni jasno; najbrž v nekih manjših okvirih rač. sam nardi korekcijo (vbrizga več goriva).
Aless Objavljeno Maj 22, 2009 Opozori Objavljeno Maj 22, 2009 meni tudi voda z hladilnika zginja...pa danes ko sem se v kratkih hlacah pelo mi je po kolenu spricalo,...pa ne vem, ce pri pokrovcku spusca...pa ko sem na grobniku bil je bil spodaj poliester malo moker,....pa ne vem kak bi prevero, kje ven tece, ker kolko sem gledal ni kje videt
tomazinjo Objavljeno Maj 24, 2009 Opozori Objavljeno Maj 24, 2009 Ker je izpuh sedaj bolj pretočen imaš zmes zrak/gorivo bolj revno, kar pomeni višjo temp. kompresije in višjo temp. zgorevanja. Pri frgazerjih je to normalen pojav, kako pa se sodobni ajnšpricarji opremljeni z lambdo s tem spopadajo mi ni jasno; najbrž v nekih manjših okvirih rač. sam nardi korekcijo (vbrizga več goriva). Pri večini motorje naj bi lambda sonda sama zaznala spremembo in regulirala vbrizg, pri določenih naj bi se elektroniko resetiralo ročno(o tem se je že pisalo na forumu).ped montažo sem spaševal na forumu ravno o tem, pa mi je blo rečeno da "pali vozi"...booo
Aless Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 (popravljeno) Prodam komplet poliestre za GSX600/750R K6/K7 zraven je vse kar je na sliki(razen sipce) + pokrov tanka, prednji blatnik, ter del za pod zadek...--> vse ostale info na PM Popravljeno Maj 27, 2009. Popravil aless
musaschi64 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Bi sam uprašu, a mata res 600 pa 750 ka različne vilce zadi?
Aless Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 zanima me kakšna je razlika med tema 2 oljema? prvi drugi
suzuki Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Hola aless, pri drugem olju piše da je za skuterje... TommyP 1
biker77 Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Bi sam uprašu, a mata res 600 pa 750 ka različne vilce zadi? nimata.. K4-K9 sigurno ne
Jure Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 Hola aless, pri drugem olju piše da je za skuterje... Ma čudni oglasi so tole.. Ziher pa vsaj pri enem, če ne pri obeh niso taprave slikce, ker slikca je namreč v obeh primerih enaka. Pa pri unem cenejšem olju ne piše za katero olje gre.. A je dejansko 300V, ali je 7100 sintetika.. Kontaktoraj prodajalca in vprašaj. Za tvoj motor je ok: Motul 5100 10/40 ali 15/50 - polsintetika Motul 7100 = - sintetika Motul 300V = - sintetika Čeprav je 300V kar se tiče mene metanje denarja stran, ker je enostavno precenjen. 70-80€ za 4 litre je too much, sploh če z motorjem ne dirkaš, da bi rabil racing olje
Aless Objavljeno Maj 27, 2009 Opozori Objavljeno Maj 27, 2009 @suzuki ...sploh nisem opazil @Jure ...dirkam glih ne(2x do zdaj grobnik),...samo sem se pa odločo da od zdaj naprej za moped samo najboljše, pa lepše skrbet za njega,...čeprav pucat se mi ga še vedno ne da
casper7 Objavljeno Maj 29, 2009 Opozori Objavljeno Maj 29, 2009 čeprav pucat se mi ga še vedno ne da hehe stari ne sekeri se, nisi edini, konc koncou je pa za vozt, ne pa pucat pa gledat haha
timson Objavljeno Junij 10, 2009 Opozori Objavljeno Junij 10, 2009 Ojla.Jaz bi imel eno prosnjo z vse lastnike gixxerjev 600 letnik 2001,namrec zanima me kaj vam pise v homologacijskem kartoncku pod rubriko VEHICLE TYPE,meni pise WVCE1-1,sumim namrec da so pri uvozu nekaj zasustrali.Hvala vsem.Lp,Tim
Aless Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 kero olje za bremze mi priporočate?....je to že malo staro, pa se neb rad kje drugje vstavo, kot pa na cesti.... ...drugače, če pa koga zanima gsx600r k7 z 25kW, pa lahko na PM,....študiram o menjavi za 750/1000
Jure Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Ne preveč komplicirat pri olju za bremze, vsak DOT 4 bo čisto ok, neglede na proizvajalca Če bi pa rad bolj "racing", ki prenaša višje temperature, daš lahko pa 5.1 Ampak ti iz prakse povem, da je navaden dot 4 čisto zadovoljiv.
Jure Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Samo toliko glej, da bo olje frišno, da ne bo kakšno, ki stoji že 2 leti odprto v garaži..
Aless Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 takiga ki stoji v garaži par let(že najmanj 6 let, od cajta ko sem se z apnko po bregih vozo).....mam, zato sem pa raje vprašal kero, menda bom pa raje riskiral par €€€ pa dal 5.1
biker77 Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 takiga ki stoji v garaži par let(že najmanj 6 let, od cajta ko sem se z apnko po bregih vozo).....mam, zato sem pa raje vprašal kero, menda bom pa raje riskiral par €€€ pa dal 5.1 K7 motor maš? od kje je tako olje staro? jest sm letos zamenjal bremz olje pa je letnik 03! mislim da neke hude potrebe po menjavi ni.. če pa že, pa vzemi dot4 ta plavega (racing)
Jure Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Zavorno olje se menja na 2 leti, tako da je čas Priporočilo tako proizvajalcev motociklov kakor ponavadi tudi proizvajalcev olja. Res nima smisla vozit s starim, glede na to da je 5€ stroška in 15 min dela Drugače pa se kot "racing" ponavadi oglašuje olja DOT 5.1.. Pa za ABS naj bi bila proporočljiva. Imajo višjo "wet boiling point", napram dot4 in posledično tudi daljšo življenjsko dobo. Za 5.1 ponavadi piše okoli 24-36 mesecev življenjske dobe, medtem ko je pri dot4 ponavadi 18-24mesecev.. So bile pa neke polemike glede 5.1 in tesnil, naj ne bil primeren za vse motorje.. Ampak mislim, da so ta tanova olja itak že zelo razvita, prav tako zavorni sitemi, tako da pomoje komot uporabiš.
Jure Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Drugače razlika med 4 in 5.1 v ceni je pa ponavadi itak z anemarljiva.. Doma imam nekaj zaloge Lucasovega zavornega olja, ko kdo pripelje na servis, da imam doma.. Kupil sem 250ml flaške, kar je več kot preveč za eno menjavo. Dot 4 sem plačal po 5€, dot 5.1 pa po 6€ Tako, da to res ni noben strošek.
Aless Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 K7 motor maš? od kje je tako olje staro? jest sm letos zamenjal bremz olje pa je letnik 03! mislim da neke hude potrebe po menjavi ni.. če pa že, pa vzemi dot4 ta plavega (racing) doma v garaži mam že par let staro olje, ki ga ne mislim dajat not....v ponedeljek bom kupil olje ter zamenjal,...upam da bo na zalogi 5.1 drugače se bom mogo zadovoljit z dot 4
Jure Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Itak, danes je to tako poceni, pa tudi dobi se na vsakem koraku, tako da bi bil res nesmisel neko staro olje not dajat. Uno iz garaže pa kar stran vrži, brezveze da prostor jemlje, ker je itak neuporabno, če je toliko staro.
TADEJ46 Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Itak, danes je to tako poceni, pa tudi dobi se na vsakem koraku, tako da bi bil res nesmisel neko staro olje not dajat. Uno iz garaže pa kar stran vrži, brezveze da prostor jemlje, ker je itak neuporabno, če je toliko staro. eh za stran pa tut ni za kšno ketno na mopdeu namazaj te vredu
Jure Objavljeno Junij 20, 2009 Opozori Objavljeno Junij 20, 2009 Pa ne vem, če je zavorno olje najbolj primerno za mazanje verige.. Glede na to, da je tako agresiven, da barvo razžira, ne vem kako gre skupaj z verigo.. No, ali pa pač tudi Nisem probal še
MoTo G_P Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 (popravljeno) Mene pa neki zanima, če se je komu tud to zgodl, en večer(prejšn tedn) sm moped mal zalaufu. Drug dan mi pa ni hotu vžgt ampak je samo verglu, pol sm mislu da je kej z akomulatorjem pa sm ga probu na potisk, ni supel. Ampak pol k sm ga spet na štarter je že daju znake da se hoče zagnt. Sm ga še enkat porinu pa ni šlo, nakar je pol na štarter vndarle zakurblu. Zdej fora je, da vsakič k dam kontak se pač tist zvok predvbrizga kr naekrat spremenu in je ratu tak rezk mal višji ton, včasih pa je bil mal globlji. A mislte da je kej z računalnikom, ajnšpric :? Motor laufa normalno... Popravljeno Junij 22, 2009. Popravil MoTo G_P
simonsi Objavljeno Junij 22, 2009 Opozori Objavljeno Junij 22, 2009 bencinska pumpa malo umira. Ali pa samo regulator pritiska.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se