Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


PILY

Priporočene objave

Dober večer

Zanmam se za nakup suzuki gsxr 600 2001-2003 v glavnem vsi trije letiki iste oblike. zdaj me pa zanima če so iz tehničnega vidika tudi isti ali so bile kakšne spremembe. kako so drugače kaj ti motorji?se kvarijo?imajo kašno hibo?koliko kaj poraba za nekje mešano vožnjo? pravijo da so zavore slabše kot pri hondi. se fejst pozna?in kaj mislijo s tem slabše da niso tak občutljive ali je potreben močnejši pritisk za enak učinek?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolko je življenjska doba tega motorja, kolko zdrži? Okrog 80000 km? Kej več? Kej manj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima kolko je življenjska doba tega motorja, kolko zdrži? Okrog 80000 km? Kej več? Kej manj?

Če boš pogledal na ameriške forume boš videl, da tam fanti delajo po 30.000km letno in nekateri pridejo na 100.000km v 4 letih pa motorji še zmer delajo normalno. :)

Je pa fora, da so usi redno servisirani.

Alo fantje ... 10W40 al 15W50 naj uzamem? Motul 5100 imam v mislih, ker so ga vsi pohvalili. Gre za k6 model. Ali naj grem na kaj bolj extrem V300 al kaj je že?

Hvala za odgovor.

Popravljeno . Popravil budacki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če boš pogledal na ameriške forume boš videl, da tam fanti delajo po 30.000km letno in nekateri pridejo na 100.000km v 4 letih pa motorji še zmer delajo normalno. :)

Je pa fora, da so usi redno servisirani.

Alo fantje ... 10W40 al 15W50 naj uzamem? Motul 5100 imam v mislih, ker so ga vsi pohvalili. Gre za k6 model. Ali naj grem na kaj bolj extrem V300 al kaj je že?

Hvala za odgovor.

Oz. bi že skoraj dal 7100 noter. No kaj pravite?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pojavil se mi je problem ko zamenjam npr. iz 2 v 3 prestavo motor zgubi moč nato pa potegne.Aja mogoče kdo ve kaj je treba narediti da izpiše napake na števcu.Hvala za odgovore

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Lep pozdrav borci.Odločil sem se da bom kupil Suzukija K5 :wub: .Slišu sm same dobre lasnosti napram Kawasakiju(ZX6R) in njegovemu menjalniku tega nočm ker imam na Z750 te probleme,Honda(CBR) pa je preprosto majhna. Ker kupujem rabljenega mi ni čist jasn na kaj moram biti pozorn.Vizualno že oceniš tiste upadljive napake kaj pa glede mašine in menjalnika.

Hvala za pomoč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
  • 1 mesec pozneje...

Ogledoval sem si GSX-R 600 K4. Motor je od znanca, ki ni nikoli imel težav z njim. Je uvožen leta 2007, takrat je imel prevoženih 6000km, sedaj jih ima 13000. Motor je res videti tak kot mora biti sodeč po teh kilometrih, kar se tiče obrabljenosti. Zmotila me je le ena stvar; kabel, ki gre v števec (pod šipo), izgleda kot bi bil prelepljen, izoliran z izolir trakom. Sedaj sprašujem lastnike takih motorjev, ali je serijsko motor oz. kabel tak, ali pa je nekdo nekaj šušmaril okoli števca in elektronike (posledično okoli prevoženih km). Motor je drugače res lepo ohranjen, prejšnji lastnik pravi, da je kilometre dal preveriti in da so pravi. Vse drugo na motorju se mi zdi OK, cena bi bila tudi ugodna, ne bi se pa rad nategnil. Kaj pravite? Je še kakšna stvar, na katero bi moral biti posebej pozoren?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ogledoval sem si GSX-R 600 K4. Motor je od znanca, ki ni nikoli imel težav z njim. Je uvožen leta 2007, takrat je imel prevoženih 6000km, sedaj jih ima 13000. Motor je res videti tak kot mora biti sodeč po teh kilometrih, kar se tiče obrabljenosti. Zmotila me je le ena stvar; kabel, ki gre v števec (pod šipo), izgleda kot bi bil prelepljen, izoliran z izolir trakom. Sedaj sprašujem lastnike takih motorjev, ali je serijsko motor oz. kabel tak, ali pa je nekdo nekaj šušmaril okoli števca in elektronike (posledično okoli prevoženih km).

Kabli pri Suzukijih izgledajo nekako tako:

dsc00136vgv.jpg

Še več slik najdeš na Google-u ali E-Bay-u

Motor je drugače res lepo ohranjen, prejšnji lastnik pravi, da je kilometre dal preveriti in da so pravi.

Mene bi predvsem zanimalo, kako je 'dal preveriti'? :unsure:

Vse drugo na motorju se mi zdi OK, cena bi bila tudi ugodna, ne bi se pa rad nategnil. Kaj pravite? Je še kakšna stvar, na katero bi moral biti posebej pozoren?

Glede na to, da lastnika poznaš - a se ti zdi realno, da je naredil samo 2300km na leto? :hmm: In da je prvi lastnik naredil samo 2000km na leto?

Ampak v končni fazi tu nimaš kaj narediti - dvomim, da se da kako zares preveriti, ali so kilometri realni.

Tako da bodi pozoren na znake karambolov in na znake rednega (ne-)vzdrževanja (olje pod nivojem, črno kot katran, temna zav. tekočina, stare zav. cevi, itd.)...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene bi predvsem zanimalo, kako je 'dal preveriti'? :unsure:

Glede na to, da lastnika poznaš - a se ti zdi realno, da je naredil samo 2300km na leto? :hmm: In da je prvi lastnik naredil samo 2000km na leto?

Ampak v končni fazi tu nimaš kaj narediti - dvomim, da se da kako zares preveriti, ali so kilometri realni.

Tako da bodi pozoren na znake karambolov in na znake rednega (ne-)vzdrževanja (olje pod nivojem, črno kot katran, temna zav. tekočina, stare zav. cevi, itd.)...

D.

Bom še malo pogooglal za slike kablov.

Kar se tiče kilometrov po uvozu, torej od 2007 naprej, sem prepričan da so pravi, ker kot pravim, lastnika poznam, oz. ga še bolje pozna kolega, tako da tega dvoma ni. Vozil se je res malo, kar je tudi razlog, da se motor prodaja.

Matra me tisto prej.

Znaka karambola nisem opazil nikjer. Vilice, križi in vijaki na njih se mi zdijo vsi OK, tudi zavorne čeljusti izgledajo, da niso bile kaj dosti šraufane. Plastike so tudi vse cele, tudi z notranje strani, so praktično brez praske.

Saj pravim, moti me le tisti kabel, ker mi deluje nekako sumljivo.

Kilometre je dal menda preveriti na servis, kjer so se priklopili na računalnik. Tam so rekli, da naj bi bili realni, ali pa da je bila menjana celotna elektronika. Tako je rekel možak, ki je motor kupil iz uvoza. Kaj več pa ne vem.

Je to sploh možno preveriti? Računalnik sploh beleži kilometre? Po moje se da tudi računalnik pretentati, da kaže nekaj drugega kot je res, ali ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kilometre je dal menda preveriti na servis, kjer so se priklopili na računalnik. Tam so rekli, da naj bi bili realni, ali pa da je bila menjana celotna elektronika. Tako je rekel možak, ki je motor kupil iz uvoza. Kaj več pa ne vem.

Je to sploh možno preveriti? Računalnik sploh beleži kilometre? Po moje se da tudi računalnik pretentati, da kaže nekaj drugega kot je res, ali ne?

Kolikor vem, tega ni možno preveriti... Vsaj za SV1000 K5+, ki ima zelo podoben (če ne kar enak) računalnik, vem, da ne hrani kilometrine...

Seveda pa te (skoraj) nič ne stane, če pokličeš na kak Suzuki servis pa jih povprašaš.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce je tko,pol pa kul! :)

Sem bil pri serviserju,pa mi je reku da se na 50 000km menja ketna. Tko,da ce ni treba je itak super :) Imam pa 55 000km,pa zaenkrat dela se vse lepo,pa naj tako ostane se naprej :)

Hvala za odgovor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Kako pa se kaj čuje ko je ta ketna oz španer te ketne proti koncu ima kak poseben glas? se splača plačat razliko 10 eur več za ng iridium napram navadnim ngk ali je to brezveze? oljni filtri champion so dobre kvalitete ali vsi raje dajate not original?koliko je cena originala? ima mogoče še kdo original špegle za suzuki gsxr 600 k1 to je edino kaj ni original in me moti na mojem motorju:D

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. če je šponar fertik se sliši rožljanje

2. kar se mene tiče je 10€ po svečki več za Iridium potrata denarja

3. jaz že nekaj časa uporabljam Champion (pri svojem in pri drugih motorjih) pa ni nobene razlike napram originalu

4. original je menda ene 15€

5. za original špegle počekiraj ebay, polno te rabljene robe gor :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. če je šponar fertik se sliši rožljanje

2. kar se mene tiče je 10€ po svečki več za Iridium potrata denarja

3. jaz že nekaj časa uporabljam Champion (pri svojem in pri drugih motorjih) pa ni nobene razlike napram originalu

4. original je menda ene 15€

5. za original špegle počekiraj ebay, polno te rabljene robe gor :)

ja bi pogledal ebay ampak niam paypal sn še malo zadi:D . no bom pa te kar dal obične sveče not pa champion filter. pa malo še pregledal ostale stvari da bo sezona upam da brez napak:D

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...
  • 2 tedne pozneje...

ja, če bi bil tvoj moder-bel, se bi že zdele pogovarjala okoli cene! :yea2:

kako pa naj pogledam če s realni kilometri?

Za takele kilometre se najbolj vidi, ker morajo bit ročke ko nove, plastike in luč spredej skor brez pikic od kamečkov, veriga more bit prva in skoraj nič šponana, Pa servisna če je potrjena in tko. Je pa res da je od motorja do motorja odvisno od vzdrževanja. Čim je govora da so nove ploščice bremz in nova veriga potem je kilometrov več kot 7k. Pa tudi 7500km v treh sezonah je tko tko, lahko čist realno lahko pa zavrteno.

Tako mam jst mnenje. Jst vem zase, da sem v eni sezoni naklepal dobrih 10k km po cesti, pa nisem delal tur več kot 400km.

Če si kje iz okolice LJ pa lahko prideš mojega samo pogledat, pa da boš mel za primerjavo.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!