Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Fantje neki me zanima.....gledam po netu GSX-R600 K4/K5 in skor noben nima zadnega sedeža ampak samo pokrov!

Torej...ali je to tovarniško/original ali se pokrov dokupi?

Hvala :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fantje neki me zanima.....gledam po netu GSX-R600 K4/K5 in skor noben nima zadnega sedeža ampak samo pokrov!

Torej...ali je to tovarniško/original ali se pokrov dokupi?

Hvala :worship:

tovarniško dobiš sedež v vrečki..

in ti ga mora prodajalec dat zraven..

slikani so pa s pokrovom zato ker lepše zgleda

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

original je oboje - pokrov in sedez....ko hoces dat sedez gor, se pokrov odstrani in se da pol gor sedez..in obratno.. (nekateri mislijo da je sedez pod pokrovom)

edit: vidm da me je biker (za par sek) prehiteu..

Popravljeno . Popravil e_boy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

original je oboje - pokrov in sedez....ko hoces dat sedez gor, se pokrov odstrani in se da pol gor sedez..in obratno.. (nekateri mislijo da je sedez pod pokrovom)

edit: vidm da me je biker (za par sek) prehiteu..

Evo to sm hotu slišat...hvala :worship:

P.S. biker77 javi se v temi A si bil ti? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ma letnik 04, štant gas za štimat...Ker niti ne poznam strokovnga izraza tko, da tud v angleški manual ne morm pogledat... :headbang: Ker mi pod sklopko crkuje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kje ma letnik 04, štant gas za štimat...Ker niti ne poznam strokovnga izraza tko, da tud v angleški manual ne morm pogledat... :headbang: Ker mi pod sklopko crkuje...

pod tankom je en šraufek, križni, do njega prideš dokaj težko, dostopaš z leve strani motorja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster Moto_G_P,

evo ti še slikce in opis (u bistvu neverjetno kolk stvari zna pokazat striček Google, če ga kdo vpraša :whistle: )

post-163-1247470574_thumb.jpg

Turning the top screw (yellow arrow) adjusts the idle rate when the engine is cold (< 100 F). Set this rate to about 1800 rpm . Turning the bottom screw (purple arrow) adjusts the idle rate when the engine is warm. Set this rate to about 1200 rpm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heehhehe, vedno pogooglam prej...Sam nism vedu kako u angleščini to njst ker mi res ni blo jasno...Mi je sam neko nemško sranje vn metal k pa nism razumu tud 2 besedi ne... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola mojster,

včasih smo rekli SVAKOGA DANA U SVAKOM POGLEDU SVE VISE NAPREDUJEM :D

dobr zrihtaj Gixxerčka!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ewo gixer, dela k urca dzej, sm šu z kolegom do enga serviserja sm se šu mal za nove gume poznaimat pa še par stvari pa, mi je on zategnu tist marjetičast vijak... :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Katere svečke priporočate, za gsx 600 k6?

Popravljeno . Popravil tomazinjo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Pozdravljeni! Postal sem (zenkrat še :OK: ) ponosen lastnik gsx600 K5 rumene barve...

post-8569-125121754988_thumb.jpg

Zanimam me pa:

-kje bi dobil kakšno uporabno knjigo SERVICE MANUAL? prek torenta sem najdu 2, ki pa obe skupej nista za eno slabo...

-kakšne funkcije ima števc, ki mi na prvi pogled bolj ko ne izgleda kot mini računalnik...

-pa še na kaj naj bom pozoren pri 35.000km? je kaj posebnega za preverit, poservisirat itd

-no ja, pa če se ravno komu da pisat, naj malo opiše ta motor nasplošno...

Hvala! Lp!

Popravljeno . Popravil _ales_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest imam k1,pa pri 45 000km zaenkrat ni blo nobenih problemov. Vozim ga na servis k Carmanu vsakih 6 000km in to je to :) Sam tankat pa vozt :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni! Postal sem (zenkrat še :OK: ) ponosen lastnik gsx600 K5 rumene barve...

post-8569-125121754988_thumb.jpg

Zanimam me pa:

-kje bi dobil kakšno uporabno knjigo SERVICE MANUAL? prek torenta sem najdu 2, ki pa obe skupej nista za eno slabo...

-kakšne funkcije ima števc, ki mi na prvi pogled bolj ko ne izgleda kot mini računalnik...

-pa še na kaj naj bom pozoren pri 35.000km? je kaj posebnega za preverit, poservisirat itd

-no ja, pa če se ravno komu da pisat, naj malo opiše ta motor nasplošno...

Hvala! Lp!

1. Jaz imam service manual, ampak sem ravno tako našel na torrentih in kvaliteta ni bogvekaj. Gre se za en 204MB velik pdf, če imaš mogoče isto.. Kot pravim, kvaliteta ni ravno top, ampak se da kljub temu vse razbrat, tako da sem si že kar precej pomagal z njim :)

2. Števc ima poleg rednih funkcij (kilometrov, trip1, trip2, ure in temperature motorja še funkcijo prikazovanja morebitnih napak na elektroniki, oziroma na sistemu vbrizga goriva in raznih senzorjih. Zadaj pod sedežem imaš en konektor preko katerega v primeru napake/okvare, ki pride na števcu označena z napisom FI, motor spraviš v service mode in potem ti na števcu pride izpisana koda, ki ti pove kje je okvara. Npr C28, če je šel ta pa ta senzor.. Seznam kod in okvar imaš v service manualu, prav tako opise napak in postopke za odpravo le teh.

3. Pri 35k km bi bilo počasi dobro preverit zračnost ventilov, če tega še nisi storil pri predpisanih 24.000 km, drugače pa nič takega.. Pač redne stvari na katere je treba itak skozi bit pozoren, ne glede na kilometrino. Potrebno je spremljat stanje zavornih ploščic in diskov, fajn je vsaj na dve leti zamenjat zavorno tekočino, malo poglej v kakšnem stanju so ketna in zobniki, zamenjaj antifriz, če ni bil še nikoli menjan, svečke naj bi se menjalo vsakih 12k km, vendar lahko brez problema tudi na 18.000, itd.

4. Opis na splošno.. Glede 600 ne vem veliko povedat, lahko pa rečem, da je večji 750ccm bratec odličen motor. Dober za vozit, zanesljiv, lepo se obnaša v ovinkih, skratka nobenih pripomb :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam kukr sem jes slisu,si (nevem kako je za novejse) napak ne shranjuje v spomin. Tko,da napako mors ugotavljat vmes,ko ti FI lucka sveti??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!