Skoči na vsebino

Avto z agregatom motornega kolesa


Priporočene objave

Objavljeno

V temi o snežnih gokartih sem že omenil nekaj na to temo, ampak tam je blo bolj :topic: , tko da sem si drznil odpreti novo temo :notworthy: .

Je kdo že kdaj pomislu, dubu idejo ali pa se celo spravu k vgradnji agregata motornega kolesa v avtomobilsko karoserijo?

Tu se pojavlja več vprašanj in težav... Recimo, da imamo enkrat agregat res vgrajen v motor; vprašanje, ki se mi pojavlja pri tem, je ta, koliko bi bil recimo nek malo močnejši športni agregat sposoben premikat avtomobilsko karoserijo? KM je seveda zadosti, ampak bolj je tu vprašanje navor... Nek športni motor ima recimo 90Nm navora. Problem bi recimo bilo speljat z mesta, sej vemo, da so pri nizkih obratih športniki razmeroma švog - po vsej logiki bi to moral počet pri precej obratih - kar bi pa kmal predstavljalo problem sklopke. Seveda v poštev pridejo čimlažje karoserije. Pa recimo , da ima neka relativno precej lahka avtomobilska karoserija 650 kg. Bi bil en agregat motorja zadost, da to poganja? Recimo kakšen starejši 900 al pa 1000 ccm športen agregat. Al bi blo potrebno dva agregata vgradit? To bi pa že moral bit več kot dovolj. Kaj pa recimo, da bi noter dal dva 500ccm agregata. Ne vem, npr. dva GPZ-jeva 500ccm?

Seveda potem bi moral ojačit določene zadeve... predvsem zavore in podvozje.

Tu je seveda precej filozofiranja in teoretiziranja, ampak zelo zanimiv bi se bilo s čim takim pelat.

Pa pustimo zaenkrat homologacije in ostalo na strani, ker to vemo, da je 0.01% možnosti, da se jo dobi za tako stvar.

Ideje, komentarji, morda celo izkušnje?

Objavljeno
KM je seveda zadosti, ampak bolj je tu vprašanje navor... Nek športni motor ima recimo 90Nm navora. Problem bi

glede speljevanja: bi imel pa krajšo prvo prestavo ...

PS: Yamaha je nekoč (1992) že izdelala dirkalni avtomobil z oznako Yamaha OX99-11 :D

agregat V12, 400 PS@10.000rpm, 3,5 litra, 1150 kg, 0-100 km/s v 3,2 s, v-max 350 km/h.

post-17-1074854823.jpg

Objavljeno

pa še ena.

post-17-1074854841.jpg

Objavljeno

ne ne, nisem mislil, da bi kej predeloval menjalnik, agregat in ostalo. Gre samo za vgradnjo agregata v avtomobilsko karoserijo. Dobro, potem so detajli na koncu, mogoče spreminjanje prestavnih razmerij zaradi teže avtomobil.

Pa v mislih sem imel čisto nek povprečen majhen avto (kaj js vem, Uno, Charade, Ax, sej je malo morje teh lahkoh majhnih avtov). Motor in menjalnik avta bi šla ven, notri pa agregat motorja (seveda agregat z menjalnikom).

Torej bi en motor zadostoval al ne?

SymRu, ok, tisto je bil profesionalni izdelek, mislm, naredil so ga inženirji. Jest sem pa mislil bolj na domačo izvedbo.

Objavljeno
Motor in menjalnik avta bi šla ven, notri pa agregat motorja (seveda agregat z menjalnikom).

Tole z menjalnikom od motorja bo pa bolj težka. :blink: :blink:

Kako boš pa prenose na osovine speljal?

Samo motor, to bi še nekak razumel, od kakšnega Guzzija ali BMWja, mogoče bi se dalo s kakšno vmesno ploščo kaj sčarati. Z menjalnikom od motorja pa po mojem nimaš šans.

Preden sploh misliš kaj razmišljati, si oglej kako je to sploh različno narejeno pri avtih napram motorjem.

Zanimivo.....

Objavljeno

http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=1532

smo pa mel eno studijo s frendi - v bolhci vrzt vn masino pa zadnje sedeze, pa diferencial p vse, pa dve masine od kakga GPZja 1000 al pa tastarga ZX10 not, za vsako kolo eno (da neb rabu diferenciala), bremze ene hude nasraufat tako zadej kot spredej, tiste listnate fedre vn pobrat pa ene znosne fedre pa amortizerje gor nasraufat, itd... ...sam se vseen bi bla to leteca krsta... :)

Objavljeno
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=1532

smo pa mel eno studijo s frendi - v bolhci vrzt vn masino pa zadnje sedeze, pa diferencial p vse, pa dve masine od kakga GPZja 1000 al pa tastarga ZX10 not, za vsako kolo eno (da neb rabu diferenciala), bremze ene hude nasraufat tako zadej kot spredej, tiste listnate fedre vn pobrat pa ene znosne fedre pa amortizerje gor nasraufat, itd... ...sam se vseen bi bla to leteca krsta... :)

Cenej,da kupiš kar nou avto!!!!!

Objavljeno (popravljeno)
Cenej,da kupiš kar nou avto!!!!!

niti ne... ...tole bi prsl enih 500 jurjev, bi bil pa da grejtest madafaka on da mighty štayerska na Drag Race-u!! :P :D seveda brez homologacije in registracije - cisti bolid, torej! .)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno (popravljeno)

kaj pa o tem (tricikel z zadnjim pogonskim kolesom, masino od motocikla, z zaprto kabino, v kateri lezis dobesedno na tleh) ve slucajno kdo kaj?? za ta fajl (kao aftermarket dodatek za Midtown Madness) pise, da vozilo ni resnicno, in da naj avtorja ne nadlegujemo, kje se bi dalo to kupiti, ampak js sm 1x vidu v nekem videospotu neki podobnega, zadeva je res NORA!! :kva2: a kdo mogoce ve, kira firma to izdeluje, mogoce kak link do slikic, videov?? :rolleyes:

post-17-1074872731.jpg

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno
SymRu, ok, tisto je bil profesionalni izdelek, mislm, naredil so ga inženirji. Jest sem pa mislil bolj na domačo izvedbo.

jah, glej na Discoveryju oddajo Scrapheap Challenge ... so nardili dragsterja iz ene stare honde. .. :)

Objavljeno
http://www.avtomobilizem.com/forum/viewtopic.php?t=1532

smo pa mel eno studijo s frendi - v bolhci vrzt vn masino pa zadnje sedeze, pa diferencial p vse, pa dve masine od kakga GPZja 1000 al pa tastarga ZX10 not, za vsako kolo eno (da neb rabu diferenciala), bremze ene hude nasraufat tako zadej kot spredej, tiste listnate fedre vn pobrat pa ene znosne fedre pa amortizerje gor nasraufat, itd... ...sam se vseen bi bla to leteca krsta... :)

tut bolha mi je prišla na pamet, samo to je pa že tko no... Bolha , katra in podobno mi ni preveč všeč... Res da je zelo primerno zarad teže, ampak vozne lastnosti (sama zasnova podvozja že v osnovi) pa ni doraslo niti original motorju.

In res je, bla bi leteča krsta. Definitivno zelo nevarna zadeva. Ampak pustimo te stvari ob strani.

Objavljeno
Tole z menjalnikom od motorja bo pa bolj težka. :blink: :blink:

Kako boš pa prenose na osovine speljal?

Samo motor, to bi še nekak razumel, od kakšnega Guzzija ali BMWja, mogoče bi se dalo s kakšno vmesno ploščo kaj sčarati. Z menjalnikom od motorja pa po mojem nimaš šans.

Preden sploh misliš kaj razmišljati, si oglej kako je to sploh različno narejeno pri avtih napram motorjem.

Zanimivo.....

ma sej to me je begal najbolj pri vsem. To je bistvo vgrajevanja, kako "združit" motor pa kolesa... Kako bi najprej sploh v teoriji spravil pogon na kolesa... Definitivno bi blo treba nekaj ščarat po lastni iznajdljivosti. Razmišlu sem tut o ketni, pa prirejenih osovinah.

Ko je enkrat pogon narejen (vpetje motorja) in da je rešen problem pogona, potem si na koncu, dobesedno :)

Potem pa pride igranje z raznimi komandami in inštalacija: gas / sklopka / prestave / čok, Skratka, ta zabavn del :)

Dva motorja bi bila sicer zelo dobrodošla, samo že sam problem je najt dva identična motorja (stara motorja, pa da sta kolkr tolk v redu), potem pa sinhronizirat delovanje - gas/sklopka itd itd. Pa večji problem bi bil z vgradnjo, pa s spravljanjem na pogon. Komplikacije.

Pomojem bi bil vesel že, če bi samo enega uspelo spravit noter v tako stanje, da pelje.

Si predstavljate eno mejhno kantico (ala bolha bolha, uno , ax ), ki poleti mimo vas s 12.000 rpm :naughty: Pa po možnosti akrapovič like sound :OK:

Objavljeno
Cenej,da kupiš kar nou avto!!!!!

sej to ni bistvo v novem avtu oz. v avtu za vsakodnevno rabo. Če potegnemo črto glede tega al se splača ali ne, je odgovor jasen. Tko al tko je (če malo pretiravamo) je vsak avto popolna izguba. Prav tako motor.

Pač hobi :) Zlo dobr filing bi bil, da bi "sestavil" eno tako malo raketo. Za na kakšen drag race npr. Al pa za na pisto :)

Čist tko kot recimo tut kakšni švabi tunajo razne male rakete na 400+ KM.

Objavljeno
Si predstavljate eno mejhno kantico (ala bolha bolha, uno , ax ), ki poleti mimo vas s 12.000 rpm :naughty: Pa po možnosti akrapovič like sound :OK:

pa saltas v tretjo, pa posrek odpeljes ovinek... :naughty:

sicer pa gas ni priblem sinhronizirat, tist ze vidis po kotu loput, kolk ti jih odpre, pa kdaj je pr standgasu, kdaj pa na full, za menjalnik bi se tud dal porihtat, bolj bi po moje bila sklopka, k bi ti en kolo prej zacel poganjat k drug... :hmm: ...bi mogu vse skup res natancno nardit, da bi vse komande ble identicne za levi in desni del... :hmm:

glede prenosa pa smo mi studiral kr da bi na polosovino dal veriznik, zravn njega pa zavorni kolut. .) sam ko bi mogu pa ritensko it, bi mogu pa vrata odpret pa na roke porivat... :lol1:

Objavljeno

Poglej si na stran Fakultete za strojništvo v Mariboru:

http://www.fs.uni-mb.si/si/projekti/formula_s/

Kjer so študentje idelali avto(formulo) z motorjem motocikla. Že nekaj let tekmujejo na tekmovanjih FORMULE S.

Uporabili pa so motor Honde CBR600, vendar so po pravilniku prvenstva mogli vgraditi restriktor, ki odvzame cca. 60% moči. Z raznimi modifikacijami na sesalnem sistemu, vbrizgu in uporabi prirejenega izpušnega sistema(Akrapovič) so upeli prilezt na 65KM.

Objavljeno

Pred leti smo bili s kolegi ob reki Kolpi in v Vinici se je ravno tisti vikend odvijal en lokalni rally.

V glavnem tam je bil en model ki je imel v bolhci mašino od motorja 750ccm ne vem kateri model motorja je bil samo vem da ena bolj stara zadeva Y....?

V glavnem je imel mašino tam kjer naj bi bili zadnji sedeži plus dva avtomobilska ventilatorja da sta zadevo kolikor toliko hladila. Imel je pa vse tudi menjalnik od motorja (posledica ni rikverca). v glavnem ko je tip zadevo pritisnu je šlo ko prasica. Bil je glavna atrakcija izmed vseh ostalih avtomobilov.

LP

Leteči

Objavljeno

@klimbra, drugač pa glede cen. Kaj pa vem, niti nisem računal kolk bi to pršlo. Vsekakor ne tako poceni, kot se zdi na prvi pogled. Največji strošek bi seveda bil dobro delujoč agregat s čimveč navora in vsaj ene 120KM. Pol vgradnja in pogon... Tu bi bla največja yeba... Definitivno tut ne poceni, tut kak mehankar al pa majster bi bil seveda nepogrešljiv, kar zihr ne bi blo poceni.. Pol pa ko je enkrat osnova (vgrajen motor), potem pa kot pravim, si na konju. Seveda bi blo treba izboljšat podvozje in zavore, tu bi blo tut kakšnih 100k najmanj vloženega. Za avto oz. karoserijo pa recimo, da jo imamo :) Kakšen zariban Uno al pa AX je tko al tko tolk vreden, kolkr bencina je notri :)

@zok, ti bi dal zavorni kolut kar na osovino? hm , ma sej tu je najbrž precej opcij, zdej vprašanje, s katero je najmanj dela in ktera rešitev je sploh izvedljiva. Sem pa tut jest študiru o zobniku na osovini, to ne bi bil tak problem naredit za kakega majstra.

@bambi hvala za link. si ga bom pogledal!

Objavljeno
....

Je kdo že kdaj pomislu, dubu idejo ali pa se celo spravu k vgradnji agregata motornega kolesa v avtomobilsko karoserijo?

...

Deja vue. :zzz: :zzz:

hayabusa formula

hayabusa car

Objavljeno
Pred leti smo bili s kolegi ob reki Kolpi in v Vinici se je ravno tisti vikend odvijal en lokalni rally.

V glavnem tam je bil en model ki je imel v bolhci mašino od motorja 750ccm ne vem kateri model motorja je bil samo vem da ena bolj stara zadeva Y....?

V glavnem je imel mašino tam kjer naj bi bili zadnji sedeži plus dva avtomobilska ventilatorja da sta zadevo kolikor toliko hladila. Imel je pa vse tudi menjalnik od motorja (posledica ni rikverca). v glavnem ko je tip zadevo pritisnu je šlo ko prasica. Bil je glavna atrakcija izmed vseh ostalih avtomobilov.

LP

Leteči

hudo, nekaj takega sem imel v mislih. Starejši motor s 750ccm pa na Y se začne praviš? mogoče YZF 750? To bi blo pomojem kar o.k., sej ma nekje okol 120KM. Navora je pa tut tam nekje kot pri ostalih tega ranga. Pa še poceni se jo dobi pomojem.

Objavljeno
Deja vue. :zzz: :zzz:

hayabusa formula

hayabusa car

hehe ja vem, da je o tem širni svet že pisal pa gradil pa tut gixxercart smo že vidli :)

Ampak mene je zanimal, če majo motosvetovci o tem kake konkretne ideje al pa izkušnje.

Drugač pa če pozna kdo še kej linkov, kar na dan z njimi. :notworthy:

Objavljeno

Ena chepo varianta.

AX, fiesta, 205 &co, motorček od gsx 1.1, pogon zadaj.

Zadnje zice ven, zadnja prema ven, prema od BMW l.85.

Ker ima posamično obešena zadnja kolesa in lep diferencial, lično našraufan na štangi. Lepo fiksiraš stvar na podvozje, kardan lepo uležajiš, zobnik gor s primernim prestavnim razmerjem, et voila motomobil, poceni izvedljivo.

Za sprednji pogon pa pa prema od UAZ-a ali cherokija, ostalo enako kot zadaj.

Če bi imel preveč časa bi lahko naredil 4x4, dual engine.

Gas pa sklopka, prestave pa spotoma, še najmanj kar je.

Objavljeno

v neki reviji sem že pred časom bral da naj bi bil najhitrejši "avtomobil" v pospešku od 0-100km/h ravno šasija v katero so vgradili dva motorja od ninje 10 ali 12 se ne spomnim točno....imela naj bi pospešek pod 3 sekunde mislim da okoli 2,6s...vendar nisem prepričan....žal ne vem kje sem to prebral....

Objavljeno

kakšno leto ali dve nazaj je bil v VW-tuning ali pa v VW-speed reviji Scciroco,ki je imel zadaj dve mašini od R1,za vsak kolo eno,sam se ne spomnim dobro kakšen prenos je imel.Mogoče,če poznaš kakšnga,ki se s tuning avtomobili VW ukvarja in ima to revijo doma boš lahko videl ta avto.

Drugač sem pa jest tud mnenja,da je bolha zelo primerna za tako predelavo,bremze bi od uno turbo-ta gor dal,pa akrapoviča,..... ali pa Trabant,avto ima izvrstno lego na cesti. :)

Objavljeno
v neki reviji sem že pred časom bral da naj bi bil najhitrejši "avtomobil" v pospešku od 0-100km/h ravno šasija v katero so vgradili dva motorja od ninje 10 ali 12 se ne spomnim točno....imela naj bi pospešek pod 3 sekunde mislim da okoli 2,6s...vendar nisem prepričan....žal ne vem kje sem to prebral....

vtipkaj v google iskalni pojem "car world record acceleration" :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!