Skoči na vsebino

Iz 50 na 125 - kaj priporočate


MotoRossi

Priporočene objave

Če3 hočete biti fancy in hitri na kratke proge potem si kupite 2T cestaka 125. čepa hočete videt kaj sveta (seveda če vas starši pustijo kam dlje kot do sošolca iz osnovne šole, potem pa si kupite nekja 4T. Je precej ceneje za vzrdrževat pride se pa ravno tako. Na dolge proge še celo hitreje in udobneje kot s cestakom.

V dubrovniku je bil 70 kubični skuter, je bil 125 kubični daelim in je bil 250 kubični virago. Virago je tudi v enem dnevu prišel iz DU v LJ (700km, 10 ur) Ko boste s kako mito ali pa RS naredili toliko km v enem pa napište občutke kako ste šli zvečer spat. :cry:

BTW na nobeni dalši turi nisem opazil 2T cestaka. No mogoče kaka RS 250 pa še ta je bila zelo redka (zelo velika poraba, tudi do 15 litrov, genereralka na 16000km itd.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Daelim daystara dobiš čist lepo ohranjenega za 400k sit. Je pa tud motor s katerim boš (kakor je Hanzi reku) neki sveta vidu. Jest ga mam in sm ful zadovoljen z njim. Je pa res da je 125 čoper, kar pa ne odgovarja vsakemu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

BTW na nobeni dalši turi nisem opazil 2T cestaka. No mogoče kaka RS 250 pa še ta je bila zelo redka (zelo velika poraba, tudi do 15 litrov, genereralka na 16000km itd.)

A na stare dobre Yamahe RD si pa pozabu?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej to pa ne vem pojma nimam kje bi dubu ta podatek sam je tle en na tabli govoru o susih tko da men se zdi je bil tomozuki nej nm se enkrat pove

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok ti pa pojma nimas¸jst se nobene runnerce 125/180 nism vidu da bi jo kr samo od sebe metal na zadnga jo mors sj mal ruknt

vidu na lastne oci sredi Cela, un niger je mel modro 125ko, je bil na zadnem k za hec. sicer pa ce se spomnis, je SideWinder_SR 1x omenu da ma na SR 125 kit 172, pa je reku da ga bo probu spravt na ~35 konjev, pa smo se mu vsi smejal... ...BTW, Mito maa ze serijski 35 konjev. :) v masi je pa zelo malo razlike.

aja, pa raj nebi zdej o tem ce mam kj pojma al ne, na sesauce se res ne spoznam nevemkva, o cestakih pa mam zgleda mal vec pojma k ti. .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@gapi&zivijo:

Tko no, gapi bi moral po vsej logiki zmagat, dal bi se tut na tistem parkirišču, ampak je samo 100m. Jaz sem tam prišel do tretje ~100km/h, ko sem na meetingu dragal z speedrunerjem (se mi zdi- rumena 180) pol je bilo treba pa že bremzat.

Glede na to da je on prehitro štartal (po Hanzijevem očesu) in sem jaz predolgo vlekel sklopko v prvi pa sem mu bil še vedno na riti bi mu z mitotom že na tistih 100 m dal vetra, če bi bila pa proga 200m bi bil runner že daleč zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok jst ti sam pravm da serisko runnerco ce je ne trznes ne vrze kr smo od sebe na zadno.sicer pa tomozukija upras on je mel men se zdi 180tko

a pol se bo ksn str ata vozu po zadni cez bavarca s kovckom u roki :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja zok ne pozab da si na forumu skuterasev

nism pozabu. nism pa js zacel s primerjavo cestak/sesauc. .) ti pa lahk tud to povem,d a sm na (sicer neuradnem) draganju dol vrgu kawlna ZZR 250, pa tud KMX 200 ni mel za burek. tk da tud "vsakdanje uporabnih" 180 kubikov nima za drobtinico, kaj sele za cel buek.

kruta realnost. da o tem, da vsi govorite, da je mito miljawztkrat boljsi, hitrejsi, mocnejsi, lepsi in oh in sploh od aprilie, in o tem, da mam js ~95 kil, sploh ne govorimo!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, BTW, je omenu kdo, da ma runner 180 21 konjev, mito pa 35?? :lol1: :lol1: :lol1: tk vsaj pise tukaj (da me ne bote raztrgal ce sm se zmotu za 0,2 kW)... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma jaz pravim, da ubod runerco 180, fajn gre ne rabiš šraufat, pa tunat, pa optimirat. S plavimi anđeli zna bit problem, sam lepa beseda lepo mesto najde.

Pa če greš s kermu dirkat, pa ga dol butneš, rečeš, da maš 125 :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ubod runerco 180, fajn gre ne rabiš šraufat, pa tunat, pa optimirat

Sej mitota al pa aprilie pa tud honde (vsi cestaki) ni treba šravfat, niti tunat, ampak sam blokade vn vržeš pa leti bol kot 180tka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

samo zdrzi pa precej manj

za 180cc pa rabis 25 kW izpit. .)

sej cestaki tud ne crkujejo, ce jih vozis z obcutkom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na kolk km pa menjas bat? pa na kolk km kit?

zej sm mel tunanga (42 HP - to je 336 hp na liter :P ), mi je pri 2000 km zaribal (napacni materijali - bat je bil narejen za Nikasil oblogo, js mam pa puso, pa se olajsan je bil, tk da ga ni blo dobesedno nic skupi, pa ko se je mal obrabu mu je enostavno steno vtrgal). pri serijskem (ki ima dooost masivnejsi bat) se priporoca menjava bata na 16.000 km, ce ga lepo vozis, lahk mas tud vec. moj frend je z RSo naredu 25.000 km z enim batom, BP. sam pa ni tak norc k js... :P

Popravljeno . Popravil Zok
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No skratka vidim, da ste udarl hudo debato, jest sm pa prišel do odločitve, da ostanem na 50/70 ;-)

Aerox gre vseeno od hiše (kupi kdo? 430k sit pa še mogoče kaj spustim :) ?) pa pride domov nov .. letnik tam 99-00 za okoli 250k sit, ostalih 150k sit gre pa za predelave. Polini EVO, For Race, 21mm in menjat obojne zobnike. Pol pa bomo vidl kak bo še z dnarjem .. treba bo še kupit novo športno blajerco pa nov variator ... tut o novi kuplongi razmišljam .. bomo vidli .. :)

Je pa čist možno, da letos začnem tekmovati v DP Skuter pokalu. Bomo vidli kak bo s financami (tekmoval bi z aeroxom .. vem da ne bi bil konkurenčen ultra lahkim zipom ampak ok ...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa čist možno, da letos začnem tekmovati v DP Skuter pokalu. Bomo vidli kak bo s financami (tekmoval bi z aeroxom .. vem da ne bi bil konkurenčen ultra lahkim zipom ampak ok ..

Jah sam pol je pa bedn k boš sam plačvov za to da ne boš nč dosegu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če ne druzga si bo usej mal iskušn nabrau, pa izpopounu tehniko an, kr na cesti ti ne morš neki tehnike izbolšvat k je pesek, pa lukne, pa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!