Skoči na vsebino

Nov prometni zakon


Black Knight

Priporočene objave

Tudi jaz se strinjam z Lino - z malo spremembo: višino kazni bi vezal na vrednost vozila, s katerim je bil prekršek storjen.

pa na IQ, telesno maso, višino, starost, pogostost spolnih odnosov ter število črk v priimku voznika?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa na IQ, telesno maso, višino, starost, pogostost spolnih odnosov ter število črk v priimku voznika?

Sym, fiksne kazni so kazni samo za socialno šibke, za lastnika vozila v vrednosti 20 MIO je plačilo 10 KSIT enako kot slonu pik komarja - nikjer se ne pozna. Slabost Lininega predloga so tisti "socialni problemi", ki uradno nimajo ničesar, dejansko se pa prevažajo v vozilih vrednih čez 1 MIO SIT. Pomen kazni pa je v tem, da naj bi se storilec zamislil nad svojim dejanjem in ga po možnosti ne bi več ponovil (ali pa bolj pazil, da ga ne ujamejo :kva2: ) In kazen 10KSIT je za revnega mnogo večja kot za bogatega. Če pa tega ne moreš razumeti, ti pa ne morem pomagati.

Glede na tvoj odgovor sklepam, da bi tebi zelo ustrezale kazni vezane na IQ voznika, bi pa ostro protestiral proti kaznim vezanim na telesno maso.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sym, fiksne kazni so kazni samo za socialno šibke, za lastnika vozila v vrednosti 20 MIO je plačilo 10 KSIT enako kot slonu pik komarja - nikjer se ne pozna. Slabost Lininega predloga so tisti "socialni problemi", ki uradno nimajo ničesar, dejansko se pa prevažajo v vozilih vrednih čez 1 MIO SIT. Pomen kazni pa je v tem, da naj bi se storilec zamislil nad svojim dejanjem in ga po možnosti ne bi več ponovil (ali pa bolj pazil, da ga ne ujamejo :kva2: ) In kazen 10KSIT je za revnega mnogo večja kot za bogatega. Če pa tega ne moreš razumeti, ti pa ne morem pomagati.

Glede na tvoj odgovor sklepam, da bi tebi zelo ustrezale kazni vezane na IQ voznika, bi pa ostro protestiral proti kaznim vezanim na telesno maso.

pozabljate, da obstajajo tudi kazenske točke, ki so za vse enako boleče - nihče ne gre rad ponovno delati vozniškega in je pol leta ranljiv, ko je brez...

ali se motim? Sem kaj spregledal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Spregledal si samo to, da je tule govora o DENARNIH kaznih. Točke naj bi bile res za vse enako boleče, 100000 SIT kazni pa definitivno ni enako boleče za nekoga, ki ves mesec dela za 80000 SIT ali tistega ki vsak mesec zasluži 1 MIO SIT. Prvi s tako kaznijo bo več kot en mesec lačen in žejen (da o položnicah ne govorimo), drugi pa bo le odmahnil z roko (ali pa najel dragega odvetnika in z njegovo pomočjo dosegel, da mu kazni ne bo treba plačati). Point je torej v enaki "bolečini" kazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Govorimo o striktno denarnih kaznih vse kar še poleg sledi je pa (naj tudi ostane) za vsee enako (prepoved vožnje, odvzem, zapor itd...

(Pa čeprav je enmu ponovno 150 jurjev plačat za ure AVTO ŠOLE in ostalo lažje kot enmu, ki nima....sam pač jebat ga tok socjalna pa tut država ne more bit oz. pol ne bi nihče več nič delal, ker bi imel standard enak kot en revež---recimo, da bi za 1kg kruha plačeval glede na OD :lol1: .

Popravljeno . Popravil lina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali se motim? Sem kaj spregledal

Si, da bogati ,dajo lažje 200.000 sit za nov izpit ,kot revni ali malo manj bogati

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Državni zbor o novem zakonu o prometni varnosti

Državni zbor bo na rednem junijskem zasedanju, ki se začne v ponedeljek, 14. junija, opravil drugo obravnavo novega zakona o varnosti cestnega prometa, s katerim namerava notranje ministrstvo nadomestiti sedanji zakon iz leta 1998. Osnovni razlog za sprejem povsem novega zakona je po navedbah predlagatelja izboljšati prometno varnost na slovenskih cestah. V okviru druge obravnave bodo poslanke in poslanci lahko o zakonu opravili amandmajsko razpravo, od števila v drugi obravnavi sprejetih dopolnil k zakonskemu besedilu pa bo odvisno, ali bo državni zbor še na junijski seji lahko tudi dokončno odločal in sprejel zakon, ki med drugim prinaša nove rešitve za kategorijo t.i. voznikov začetnikov, za katere je ugotovljeno, da sodijo med najpogostejše povzročitelje prometnih nesreč.

Ostrejša kaznovalna politika

Novi zakon bo imel kar nekaj posledic: med drugim ostrejšo kaznovalno politiko oz. višje sankcije za prekrške. Poleg tega zakon predvideva ustanovitev javne agencije za varnost cestnega prometa, ki bo opravljala predvsem naloge na področju preventive in vzgojno-izobraževalne dejavnosti ter koordinacijske naloge med subjekti, ki delujejo v smeri doseganja večje varnosti v cestnem prometu. Sicer pa voznikom ne bo potrebno takoj zamenjati veljavnih dokumentov, pač pa ob spremembi lastništva vozila, podaljšanju veljavnosti dokumentov oziroma morebitnih drugih statusnih spremembah.

Usposabljanje za vozniški izpit

Med novostmi na področju mladih voznikov velja omeniti možnost, da lahko mladi začnejo z usposabljanjem v avto šoli že s 16. leti in pol in po opravljenem preizkusu znanja iz praktičnega dela usposabljanja pred komisijo avto šole, nato pa do enega leta vozijo s spremljevalcem. Tako mlada voznica ali voznik najmanj eno leto pridobiva izkušnje pod nadzorom in vstopa v obdobje voznika začetnika z vozniškim dovoljenjem omejene veljavnosti s povprečno 3000 do 5000 prevoženimi kilometri. Z dopolnjenim 18. letom starosti pa gredo mladi vozniki lahko na vozniški izpit in nato kot vozniki začetniki vozijo do 21. leta starosti. Tak način usposabljanja bo imel pozitivne učinke na daljše časovno obdobje, saj omogoča pridobitev kvalitetnejših znanj in veščin za samostojno udeležbo v prometu.

Vožnja začetnika s spremljevalcem

Uvedba možnosti vožnje s spremljevalcem pri 17. letih starosti omogoča dodatno pridobivanje izkušenj in oblikovanje obrambnega načina vožnje. Tako kot v drugih državah, kjer sistem že poteka, se za spremljevalce uvajajo posebni pogoji (star najmanj 30 let, najmanj sedem let vozniških izkušenj, nima več kot pet kazenskih točk v evidenci ter ožje sorodstveno razmerje). Takšen sistem je za mlade zagotovo privlačen, saj omogoča vožnjo osebnega avtomobila leto dni prej, obenem pa uvaja z obvezno prisotnostjo spremljevalca posredne omejitve in dosledno spoštovanje predpisov, kar je za oblikovanje vozniških navad in preprečevanje nekaterih najbolj nevarnih ravnanj izredno pomembno, opozarjajo na notranjem ministrstvu. Po prepričanju predlagatelja zakona se z uvedbo sistema vožnje s spremljevalcem pri 17. letih zagotavlja učinkovito preprečevanje vožnje pod vplivom alkohola ali drugih psihoaktivnih snovi, upoštevanje omejitev, zmanjšanje nevarnosti t.i. disko nesreč ipd.

Višje kazni tudi za povzročitelje prometnih nesreč

Z novim zakonom se zaostruje kaznovalna politika, zagrožene so višje sankcije za prekrške v skladu z določili novega zakona o prekrških. Tako so določene višje kazni za kršitve, ki se nanašajo na prehitro vožnjo in na vožnjo pod vplivom alkohola (prekoračitev hitrosti v naselju za več kot 50 km/h - poleg globe še prenehanje veljavnosti vozniškega dovoljenja, enako za vožnjo pod vplivom alkohola nad 1,5 grama alkohola na kilogram krvi oz. 0,71 grama alkohola na liter izdihanega zraka). Višje sankcije so predpisane tudi za povzročitelje prometnih nesreč, razen nesreč z neznatno nevarnostjo. Pri določanju sankcij so sodelovali ministrstvo za pravosodje, senat za prekrške in sodniki za prekrške, kar zagotavlja uravnoteženost predpisanih sankcij in njihovo skladnost z zakonom o prekrških.

Javna agencija za varnost cestnega prometa

Glede na opredelitev, da je potrebno več storiti za zaščito potencialnih žrtev prometnih nesreč, kar so lahko vsi udeleženci cestnega prometa, so pomembne sistemske spremembe na področju organizacije in izvajanja preventivne dejavnosti in koordinacije vseh subjektov, ki imajo naloge in izvajajo določene pristojnosti na tem področju. Novi zakon predvideva, da so vse te naloge združene v Javni agenciji za varnost cestnega prometa, ki bi prevzela vse naloge koordinacije programov Nacionalnega programa varnosti cestnega prometa, sodelovala naj bi s civilnimi združenji, pomagala svetom za preventivo v lokalnih skupnostih, skrbela za promocijo in razširjala prometno varnostne publikacije, organizirala in izvajala analitsko in raziskovalno delo, opravljala pa naj bi tudi pomembne naloge na področju usposabljanja učiteljev predpisov in vožnje ter voznike začetnike.

Do vozniškega izpita preko enega organa

Na ta način bo, so prepričani na notranjem ministrstvu, zagotovljena večja koordinacija tako državnih organov kot tudi civilne in strokovne javnosti na področju prometne varnosti. Združitev treh pomembnih segmentov (usposabljanje kandidatov za voznike motornih vozil, vozniški izpiti in vozniška dovoljenja), ki imajo vpliv na varnost cestnega prometa, bi se na ta način obravnavala v enem samem državnem organu, kar zagotavlja večjo povezanost sistema kot celote in daje tudi druge pozitivne učinke, in sicer enoten informacijski sistem, racionalno izrabo kadrovskih in drugih resursov.

Višja pooblastila občinskih redarjev

Zakon prinaša še nekatere druge novosti. Tako naj bi se razširila pooblastila občinskih redarjev. V skladu z novimi pristojnostmi naj bi redarji poleg izvajanja dosedanjih nalog tudi urejali promet vozil, izvajali nadzor prometa v območju umirjenega prometa in območju za pešce, odkrivali prekrške pešcev.

Postopek registracije

Spremembe zadevajo tudi področje registracije vozil ter t.i. prometno nalepko, ki bo zagotavljala, da je vozilo tehnično brezhibno, da so plačane predpisane dajatve za uporabo cest in da je vozilo obvezno zavarovano. Registracijo vozil naj bi po novem opravljale upravne enote in organizacije, pooblaščene za opravljanje tehničnih pregledov vozil ter pooblaščene gospodarske družbe in samostojni podjetniki posamezniki, ki se ukvarjajo s prodajo vozil; vozilo bo mogoče registrirati pri katerikoli upravni enoti oziroma registracijski organizaciji - ne glede na prebivališče oziroma sedež lastnika vozila.

Nove registrske tablice

Zaradi ukinitve krajevne pristojnosti registracije vozil bodo spremenjene tudi registrske tablice. Tako se obetajo povsem nove tablice, na katerih naj ne bi bilo več občinskih grbov. Te bo najverjetneje nadomestil državni grb, na tablici pa bo tudi znak EU. Spremembe so predvidene tudi na področju tehničnih pregledov. Prvi tehnični pregled za nova vozila bi bil obvezen tri leta po prvi registraciji vozila, drugi in tretji pa nato v dveletnih razmikih.

vir: siol.net

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si, da bogati ,dajo lažje 200.000 sit za nov izpit ,kot revni ali malo manj bogati

tut ti daš lažje od kšnega nezaposlenega z yugecom ... a bi bencin tut plačeval iglede nato, kakšen avto vozimo?

mal pozabljate tisto o enakosti itd.... Prometni prekršek ipak ni davek ... Saj so že davki strukturirani glede na prihodke državljanov ...

okej?

sicer pa menim, da lahko vse zadnje poste o tem, kolk naj bi kdo kazni plačeval, označimo z eno besedo - fovšija. Kurc, eni si pač lohk prvošjo večji avto in več prekrškov plačat, kot drugi... tko k lahk eni kupjo več vstopnic za kino ... ali podrejo več bejb ... reality.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim, da smo pred zakonom vsi enaki in da je čisto vseeno al vozimo jugece ali pa M3-je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mogoče :topic: ......mogoče že napisano........se mi ne bere vsega zato na kratko:

kaj pa če bi določeno št. kazenskih pik, poleg že obstoječih kazni, pomenilo tudi prehod v višji premijski razred pri zavarovanju (obrazložitev: potencialno bolj nevaren, da povzroči nesrečo kot tisti ki vozi po predpisih)?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa, če bi vsa ta pametovanja v teh postih zgoraj, tisti ki so zainteresirani, vsaj poskušali predlagati v parlament, ko je bil za to še čas?

Po bitki je vsak general, še kura na dvorišču na glas kokodaka po tistem, ko ji je lisjak kolegico odnesel. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A to, da je zavarovalnica MB poveečala kasko za Ljubljančane pa ne bo nihče nič kompliciral........če sem čist odkrita se strinjam z individualnimi zavarovalnimi policami.....naverjetneje zato ker sem....NErizična skupina....tako po starosti, točkah, koriščenju kupončkov....v bistvu se mi zdi, da bi morala plačati zavarovanje ene 500 sit letno...tako simbolično za pridne punčke... B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako...v DZ je bil ZVCP-1 sprejet...počakajmo še na objavo u UL...je pa kar nekaj sprememb glede na prvotni predlog ZVCPja

Sprejet zakon

Naslov zakon: Zakon o varnosti cestnega prometa

Klasifikacijska številka: 326-07 / 89 - 0001 / 0147

EPA: 1131 - III

Kratica: ZVCP-1

Predlagatelj: V - Vlada Republike Slovenije

Vrsta postopka: redni

Faza: sprejet predlog

Seja DZ: 37. Redna

Objava v Uradnem listu:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"d) če prekorači hitrost za več kot 30 km/h, z najmanj 120.000 tolarjev. Enako se kaznuje voznik, ki za več kot 20 km/h prekorači dovoljeno hitrost v območju za pešce ali v območju umirjenega prometa. Vozniku motornega vozila se izreče tudi najmanj 5 kazenskih točk in prepoved vožnje motornega vozila." :doze:

Mi lahko kdo razloži kaj pomeni "prepoved vožnje motornega vozila"? :hmm:

Mi grabijo po vozniški ali me samo peš domov pošljejo? Za kakšen čas mi grabijo po vozniški? En dan, mesec, leto, dve leti, dokler ponovno ne naredim vozniške?

Fant to je 80 km/h v naselju... kakor rečejo angleži... "košček torte". :unsure:

lp G

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pizda ... edino kar me tolazi je to, da vem, da policaji ne bodo z radarjem v hosti cepeli :lol1:

Cisto resno ... se z avtom bom moral prekleto pazit, ker imam navado recimo po Smartinki, ko je prazna, it 80+ km/h. Pa s tem nikogar ne ogrozam :cry:

Da bi mel cestaka, saj bi se lahko zjokal :D

Fantje, hard enduro vabi :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa bojo vsaj kaj omejitve popravili po cestah???

Mislim - saj ni enako ce gres recimo tam okoli Wolfove 70-80km/h, kot pa ce gres 90km/h po Dunajski, Celovski ... :?

V manjsih ulicah je ze OK 50km/h omejitev, na vpadnicah je sicer 60-70, ampak vsi vemo, da gremo vsi vec. In to ne samo za 10km/h.

:BUA:

P.S.: cesta iz Trzina (OLP) proti kroziscu (se pravi ne ta stara cesta) - 70km/h?? Tam grem > 100km/h, prav lepo se lovi zeleni val ... <_< :fight2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej po novem ZVCP( že sprejetem ) mi gre izpit če peljem 100 kjer je omejitev 60???????????????? :wacko: :wacko: :wacko: :wacko: :wacko:

Pa zdej bom res moral iti underground :ph34r: :ph34r: :ph34r: !!!!!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V bistvu bo zadoscalo, ce bos sel 90km/h ... <_<

Se s tockami bi morali narediti tako, kot je (bilo?) s placevanjem - ce jih das v osmih dneh, ti vzamejo samo pol tock :lol1: :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz imam v avtu že zdaj tabelco do kje smem kje tišat, da ostane samo pri plačilnem nalogu in ne pri sudiji.

Bom naredil novo z naslovom ZVCP-1.

Dejstvo pa je, v naselju ni več hecov. Amen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da bi mel cestaka, saj bi se lahko zjokal :D

Tudi ime cestak ni več tapravi. Po novem bi bilo lahko poimenovanje npr.:

- točkojedec,

- izpitojemalec,

- dirkališček.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nove registrske tablice

Zaradi ukinitve krajevne pristojnosti registracije vozil bodo spremenjene tudi registrske tablice. Tako se obetajo povsem nove tablice, na katerih naj ne bi bilo več občinskih grbov. Te bo najverjetneje nadomestil državni grb, na tablici pa bo tudi znak EU.

Kva pa je zdej to? A nismo glih novih dobil???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kva pa je zdej to? A nismo glih novih dobil???

te so začasne, ker je gor ime kraja in grb, kmalu tega ne bo več in boš lahko kjerkoli po SLO registriral

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nobeden cestak, čoperis, hard endurist ne bo kaznovan če ga policija ne ujame na radar....sej je isto kot prej.... :)

varjanta je da gremo v italijo kjer se prodajajo naprave, ki lovijo radarske žarke.....do 500 m v najslabših razmerah......cena okol 400 evrov..... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varjanta je da gremo v italijo kjer se prodajajo naprave, ki lovijo radarske žarke.....

A si ti celo dopoldne Top šop gledal?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

varjanta je da gremo v italijo kjer se prodajajo naprave, ki lovijo radarske žarke.....do 500 m v najslabših razmerah..

Tc al si pa tisto zgoščenko (cd), ki jo imaš sedaj obešeno na ogledalu v avtu si montiraj na masko motorja.....v iber pomaga, u bistu tistega (Policaj), ki strelja v vozilo in zadane CD se mu odbojni žarek vrne in ga oslepi. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!