Skoči na vsebino

Iz 50 na 125 - kaj priporočate


MotoRossi

Priporočene objave

Ker bom nekje spomladi zapustil kljub 50/70 ( :-( ) in prešel na 125ccm, me zanima katere motorčke mi kej priporočate.

Naj bi bli pa nekje v rangu 400k sit, kolikor mislim da še lohk dobim za mojga Aeroxa.

Najbojl mi je ušeč kakšna Runner 125. REs jih je precej (50) oblika je pa taka večna :-) ... motor je itak dober, po voznih lastnostih vrjetno ne bo tak dobra kot Aerox ampak bomo ze potrpel.

Pol pa jih ze kr zmanjka. A je še sploh kak dober skutr v tem rangu in mora bit 125ccm?

tist ki ima tukaj Runncerco 125 a lohk mal opiše kok kej pije, pa končna (ampak ne po števcu ;-) ) pa nasplho udobje (ker bom mel motor tut za kam dlje)

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125 ga ni obstaja samo 100 ta pa ne leti veliko več kot sedajšni moj (cca 80-90).

Rad bi nekaj kar leti normalnih 100kmh brez da bi se skrival za vizirjem ampak dobr sedu in zram prehiteval.

Itak pa je možnost da kupim tudi 180kmh, pa rečem na tehničnem da je ltnik 1998 (od 99 naprej so mel vsi motorji homologacijksi kartonček) in rečem da nimam nobenih dokumentov, napišem lastništvo o motorju da je 50kmh in se vozim z rumeno okoli ;) (sam to je bolj zadnja možnost .. ker izpit za 125 bom šol vrjetno itak delat)

Kaj pa Aprilia S125. Side-u dobr leti (le da ma oreng prerihtanu). SRke že lepo zgledajo .. kaj pa drugega? Mam samo kolega z WWW (zračno hlajenje - ne gre nikamor) in enga z ditechom (tut ne gre nikamor) ... mislim da če ima res 14PS ne more it veliko slabše od runnerce (pa še lažja je) ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem če boš kje še dobu sr 125 :hmm:

tega motorja jst nebi priporočal....raje kako Tdr-jko ... :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SR je tudi zračno hlajen. Leti pa tolko kot Malossi Aerox 100 (brez prenosov). Bojda 115km/h. Runnerce so poceni (neke vlke razlike v ceni med 125 in 180 ni) kar je velika prednost. Slabost je da je zelo priljubljen skuter za krajo. Seveda bi se lahko vozo z rumeno tablco okol, ampak kaj pa tehnični? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce kupujes 125 cc, ti priporocam nekaj, kar ma vsaj 17-colska kolesa.

ko se bos znasel pri 120 km/h v kriticni situaciji, bos vedel zakaj! .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

poraba je tm okol 5l/100km koncna pa odvisna kako je motor ohranjen ampak vec kt ene 125-130 ne racuni to je po stevcu za vozt je pa dobra ima dobre bremze vspredaj ima dvobatno celjust zadej ma disk ali boben z obema se dobro ustavijo.razlika med 125/180 je kr ocitna ce ti ni skoda mal vec dajat za bencin si kupi 180

ps:ma en kolega 125tko za prodt za 270000 ce te zanima se lahk bl pozaimam pa ti povem se letnik,km,barvo itd..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce bos kupoval 125, se ti ne splaca skuterja vzet ker ni bistvene razlike ce mas zdej 70 notr pol pa 125. vseeno ce kupis cestni motor (npr. RS 125), ce ti je pa bl za offroad pa enduro.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jas ti Runnerja priporočam ;) Tut pri vlkih hitrostih se dobro drži. 125ccm 2T motorji so že kar velik strošek, pri skuterju pa nimaš kaj delat (če ne friziraš). No, razen NSR-a, ki pa je seveda dražji kot tale Runner 125.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skute radi kradejo, so nerazpoznavni (ker jih je velik), niso stabilni pri 120+, predvsem pa so totalno brezvezni za furat!! nimas menjalnika, nimas kaj za delat!! zej pa pejd kam dalec s takim motorjem - to popizdis, nimas kaj druga!! priporocam ti kakega KMXa (ce si za enduro), ce bi se rad velik po gmajni vozu, pol DT, ce bi se pa velik po cesti, pol kakega Mitota al pa RSko, ce ti je pa to prevec, pa kako 4T prduljo, choppercka, recimo. ce bi rad sparu kok se da, pa ti ni vazna hitrost, pol pa kak Daelimov choppercek al pa Hyosung XRX, mogoce se Yamaha SR/TW 125... .) ce se ti gre za varnost, pa obvezno al supermoto al pa cestaka - tu so pa take bremze da mors ze res pretiravat da se prepozno ustavis (seveda na suhi podlagi)!! B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

skute radi kradejo, so nerazpoznavni (ker jih je velik), niso stabilni pri 120+, predvsem pa so totalno brezvezni za furat!! nimas menjalnika, nimas kaj za delat!! zej pa pejd kam dalec s takim motorjem - to popizdis, nimas kaj druga!! priporocam ti kakega KMXa (ce si za enduro), ce bi se rad velik po gmajni vozu, pol DT, ce bi se pa velik po cesti, pol kakega Mitota al pa RSko, ce ti je pa to prevec, pa kako 4T prduljo, choppercka, recimo. ce bi rad sparu kok se da, pa ti ni vazna hitrost, pol pa kak Daelimov choppercek al pa Hyosung XRX, mogoce se Yamaha SR/TW 125... .) ce se ti gre za varnost, pa obvezno al supermoto al pa cestaka - tu so pa take bremze da mors ze res pretiravat da se prepozno ustavis (seveda na suhi podlagi)!! B)

No, to si zdaj tak subjektivno povedal, da bolj nebi mogo. Tebi je mogoče skuter brezveze, meni so pa 125ccm motorčki brezveze, ker je do tistih 130km/h pač zamudno in brezveze šaltat (ker je treba na vsake tolko cajta menjat in spet menjat in kmalu ti postane utrujajoče, saj ga moraš, če hočeš da kam gre, skoz vrtet v obratih - mislim, kdor hoče kar naj telovadi na motorčku). Glede lastnikov športnih 125ccm pa je tak, da vsi pravijo, da kam daleč se z njimi ni za peljat, ker te začnejo bolet dlani (ti boš to seveda vneto zanikal). Skuter pa ma pošteni zic, sediš gor ko na WC-ju in v miru opravljaš svojo potrebo (se pravi voziš). Navora je pri 125ccm skuterjih do 80km/h vedno dovolj, pri 180ccm pa se še pri 100kmh (po cajgeru seveda) da čisto normalno prehitevat. Glede tistih ključnih trenutkov nesreče pa spet padajo bose na račun skuterjev. Mene je lahkotnost skuterja že neštetokrat rešla, majhna kolesa pa nimajo nobene vloge v vožnji skozi ovinke. To je samo predsodek izpred let, ko so imeli razni Visioni in podobni skuterji še 11 colna kolesa, ki niso vredu požirala lukenj, že zaradi širine ne. Glede kraje je pa tak! Kradejo radi vse kar jim pride pod nos in ni zaklenjeno z verigo ;)

Aja, stroške bom izpustil, tako da je o dragih gumah za motorje sploh brezveze razpravljat :xx:

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist o bolecinah v dlaneh pa res moram zanikat. za mitote ne vem (ker so tud dost nizji), ampak js sm naredu ze 130 km v enem kosu s povp. hitrostji 80 km/h, in lahko recem, da brez vsakih bolecin. res pa sem imel rokavice. frend na enduri je bil pa cist zlaman, ker ga je prepihalo. ce sem subjektivno pisal, jebiga, ze mam vzrok - skuterji so zadnji dvokolesniki, ki bi jih rad imel v svoji garazi. .) jaz ze vem zakaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, to si zdaj tak subjektivno povedal, da bolj nebi mogo. Tebi je mogoče skuter brezveze, meni so pa 125ccm motorčki brezveze, ker je do tistih 130km/h pač zamudno in brezveze šaltat (ker je treba na vsake tolko cajta menjat in spet menjat in kmalu ti postane utrujajoče, saj ga moraš, če hočeš da kam gre, skoz vrtet v obratih - mislim, kdor hoče kar naj telovadi na motorčku). Glede lastnikov športnih 125ccm pa je tak, da vsi pravijo, da kam daleč se z njimi ni za peljat, ker te začnejo bolet dlani (ti boš to seveda vneto zanikal). Skuter pa ma pošteni zic, sediš gor ko na WC-ju in v miru opravljaš svojo potrebo (se pravi voziš). Navora je pri 125ccm skuterjih do 80km/h vedno dovolj, pri 180ccm pa se še pri 100kmh (po cajgeru seveda) da čisto normalno prehitevat. Glede tistih ključnih trenutkov nesreče pa spet padajo bose na račun skuterjev. Mene je lahkotnost skuterja že neštetokrat rešla, majhna kolesa pa nimajo nobene vloge v vožnji skozi ovinke. To je samo predsodek izpred let, ko so imeli razni Visioni in podobni skuterji še 11 colna kolesa, ki niso vredu požirala lukenj, že zaradi širine ne. Glede kraje je pa tak! Kradejo radi vse kar jim pride pod nos in ni zaklenjeno z verigo ;)

Aja, stroške bom izpustil, tako da je o dragih gumah za motorje sploh brezveze razpravljat  :xx:

hehe dobr si to povedov, pa se cist res je. Zok je bl se iz tiste "stare" generacije k so bli tomosi 1A z crtico in majo predsodke do skuterjev (npr majha kolesa - tko govori drgac tut moja stara mama :lol1: ) kar se skuterjev tice in nebo nikol priznal ce mu dokazes crno na belem da je skuter bols od tomosa. On bl spada v kategorijo Motocikli ne pa Scooterji :D

pac...sto ljudi sto cudi :afro1:

Popravljeno . Popravil Langus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

totalno brezvezni za furat!! nimas menjalnika, nimas kaj za delat!!

sploh ne :wacko: furas se po zadni po spredni ... fajn se ga da u ovinku zalozit ... lahki so ... udobni za voznjo ... pa ce pades se ponavad pri mansi brzini (ker grejo pc pocasnej kot kksni cestaki) plus tega pa se manša teža nate pade recimo...

Priznam pa da na čase pogresam menjalnik.

Popravljeno . Popravil beno
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej tomozuki kok je teb zrla runnerca pa kolk ti je kej razvila koncno

Jas skratka priporočam skuter ;) Sem že naredu 280km v enem kosu in če hočeš met dvokolesnik za vsak dan, za športno vožnjo, za potovanje, za poceni stroške ti ne ostane druga kot skuter.

Živijo: Moj je šou 140km/h po števcu, pil pa precej. Od Kranja pa do Ljubljane sem mel prazen tank. Kolko je Jason prej naredil s polnim tankom pa nevem. Poraba naj bi bla drugače okol 5l. Je pa res, da nisem šparal s hitrostjo, torej vozo sem okol 110km/h (čeprav bi mogo, ker zadnje gume nisem mel reinforced, ampak kaj češ, če si pa poln navdušenja). No, navdušenja je blo hitro tudi konec :( :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe dobr si to povedov, pa se cist res je. Zok je bl se iz tiste "stare" generacije k so bli tomosi 1A z crtico in majo predsodke do skuterjev (npr majha kolesa - tko govori drgac tut moja stara mama :lol1: ) kar se skuterjev tice in nebo nikol priznal ce mu dokazes crno na belem da je skuter bols od tomosa. On bl spada v kategorijo Motocikli ne pa Scooterji :D

pac...sto ljudi sto cudi :afro1:

Okey, vespe so s tistimi oglatimi majhnimi kolesi res nevarna stvar. Ampak skuter ni vespa. Že okvir je drugačen, vilce so drugačne, gume so drugačne, felne, zavore itd. In tisti, ki si upa trdit, da s skuterjem ne moreš tako dobro polagat kot s cestnim motorjem se s skuterjem še ni peljal! Glede na to, da so na Grobniku v klasi "Open" z dirkalnimi zipi prehitevali 600ccm in več kubične motorje in se uvrstili med 10 najboljših, pove vse. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!