Jetam Objavljeno Marec 30, 2015 Opozori Objavljeno Marec 30, 2015 Če je šel accu, si lahko samo srečen. Ravno pred eno uro smo vžigali varadero, polnjenje accu ni delovalo vredu. Scarabeo Koliko pa mora polnit?????
MiNa Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 (popravljeno) Najmanj 13,9V pa do 14,4V. Več pa že ni v redu. Mogoče v prostem teku manj, v režimu vožnje (nad 2000 O/min) pa je pomembno, da napetost ne niha, ko spreminjaš vrtljaje. Popravljeno Marec 31, 2015. Popravil MiNa
MiNa Objavljeno Marec 31, 2015 Opozori Objavljeno Marec 31, 2015 Po lanskoletni "havariji" pregorel alternator sem po menjavi "začasno" namestil V-meter v tank torbo priključen na vmesnik za GPS. Na sliki kaže napetost pri prostem teku. Pri dvigu vrtljajev nad 1600 o/min pa se napetost dvigne na 14,2V in tam ostane. sayo 1
Jetam Objavljeno April 5, 2015 Opozori Objavljeno April 5, 2015 Če je šel accu, si lahko samo srečen. Ravno pred eno uro smo vžigali varadero, polnjenje accu ni delovalo vredu. Scarabeo Menjal akumolator. Sedaj že ropoče, ko prideš blizu gumba za vžig Scarabeo 500 1
tusi Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 No, tudi pri nas bo treba menjat akumulator po osmih letih. Original je bil Yuasin YT12B-BS. Kje vzet drugega in kaj vzet?
Kmet2 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 No, tudi pri nas bo treba menjat akumulator po osmih letih. Original je bil Yuasin YT12B-BS. Kje vzet drugega in kaj vzet? sam bi vzel identičnega,8 let je super
TOMCAT Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 sam bi vzel identičnega,8 let je super ...se strinjam, kupi taistega
ForU2 Objavljeno April 9, 2015 Opozori Objavljeno April 9, 2015 No, tudi pri nas bo treba menjat akumulator po osmih letih. Original je bil Yuasin YT12B-BS. Kje vzet drugega in kaj vzet? Jp....tudi moj original zdržal skoraj 8 let, bil je pa MGM. Novega sem pa kupil tukaj ..... http://www.akumulator.si/katalog/136/motorna-kolesa
BRANE Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 ali ima kdo izkušnje z kitajskimi akumulatorji? glede na starost, uporabo in možnost kurblanja z nogo se mi zdi yuasin akumulator absolutno predrag. minimalna cena ca 130 evrov. gre za akumulator YTZ7S, zaprt, gel, na motorju je montiran nekako napostrani z priključki navzdol.
sayo Objavljeno April 10, 2015 Opozori Objavljeno April 10, 2015 (popravljeno) ali ima kdo izkušnje z kitajskimi akumulatorji? glede na starost, uporabo in možnost kurblanja z nogo se mi zdi yuasin akumulator absolutno predrag. minimalna cena ca 130 evrov. gre za akumulator YTZ7S, zaprt, gel, na motorju je montiran nekako napostrani z priključki navzdol. Tle maš cenejšega: http://www.motoport.si/index.php/potrosni-material/akumulatorji-vzigalne-svecke/akumulatorji/yuasa/yuasa-ytz7s-12v-6ah-detail Kitajske maš pa že za manj k 50€ Popravljeno April 10, 2015. Popravil sayo
ferek Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Vprašanje mojstri... Prejšnji teden mi je Romuniji crknil prvi akumulator na VN 1700: Original Yuasa 18 AH 200 zagonski tok, mislim da pride čez 100 €... Zamenjal sem ga z edinim, ki je "pasal" v ohišje, neke Romunske firme, "rombat" 14AH 140 zag tok... seveda klasičen, kislinski, še s tisto cevko, kjer višek elektrolita izteka, za 37 €! Pripravili, nafilali so ga v dobri uri, motor je kresnil in zdaj, po cca 1300 prevoženih vse dela normalno... kako dolgo bo to laufalo? Lahko glede na manjšo moč pričakujem kake probleme? Sezono? Dve? Delam pa cca 20000 km letno, motor čez zimo na toplem... Kakšno mnenje?
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Za pravilen odgovor na prvi stavek drugega odstavka, bi moral v stekleno kuglo pogledat. Vsi smo se že malo razvadili in imamo akumulatorje brez vzdrževanja. Glede na to, da pa je AKU še klasičen poskrbi, da bo vedno nivo elektrolita na predpisanem nivoju. Ko boš opazil, da ned zagonom, zaganjač postaja bol "len" pa le razmisli o nabavi "originalnega"
ludiluka Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Vprašanje mojstri... Prejšnji teden mi je Romuniji crknil prvi akumulator na VN 1700: Original Yuasa 18 AH 200 zagonski tok, mislim da pride čez 100 €... Zamenjal sem ga z edinim, ki je "pasal" v ohišje, neke Romunske firme, "rombat" 14AH 140 zag tok... seveda klasičen, kislinski, še s tisto cevko, kjer višek elektrolita izteka, za 37 €! Pripravili, nafilali so ga v dobri uri, motor je kresnil in zdaj, po cca 1300 prevoženih vse dela normalno... kako dolgo bo to laufalo? Lahko glede na manjšo moč pričakujem kake probleme? Sezono? Dve? Delam pa cca 20000 km letno, motor čez zimo na toplem... Kakšno mnenje? akumulator ti bo zdržal precej manj poleg tega pa lahko uničiš rele sploh ko bo akumulator slabši in bo težje verglal
ferek Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Preverjat nivo elektrolita? Najbrž nemogoče... Predvidevam, da mora v tem primeru akumulator stat na ravni površini (v motorju je krepko pod kotom), oziroma ga je potrebno vzet iz motorja, kar v mojem primeru ni ravno rutinsko opravilo... Tako da akumulatorja za 37 € zagotovo ne bom vzdrževal, dolival in kontroliral... Opazil sem pa pri bivšem, da ko je bil tik pred koncem, torej zadnja dva dni, ko je še motor vžigal, mi je ob vsakem zagonu zresetiralo potovalni računalnik... Predvidevam da bo tukaj enako - torej dovolj dober znak ko napetost ni več ok in takrat ga bomo preverili oziroma zamenjali. sesir 1
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 (popravljeno) Kot si v prvem postu opisal ima akumulator oddušno cevko za odzračevanje. Akumulator med polnjenjem ne "proizvaja" elektrolita, tako da oddušek ni namenjen iztekanju viška elektrolita ampak bolj izenačevanju pritiska zaradi temperaturnega nihanja elektrolita. V primeru, da akumulator ni montiran vodoranvo, ga bi jaz menjal TAKOJ. Svinčeni akumulatorji... Popravljeno September 29, 2015. Popravil MiNa napake ciciban, Zivnorc, sayo in 1 other 4
Zivnorc Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Kot si v prvem postu opisal ima akumulator oddušno cevko za odzračevanje. Akumulator med polnjenjem ne "proizvaja" elektrolita, tako da oddušek ni namenjen iztekanju viška elektrolita ampak bolj izenačevanju pritiska zaradi temperaturnega nihanja elektrolita. V primeru, da akumulator ni montiran vodoranvo, ga bi jaz menjal TAKOJ. Svinčeni akumulatorji... ... 37 € je bil najmanjši strošek, da si prišel domov brez problemov. Tisti oddušek iz akumulatorja služi temu, kar je napisal MiNa... in pa veliko pripomore k temu, da boš imel kmalu vse kovinske dele okoli akumulatorja zavite v debeeeeelo plast oksida.... ... če je kej jeklenega se bo pojavila klasična rja... alu deli pa se nekam čudno "spenijo" v debelo plast podobni plesni... MiNa in Bmflar 2
ferek Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Glede cevke in oksidacije ni problema... je speljana skoraj čisto do tal in nobenih kovinskih delov ni blizu... Vodoravno pa res ne leži, ampak kar krepko visi vzdolžno, cevka je na najvišjem mestu tako da do sedaj nisem opazil kakega madeža na tleh na parkingih ali v garaži... Bi pa morda prosil bolj z kakšno konkretno izkušnjo in ne za "pametovanje" iz teorije... V končni fazi je tudi original akumulator kislinski, sicer brez cevke in tehnološko verjetno na čisto drugem nivoju... 37 € je res nikakšen strošek, ampak mi ga je pa škoda če deluje zamenjat... 1 leto bo pa že zdržal... pa še Romunsko garancijo imam! Zivnorc 1
MiNa Objavljeno September 29, 2015 Opozori Objavljeno September 29, 2015 Če si za "varnost" poskrbel, boš v praksi potem ti dal najbolj točen odgovor kako in kaj. Vse ostalo tule je res samo teoretiziranje. Ajd LP in srečno vožnjo. Zivnorc 1
sayo Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 A če daš na moped ki zahteva 14 AH gor 16 AH in malo večjim zagonskim tokom bi bilo to kaj narobe ?
ludiluka Objavljeno September 30, 2015 Opozori Objavljeno September 30, 2015 A če daš na moped ki zahteva 14 AH gor 16 AH in malo večjim zagonskim tokom bi bilo to kaj narobe ? Ne bo nč narobe
builder Objavljeno Oktober 1, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 1, 2015 če daš noter aku in motor vžge, je vredu, dokler vžge PS pobje, ne komplicirat, sam gas NX650 in bikez 2
urkoman Objavljeno Oktober 7, 2015 Opozori Objavljeno Oktober 7, 2015 Nadomestni AGM YTZ10S, v akciji ni bil več kot 50€ Dela kot tisti za 120€. Redno vzdrževan čez zimo, pričakujem vsaj 6 let življ. dobe, kot pri prejšnjih akumulatorjih.
Zivnorc Objavljeno November 25, 2015 Opozori Objavljeno November 25, 2015 Če koga skrbi, da se mu bo spraznil akumulator čez zimo...ekola za par evrov: http://www.ebay.com/itm/Car-Truck-Motorcycle-12V-Smart-Compact-Battery-Charger-Tender-Maintainer-NEW-/272004329420?hash=item3f54b8afcc:g:bPwAAOSwAYtWHIBD&item=272004329420&vxp=mtr ...+ potrebuješ še timer urico za 4 eure...in naštimaš 1x tedensko, da ti vklopi polnilnik...in to je-to. za 8€ imaš vse, kar potrebuješ. Za Pb akumulatorje ne potrebuješ večje znanosti.
hajoktejn Objavljeno November 25, 2015 Opozori Objavljeno November 25, 2015 pred 5 urami, Zivnorc pravi: Če koga skrbi, da se mu bo spraznil akumulator čez zimo...ekola za par evrov: http://www.ebay.com/itm/Car-Truck-Motorcycle-12V-Smart-Compact-Battery-Charger-Tender-Maintainer-NEW-/272004329420?hash=item3f54b8afcc:g:bPwAAOSwAYtWHIBD&item=272004329420&vxp=mtr ...+ potrebuješ še timer urico za 4 eure...in naštimaš 1x tedensko, da ti vklopi polnilnik...in to je-to. za 8€ imaš vse, kar potrebuješ. Za Pb akumulatorje ne potrebuješ večje znanosti. naročeno; če mi bo moped zagoru ti pridem pa šotor pred bajto postavt pa azil zahtevat a mislš da brez tajmerja je preveč rizik pustit priklopljenga?
Zivnorc Objavljeno November 25, 2015 Opozori Objavljeno November 25, 2015 ...sigurno nima pameti za vzdrževanje akuja.... ko je napolnjen, odklopi.... ....ponovno pa ga vklopi timer... hajoktejn 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se