Skoči na vsebino

KTM vs Yamaha v Sloveniji


Fazer03

Priporočene objave

... nam odgovarja Teodor Jesih iz Motorjet d.o.o. (KTM):

"Monopol Delta Teama in Yamahe je posledica dolgotrajnega dampinškega lomastenja z nizkimi cenami po Sloveniji, ki imajo za posledico katastrofalne poprodajne usluge njihovih pooblaščenih serviserjev in prodajalcev; kdor malo zasluži pač nima "časa" za korenite investicije v servis, osebje ali lokal. Posledice takega ravnanja v minulem desetletju bodo občutene še dolgo v Evropski čas Slovenije."

In kaj so v Delta teamu storili hodega temu g. Jesihu, da se tako razburja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prevzeli so mu trg........potencialni kupci ktm-ov ki nimajo ravno debelih denarnic so se reje odlocali (se odlocajo?) za yamahe ?........... to so le moje domneve, nicesar ne trdim, in nikakor nisem vpleten

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...  nam odgovarja Teodor Jesih iz Motorjet d.o.o. (KTM):

"Monopol Delta Teama in Yamahe je posledica dolgotrajnega dampinškega lomastenja z nizkimi cenami po Sloveniji, ki imajo za posledico katastrofalne poprodajne usluge njihovih pooblaščenih serviserjev in prodajalcev; kdor malo zasluži pač nima "časa" za korenite investicije v servis, osebje ali lokal. Posledice takega ravnanja v minulem desetletju bodo občutene še dolgo v Evropski čas Slovenije."

In kaj so v Delta teamu storili hodega temu g. Jesihu, da se tako razburja :?

gospod Jesih je bivši Delov novinar in bo že vedel, kako je na stvari <_< Še lanise je veselo z DeltaTeamovo 2-leti supertestno Yamaho FJR1300 vozil okoli ;) :lol1: zdaj pa tole .... Lahko bi vedel, da o konkurenci ne sme nikoli govoriti tko zelo neposredno!

Drgač pa - kje je blo pa to objavljeno? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nam odgovarja Teodor Jesih iz Motorjet d.o.o. (KTM):

In kaj so v Delta teamu storili hodega temu g. Jesihu, da se tako razburja :?

glede na to, da je objavljen samo odgovor, bi me predvsem zanimalo postavljeno vprašanje. lahko prilimaš tudi to, sploh ker gre za dokaj močne besede. pač da bo informacija popolna. B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

najbolj da vir napises kot se pri vseh citatih spodobi (a nisi v soli nikol seminarske naloge delal-al pac in si vse sam na novo pogruntal :notworthy: ?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... nam odgovarja Teodor Jesih iz Motorjet d.o.o. (KTM):

"Monopol Delta Teama in Yamahe je posledica dolgotrajnega dampinškega lomastenja z nizkimi cenami po Sloveniji, ki imajo za posledico katastrofalne poprodajne usluge njihovih pooblaščenih serviserjev in prodajalcev; tako razburja :?

Mene kot kupca motorja zanimajo predvsem cene, ki morajo biti čim nižje.

Na pooblaščenem servisu, kjer servisiram mojo Yamaho (Elisa) ni videti, da jim gre slabo.

Mogoče gre nakaterim slabo, ker se niso sposobni iti prodajo in servisiranje motociklov, ker to ni tako kot prodajanje krompirja na stojnici.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tema?

vprasanje?

vir?

ali si si to vse iz domace trte zvil. :?

p.s.:

saj najbrz se motim, vendar vseeno ne poznam nobenega teodor jesiha pri motorjetu in tudi srecal ga se nisem tam. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teodor je pri motor jetu in ker ga poznam bi toliko raje videl kompletno vprašanje oziroma vse podrobnosti, ki so pripeljale do te izjave, ki ni najbolj v njegovem stilu in sumim, da je celotna zgodba malo drugačna kot to, da bi on hotel iz čistega mira popluvat delta team.

naj se objavijo vse podorbnosti preden se spet začnejo klasična motosvet pametovanja in obtoževanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj najbrz se motim, vendar vseeno ne poznam nobenega teodor jesiha pri motorjetu in tudi srecal ga se nisem tam. :)

Kolikor vem, je g. Jesih novi manager Motor Jeta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

teodor je pri motor jetu in ker ga poznam bi toliko raje videl kompletno vprašanje oziroma vse podrobnosti, ki so pripeljale do te izjave, ki ni najbolj v njegovem stilu in sumim, da je celotna zgodba malo drugačna kot to, da bi on hotel iz čistega mira popluvat delta team.

naj se objavijo vse podorbnosti preden se spet začnejo klasična motosvet pametovanja in obtoževanja.

Agree... Če bi Fazer03 napisal kaj več oz. če bi vedeli celotno zgodbo, bi bilo ok. Tako pa je edino pljuvanje dosedaj prva objava v tej temi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej v interesu korektnega podajanja informacij prosimo celotno štorijo in kako je prišlo do te uzjave :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim da to res ni objektivno blatenje če se ne napiše celotne zgodbe. Zato Fazer03 objavi celotno štorijo (vir, vprašanje+ odgovor in ne samo del odgovora) sicer... :? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vir: Motomania: spletni intervju z dne 08.01.2004:

Ob zaključku leta 2003 2. del

Tokrat nam odgovarja Teodor Jesih iz Motorjet d.o.o. (KTM).

Vprašanje:

Je delež domače tržne pogače, ki pripada vsakemu izmed proizvajalcev motociklov še (že) mogoče bistveno spremeniti?

Odgovor:

Monopol Delta Teama in Yamahe je posledica dolgotrajnega dampinškega lomastenja z nizkimi cenami po Sloveniji, ki imajo za posledico katastrofalne poprodajne usluge njihovih pooblaščenih serviserjev in prodajalcev; kdor malo zasluži pač nima Ččasa« za korenite investicije v servis, osebje ali lokal. Posledice takega ravnanja v minulem desetletju bodo občutene še dolgo v Evropski čas Slovenije. To, da poceni nakup ni vedno dober nakup pa je rek star in z brado, mar ne! Mimogrede: yamaha XT 600, ki je bila prodajni hit minulega leta je tehnično (in oblikovno) že 25 let stara. V Nemčiji je nova XT 600 na začetku osemdesetih stala 5800 DEM, lani so jo pri nas prodajali za 9000 DEM. Ali je to ugoden nakup za četrt stoletja staro železje presodite sami!

To je to!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upsi,

ne znamo računati in ne poznamo osnov ekonomije. 5800 DEM je potrebno vsako leto prišteti 2 do 3 % zaradi inflacije in kakšnih 30% pri konverziji DEM v €.

Za profesionalen odnos pa tole: ko bodo začeli sprejemati kakšne plačilne in kreditne kartice, bodo že malo bolj profesionalni. Pa četudi provizijo (od 3 do 5 %) prevalijo na kupca.

Beden način opravičevanja visokih cen KTM-ov, česar pa sploh ni treba. Od nekdaj vemo, da so ti motorji dragi. In temu primerno dobri.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fazer03: hvala, tako je že bolj korektna informacija

drugače pa menim, da ima teodor v kar nekaj točkah prav (čeprav ni ravno delta team izključni krivec za stanje na našem trgu, ki je v določenih poprodajnih storitvah res slabo). mislim le, da mu kot predstavniku tako uspešne znamke mogoče nebi bilo treba zapletati v take stvari. bi pa verjetno marsikateri trgovec in uvoznik povedal isto, če že itak nebi bili vsi skregani med sabo :devil: .

sicer pa dokler je povpraševanje, lahko tudi zastarele motorje prodajaš drago, če so ljudje pripravljeni plačat ali če sploh ne vejo kaj točno kupujejo (kar je pri nas še bolj pogosto) :P .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa dokler je povpraševanje, lahko tudi zastarele motorje prodajaš drago, če so ljudje pripravljeni plačat ali če sploh ne vejo kaj točno kupujejo (kar je pri nas še bolj pogosto) :P .

Bi se strinjal ja...isto kod da bi zdele nove ta stare lade samare(stara oblika in motor-20 let stara tehnika) prodajal za tri mio,no mogoče bi imela le gladka stekla pri lučeh(kar se šteje že pod prenovo) :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

XT je motor, ki ob minimalnem vzdrževanju, lahko pa tudi ob precejšnji zlorabi namena, za katerega je bila ustvarjena, zdrži

na žalost je normalno, da z razvojem kvaliteta pada in tudi pri zadnjih letnikih se je to precej poznalo

primerjava cen je, kot je ugotovil čečo, banalna in zato si KTM zasluži s tako nasilnim pristopom v zapoznelem prihodu na naše tržišče, eno ornk grajo

brez skrbi, da tudi njihova poprodajna mreža še zdaleč ni popolna, sicer pa primerjat se z yamaho, ki poleg endur prodaja še celo paleto drugačenamenskih motorjev, ni niti približno na mestu

razen WR in TTR, ki se jih letno pri nas proda zeloo malo, ne vidim motorja, ki bi vsaj približno konkuriral KTM

nova XT660 bo pa resda malo zapihala v jadra in dala mislit LC4 enduro, kar naj...japan strikes back - končno!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še ena zanimivost: tudi XT se je razvijal, le ime je obstalo isto, pa tudi za naprej obstaja...po odgovoru sodeč pa je prva yamaha izpred 25 let enaka 03 letniku, zadnjemu zračno hlajenemu agregatu v tem segmentu

in še ena: zračno hlajeni motorji začuda zdržijo dakar

in še zadnja:najprej so yamahe prepoceni, potem pa je 25 let stara tehnologija kar naekrat predraga

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med Lc4 in Xt 660 je pa še vedno taka razlika kot med Exc in Lc4!Nevem no ,že če pogledaš vzmetenja na LC4(WP Extreme 50 l 99,ostali 43mm) in na Xt,položaj sedenja,višina motorja,pospeški...se mi še vedno ta primerjava ne zdi na mestu.Mogoče se lahko primerjata le LC4 supermoto in XT660 supermoto...je pa res da so novejši Lc4 vedno bolj city varjanta.Res pa je kot je že DJ napisal ,da so Xt-jke zelo vzržljivi motorji,ampak še to pomoje bolj zato ker jih vozniki tok ne matrajo in ne počnejo z njimi takih stvari kot pa večina s svojimi KTM-i!No Brane je že ena izjema tuki k me bo napiz.. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Med Lc4 in Xt 660 je pa še vedno taka razlika kot med Exc in Lc4!Nevem no ,že če pogledaš vzmetenja na LC4(WP Extreme 50 l 99,ostali 43mm) in na Xt,položaj sedenja,višina motorja,pospeški...se mi še vedno ta primerjava ne zdi na mestu.Mogoče se lahko primerjata le LC4 supermoto in XT660 supermoto...je pa res da so novejši Lc4 vedno bolj city varjanta.Res pa je kot je že DJ napisal ,da so Xt-jke zelo vzržljivi motorji,ampak še to pomoje bolj zato ker jih vozniki tok ne matrajo in ne počnejo z njimi takih stvari kot pa večina s svojimi KTM-i!No Brane je že ena izjema tuki k me bo napiz.. :rolleyes:

Se opravičujem, ker prvič nisem napisal vira in ostalega. Del odgovora pa sem namenoma izpustil (v drugo je cel odgovor g. Teodorja na zastavljeno vprašanje), ker sem predvideval, da lahko debata zgreši prvotni namen in se bo začela sukati v smer, kamor gre sedaj: komentiranje in razglablanje okoli XT-jke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eh, tudi jest sem srečen al nesrečen lastnik unih jajc od xt-jke...

železje z 25 letno zgodovino mi služi šele 9. leto..začuda šele 50.000km, začuda brez najmanjše napake, čeprav je bil skoraj napol cenejši kukr una svetinja od kateema. Pa tudi v italiji je menda še zdaj najbolj številen moped ta jajca.. Ma kar se tiče modnih trendov..jasno, xt.jka je grd moped. ampak plastike ne zgublja. šraufov tudi ne. pa v dubrovnik za se odpelat: kex..., na slavnik, pa še kam: kex..

dejte mi enga neskončno izpopolnjenga kateema z tolko kilometri, pa najprej res na slavnik, pa špegle mal porihtat, pa budimpešto se ga nažret...

pa še nekaj: kateemi so dobri mopedi. Vendar za to ceno bi morali bit dosti, dosti, dosti boljši od xt-jke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še nekaj: kateemi so dobri mopedi. Vendar za to ceno bi morali bit dosti, dosti, dosti boljši od xt-jke.

No ta je pa ena boljših..se popolnoma strinjam Brane:notworthy: :notworthy: :notworthy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa kok lahk sploh primerjate XT-jko z LC4??

Pejte prvo probat oba motorja pa bote pol vidl da imata oba motorja kr pravo ceno.Z XTjko se res še nism pelu, sm se pa pelu z TT600r(jo ma kolega-jst pa mam LC4 620SC).Ko sm z yamaho počas naviu gas sm mislu da sm na kaki 125ki, pa to nikamor ne potegne, če češ da kam potegne morš takoj gas do fula nabit pol pa čakaš kako sekundo da potegne-pr ktm-u pa sam poč ko daš gas, pa v ovink jo morš prav zabrisat, če češ da bo šla dol-ktm kr sam pade, pa kak se šalta yamaha,jojojo to morš skakat po šaltheblu pa ler tut komi najdeš,ktm se pa šalta k putr, včasih sploh ne veš da se prešaltu.Ker se še ni pelu z obema motorjema nej bo rajš tih.

KTM je res svinsko drag, Yamaha pa ni pocen, več pač vredna ni.

Pa še neki glede odnosa do kupca.

Kolega je TTjko kupu pr uvozniku(krško),predno jo je plaču mu je niso dal za pelat, čeprau jim je pod nosom mahi z dinarčki, mu je pa en mehanik reku "glej mene, ti bom jst pokazu kak se to pele" in se je mehanik odpelu en krog-kaka budala.Je biu pa kolega enkrat z mano v Motorjetu, pa je neki gledu LC8, je pršu prodajauc k njem in mu je kr reku da če bi rad probu LC8 pelat naj se uglas nasledn ted, ker majo zdej testn motor na enmu testu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!