Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 600


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Hello

A mi lahko prosim kdo pove kolk zobčkov imata zobnika(sprednji in zadnji) na GSX-R 600 K4, nisem našel na Google nič pametnega...Ker se odločam za menjavo in bi dau spredaj dva manj in zadaj normalno oz. spredaj enega manj in zadaj enega več...

Hvala.

Spredaj 16

Zadaj 45

Popravljeno . Popravil Wilzz
Objavljeno

Hvala ti :)

Objavljeno

Hello

A mi lahko prosim kdo pove kolk zobčkov imata zobnika(sprednji in zadnji) na GSX-R 600 K4, nisem našel na Google nič pametnega...Ker se odločam za menjavo in bi dau spredaj dva manj in zadaj normalno oz. spredaj enega manj in zadaj enega več...

Hvala.

dobra kombinacija je 16 - 48.tko sm jst nrdu zdaj.u bistvu, al daš 1 zob na prednjem manj, al na zadnjem 3 več je ista pašta

Objavljeno (popravljeno)

Jz sm meu na svojmu ko sm ga kupu, spredaj 16 zadaj 47,pol sm zamenu ketno in oba zobnika sm dal spr 15 zadaj 45,men-ki ne lovim desetink na dirkaliscu oz podobno,je bilo isti ku_ac...

Po stevcu sm se pelu 293 :rolleyes: tko da zdej bom dau se spredi 16 da bo tko k original,bo vsaj stevc prb. prav kazal.Ce pa mas motor za pisto pol je pa druga pesm :D

Evo link za kalkulacije,kr uporabna zadeva

http://www.gearingcommander.com/

P.S. Casper drugac sta pa spl. strani http://www.gsxr.com/ in http://www.gixxer.com/ pravi enciklopediji glede gixxerjev :D

Popravljeno . Popravil timson
  • Všeč mi je 1
  • Ni mi všeč 2
Objavljeno (popravljeno)

Tnx Timson...

Ej a boš prodaju un zadn zobnik 47?

PS. Ulet na FB da se zmenva :D

Popravljeno . Popravil casper7
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Ima mogoce kdo doma zadnjo matico M25x1.5,za zadnjo os kolesa na gixxerju?

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno

Jz sm meu na svojmu ko sm ga kupu, spredaj 16 zadaj 47,pol sm zamenu ketno in oba zobnika sm dal spr 15 zadaj 45,men-ki ne lovim desetink na dirkaliscu oz podobno,je bilo isti ku_ac...

Po stevcu sm se pelu 293 :rolleyes: tko da zdej bom dau se spredi 16 da bo tko k original,bo vsaj stevc prb. prav kazal.Ce pa mas motor za pisto pol je pa druga pesm :D

Evo link za kalkulacije,kr uporabna zadeva

http://www.gearingcommander.com/

P.S. Casper drugac sta pa spl. strani http://www.gsxr.com/ in http://www.gixxer.com/ pravi enciklopediji glede gixxerjev :D

tebi pa števec fejst laže...al je blo pa navzdol

Objavljeno

tebi pa števec fejst laže...al je blo pa navzdol

Če je napisal da ima zobniško razmerje spremenjeno. Ker pa pomeni da števec nekaže pravilno.

Objavljeno

Dober dan!

Eno bedno vprašanje. ko sem se vozil z suzo danes sem opazil cuden zvok iz glave motorja oz desne strani motorja. najbol se sliši tam med 4 in 5k obrati kasneje verjetno ne ker se ze sam motor zacne dret. cuje pa se kot kak lezaj ki ga operes z bencinom in ma pol tak hecn zvok. je to normalno ali ne?so suzukiji v osnovi kaj glasnejši od hond glede glasntosti samega motorja? drugače motor vleče normalno vse je ok dobro vžiga amapk ta zvok ki ga pri hondi ni bilo me malo moti. ventile sem preverjal čez zimo pa nisem zmeril nekih odstopanj.Gre se za suzuki gsxr 600 k1

LP

Objavljeno

Dober dan!

Eno bedno vprašanje. ko sem se vozil z suzo danes sem opazil cuden zvok iz glave motorja oz desne strani motorja. najbol se sliši tam med 4 in 5k obrati kasneje verjetno ne ker se ze sam motor zacne dret. cuje pa se kot kak lezaj ki ga operes z bencinom in ma pol tak hecn zvok. je to normalno ali ne?so suzukiji v osnovi kaj glasnejši od hond glede glasntosti samega motorja? drugače motor vleče normalno vse je ok dobro vžiga amapk ta zvok ki ga pri hondi ni bilo me malo moti. ventile sem preverjal čez zimo pa nisem zmeril nekih odstopanj.Gre se za suzuki gsxr 600 k1

LP

zanima še me če je možno da bi se obrabile odmične?oz ležišča na glavi?se je že komu od vas to zgodilo?motor naj bi imel 30kkm pa recimo se kaksnih 15 polek za ziher:D

Objavljeno

zanima še me če je možno da bi se obrabile odmične?oz ležišča na glavi?se je že komu od vas to zgodilo?motor naj bi imel 30kkm pa recimo se kaksnih 15 polek za ziher:D

Moj ima 50.000 prevozenih,ventili so bili v tolerancah,edino šponar ketne (v motorju) je mal bl tko tko, na osi sponarja kjer ima nazobceno(protipovratni sistem) je malo znucano.So pa nekje kar velike polemike glede zanesljivosti teh hidravlicnih sponarjev(amerikanci jih na veliko menjajo z rocnim oz fiksnim sponarjem PREDVSEM ce je motor nastiman za na pisto ),npr ce bi pri polni obremenitvi (beri 14000rpm) sunkovito ugasnil motor,oz ko zapres gas,nekateri pravijo da je ogromen padec tlaka olja,in da pol nebi slucajn zaropotal....uglavnem vsak ma svoj prov,originalni stane kar nekaj ojrov,jaz sm si narocu iz ebay-a rocnega znamke APE http://cgi.ebay.co.uk/APE-Manual-Cam-Chain-Tensioner-Suzuki-GSXR600-1100-/150575410151?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item230efe6be7

Ubistvu bi ga lahko naredil tudi sam.Vsekakor pa je itak najbols original in je clovk pol 110%,seveda ce je vse prov zrihtan.

Odmicne oz lezisca se ne obrabijo kar tako,edino ce je keri vol vozil brez olja..

Kako se pa slisi ko ga mrzlega vzges?

Objavljeno

Moj ima 50.000 prevozenih,ventili so bili v tolerancah,edino šponar ketne (v motorju) je mal bl tko tko, na osi sponarja kjer ima nazobceno(protipovratni sistem) je malo znucano.So pa nekje kar velike polemike glede zanesljivosti teh hidravlicnih sponarjev(amerikanci jih na veliko menjajo z rocnim oz fiksnim sponarjem PREDVSEM ce je motor nastiman za na pisto ),npr ce bi pri polni obremenitvi (beri 14000rpm) sunkovito ugasnil motor,oz ko zapres gas,nekateri pravijo da je ogromen padec tlaka olja,in da pol nebi slucajn zaropotal....uglavnem vsak ma svoj prov,originalni stane kar nekaj ojrov,jaz sm si narocu iz ebay-a rocnega znamke APE http://cgi.ebay.co.uk/APE-Manual-Cam-Chain-Tensioner-Suzuki-GSXR600-1100-/150575410151?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item230efe6be7

Ubistvu bi ga lahko naredil tudi sam.Vsekakor pa je itak najbols original in je clovk pol 110%,seveda ce je vse prov zrihtan.

Odmicne oz lezisca se ne obrabijo kar tako,edino ce je keri vol vozil brez olja..

Kako se pa slisi ko ga mrzlega vzges?

slisi se cist normalno mogoce malo glasnejesi par sekund pol pa ok. moti me samo taki hecni zvok ki se zacne pri 4k pa traja tam do 5 mogoce dlje nvm ker pol se ze dere prevec da bi cu to. ce bi bila odmicna zrablena oz lezisce bi menda ruzlo skozi ali?bom probo jutri oz v sredo posnet zvok pa bom dal gor.

Objavljeno

Moj ima 50.000 prevozenih,ventili so bili v tolerancah,edino šponar ketne (v motorju) je mal bl tko tko, na osi sponarja kjer ima nazobceno(protipovratni sistem) je malo znucano.So pa nekje kar velike polemike glede zanesljivosti teh hidravlicnih sponarjev(amerikanci jih na veliko menjajo z rocnim oz fiksnim sponarjem PREDVSEM ce je motor nastiman za na pisto ),npr ce bi pri polni obremenitvi (beri 14000rpm) sunkovito ugasnil motor,oz ko zapres gas,nekateri pravijo da je ogromen padec tlaka olja,in da pol nebi slucajn zaropotal....uglavnem vsak ma svoj prov,originalni stane kar nekaj ojrov,jaz sm si narocu iz ebay-a rocnega znamke APE http://cgi.ebay.co.uk/APE-Manual-Cam-Chain-Tensioner-Suzuki-GSXR600-1100-/150575410151?pt=Motorcycles_Parts_Accessories&hash=item230efe6be7

Ubistvu bi ga lahko naredil tudi sam.Vsekakor pa je itak najbols original in je clovk pol 110%,seveda ce je vse prov zrihtan.

Odmicne oz lezisca se ne obrabijo kar tako,edino ce je keri vol vozil brez olja..

Kako se pa slisi ko ga mrzlega vzges?

reci se mi kako ves koliko ga moras naspanati pri tem ročnem?ta nima mazanja gor priklopljenega?

Objavljeno

reci se mi kako ves koliko ga moras naspanati pri tem ročnem?ta nima mazanja gor priklopljenega?

Ja to ima spet vsak svoj potopek,eni pravjo da ga privijes dokler ne cutis da ga spanas,pa pol pol obrata nazaj,eni ravno obratno,nekateri celo prb. privijejo,zalavfajo in dokler ni ketnca dobro zasponana motor grdo laufa in ropota,pol pa pocas privijajo vijak oz zategujejo,potem pocasi zgine ropotanje in zasponajo kontra matico in to je to.Tko da imas s5 vec varjant.Vsekakor ce nisi vesc sraufanja oz nisi siguren,pelji k nekomu ki se spozna.Gor ni priklopljeno mazanje ampak dotok olja kateri z svojim pritiskom drzi napeto ketno.

Objavljeno

Ja to ima spet vsak svoj potopek,eni pravjo da ga privijes dokler ne cutis da ga spanas,pa pol pol obrata nazaj,eni ravno obratno,nekateri celo prb. privijejo,zalavfajo in dokler ni ketnca dobro zasponana motor grdo laufa in ropota,pol pa pocas privijajo vijak oz zategujejo,potem pocasi zgine ropotanje in zasponajo kontra matico in to je to.Tko da imas s5 vec varjant.Vsekakor ce nisi vesc sraufanja oz nisi siguren,pelji k nekomu ki se spozna.Gor ni priklopljeno mazanje ampak dotok olja kateri z svojim pritiskom drzi napeto ketno.

ni mi sraufanje problem.do zdaj sem si vse sam nardil in na moto in na avtu samo pač malo dlje rabim kot mehanik. od nekoga pa moram zvedet kako poteka:D. ce bo cas se bom peljal prvo na servis toliko da mehnik malo poslusa ce je to sploh nekaj kar me mora skrbet ker vcasih mogoce sn malo picajzl po domače samo pač pri hondi ni bil tak zvok kot je tu. če je španar neki pogosti vzrok okvare pa bi ga bilo dobro zamenjati te.bom pogledal cene orginala pa če bo velika razlika si bom omislil kaj takega kot ti.si ketnico menjal tudi takrat ko si dal nov španar ali ni potrebno?

thnx za odgovore

Objavljeno

eno oprašanje pozna kdu lastinka tegale motorja

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4618455

pa če kdu možaka poznam če mi pove če je motor dobro ohranjen?? pa sevede če so kirometri realni

Objavljeno

eno oprašanje pozna kdu lastinka tegale motorja

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4618455

pa če kdu možaka poznam če mi pove če je motor dobro ohranjen?? pa sevede če so kirometri realni

Stanje motorja je bolj ko ne ceni podobno. Kaj se pa km tiče pa 99% niso pravi.

Objavljeno

eno oprašanje pozna kdu lastinka tegale motorja

http://www.(Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.)/_MOTO/ad.asp?ID=4618455

pa če kdu možaka poznam če mi pove če je motor dobro ohranjen?? pa sevede če so kirometri realni

Zadek motorja-barvan, original je drugačen.

Pa a ni mal sumljiv zakaj ni motor z desne strani slikan :hmm:.

Objavljeno

barvan videm po tut jst da je biu ja...sm če je biu sm podrsan ni pianike;) 

km so pa tut men somljivi kr jih ma res nekam mau za ta denar sm zatu pa tut sprašujem če ka kdu pozna :D

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

Koliko naj bi ostalo še bencina v rezervoarju ko zasveti lučka za bencin?imam suzuki gsxr600k1 in v service manualu ne najdem tega podatka.

LP

Objavljeno

Pri K4 je 3 litre rezerve, če se ne motim.. Najbrž je tudi pri tebi nekaj podobnega. Grem pa jaz vedno raje čimprej tankat po tem ko se prižge lučka, da ne bi kje ostal :)

Objavljeno

Pri k6 + modelih je tako, da utripa ko je v tanku 3,5l, in gori ko se samo še 1,5l.... je mogoče podobno ?

LP

Objavljeno

bo treba sprobat za cist točne podatke. da nem kdaj ki ostal.men pa ko se mi prižge lučka takoj gori.ne utripa sploh na začetku.

Ima kdo user manual za ta motor SUZUKI GSXR 600 K1?

Objavljeno (popravljeno)

K2, mislim pa, da gre za identičen motor, javi se na pm s kontaktom, če želiš

lp Bajsi

@domi46 - potrudi se malo bolj pri pisanju, polovice zapisanega ne razumem

Popravljeno . Popravil bajsi
Objavljeno

bo treba sprobat za cist točne podatke. da nem kdaj ki ostal.men pa ko se mi prižge lučka takoj gori.ne utripa sploh na začetku.

Ima kdo user manual za ta motor SUZUKI GSXR 600 K1?

TUKAJ ---> Suzuki GSXR 600

  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!