Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno

Ne vem kako je pri motorju. Pri avtu pa lahko ECU, v primeru napake, preklopi v pomožni program in dozira bogato zmes goriva ter s tem ščiti motor. V takem delovanju motor ne deluje pravilno, še manj optimalno.

V primeru odstranitve SET valva gori, kolikor sem razumel, FI - Fuel Injection lučka. Kaj to pomeni oz. kako to ECU interpretira, pa ne vem.

Objavljeno

Ne vem kako je pri motorju. Pri avtu pa lahko ECU, v primeru napake, preklopi v pomožni program in dozira bogato zmes goriva ter s tem ščiti motor. V takem delovanju motor ne deluje pravilno, še manj optimalno.

V primeru odstranitve SET valva gori, kolikor sem razumel, FI - Fuel Injection lučka. Kaj to pomeni oz. kako to ECU interpretira, pa ne vem.

Meni se je občasno prižigala lučka glih za ta ventil. In če sem ga še enrkat ugasnil in ponovno prižgal je bil mir.

Objavljeno

Meni se je občasno prižigala lučka glih za ta ventil. In če sem ga še enrkat ugasnil in ponovno prižgal je bil mir.

meni se to dogaja vsake tolko zadnje čase...mogoče ima na to vpliv menjava izpuha....

Objavljeno

norc je imel original izpuh...meni se pa v 16.000km z akrapotom ni niti enkrat prizgala ta lucka, tako da dvomim da bi bilo zarad izpuha

Objavljeno

kolk kej pije ta zadevca- predvsem letnik 2007 600ccm suza gsxr???

sem zasledil da če jo goniš okoli 8-9l kako je pa kaj če se normalno voziš?

LP

Objavljeno

kolk kej pije ta zadevca- predvsem letnik 2007 600ccm suza gsxr???

sem zasledil da če jo goniš okoli 8-9l kako je pa kaj če se normalno voziš?

LP

grobnik je men tank zdrzal 110km...

drugace pa izlet v črno goro sem naredo s tankom 275km,...povprecno za mesano voznjo pa delam okol 180-220km s tankom

Objavljeno

norc je imel original izpuh...meni se pa v 16.000km z akrapotom ni niti enkrat prizgala ta lucka, tako da dvomim da bi bilo zarad izpuha

res da je bil orginal, samo v njem ni bilo nič več.

Objavljeno

Jaz tut naredim z enim tankom okol 180-200km. Kar se mi zdi kr orenk poraba,glede na to da se mi zdi da nisem pretirano dinamicen :)

KAr se pa FI lucke tice,pa vidim da imamo vsi probleme s tem. Sicer se je men v dveh letih prizgala 2x :) PA zmeri sem motor ugasnu,pa nanov prizgal in se ni vec prizgala.

Objavljeno

Z rezervo do limita-220km. Lučka od rezerve pa mi začne utripat pri cca.180 km(govorimo o cestni vožnji!)

Za FI lučko pa ja; ugasneš, počakaš, prižgeš-čudežno zgine!trance_21_laughing1.gif

Objavljeno

to je pa čist preveč za 600taka...nova honda cbr100rr fireblade na relaciji Lj-Portorož voženo po predpisih po avtocesti 5,9L/100km O.o

motor je hud sam me pa odbije to ko pije ko žolna :(

Objavljeno

pa kaj ti bi rad motor ko se vrti na 14+k obratih vozo z 5l/100km...lahko mas tako porabo, ampak ce ga vpalis pa se pelas poln tank od enkrat,...pa se to do 9k obratov...za 275km sem natankal 15 litrov

Objavljeno

to je pa čist preveč za 600taka...nova honda cbr100rr fireblade na relaciji Lj-Portorož voženo po predpisih po avtocesti 5,9L/100km O.o

motor je hud sam me pa odbije to ko pije ko žolna :(

Pol pa najbolj,da kupiš bicikl.Bo pil samo kolk boš ti! :evilgrin:

V povprečju pijejo 600ccm vsi podobno.1000ccm pa tud podobno.Pol pa je takšno veliko odstopanje samo zato,ker imajo eni motor za pozirat in sploh ne dajo nič gasa.Drugi se vozijo normalno,tretji pa imajo motor,da ga tiščijo.

Tist,ki si je pa 1000rr kupo,da se vozi 130km/h pa je definitivno falil pri izbiri motorja!

Objavljeno

sesir...to je razbrano iz testa motorja. aja zdej morš tiščat motor na 300km/h če je športak al kaj?

zdej pač če se hočeš normalno pelat morš nujno kupit nekega tourerja al kva?

za razliko od drugih suza še najbolj pije gledano po testih...me pa popravte če ne drži.

jst spijem ponavad 2-3l vode na kolesu - nevem kolk km je pa tm 2-3h vožnje :P

Objavljeno

to je razbrano iz testa motorja. aja zdej morš tiščat motor na 300km/h če je športak al kaj?

zdej pač če se hočeš normalno pelat morš nujno kupit nekega tourerja al kva?

bolj me pa zanima mestna poraba??

Kje si zdaj našu 300km/h?Dejstvo pa je,da se je s SS zelo naporno tako počasi peljat!Človek,ki je obremenjen s porabo in hrati misli vozit po predpisih pač ni SS.Ker ga ima več kot očitno le zato,da bo poziral in pametoval po gostilnah kako motor leti.Seveda pa le to ve samo iz tega kar je mogoče prebral v kakšnem testu!

Za takšne je sigurno bolj primerna kaka cbr600f,ki že čisto preveč leti za takšnega človeka pa še zgleda ko,da.... :hmm:

Vse 600ccm pijejo med 6 in 12L Mogoče celo 5-ne vem!Zdaj je pa le od tebe odvisno kako boš vozil.Mestna vožnja je lahko gas od križišča do križišča ali pa "poziranje" po mestu.

Za po mestu in nizke stroške je je maksi skuter!Mobilen si,prehiter za zakone,pije malo,gume zdržijo dve,tri ali več sezon,poceni olja gre not pod 2L,pod sedežem imaš prostor za stvari....Je pa res,da glih pozirat ne moreš :hmm:

Objavljeno

za razkazovanje po mestu ti bo bolj problem hlajenje...namrec za gsxa(vsaj tiste ki jih poznam) je problem da hitro pride na 100°C in preko...

Objavljeno (popravljeno)

za razkazovanje po mestu ti bo bolj problem hlajenje...namrec za gsxa(vsaj tiste ki jih poznam) je problem da hitro pride na 100°C in preko...

zelo se rad segreva meni je 107+ vedno kazal v mestu.

Popravljeno . Popravil norc 16
Objavljeno

ja zato me pa zanima kakšna je kej poraba itd. v mestu...ker občasno bi še skoču v mesto z mopedom...

in kaj to vas boli qrac če bi ga mel za v mesto?? mene je zanimalo mnenje koliko pije in kje največ pije oz ob kakšnih okoliščinah...in hvala za odgovore

in ne vem zakaj se sekirate če ima folk moped da se folira al pa kej tazga...njihova stvar...

jst vem zakaj ga bom kupu vi si mislite kar hočte, pa tut če bi ga meu da se šminkiram je to čist moja stvar in ne vaša

se vam pa zahvaljujem za odgovore,

lep pozdrav

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Kje si zdaj našu 300km/h?Dejstvo pa je,da se je s SS zelo naporno tako počasi peljat!Človek,ki je obremenjen s porabo in hrati misli vozit po predpisih pač ni SS.Ker ga ima več kot očitno le zato,da bo poziral in pametoval po gostilnah kako motor leti.Seveda pa le to ve samo iz tega kar je mogoče prebral v kakšnem testu!

Za takšne je sigurno bolj primerna kaka cbr600f,ki že čisto preveč leti za takšnega človeka pa še zgleda ko,da.... :hmm:

Vse 600ccm pijejo med 6 in 12L Mogoče celo 5-ne vem!Zdaj je pa le od tebe odvisno kako boš vozil.Mestna vožnja je lahko gas od križišča do križišča ali pa "poziranje" po mestu.

Za po mestu in nizke stroške je je maksi skuter!Mobilen si,prehiter za zakone,pije malo,gume zdržijo dve,tri ali več sezon,poceni olja gre not pod 2L,pod sedežem imaš prostor za stvari....Je pa res,da glih pozirat ne moreš :hmm:

predvidevam da govoriš iz izkušenj ;)

Objavljeno

največ pije pri turiranju na mestu, najmanj pa v šesti prestavi na AC pri 100km/h

Objavljeno

Precej je žejen predvsem pri pospeševanju in navijanju v visoke obrate, pa pri segrevanju na mestu. To velja za vse motorje, ne samo za tega. Ko sem na svojem motorju segreval mašino na mestu, kar sem počel 2 krat na dan po cca 5 min je to naneslo skoraj eno uro na teden. Lučka za rezervo se je prižgala pri 145 prevoženih kilometrih. Od takrat ga ne ogrevam več. Zato je najbolje, da ga vžgeš, se vsedeš nanj in normalno odpelješ (brez visokih obratov).

LP Robert

Objavljeno

predvidevam da govoriš iz izkušenj ;)

Prav predvidevaš!Vse je treba sprobat :whistle:

"Poziral" pa le z HD fatboy,ker za kaj druga tak ni :evilgrin:

Z duce 916 SPS pa recimo tud :whistle: pa ne,ker bi želel-celo to me je tako motilo,da ti povedat ne morem,ne znam.Med drugim je tudi to bil vzrok,da sem prenehal razmišljat o njem!Ker kam prideš te vsi gledajo!Ko prideš nazaj do motorja pa ljudje okrog :SS

Peljal pa sem se po avtocesti 130 km na pol ure!Več ni potegnil!

Tak,da za pozirat dukati-sam ti šele pijejo :evilgrin:

Objavljeno

lepo da priznaš ;)

hvala za odgovore tako kot je treba ;)

zdej me pa zanima še to...npr. opažam da vsako leto delajo manjše motorje oz. za manjše ljudi....jst nism glih med malimi merim okoli 184cm in me zanima

kakšen je kaj položaj za malo višje?? Npr. sem sedel na R1 in mi je zelo lepa drža bila...počutil sem se lepo...motor je dolg in mi se zdi da tudi višji na njemu ne zgledajo kot da bi sedeli na minimotu :P lol

ko sem gledal "teste" R6 sem videl tistega ko se je peljal in je velik nekaj čez 190 in je na tisti r6 res presneto smešno zgledal :P

Mi se pa zdi da je gsxr dokaj podoben r1 kar se tiče dolžine motorja za držo pa ne vem....oz. kako malo višji človek na motorju zgleda.

drugače pa motor mislim imeti za občasno vožnjo do faxa ali kam drugam....ne pa za vsakodnevno vožnjo do faxa ali službe...ampak vsak ki si kupi SS motor že malo folira samo da ga ima...tko da ;)

lep pozdrav in hvala še enkrat ;)

Objavljeno

...ampak vsak ki si kupi SS motor že malo folira samo da ga ima...tko da ;)

:grrr :grrr To si lahko pa samo misliš!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!