Skoči na vsebino

Nov prometni zakon


Priporočene objave

Objavljeno

Joj joj joj !!!!!!!!!

Sedaj vem zakaj se sprejemajo taki zakoni (vidno iz foruma) Majnšina je bila vedno bol prodorna kot večina!

Žal se ne gre samo za prometni zakon ampak na splošno! Vendar če bo šlo tako naprej bo motorizem zgubil svoj čar (razen posameznikom ki jim je pač dovol da so na dvokolesniku in se malo vozijo) Ne govorim samo o hitrostnem vožnji motorja ampak tudi o raznih predelavah in motorjih, ki imajo lepo štimungo. Tega očitno ne bo več (zaradi prevelikega vložka v A teste in holomogacije) Pa tudi streetfighter, ki ima tišji zvok kot imajo mestni skuterji ni glih nekaj vzpodbudnega. Tudi zbori bojo postali neka monotona zadeva, kjer se bo dalo videti najbol prodajne modele, razlika bo pa edino v barvah vozila :angry:

Eh kaj bi govoril .......

over and out

Objavljeno
bi mogoce najprej veljavne zakone zaceli sprovajati?

Ne ne ne naši raje sprejemajo zakone za podrejene množice, da se na vzven pokažejo kako civilizirana družba smo - in pol nižji sloj najebe :xx: .

Sej kasiralo se ne bo nevem kako več, samo sedaj ko te bojo dobili boš res najebu kot žuti. To je to ko ti nekoga jebeš je vse v redu ko pa se zakon nate spravi je pa vse narobe in vse je nepravično in zakoni začnejo laufati po vezah!!

Objavljeno
Joj joj joj !!!!!!!!!

Sedaj vem zakaj se sprejemajo taki zakoni (vidno iz foruma) Majnšina je bila vedno bol prodorna kot večina!

Žal se ne gre samo za prometni zakon ampak na splošno! Vendar če bo šlo tako naprej bo motorizem zgubil svoj čar (razen posameznikom ki jim je pač dovol da so na dvokolesniku in se malo vozijo) Ne govorim samo o hitrostnem vožnji motorja ampak tudi o raznih predelavah in motorjih, ki imajo lepo štimungo. Tega očitno ne bo več (zaradi prevelikega vložka v A teste in holomogacije) Pa tudi streetfighter, ki ima tišji zvok kot imajo mestni skuterji ni glih nekaj vzpodbudnega. Tudi zbori bojo postali neka monotona zadeva, kjer se bo dalo videti najbol prodajne modele, razlika bo pa edino v barvah vozila :angry:

Eh kaj bi govoril .......

over and out

Mal poglej kako je to v tujini narejono. Vsi imajo predelave,večinoma pa je vse homologirano!!!

LP

Objavljeno
Mal poglej kako je to v tujini narejono. Vsi imajo predelave,večinoma pa je vse homologirano!!!

LP

Saj gledam malo po tujini, pa tudi spraševal sem ljudi, ki so sami predelovali in ti povem, da vse kar je predelano je res holomohirano - V nemčiji imaš polek prometne še holomogacijski list na katerem vse piše, kaj je original in kaj je predelano oz. ni serijsko na motorju in ko te policist ustavi, ti vzame uni list in začne pregledovati na listu zavedene predelave. Če si vmes kaj dodal pomeni izločitev iz prometa in kazen!

Pa še to Vse dele, ki jih zamenjaš morajo biti holomogirani (se pravicca 10-20 % dražji) Tako da domači mojstri odpadejo kajti tudi predelovalec mora imeti ustrezni dokument, da je strokovno usposobljen za tako delo (sploh če govorimo o večjih predelavah - poseg v geštel .........), ker drugače ti živ bog ne bo motorja spravil čez holomogacijo.

Objavljeno (popravljeno)

kazni in kazni...OK se strinjam z njimi samo ne s takimi pravili, ki jih imamo...

Samo ne razumem, kako lahko imamo mi omejitev 50km/h v naselju.

primer: Avstrija: Stara cesta do Gradza skoraj vsepovsod v naselju 70km/h.

taka bedarija je s temi 50km/h, da joj...

Ok razumem za mesta, kjer mrgoli ljudi in skacejo preko ceste kot zajci in za sole itd. ne pa za vsako ku* vas, pa čeprav je samo par hiš in še do prve in od zadnje hiše do table je ponavadi takkoooo grozna razdalja, da je brezveze. Aja ponavadi, se najde tam za kaksnim grmovjem radar.

najbolje bi bilo, da dvignejo omejitev in na kritičnih delih ( ampak samo na kritičnih!!!) naj dodajo ustrezne table z označeno primerno omejitvijo, ker to ne gre več naprej.

Popravljeno . Popravil Denny
Objavljeno

Glede na vse samohvale o prometnih označbah in semaforiziranih križiščih, prometnih inžinirjih, zelenemu valu itd....bi lahko zamenjali obstoječe znake za omejitve z svetlobnimi----takimi, ki se jih prižiga po potrebi in se omejitev rač. nastavlja (glede na čas in razmere na cesti)---ene par jih je na avtocesti.

Ja sej vem preveč ZF sam mogoče pa se tega nihče ne spomni oz. ne bilo tako blagodejnega upliva na državno blagajno in nihče noče tega niti omenit.....

Objavljeno

He, te omejitve ... jaz jih samo kot "priporocilo" vzamem, zelo z rezervo - in to v obe smeri, se pravi, vozim tudi precej manj, ceprav naj bi bilo varno pri dovoljeni. In ne, to ni opravicevanje, da ne bo spet gothmorg poskocil, pravim da sem tako navajen :)

Ravno tale vikend recimo je bil lep primer. Ce bi zaupal predpisom in pripeljal z dovoljeno hitrostjo, bi bil marmelada (bil sem z motorjem). Ce bi bil z avtom in bi peljal z enako hitrostjo, bi bil zagotovo vsaj "oplazen", povsem verjetno bi bilo pa kar celno trcenje. Z velikim kamionom za hlode prevazat. Cesta je bila pac ozka, pa se nepregleden ovinek. Cesta pri bajti zavije, pa vidi kaj skozi, ce mores ... 50km/h varno my ass.

Ironicno, na drugem bregu Krke poteka drzavna cesta, Muljava-Zuzemberk. Je normalno siroka in pregledna, je pa na onem koncu omejitev 40 (!) z dopolnilno tablo "poskodbe na voziscu". Asfaltna plast sicer res ni bila vzorna, ampak nic kaj dosti slabsa kot drugod (blizje Zuzemberku je bila vsaj lani se bistveno slabsa, pa brez kake omejitve!). 40 my ass, peljal sem kot se mi je zdelo - verjetno okoli 80. <_< Me je imelo, da bi znak prestavil na drugi breg, saj ne vem a se zajebavajo al kaj jim je :? <_<

Dokler bodo pogosti primeri, da bo omejitev tam kjer ni treba (in se veliko huje - da je ni tam kjer bi morala biti) bodo tezko dosegli kaj pametnega ... :fight2:

Objavljeno
bi mogoce najprej veljavne zakone zaceli sprovajati?

ICE ne skrbi ti za naše policiste, saj veš v Sloveniji se vedno najde denar za pobiranje kazni- To so sicer nepreverjenje informacije - mogu bi uradne liste prečekirati ali je res ali ni res, vendar baje se bojo po sloveniji postavljale kamere 1 rundo 1000 kosev, ki bodo na podlagi svojega mrežnega polja (CCD) izračunavale hitrost vozila. Če bo hitrost presegala omejitev, te bo le ta posnela, in poslala podatke v nadzorni center, od tu pa ali položnica ali pa sodnik za prekrške. (oni trdijo da se jim bo sistem pokril v pol leta, glede na to kako vozimo slovenci!)

Še enkrat to so nepreverjene informacije. Je pa kr neki policistov na tem forumu in novinarjev, ki bi sigurno lahko kaj dodali na to temo

LP

Objavljeno

bobek, sem trikrat prebral tvoj prispevek pa se sedaj ne razumem kaj sploh hoces povedati. mislis section control? dve ze obstajata v AUT; 1x dunaj kaisermuehlen in 1x A2 dunaj-graz, wechsel. s tem da ta druga se ni v popolnem obratovanju.

med ostalim je mesto graz zaprosilo asfinag, da section control postavijo tudi na 12 km dolgi relaciji lassnitzhoehe-kriz A2/A9 pri graz-u, vendar asfinag se preucuje statistiko nesrec. namen teh zadev je prepreciti nesrece povzrocene zaradi hitrosti in ne samo pobiranje denarja (o-ton asfinag).

Objavljeno
Samo ne razumem, kako lahko imamo mi omejitev 50km/h v naselju.

primer: Avstrija: Stara cesta do Gradza skoraj vsepovsod v naselju 70km/h.

ooooooo je 50 km/h omejitev tudi, trust me! .) še dobro da tip ni pričakoval rakete in ni mel časa ven iz svojega skrivališča zlest.

jebeš zakone, bo treba 300 km/h rakete kupit, skrit tablice pa se iz foruma izpisat, da nebojo določeni preveč moralizirali. :devil:

aja lep vikend je bil, pa za par mio prekrškov sem tudi naredil, so F***ing what! :yea2:

Objavljeno
ooooooo je 50 km/h omejitev tudi, trust me! .)....

mogoce je res 50km/h v naselju samo imajo skoraj vsepovsod table z omejitvijo 70km/h. In to v strjenih naseljih (med Wildonom in Grazom..i think )!? Malo mi gre v nos.

zame je 70km/h cisto OK v naselju, se posebej z danasnjimi avti, ki imajo high tech bremze (ABSXYZ)...no to ne velja za moj stari avto :D

Objavljeno

nope. wildon je 50. za wildonom cez hrib (100) je v naselju spet 50. vecina stare ceste je res 70, nekaj je 100 (izven naselja), vsa ostala naselja, kjer ni table 70 so 50.

Objavljeno

Prosim, če kdo napiše točen naslov, kje se da nov zakon v celoti prebrat !?

Objavljeno

iz sporočila za javnost MNZja:

Odprti telefon v sredo o novostih, ki jih predlaga dopolnjeni ZVCP

Ker se državljani množično obračajo na naše ministrstvo z vprašanji o novostih, ki naj bi jih prinesel dopolnjen predlog Zakona o varnosti cestnega prometa, smo se odločili, da tokratno brezplačno telefonsko linijo 080 22 35 namenimo prav tej temi.

Verjamemo, da bodo številne kvalitetne spremembe, ki jih ta prinaša, pomembno prispevale k izboljšanju prometne varnosti v Sloveniji in zato prepričale tudi poslance, da ponovno podprejo predlagani zakon.

Zakon namreč vključuje številne pomembne novosti na področju mladih voznikov (začetek priprave za voznika motornih vozil s 16 leti in pol, po 17. letu starosti vožnja s spremljevalcem do 18. leta starosti, z 18. leti pridobi vozniško dovoljenje z omejitvijo veljavnosti za dve leti oz. do dopolnjenega 21. leta starosti, dodatni program varne vožnje in skupinske delavnice s področja psihosocialnih odnosov v prometu), s katerimi smo sledili ciljem, zapisanim v Nacionalnem programu varnosti cestnega prometa (NPVCP), kjer je ta kategorija voznikov opredeljena kot ena najbolj ogroženih. Nov način usposabljanja voznikov bo imel pozitivne učinke na daljše časovno obdobje, saj omogoča pridobitev kvalitetnejših znanj in veščin za samostojno udeležbo v prometu.

Skladno s cilji Nacionalnega programa varnosti cestnega prometa je ZVCP določil tudi visoke sankcije za tiste prekrške, ki so najpogostejši vzrok najhujših prometnih nesreč.

Načela cestnega prometa so poleg načela zaupanja dopolnjena še z načelom defenzivnega ravnanja in načelom zaščite šibkih. Zakon tudi razširja pooblastila občinskih redarjev. Med določbami o parkiranju je podrobneje opredeljeno, kdo sme parkirati vozilo na parkirnem prostoru za invalide. Veljavni sistem določb, ki se nanašajo na problematiko alkohola in mamil, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih snovi v cestnem prometu bo poenotil policijske postopke v slovenskem prostoru za ugotavljanje prisotnosti alkohola, mamil, psihoaktivnih zdravil in drugih psihoaktivnih sredstev s postopki policij iz držav Evropske unije. Med kategorijami voznikov, ki v cestnem prometu ne smejo imeti alkohola v organizmu, so na novo določeni vozniki motornih vozil, ki nimajo vozniškega dovoljenja ali v vozniškem dovoljenju nimajo vpisane kategorije motornega vozila, ki ga vozijo, vozniki, ki se jim izvršuje sankcija prepovedi vožnje motornega vozila ali jim je vozniško dovoljenje odvzeto ter vozniki, ki vozijo skupine otrok. Vse vrednosti izmerjene koncentracije pa so po novem izražene tudi v miligramih alkohola v litru izdihanega zraka, kar je posledica uvajanja novih naprav za ugotavljanje stopnje alkoholiziranosti.

O omenjenih, in še številnih drugih spremembah, se bomo pogovarjali na svetovalni liniji Ministrstva za notranje zadeve 080 22 35, in sicer v sredo, 30. junija 2004, med 10.00 in 13.00 uro.

Vse, ki imate vprašanja v tej zvezi, vljudno vabimo, da pokličete našo brezplačno telefonsko številko, na kateri bodo odgovarjali strokovnjaki ministrstva in policije!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zelena luč ne bo več utripala

Kot zanimivost naj še omenimo, da z dnem uporabe novega zakona zelene luči na semaforjih več ne bodo utripale. Kar pomeni, da bo z zelene semafor prešel direktno na rumeno luč, torej brez opozorila z utripanjem, kot je to urejeno sedaj.

:hmm:

Objavljeno

kaksno utripanje zelene luci na slovenskih semaforjih neki?! :wacko:

leva roka spet ne ve kaj desna dela. :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

Povej Ledeni kaj te matra ?? ... če ti v SLO ne gledaš semaforjev pa to ni naš problem ... :o B) :P

Popravljeno . Popravil hotschko
Objavljeno (popravljeno)

Jutri se v Državnem zboru ponovno odloča o Predlogu zakona o varnosti cestnega prometa.

Popravljeno . Popravil Ervina
Objavljeno
Kot zanimivost naj še omenimo, da z dnem uporabe novega zakona zelene luči na semaforjih več ne bodo utripale. Kar pomeni, da bo z zelene semafor prešel direktno na rumeno luč, torej brez opozorila z utripanjem, kot je to urejeno sedaj.

Ja bodo nardili semaforje kot drugje po evropi....tisto blinkanje zelene luči so se samo naši pajacoti zmislili deset let od tega.... torej po novem bo z zelene šlo na rumeno, ki bo bla prižgana več časa. Zdaj ki zeleni semafor žmiga je rumena prižgana 1 sekundo potem bo 5 sekund....vsaj tako je drugje npr Italija.

Objavljeno

no ta je pa lepa. nič opozorila pred zaustavljanjem prometa. pičimiki po cesti, 20m pred semaforjem se brez opozorila vklopi rumena in 2m pred semaforjem rdeča. miki ne uspe "varno zabremzat" pelje dalje, tacajt pa na zeleni že spelje miki2 z desene in :xx:

Če je ta informacija prava, me noben ne bo prepričal, da je to korak k večji varnosti v prometu.

Objavljeno

Jurij,

ne bereš pozorno ... namesto zelene utripajoče bo rumena bistveno daljša ...

Objavljeno

Med obstoječim Zakon o varnosti cestnega prometa iz leta 1998 in predlogom novega zakona iz letošnjega leta je razlika pri utripajoči zeleni luči takšna:

Stari - trenutno še obstoječi zakon v 3. točki 106. člena navaja:

Udeleženci v cestnem prometu se morajo ravnati po barvah na semaforju, ki imajo naslednji pomen:

1. rdeča luč - prepovedana vožnja;

2. rumena luč - prepovedana vožnja, razen v primeru, ko se vozilo ne more varno ustaviti;

3. zelena luč - prost prehod;

4. rumena in rdeča luč, ki gorita hkrati - prepovedana vožnja in napoved, da se bo prižgala zelena luč;

5. utripajoča rumena luč - vozi previdno;

6. utripajoča zelena luč - prost prehod - prižgala se bo rumena luč;

7. svetleča puščica pomeni:

- na luči semaforja - voznik sme voziti le v smeri puščice;

- zelena puščica kot dodaten znak na semaforju - kljub rdeči ali rumeni luči na semaforju sme voznik voziti v smeri puščice;

- rumena puščica kot dodaten znak na semaforju - kljub rdeči ali rumeni luči na semaforju sme voznik voziti v smeri puščice, če ne ovira ali ogroža udeležencev v prometu, zlasti pešcev.

novi zakon pa v 6. točki 118. člena navaja:

Udeleženci cestnega prometa se morajo ravnati po barvah luči na semaforju, ki imajo naslednji pomen:

1. rdeča luč – prepovedana vožnja;

2. rumena luč – prepovedana vožnja, razen v primeru, ko se vozilo pri vožnji z dovoljeno hitrostjo ne more varno ustaviti zaradi premajhne oddaljenosti od semaforja;

3. zelena luč – prost prehod in obveznost za voznika, da brez odlašanja odpelje oziroma nadaljuje vožnjo;

4. zelena luč v obliki puščice pomeni:

- na luči semaforja - voznik sme voziti le v smeri puščice;

- kot dopolnilni znak na semaforju - kljub rdeči ali rumeni luči na semaforju sme voznik voziti v smeri puščice, pri tem pa ne sme ovirati vozil, ki vozijo po cesti, na katero se vključuje;

5. rdeča in rumena luč, ki gorita hkrati – prepovedana vožnja in napoved, da se bo prižgala zelena luč;

6. rumena utripajoča luč – vozi posebno previdno. Enak pomen ima rumena utripajoča luč, ki se uporablja kot samostojni svetlobni znak. Kadar je rumena utripajoča luč nameščena neposredno nad prometnim znakom (če je prometni znak nad voziščem, je lahko nameščena tudi ob njem ali pod njim), poudarja njegov pomen.

Objavljeno

vse kul in lepo in fajn....

na glavnih semaforjih skozi MB (sentilj-CE) ni niti en semafor zeleno utripal spljoh. na pohorje mimo mercatorja: nic nikdar utripalo.

iz ZG proti centru nisem se videl utripanja.

in to v 14tih letih. pa ne mi govoriti, da ne gledam semaforjev; ko vidim vse "korajzne" se pri crno-rdeci "nahitrco" preckati krizisce..... :wacko:

Objavljeno

...ja včas se mi je ful čudn zdel zakaj štajercem zena ne utripa :hmm:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!