Vale Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 Nikoli nisem poskušal, nekako raje sledim črednemu nagonu....poznam pa par motoristov iz Švice, ki hodijo svoje makine navijat v druge države (Italijo, Nemčijo), ker se svoje ablasti in kazni preveč bojijo... V Italijo nič več, ker so ful poostrili kazni in so VELIKEEEEEEEEEEEE pa še izpit ti lahko takoj vzamejo... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 Nikoli nisem poskušal, nekako raje sledim črednemu nagonu....poznam pa par motoristov iz Švice, ki hodijo svoje makine navijat v druge države (Italijo, Nemčijo), ker se svoje ablasti in kazni preveč bojijo... kolega švicar mi je razložu, da so bile par let nazaj kazni v Švici ful poceni .. vse je blo 20 njihovih karkoli že imajo :D zdaj pa so tko, prbližno, kot pri nas ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
marijan Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 franki symči franki :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lucky Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 No, pa da ne bomo samo govorili o visokih kaznih drugod. Evo izsek kazni v Franciji. Tam imajo na dovoljenju 12 pik. Prekoračitev hitrosti pod 20 km/h 135 EUR, -1 pika Od 20 do 30 km/h 135 EUR, -2 piki Od 30 do 40 km/h 135 EUR, -3 pike, odvzem vozniške do 3 let Od 40 do 50 km/h 135 EUR, -4 pike, odvzem vozniške do 3 let, takojšen odvzem Od 50 km/h Do 1500 EUR kazni, -4 pike, odvzem vozniške do 3 let, takojšen odvzem VOŽNJA POD VPLIVOM MAMIL Do 4500 EUR kazni in 2 leti zapora, -6 pik, odvzem vozniške do 3 let VOŽNJA POD VPLIVOM ALKOHOLA Od 0,5 do 0.79 promilov 135 EUR, -6 pik, odvzem vozniške do 3 let Od 0,8 promilov Do 4500 EUR in dve leti zapora, -6 pik, odvzem vozniške do 3 let, takojšen odvzem Odvzem prednosti, nespoštovanje znaka STOP in rdeče luči 135 EUR, -4 pike, odvzem vozniške do 3 let Nepripetost varnostnega pasu (kazen za vsakega nepripetega potnika) 135 EUR, -3 pike, odvzem vozniške do 3 let Uporaba telefona med vožnjo 35 EUR, -2 piki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Orgasm Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 kak tocno so pa za primerjavo te kazni pri nas? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
AREA Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 DOBIL SEM NEKAJ INFORMACIJ KAKO JE S TEM V ŠVICI! Mam prijatelja gor in sem ga vprasala, pa mi je rekel takole. Če vozis 75 namesto 50, se pravi da si šel 25 km/h čez dovoljeno. Pravi da ti vedno "šenkajo" 3 km/h ampak za unih 22 kar si šel čez plačaš mastno. Rekel je da pride nekaj čez 300 švicarskih frankov(100 frankov je 15.000,00 SIT, včasih 100 ali 200 tolarjev gor ali dol), dobiš pa tudi od 1-3 mesece prepoved vožnje(vzamejo ti vozniško), ne vem pa kaj moraš narediti da ti vzamejo 1 in kaj 3 mesece(mogoče če se preveč vsajaš!! Hehehehe). Se pravi 50.000,00 SIT + odvzem vozniške, juhu!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Profi Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 če pri 200 iz kakršnegakoli razloga (tudi, če "nisi kriv") povzročiš nesrečo, lahko takoj zapreš štacuno in začneš beračit ... baje Če povzročiš nesrečo si kriv v vsakem primeru, ne moreš povzročiti nesreče in ne biti kriv :lol1: :lol1: lahko si pa udeleženec v nesreči, ki jo je nekdo povzročil. Ni mi jasno zakaj bi začel beračit in za kaj naj bi odgovarjal, ce si vozil 200 ali pa še čez, tam kjer je to dovoljeno in bil pri tem vpleten v nesrečo, ki jo je povzročil nekdo drug :? :? :? Česa te bodo pa obtožili :? prehitre vožnje :? hitrost pa ni omejena :wacko: in pravi povzročitelj ki je kršil zakon in povzročil nesrečo :? :? :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Februar 5, 2004 Deli Objavljeno Februar 5, 2004 Če povzročiš nesrečo si kriv v vsakem primeru, ne moreš povzročiti nesreče in ne biti kriv :lol1: :lol1: lahko si pa udeleženec v nesreči, ki jo je nekdo povzročil. Ni mi jasno zakaj bi začel beračit in za kaj naj bi odgovarjal, ce si vozil 200 ali pa še čez, tam kjer je to dovoljeno in bil pri tem vpleten v nesrečo, ki jo je povzročil nekdo drug :? :? :? Česa te bodo pa obtožili :? prehitre vožnje :? hitrost pa ni omejena :wacko: in pravi povzročitelj ki je kršil zakon in povzročil nesrečo :? :? :wacko: neprilagojena hitrost Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
banini Objavljeno Februar 9, 2004 Deli Objavljeno Februar 9, 2004 Tudi počasi se daleč pride-samo fajn pa ni! :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rozi Objavljeno Februar 9, 2004 Deli Objavljeno Februar 9, 2004 So že naredili kakšno raziskavo v tako represivnih državah, za koliko se je smrtnost na cesti povečala, ker vozniki zaspijo za volanom? :zzz: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kocka Objavljeno Februar 9, 2004 Deli Objavljeno Februar 9, 2004 jaz sem pa slišal, da so nekemu možakarju morali odvzeti vozniško, pa da je šel ta h nekemu odvetniku, in ta mu je govoril kako more postopat, tako je stvar zastarala! za plačilo pa naj bi dal 150k! je to mogoče, mi lahko kdo potrdi, al je to le izmišljena stvar! :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 9, 2004 Deli Objavljeno Februar 9, 2004 (popravljeno) ....možakarju morali odvzeti vozniško, pa da je šel ta h nekemu odvetniku... seveda je mogoče...dober odvetnik ter lahko reši tudi, če te dobijo s krvavim nožem v roki, ki si ga "ponesreči" v nekoga zabodel...samo glede plačila se morata zmenit pa je zadeva rešena... btw...po neuradnih informacijah so dejansko odvzeli samo dobro polovico VD, ki bi jih morali... Popravljeno Februar 9, 2004. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lucky Objavljeno Februar 9, 2004 Deli Objavljeno Februar 9, 2004 Francoski podatki kažejo sledeče. Odkar so sprejeli nov represivnin prometni zakon, je smrtnost na cestah padla. Kaj takega ne pomnijo že dvajset let. Od decembra 2002 do novembra 2003 je število smrtnih žrtev upadlo za 21 %, število ponesrečencev pa za 20 %. V tem obdobju je umrlo 5732 oseb, v prejšnjih letih pa 7242. Zanimiv podatek je, da so avtomatske radarje začeli uporabljati šele lanskega novembra. Še bolj zanimivo, 88 % kazni za prehitro vožnjo, ki so jih poslali avtomatski radarji, zadeva manjše prekoračitve hitrosti (1 do 20 km/h). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
likitaro Objavljeno Februar 10, 2004 Deli Objavljeno Februar 10, 2004 sem se vozu po švici z Varo po avtocesti in so bile na odsekih omejitve 100 km/h in jaz ( zaradi preventive :angry: -finančne ) lepo stotka in ob desnem robu,da bi me lahko prehitela kolona vozil,katera je vozila za mano. Čudo čudno :? ,ga ni blo švicarja ki bi me prehitel,vsi lepo sto za mano,kot bi bil vodje kolone. Imajo pa tudi kamere na mostovih,verjetno kaj podobnega kot v Franciji. Ni kot pri nas na AC,ko vsako toliko šibne kdo mimo 180,al-pa tudi čez 200. V Švici :cry: - malo morgen. V Italiji (tu mi je bolj poznano ) na AC je kamera na odbojni ograji in dobiš kar domov od našega sodnika za prekrške ( varijanta potom njihovega sodišča na našega itd ) kazen. imajo tudi laserske pištole,stacionirani merilci (pa niso kot pri nas Multanova,na avtu) ampak stoji en "možiček" ob cesti,pred seboj ima trikotno stojalo ( v stilu zložljivega lovskega stolčka na 3 noge ) in gleda vanj z sklonjeno glavo dol, za njim pa na prvem mestu za ustavljanje STOP in multa :angry: ,da te boli glava :wacko: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 10, 2004 Deli Objavljeno Februar 10, 2004 Osnutek Zakona o varnosti v cestnem prometu (ZVCP-1) je prišel včeraj, 09.02.2004 v obravnavo v Državni zbor. Predlagatelj zakona je Vlada. Besedilo osnutka še ni objavljeno. Ko bo, ga bo moč najti na spletni strani Državnega zbora pod zakonodajo in pod predlogi, pod črko V. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Februar 10, 2004 Deli Objavljeno Februar 10, 2004 ... V Italiji (tu mi je bolj poznano ) na AC je kamera na odbojni ograji in dobiš kar domov od našega sodnika za prekrške ( varijanta potom njihovega sodišča na našega itd ) kazen. .... Zdaj nic vec - par mesecev nazaj je bila huda afera o privatnosti in tko, ko je neka zenska dobila domov pismo za moza od policije. Notri je bila fotka narejena zaradi prekoracitve hitrosti. Na njej je zena videla njega v njegovem avtu z zeni neznano bejbo, lokacija pa dalec stran od tam kjer bi on moral biti na nekem "noro dolgocasnem poslovnem vikendu". Zena se je locila, moz je tozil drzavo zaradi privacy issues in kamere so umaknili. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 (popravljeno) Osnutek Zakona o varnosti v cestnem prometu (ZVCP-1) je prišel včeraj, 09.02.2004 v obravnavo v Državni zbor. Predlagatelj zakona je Vlada. Besedilo osnutka še ni objavljeno. Ko bo, ga bo moč najti na spletni strani Državnega zbora pod zakonodajo in pod predlogi, pod črko V. ...no sedaj je objavljeno tudi (spremno) besedilo: PREDLOG ZAKONA O VARNOSTI CESTNEGA PROMETA Popravljeno Februar 13, 2004. Popravil MaraudeR Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 MaraudeR, tzi izbrskaš vse živo. :) Kje pa je objavljeno besedilo predloga ZVCP-1? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MaraudeR Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 besedilo členov bi moralo biti objavljeno zraven obrazložitve predloga... zgleda pa da zadeva še ni čisto usklajena in delajo še zadnje popravke - tista povezava na obrazložitev predloga je bila objavljena na straneh DZ (predlogi zakonov), sedaj pa je izbrisana :? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 Igre zadaj. Ker sem šel tudi jaz gledati v na stran DZ, a je bila mapica pri ZVCP-1 prazna. Sem si pa še pravočasno dol potegnil spremljajočo obrazložitev in shranil na svoj disk. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 Na hitrico sem preletel del pisanje, ki spremlja predlog ZVCP-1 in naletel na tale navedek: "- Zavarovalnice opirajo svoje odločitve o povrnitvi škode na izdane plačilne naloge, ki pa niso odločbe, s katerimi je bilo odločeno o povzročitvi prometne nesreče, zaradi česar so lahko stranke v postopku povrnitve odškodnine prikrajšane ali celo zavedene. " Policisti lahko po obstoječem ZVCPju opbravnavajo nesreče 1. kategorije, to so tiste, z razmeroma majhno materialno škodo in brez krvi. In če te tak policajček na mestu nesreče opali s plačilnim nalogom, so se zavarovalnice takoj obesile nanj in ti obremenile kupončke. Sem imel sam tak primer. In po vseh pritožbah in podobnem je primer zaradi ležanja v predalih sodnikov za prekrške in senata za prekrške zastaral in tako nikoli ne bom videl odločbe, v kateri bi pisalo, Brrrm ni storil prekrška, ki mu ga je policaj z izstavitvijo plačilnega naloga očital. In nimam zavarovalnici kaj pokazati sebi v bran. Tega v ZVCP-1 naj ne bi bilo več. O krivdi v nesreči izključno sodišče. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 Še ena, ki bo dobrodošla množici zmrzljivih forumk in forumcev: "Bistvena novost predloga zakona je v podaljšanju roka za obvezno odjavo vozila iz prometa in za vrnitev registrskih tablic tudi v primeru, če je veljavnost prometne nalepke že potekla. Rok se podaljšuje iz sedanjih 30 dni na eno leto. S tem bo rešeno vprašanje registracije vozil, ki se uporabljajo sezonsko. " Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 Še ena prijazna: "Za področje tehničnih pregledov je v predlogu zakona vsebovana najbolj bistvena novost: za večino novih vozil bo potrebno opraviti prvi tehnični pregled tri leta po prvi registraciji vozila, drugi in tretji tehnični pregled pa nato v dveletnih razmikih (prvi po treh letih, drugi po petih letih, tretji po sedmih letih). Nadalje se tehnični pregled opravlja na eno leto, ukinja se šestmesečni obvezni tehnični pregled za vozila, starejša od 12 let. Takšno ureditev je bilo možno sprejeti zaradi dejanskega stanja vozil v cestnem prometu, ki so tehnološko čedalje bolj izpopolnjena. " Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Thundercat Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 (popravljeno) ta rešitev mi je pa všeč...da ni treba vsako leto letet na tehnični z motorjem starim 3 leta....sam kaj pomeni "za večino".... :hmm: (Večina so civilna vozila, manjšina, ki mora vsakega 1/2 leta na tehnični pregled že od samega nakupa naprej pa so vozila za javni prevoz potnikov (avtobusi, taksiji, in vozila za učenje vožnje (avtošole in motoršole)) Popravljeno Februar 13, 2004. Popravil Brrrm Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brrrm Objavljeno Februar 13, 2004 Deli Objavljeno Februar 13, 2004 Občinski/mestni redarji, ki smo jih do sedaj gledali nekako zviška kot na revčke, ki si niso znali najti kakšne bolj pametne službe, bodo postali pomembni: "V 14. členu se razširjajo pooblastila občinskih redarjev, ki bodo v skladu s tem zakonom poleg izvajanja dosedanjih nalog tudi urejali promet vozil, izvajali nadzor prometa v območju umirjenega prometa in območju za pešce, odkrivali prekrške pešcev in kolesarjev, odkrivali kršitve določb tega zakona, ki se nanašajo na varstvo cest in okolja ter opravljali meritve hitrosti v naselju s fiksno postavljenimi merilniki hitrosti. V zvezi z navedenimi novimi dejavnostmi bodo lahko občinski redarji zahtevali od voznika na vpogled vozniško dovoljenje in prometno potrdilo, od drugih udeležencev pa listino, s katero bodo ugotovili njihovo istovetnost. Te določbe bodo ob ustrezni usposobljenosti občinskih redarjev omogočile učinkovitejši nadzor in s tem večjo varnost prometa v naseljih." Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se