Skoči na vsebino

Gilera Runner


KaMiKaZe

Priporočene objave

  • 2 tedne pozneje...

Ka bi pa z mojim runnerjem lahk blo? mam kr fajn predelanega! pa mi je pred zimo kamot 105 km/h leto zej po zimi pa 86 km/h. potegnio je tut ko svija zej pa dosti manj??? kaj bi lahko bilo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Zdravo! Mal mimo plastik, ampak se mi zdi primerna tema!

Vceraj sem kupil runerco, zdej morm pa tehnicnega narest, motor je pa brez blokad!

Kako se da pri ranerci to kej posmekat da gre 50km/h sam za pol urce? :naughty:

Hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdravo! Mal mimo plastik, ampak se mi zdi primerna tema!

Vceraj sem kupil runerco, zdej morm pa tehnicnega narest, motor je pa brez blokad!

Kako se da pri ranerci to kej posmekat da gre 50km/h sam za pol urce? :naughty:

Hvala za odgovore!

na luknco za zrak (v airboxsu) nalimej karton pa nared majšo lukno, al pa podloško dej v izpuh, pa mal zajlo za gas odštelej da se ne razvrti do konca

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za hiter odgovor!

Se pravi v zracnem filtru se mal poigrat! hmm...!

Se kaksna ideja mogoce?

to sm mi pr prijatlu na yamahi dt naredl pa je šev 50 km\h

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo tam nalep karton pa najprej dej mejhno lukno pa če nebo lavfov pa povečej, pa gas oduzem (zajlo privi)

post-18151-1206129131_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil mfink
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

podlosko pr avspuhu najman komplicirano ;)

tr00 :worship: tak mam jst narjenu na orginal izpuhu, pa sm izpuh zamenam pa negre več ku 50 km\h

sm kr gor pršvasov pa lpo zbrusu

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No super!

Res hvala se za sliko, super ste!

Kako pa podlozka zgleda na avspuhu? A das dejansko podlozko med cilindrom in avspuhom, samo z manjso luknjo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ok super!

Samo se to: kolk mora bit fi luknje na podlozki? Vsaj priblizno, da ne bom sprobaval brez veze, ce slucajno veste ali lahko kdo zmeri? :whistle:

ste pa carji :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam to z podložko v izpuhu ni najboljša rešitev, še enostavneje je, če daš podložko v variomat, pa motor ni nič zadušen

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam to z podložko v izpuhu ni najboljša rešitev, še enostavneje je, če daš podložko v variomat, pa motor ni nič zadušen

No ja, do tehnicnega mam 1,5km in podlozko bom ze znal ustimat in v zracnem filtru!

Kam pa kako pa kaksno podlozko v variomat, je pa men spanska vas in se raje nebi polotil tega, se posebej brez slik!!

Moral bi samo tako narest da ne prestavi v drugo prestavo, samo to! :unsure:

Bo pa itak zadusen max. 5km pol bo pa spet "odprt" :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tale članek si preberi pa upam da ti bo jasno KLIK blokada pride med vetrnico in tistim delom kjer so valjčki, onemogoče da bi se jermen dvignil do vrha variomata, isto kot bi mel na avtu samo do tretje brzine naprimer

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eu moto ja. Ma te fora za oglaševanje so tak bdne :)

Popravljeno . Popravil NejcZ
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

jst mam original škarik na runerci pa sm dau samo podložko tja kjer je štukan pa je šlo 45

se je še šef tehničih čudu :headbang:

notranja luknja pa je 13mm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst mam original škarik na runerci pa sm dau samo podložko tja kjer je štukan pa je šlo 45

se je še šef tehničih čudu :headbang:

notranja luknja pa je 13mm

car :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!