Skoči na vsebino

MALAGUTI PHANTOM F-12


Priporočene objave

Objavljeno

sej kulkr jst vem so tud z diskom uzadi teli phantomcki, sam najdt morm se link.......

Objavljeno

torej phantom z diskom uzadi:

sta dva digit, in spectrum

ze prej dani link

tm zravn na desni so pa narisani vsi modeli phantoma.......

Objavljeno
torej phantom z diskom uzadi:

sta dva digit, in spectrum

ze prej dani link

tm zravn na desni so pa narisani vsi modeli phantoma.......

Phantom Capirex :wub: :OK:

Objavljeno

V čem je prednost zadnje diskaste zavore :? Realno gledano je lahko bobnasta zavora na skuterju povsem dovolj učinkovita, običajnotudi pakne precej dalj zdržijo kot ploščice, neenakomerno prijemanje je pa že stvar šlamparije proizvajalca in se lahko zgodi tako na diskasti kot na bobnasti zavori :hmm: A vseeno razlika je :hmm: bolj kot ostro zaviramo, manj uporabljamo oz. tiščimo zadnjo zavoro, ker je zadnje kolo z povečevanjem moči zaviranja spredaj, zmeraj manj pritiska na podlago in v skrajni fazi se postavimo na prvo kolo, če sta seveda sprednja guma in asfalt dovolj dobra B) Ker pa običajno nočemo , da se motor postavi na prvo kolo ( razen če to počnemo namenoma) in prav tako nočemo da bi se zadnje kolo ustavilo, saj obolje moti stabilnost vožnje, moramo pod ekstremnimi pogoji zavirati zelo natančno. Tu pa nastopi razlika. Zajla preko katere pritiskamo na zadnjo zavoro pri bobnasti zavori, nudi nekaj upora, ki moti občutek, ko je treba zavirati zelo narahlo in natančno, pri vodenju preko olja, tega upora skorajda ni in to omogoča bistveno natančnejše zaviranje .)

Objavljeno (popravljeno)

sj z bobnom se loh da tud dobr bremzat :) SAM maš dost več težav z nastavljanjem :doze: saj morš skoz nastavlat pa mazat pa pucat <_<

je pa tud drgač za bremzat k z diskom :unsure:

Disk je pa pač bol :D sam tud bobn ni čist zanič :)

Popravljeno . Popravil k&4
Objavljeno
Disk je pa pač bol :D sam tud bobn ni čist zanič :)

ja oboje ma isto funkcijo-bremzanje ( :lol1: ) .)

Objavljeno
V čem je prednost zadnje diskaste zavore :? Realno gledano je lahko bobnasta zavora na skuterju povsem dovolj učinkovita, običajnotudi pakne precej dalj zdržijo kot ploščice, neenakomerno prijemanje je pa že stvar šlamparije proizvajalca in se lahko zgodi tako na diskasti kot na bobnasti zavori :hmm: A vseeno razlika je :hmm: bolj kot ostro zaviramo, manj uporabljamo oz. tiščimo zadnjo zavoro, ker je zadnje kolo z povečevanjem moči zaviranja spredaj, zmeraj manj pritiska na podlago in v skrajni fazi se postavimo na prvo kolo, če sta seveda sprednja guma in asfalt dovolj dobra B) Ker pa običajno nočemo , da se motor postavi na prvo kolo ( razen če to počnemo namenoma) in prav tako nočemo da bi se zadnje kolo ustavilo, saj obolje moti stabilnost vožnje, moramo pod ekstremnimi pogoji zavirati zelo natančno. Tu pa nastopi razlika. Zajla preko katere pritiskamo na zadnjo zavoro pri bobnasti zavori, nudi nekaj upora, ki moti občutek, ko je treba zavirati zelo narahlo in natančno, pri vodenju preko olja, tega upora skorajda ni in to omogoča bistveno natančnejše zaviranje .)

profi, lepo si tole napisal, in se cist strinjam, sam eno je dirkanje z skuterji, drugo je pa tko bl normalna voznja.............in ker sklepam da vecina motosvetskuterasev, ne bo dirkala, je za njih/nas, boben uzadi cist vredu stvarca..................je pa res pa da zahteva vec pozornosti pri vzdrzevanju..........

Objavljeno

Na prvi skuterski dirki v Sloveniji, mislim da je bilo leta 96, v Luciji, sem zmagal v 50 kubičnem razredu z Zip-om ki je imel spredaj in zadaj boben :lol1: :lol1: :lol1: :naughty:

Objavljeno
Na prvi skuterski dirki v Sloveniji, mislim da je bilo leta 96, v Luciji, sem zmagal v 50 kubičnem razredu z Zip-om ki je imel spredaj in zadaj boben :lol1: :lol1: :lol1: :naughty:

that`s what i was talking about................ :notworthy: vazn je voznik, sele pol je motor..........

Objavljeno
vazn je voznik, sele pol je motor..........

točn tko :notworthy:

Objavljeno

Pa kaj si nor, kaka dizertacija, koda ste dobli JET FORCE Compressor za testirat :D Skuter je dokaj vredu, malo že v letih, ampak vizualno še vedno ni za v smeti. Zadnji bobni pa kar dovolj bremzajo, diski so pri skuterjih skoraj odveč, ker so zadaj prelahki pa, če ne znaš bremzat lahko žlajfaš (no, sej z bobni tudi, ampak je večja meja tolerance). Drugače pa je mel Fogarty dva hladilnika, samo je bla tudi cena zasoljena :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

sej skuter je lep, sam ti kromirani špegli(vsaj men se zdi da so :hmm: ) RES ne pašejo zravn

Popravljeno . Popravil den2
Objavljeno

dobra armurka, sam škoda da je števec sam do 80kmh

post-18-1073755594.jpg

Objavljeno

sam tiste 2 gumiijaste tipke pr uri sta zanič :P

rade not ustaneta :devil:

Objavljeno
dobra armurka, sam škoda da je števec sam do 80kmh

Dobra stran tega je da so taki števci (mal) bl natančni :)

Objavljeno

Zole je zlo luškan skuterček. Če so pa števci sam do 80 pa ni nujen da so kej bl natančni. Verjetn je isti k***c

Objavljeno
Dobra stran tega je da so taki števci (mal) bl natančni :)

ni rečeno

Objavljeno
Dobra stran tega je da so taki števci (mal) bl natančni :)

s tem sm mislu predvsem potem ko je skuter že spedenan mal bol in gre tam realnih 80-100km/h na števcu pa 120-150km/h

Objavljeno

Števci so pa res malo lepši od prejšnjih modelov, pri katerih so bli precej otročje narejeni ;)

Objavljeno

niti niso bili, ampak za moje pojme so bili tudi bolj pregledni...............

  • 3 tedne pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!