Skoči na vsebino

homologacije useh vrst


poggy

Priporočene objave

načeloma se da - če je skuter registriran kot motorno kolo in če je na novo vgrajen material namenjen cestni uporabi - ima ustrezne certifikate (TUV,... )

težave nastopijo, če je skuter v osnovi registriran kot kolo z motorjem (do 50 ccm in 45 km/h), ker je potem potrebno spremeniti tudi vrsto vozila (kolo z motorjem -> motorno kolo)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konkretno me za mene zanima:

mam registriranga pod motorno kolo do 50 km/h, mam pa tecnigasa rs 70 pa airsa t6 cilinder. a je možna homologacija?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konkretno me za mene zanima:

mam registriranga pod motorno kolo do 50 km/h, mam pa . a je možna homologacija?

sej sem že napisal, če imaš za ves material, ki ga boš vgradil ustezne certifikate, ki dokazujejo da je dovoljena uporaba na cesti (da ni namenjeno samo za športno uporabo na dirkanlišču), bo verjetno šlo - brez teh papirjev pa ne boš nič opravil

je pa veliko odvisno tudi od tega kje zadevo glede vpisa urejaš...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse kar maš not vgrajen more met en certifikat da je primerno za na cesto in pol ga loh drgač pa se mi zdi do tud sam morjo oni vse pregledat pa full drago pride (isto k za prkolce pa avte k so doma nrjen) sam nism čis zihr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj pa te misliš to homologirat?? :? :? :?

jaz še nobenga nisn vido da bi mel hmologiran 70ccm cilinder!! ;) ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pa je kdo od vas že ga registreru kot 70, kukr jst vem to sploh ni tok lahko, da o ceni sploh ne govorim :wacko: . Kukr jst vem tut unim sploh ni do tega da bi ti ga registriral kot 70. Poznam primer kjer modelu niso dovolil da svoj motor registrira kot 70, rekl so mu da tega sploh ne more nardit :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

naceloma bi pomoje mogl it, sam bi mogu opravit izredni tehnicni pregled, ter narest ene par a-testov, kar so pa take cifre, da bi ga dal raj pod prešo............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej ni med nami nbenga k bi bel zvest zakonu :P .

A k mate predelane motorčk ea ste že kdaj mel kakšne frke z modrimi? Pa če ste mel mal opište :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

konkretno me za mene zanima:

mam registriranga pod motorno kolo do 50 km/h, mam pa tecnigasa rs 70 pa airsa t6 cilinder. a je možna homologacija?

pomoje da poleg homologacije mors pol met tut 16 let + izpit za 125

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je to. Če pridobite homologacijo, potem tudi s preregistracijo ne bo težav.

In seveda: 70 ccm pomeni imeti najmanj 16 let in opravljen izpit najmanj A do 125 ccm in do 11 kW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A k mate predelane motorčk ea ste že kdaj mel kakšne frke z modrimi? Pa če ste mel mal opište :rolleyes:

Lani poleti se je za mano pripeljal ta leteči in lepo počasi vozil za mano. K sreči sem ga takoj opazil v špeglu in sem lepo držal brzino na 50. Po kakšnem kilometru je odnehal in pospešil naprej. Že ene 3 leta pa je od tega, ko so mi na radar namerili 58 v naselju. Poleg kazni mi je hotel še skuter odvzet. Ker pa nisem več rosno mlad in sem trdil, da je skuter točno tak, kot sem ga novega pri pooblaščenem prodajalcu kupil (nisem se zlagal, saj so mi že takoj pri novem blokade pobrali ven :D ); sva se zmenila, da ga bom sam peljal na servis, da ga bodo malo zadušili.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jas pa sem enkrat pičo po hribo dol od Slivnice proti Hočam, za mano pa leteči na motorju. Sploh ga nisem opazu, ker sem bil čist sklonjen (ene 100km/h noter), pa me je ded samo prehitel. Verjetno, me ni hoto ustavit, ker sem že jas bil 10km/h v prekršku, kaj šele on, ko je mimo pado ko kaki Rossi :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa sem hoto tudi jas dat homologirat mojo zverino, pa sem jo prej prodal, kot bi mi to sploh lahko uspelo :) Pa baje stane homologacija okol 50.000sit. Nevem, če je to res, ampak če stane več, se naj modri ne čudijo, da je tolko skuterjev sfriziranih. Poleg tega 50km/h nebi smelo imeti nobene zveze s homologacijo, saj takšnih zaprtosti (beri: blokiranja) v Franciji recimo sploh ne poznajo. NBK, Peugeoti in ostale firme prodajajo že odblokirane skuterje, tovarne jih blokirajo samo zaradi Nemčije in njej podobnih držav na butasto nevarne hitrosti (kot so 45km/h). Nobena statistika nikjer ne kaže, da bi hitrost okoli 80-90km/h dvignila mejo nesreč pri skuterjih.

Glede škifov. Enkrat so prav k nam na šolo prišli pa je spredaj stalo enih 15 skuterjev (noben friziran, samo blokade zunaj, razen mojega). Pol pa se je ded pikno v mojega, pa začel nekaj okol gledat, no, na koncu se je na vročem auspuhu speko - butl plavi :grrr Še odtis prstov mi je pusto gor... O:-)

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst zaenkrat se nisem mev problemov pa upam tud d jih nam mev ,si bom pa letos omejevalnik obratov kupu! :OK:

To se mi pa zdi da bomo vsi kupil .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se mi pa zdi da bomo vsi kupil .)

...men pa ne bo treba... :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NBK, Peugeoti in ostale firme prodajajo že odblokirane skuterje, tovarne jih blokirajo samo zaradi Nemčije in njej podobnih držav na butasto nevarne hitrosti (kot so 45km/h). Nobena statistika nikjer ne kaže, da bi hitrost okoli 80-90km/h dvignila mejo nesreč pri skuterjih.

v nemciji je v 125 klasi celo zakon, ki omejuje motorje na 11 kW in 80 km/h - beeeedaaaaaa!!!! :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v nemciji je v 125 klasi celo zakon, ki omejuje motorje na 11 kW in 80 km/h - beeeedaaaaaa!!!! :zzz:

O madona, pa tele Nemci so čisto prfuknjeni! Skuter pa mora po njihovo 45km/h letet :) Tolko, da si z nogami poleg ne pomagaš :lol1: Francija je zakon glede tega! Je pa res, da imaš lahko v Nemčiji s narejeno B kategorijo tudi avtomatsko A kategorijo do 125ccm.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O madona, pa tele Nemci so čisto prfuknjeni! Skuter pa mora po njihovo 45km/h letet :) Tolko, da si z nogami poleg ne pomagaš :lol1: Francija je zakon glede tega! Je pa res, da imaš lahko v Nemčiji s narejeno B kategorijo tudi avtomatsko A kategorijo do 125ccm.

A niso mislel kr vse motorje zablokirat, da bi 90 letel pa so bli taki protesti da ni blo nč. Bedaki so, naš kmetje se pa zgledujejo po njih :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A niso mislel kr vse motorje zablokirat, da bi 90 letel pa so bli taki protesti da ni blo nč.

si predstavlas kok bi pol Ghostriderja al pa Pascala snemal... :lol1: :lol1: :lol1:

to je pa najvecja bedarija.

1x sm se pogovarju z enim smrkcom (k sm mel se APNko, sploh ni blo nc vec originalnga gor!! :lol1:), pa je reku da vse, kar ni originalnega, mora bit homologirano, je reku da tud ce das H4 zarnico not namest une 25 W brlivke (tak k sm js mel), je reku da lahk motor zapleni pa na izrednega tehnicnega zapelje - tolk o nasih zakonih in predelavah... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!