Skoči na vsebino

Nov prometni zakon


Black Knight

Priporočene objave

Dokler ne bodo zaceli namescat avtomatskih radarjev in avtomatiziranega nacina posiljanja kazni (odpade cloveski faktor), kot je to v modi v Franciji, bo vse kul. Tu (trenutno sem v Parizu) te nic ne vprasajo, sam na dom dobis poloznico pa slikco, kazni so pa enormne.

... pa merjenje hitrosti na avtocesti na podlagi vstopnega listka in casa pri izstopu je tudi moderno. Podpirajo poslovanje bencinskih servisov na poti - divjas, kavica, divjas, pa je vse v redu.

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nas bo država naučila počasneje vozit če že sami nočemo....kazni se morajo približat evropskim standardom....da nas naučijo vozit po naši državi tako kot se bo vozilo v evropi....da ne bi bili presenečeni ob kazni nemških policistov...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:P Nemčija na avtocestah nima omejitve , pri nas v Sloveniji pa se bomo vozili tam kjer ni policajev ali pa jih ne bomo hoteli videti! :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

divjas, kavica, divjas, pa je vse v redu.

LP,

Andrej.

Torej, kje si pa kupil avto, ki je neviden za provido? Mogoče v "firmi" stealth?

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pogrešam sankcije za prepočasne voznike :hmm: :? :hmm:

saj so sankcionirani tudi počasneži, ki z svojo vožnjo ovirajo promet:

29.člen predloga

(3) Voznik ne sme brez upravičenega razloga voziti tako počasi, da bi oviral druge udeležence v cestnem prometu. Kadar se za vozilom, ki vozi na čelu kolone s hitrostjo, ki je nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, po katerem vozi, in nižja od hitrosti prometnega toka vozil na smernem vozišču, nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora voznik na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti kolono vozil mimo.

(4) Kadar je hitrost vozila iz prejšnjega odstavka za več kot polovico nižja od največje dovoljene hitrosti na cesti ali delu ceste, mora voznik takega vozila vklopiti varnostne utripalke, razen če uporablja rumeno utripajočo luč v skladu s 125. členom tega zakona. Ko se za njim nabere kolona vozil, ki ga ne more varno prehiteti, se mora na prvem primernem kraju umakniti z vozišča in pustiti  kolono vozil mimo.

(6)Z globo 30.000 tolarjev se kaznuje za prekršek voznik, ki ravna v nasprotju s tretjim ali četrtim odstavkom tega člena.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ravno o tem je v torek Pervy razlagal - ce se pelje LT (50), ga strafajo, ce se pele normalno (130) pa tud... :P

... oz. se pises "Plemeniti".

"Naliti"?? :D

sicer pa je bla na avtomobilizem.com postana ena dobra ideja proti providi: kamere, kot veste, zaznajo tudi dolocen spekter infrardece svetlobe (ce ne vrjamete, pa mate webcam, poskusite snemat daljinec za televizijo, VCR, DVD, glasbeni stolp, racunalnik, kljuc od avta al pa kaj podobnega). okrog zadnje tablice bi nasraufal gor nekaj infrardecih "reflektorjev" (skupina supersvetlih infrardecih LED diod, usmerjenih direktno v tablico), ki bi kamero kao zaslepil, da bi se tablica vidla kot ena svetla lisa. s prostim ocesom bi blo to nevidno, za kamero pa... :naughty:

...seveda je predpogoj, da znas bezat... B)

...ideja je vredna razmiselka (pa se draga ni) - ko bom porihtal motor, si bom to gor dal, pa bomo pol z digitalcem vidl ce je kaj efekta... :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...seveda je predpogoj, da znas bezat... B)

...ideja je vredna razmiselka (pa se draga ni) - ko bom porihtal motor, si bom to gor dal, pa bomo pol z digitalcem vidl ce je kaj efekta... :hmm:

Mogoče lahko zadevo patentiraš in služiš gadne denarce!

Iz tebe še nekaj bo ... mogoče pleskavica :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nas bo država naučila počasneje vozit če že sami nočemo....kazni se morajo približat evropskim standardom....

Kaj pa ce bi raje zaceli pri placah? Aja, to je veliko tezje... (razen pri svojih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Res Nemčija nima omejitev, ma pa zato KAZNI, ki so VIIIISOOOOOOOOOKEEEEE

če pri 200 iz kakršnegakoli razloga (tudi, če "nisi kriv") povzročiš nesrečo, lahko takoj zapreš štacuno in začneš beračit ... baje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, kje si pa kupil avto, ki je neviden za provido? Mogoče v "firmi" stealth?

Moraš imeti pa že res veliko srečo, da te ravno takrat, ko se pelješ na smučanje, ujame. Na cestninski postaji pa *vedno* plačaš, če si prehiter. Domačini tam vozijo po omejitvah, tujci pa ne.

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sicer pa je bla na avtomobilizem.com postana ena dobra ideja proti providi: kamere, kot veste, zaznajo tudi dolocen spekter infrardece svetlobe (ce ne vrjamete, pa mate webcam, poskusite snemat daljinec za televizijo, VCR, DVD, glasbeni stolp, racunalnik, kljuc od avta al pa kaj podobnega). okrog zadnje tablice bi nasraufal gor nekaj infrardecih "reflektorjev" (skupina supersvetlih infrardecih LED diod, usmerjenih direktno v tablico), ki bi kamero kao zaslepil, da bi se tablica vidla kot ena svetla lisa. s prostim ocesom bi blo to nevidno, za kamero pa... 

To ti v bistvu ne bi velik pomagal če bi na radar prletu - k te itak odspredi merjo; za tvojo varjanto pa bi jim mogu bežat, kar se lahka tut tragično konča :BUA:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je tule omenil, da nas bo treba nekako umiriti. To se bo dejansko res zgodilo, če se bo vlada lotila represije, kakršno poznajo v tujini. prav zanimivo je opazovati promet na avtocestah okoli Pariza, ko na štiripasovnicah skoraj vsi vozijo enako hitro, nekako kot to zgleda baje v ZDA. Nobenega divjanja, ker folk ne ve, kje vse so nameščeni avtomatski radarji. Zrasejo namreč kar čez noč, info o njih pa se na netu pojavi z rahlo zamudo. Zaenkrat se ljudje kar bojijo in vozijo po omejitvah. Če pa je tudi kak učinek v zmanjšanju smrtnosti, pa še niso raziskali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je tule omenil, da nas bo treba nekako umiriti. To se bo dejansko res zgodilo, če se bo vlada lotila represije, kakršno poznajo v tujini. prav zanimivo je opazovati promet na avtocestah okoli Pariza, ko na štiripasovnicah skoraj vsi vozijo enako hitro, nekako kot to zgleda baje v ZDA. Nobenega divjanja, ker folk ne ve, kje vse so nameščeni avtomatski radarji. Zrasejo namreč kar čez noč, info o njih pa se na netu pojavi z rahlo zamudo. Zaenkrat se ljudje kar bojijo in vozijo po omejitvah. Če pa je tudi kak učinek v zmanjšanju smrtnosti, pa še niso raziskali.

Aha, tudi v Švici je zadeva popolnoma enaka...ordnung und disciplin, nobenmu niti na misel ne pride, da bi kakšne tablice krivil ali kako podobno eskiviral... po avtocestah, predvsem pa po obvoznicah okoli večjih mest pa striktno po omejitvah... no ja kakšen italian se tu in tam najde, k hoče malo mim, ampak hitro dobi svoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pojavi z rahlo zamudo. Zaenkrat se ljudje kar bojijo in vozijo po omejitvah. Če pa je tudi kak učinek v zmanjšanju smrtnosti, pa še niso raziskali.

No ja, v zadnjih dveh tednih sem kar nekaj kilometrov naklepal tudi po francoskih avtocestah, pa moram reci, da se vsaj okoli Lyona (prav tako stiripasovnice) vozi vse od 120 do 180 km/h. Kolikor sem jaz opazil, je kakih 70 % ljudi vozilo do 140 km/h, ostali pa hitreje. Isto velja za "povezovalne" dvopasovne avtoceste. Po drugi strani pa nihce ni odletel mimo mene kot sneta sekira (> 180 km/h). Aja, Francozi imajo ob dezju oziroma mokri avtocesti omejitev 110 km/h, ki se je pa skoraj nihce ne drzi.

Mimogrede - avtomobilov, ki bi vozili nadpovprecno pocasi (tako kot npr. povprecen slovenski nedeljski voznik v svojem konjicku), pa nisem videl ne v Franciji, ne v Nemciji, Avstriji ali Svici. Morda tudi zato ostali vozijo bolj "umirjeno", saj se po vsakem pasu hitro in dalec pride. Pa se en niti ne tako zanemarljiv razlog za to imajo - neosvincen 95-oktanski bencin ob avtocestah stane prbl. 1,10 EUR (260 SIT). Aja, pa se red-bull je v FRA prepovedan; le kdo pa lahko leti brez njega. :-)

LP,

Andrej.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kolk so pa v Švici kazni?

Nikoli nisem poskušal, nekako raje sledim črednemu nagonu....poznam pa par motoristov iz Švice, ki hodijo svoje makine navijat v druge države (Italijo, Nemčijo), ker se svoje ablasti in kazni preveč bojijo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, v zadnjih dveh tednih sem kar nekaj kilometrov naklepal tudi po francoskih avtocestah, pa moram reci, da se vsaj okoli Lyona (prav tako stiripasovnice) vozi vse od 120 do 180 km/h. Kolikor sem jaz opazil, je kakih 70 % ljudi vozilo do 140 km/h, ostali pa hitreje. Isto velja za "povezovalne" dvopasovne avtoceste. Po drugi strani pa nihce ni odletel mimo mene kot sneta sekira (> 180 km/h). Aja, Francozi imajo ob dezju oziroma mokri avtocesti omejitev 110 km/h, ki se je pa skoraj nihce ne drzi.

Mimogrede - avtomobilov, ki bi vozili nadpovprecno pocasi (tako kot npr. povprecen slovenski nedeljski voznik v svojem konjicku), pa nisem videl ne v Franciji, ne v Nemciji, Avstriji ali Svici. Morda tudi zato ostali vozijo bolj "umirjeno", saj se po vsakem pasu hitro in dalec pride. Pa se en niti ne tako zanemarljiv razlog za to imajo - neosvincen 95-oktanski bencin ob avtocestah stane prbl. 1,10 EUR (260 SIT). Aja, pa se red-bull je v FRA prepovedan; le kdo pa lahko leti brez njega. :-)

LP,

Andrej.

Ne trdim, da vsi vozijo po omejitvah, ampak občutek sem dobil, v primerjavi s prejšnjimi leti, da vozijo počasneje. Seveda se pa najdejo izjeme, saj bi sicer radarji ne imeli dela. Dejstvo je, da si lahko z dvema prekoračitvama hitrosti ob dovoljenje, kar pa pomeni za ljudi, ki se vozijo v službo po 100 km v obe smeri, velik problem. Da ne govorimo o visokih kaznih in celo zaporu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če bi ob lepem sončnem nedeljskem popoldnevu samo na Črnem Kalu postavili ene tri radarje, bi lahko fajn zakasirali vsem nonotom, ki se spuščajo proti Rižani s cca 50-60km/h tam kjer ni omejitev :angry: :angry: jebemjimmamicu :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Mimogrede - avtomobilov, ki bi vozili nadpovprecno pocasi (tako kot npr. povprecen slovenski nedeljski voznik v svojem konjicku), pa nisem videl ne v Franciji, ne v Nemciji, Avstriji ali Svici. ...

Verjetno zato, ker se npr. po Nemciji nisi vozil po stranskih cestah. Vsi vozijo natancno po omejitvi, ki je cez obcestne vasice 40/50. Mislim sej bolj se itak ze tezko vleces. Tudi umirjen si ze tezko bolj, razen ce si ravnokar umrl od zaspanosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!