Skoči na vsebino

Alarmi, ključavnice, zaščite


ak

Priporočene objave

Nekaj o ključavnicah je že napisano na MS:

Tukaj

Najboljša kombinacija je elektronsko in mehansko varovanje, pa še nafutran pitbul zraven prvezan. :D

Lp Aleš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanima me, če ma kdo info. o moto-detail verigah in ključavnicah za zaklepanje motorja. Iščem nekaj pametnega in cenovno sprejemljivega. ABUS staaaaneeee...

Moj abus ni stal bistveno vec kot 2% motorja.

Ce poenostavim - ketna za 50.000 SIT varuje motor za 2.100.000 SIT. Men ni skoda dnarja. Ce ti je vseen ce ti motor ukradejo al ne, pol ti svetujem, da ketne sploh ne kupis, je najbolj poceni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pišuka, pol pa gledaš teste na spletni strani od francoskega združenja motoristov, ko so empirično preverili ključavnice pa vidiš da itak nič ni v redu razen U-lock-ov. Ta debelo ABUS ketno 'precvikajo' v 5s. :cry: Za odpret U-lock, pa so porabli čez 10 min. ... pa še cenejši je :)

več o tem je na linku ki ga je dal "AR"

Popravljeno . Popravil gregorpi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tole pa meni ni jasno. :hmm:

Ketno precvikajo, U Lock pa odpirajo ali kaj? Menda ja ne. Verjetno poskusijo oboje cvikat. In ketno precvikajo, U Lock pa ne?

Pa saj je ketna ravno ene toliko debela kot štange U locka. A se ne da narediti ketne iz istega materiala kot štange U Locka, ali kje je tu fora?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa saj je ketna ravno ene toliko debela kot štange U locka. A se ne da narediti ketne iz istega materiala kot štange U ...

ABUS-ov U-lock ma 16mm debelo štango veriga pa mislim da 11mm. Skoraj 50% razlike. Verjetno veriga zgubi še nekaj trdnosti na krivini člena ali pa mogoče nakladam, ker itak ne vem kako jo delajo. .)

Pa še verjetno bi taka ketna tehtala 10+ kg :naughty:

Popravljeno . Popravil gregorpi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pišuka, pol pa gledaš teste na spletni strani od francoskega združenja motoristov, ko so empirično preverili ključavnice pa vidiš da itak nič ni v redu razen U-lock-ov. Ta debelo ABUS ketno 'precvikajo' v 5s. :cry: Za odpret U-lock, pa so porabli čez 10 min. ... pa še cenejši je :)

več o tem je na linku ki ga je dal "AR"

1. Abusove ta hude ketne niso testiral. Razlika je v nacinu zaklepanja.

2. Sumim, da so unicili kljucavnico in ne ketne.

3. Tehta 5,4 kg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Tema ze nekaj casa miruje, mene pa useeno nekaj zanima.. ma kdo kaksno mnenje oz izkusnje s takole / tole kljucavnico?

Protektas Protago 820

Cena se mi zdi zelo ugodna, pa tudi sama zanka je iz 19mm :naughty: pletenice, za razliko vecine k ima premer okoli 10-12mm.. torej?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene kle sam nekaj moti. Vsi omenjate debelino pletenice, samo po moje je bolj fora v ključavnici, recimo U-lock če je iz kaljenega jekla je konec koncev isti drek ali je debelina 10mm ali 20 če ti bo mojster z sponko ključavnico odklenil.

A na raznih testih testirajo tudi ključavnice ( pa ne koliko časa jo lahko z macolo nabija preden spusti) ali samo fizični napad na pletenico.

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se pa bojim ravno nasprotno. Da pri ketnah (za pletenice nevem) veliko pozornosti namenjajo mehanizmu in trdnosti ključavnice proti razbitju, da pa šibki člen predstavljajo posamezni členki. Odkar sem z navadno žago, ne ravno grobo potegnil po členu Granite Extreme59/13, nisem več tako brezskrben in trdno zaverovan v njeno zanesljivost. Ni problem izdelat mehanizma in ohišja iz posebno odpornih materijalov. Težje in precej dražje se mi zdi izdelat členke mehanizmu in ohišju enakovrednih materijalov.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst mam ključavnico za na disk (Xena), kupu sem jo v TC-ju, pa kr dobr dela, razen tega, de sm zadnjo zimo pustu baterije v njej, pa je letos spomladi le milo zavijala. Sem pa kupu nove, pa spet laufa kokr urca. Osebno sm z njo 100% zadovoljen.

Kar pa se tiče vrig mi pa niso ravno prisrcu, ker so dokaj težke in zavzamejo kar nekaj prostora. Če pa greš kam na potovanje, je pa itak prostora vedno premalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem v časopisu bral kroniko o ukradeni CBR 1000 RR pred eno štacuno v lj. Moti me, da v teh zaevah nikoli ne napišejo, kako je bil motor zavarovan pred krajo oziroma kakšne varnostne mehanizme je lastnik navesil nanj. Tako bi se dalo vsaj ugotavljati, kako so tatovi pri nas usposobljeni za kraje. Ker če bi pisalo, da je razdrl u-lock ob štirih pred trgovskim centrom, bi me začelo pošteno skrbeti za varnost mojega dvokolesnika. Tako pa lahko samo ugibam, da je tip zaklenil samo kontakt ali pa še to ne. Podobno velja za kraje iz garaž in hiš.

A motosvetovci, ki imate ključavnice, te uporabljate vedno in povsod ali samo ko motor stoji dlje ali čez noč?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam vedno zaklenem s Kryptonite jeklenico.....če gre pa za dalj časa pa še Xeno gor ruknem

Kolko vas pa zaklepa balanco (meni se zdi da malo močnejši poteg zadostuje za "odklep" in tega ne počnem prav pogosto)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam vedno zaklenem z Abus Flex-o-streel (kao ketna, v bistvu zajla zaščitena z jeklenimi obroči). Za dalj časa dodam na prednji disk še Xeno.

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam najraje uporabim Kryptonite New York Chain + na prednje in zadnje diske dodam po en disklock.... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Danes sem v časopisu bral kroniko o ukradeni CBR 1000 RR pred eno štacuno v lj. Moti me, da v teh zaevah nikoli ne napišejo, kako je bil motor zavarovan pred krajo oziroma kakšne varnostne mehanizme je lastnik navesil nanj. Tako bi se dalo vsaj ugotavljati, kako so tatovi pri nas usposobljeni za kraje. Ker če bi pisalo, da je razdrl u-lock ob štirih pred trgovskim centrom, bi me začelo pošteno skrbeti za varnost mojega dvokolesnika. Tako pa lahko samo ugibam, da je tip zaklenil samo kontakt ali pa še to ne. Podobno velja za kraje iz garaž in hiš.

A motosvetovci, ki imate ključavnice, te uporabljate vedno in povsod ali samo ko motor stoji dlje ali čez noč?

Če je govora o letošnji CBR 1000 RR in če se ne motim ima tako kot ostale Honde HISS (blokado), so prekleto usposobljeni, ali da so motor odnesli sredi dneva (kombi?) ali pač sjebali elektroniko?

Se strinjam članki so premalo "bogati" s podatki tako da huh upam da ni tako hudo.

No ja Varovanje pa itaQ: HISS, Balanca in Xena (vedno ko motorja nimam v vidnem polju pred sabo ali je razdalja večja od 10 m).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi moral jaz izbirati :hmm: bi vzel pletenico :OK: (pa še ko kam greš lahko več motorjev skupaj zaklenete)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest se pa zdajle ravno lotevam zagotavljanja varnosti moje lubice. Alarmna naprava je v izdelavi, blokada motorja,ketna okoli gume (občutljiva na premik -Xena) + še nekaj specialitet. Vam povem da tisti ki bo hotu mojo Hondico drapnit bo umrl ene 10 let prej zaradi živcev :P

LP

Leteči

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!