Skoči na vsebino

WRC 2004


Ice

Priporočene objave

:naughty: Sweden

1. Loeb-Elena Citroen Xsa 3h26'17"700

2. Gronholm-Rautia Peugeot 307 + 00'46"40

3. P.Solberg-Mills Subaru Impr + 01'21"50

4. Tuohino-Aho Ford Focus + 01'42"10

5. Sainz-Marti Citroen Xsa + 02'27"00

6. H.Solberg-Menke Peugeot 206 + 04'17"60

7. Martin-Park Ford Focus + 05'38"30

8. Carlsson-Anders Peugeot 206 + 05'50"40

diapoa_223.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Letos bo pa Loeba težko kdo ugnal, če sedaj kot specialist za asfalt zmaguje že na snegu.

Glede na to, da je še mlad in če bo vztrajal toliko časa kot Sainz, lahko preseže Makinenove 4 naslove.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej folk, upam, da nisem čist :topic: ... samo me nekaj zanima;

ko gledam te spektakularne skoke, se sprašujem, kaj naredi voznik, ko je avto v zraku... namreč, si predstavljam, da ko kolesa izgubijo stik s podlago, voznika pa drži gas do daske, da se mašina fuuuul zavrti?

So vozniki taki mojstri, da vsakič, ko avto poskoči, takoj spustijo gas ali kako?

Or am I being stupid? :rolleyes:

Urbi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So vozniki taki mojstri, da vsakič, ko avto poskoči, takoj spustijo gas ali kako?

Or am I being stupid?  :rolleyes:

Urbi

yes and yes.

does that answer your questions? :devil: ;)

B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kaj se ti zdi tezko? nogo z gasa malo dvigniti, ko avto "vzleti" ?!

Te katapultira u luft.

Sila vztrajnosti te pribije ke v sedež enako tvojo nogo na gas. :D

Še dobr da nimam takih problemov. :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ko gledam te spektakularne skoke, se sprašujem, kaj naredi voznik, ko je avto v zraku... namreč, si predstavljam, da ko kolesa izgubijo stik s podlago, voznika pa drži gas do daske, da se mašina fuuuul zavrti?

So vozniki taki mojstri, da vsakič, ko avto poskoči, takoj spustijo gas ali kako?

Prebral sem intervju z Didierjem Auriolom, ko je ta še vozili tovarniško Lancio Delto Integrale (okoli leta 94 se mi zdi). Dejal je, da pred vsakim skokom tišči gas na ful, z levo nogo pa energično pritisne na bremzo, da zbije sprednje fedre skupaj in da avto zaradi tega vedno pristane najprej na sprednja kolesa in šele nato na zadnja. Baje se da tako avto po skoku hitreje umiriti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

Mitsubishi Motors Motor Sports predstavlja

WRC nove generacije

Mitsubishi je v svoji motošportni zgodovini obrnil nov list. Začeli so z najavo dirkačev sezone 2004, nadaljujejo pa s predstavitvijo Lancerja WRC, dirkalnika, ki bo predstavljal temelje njihove vrnitve na rally za svetovno prvenstvo. Če bodo ti temelji trhli ali mogočni, pa bo pokazal čas.

Čeprav na prvi pogled Lancer WRC04 spominja na svoje predhodnike, pri Mitsubishiju zatrjujejo, da je to povsem svež izdelek, ki bo naslednje leto nastopil na vseh šestnajstih rallyjih za SP. Njegova osnova je standardni Lancer, ki je moral biti narejen v vsaj 25000 primerkih, kot to zapovedujejo pravila WRC, oče WRC04 pa je Mario Fornaris.

Po osvajanju naslovov s Tommijem Makinenom v devetdesetih letih so v Rugbyju konec prejšnjega stoletja zapeljali v veliko krizo, ki se je zaključila s polomom, WRC različico prej uspešnega Lancerja. Vzeli so si leto odmora, preuredili svoje vrste in napovedali vrnitev, ter jo podkrepili s predstavitvijo dirkalnika, ki naj bi po njihovih besedah sprva služil zgolj za ustvarjanje temeljev poznejših uspehov. Leto 2004 bo tako namenjeno predvsem učenju.

"Dirkalnik se močno razlikuje od naših prejšnih WRC modelov," Formalis razlaga, da je v novinca vključenih kar 6000 novih delov. "Svobodo, ki jo puščajo pravila WRC smo popolnoma izkoristili, a moja filozofija je najprej poizkusiti z enostavnimi stvarmi in jih po njihovem preizkusu nadgraditi z bolj naprednimi rešitvami."

Že prvi pogled na novega Lancerja WRC daje vedeti, da se Mitsubishi vključuje v tekmo aerodinamike. Ta postaja v rallyju čedalje pomembnejša, poglejte le novega Focusa WRC. Pri MMSP-ju so aerodinamiko pilili v Lolinem vetrovniku. Tam so se tri tedne ukvarjali z ugodnim hlajenjem motorja, optimalnim pretokom zraka, prednjimi in zadnjimi krilci, ter uravnoteženostjo.

Večina vpetja je iz jekla, kar naj bi zagotovilo vzdržljivost, premik motorja pa boljšo uravnoteženost. Agregat je poznan že iz prejšnjih Lancerjev, posebno iz Lancerja Evo VIII, a z nekaj spremembami kot so pri turbinskem polnilniku (34 mm restriktor). Prvič v zgodovini so se pri MMSP-ju obrnili na pomoč k Magneti Marelliju, ki bo poskrbel za elektroniko.Povsem nov pa je prenos moči, ki nima nič skupnega s štirikolesnim pogonom iz prejšnjih Lancerjev. Menjalnik je prispeval Ricardo, za začetek pa bo imel pet stopenj. Diferenciali bodo sprva pasivni, aktivni pa bodo postali po zadostnih preizkusih in ugodnih rezultatih. Zavore prihajajo iz Bremba, a sprva ne bodo vodno hlajene.

Pri Mitsubishiju tako začenjajo previdno, z ne preveč revolucionarnim dirkalnikom, za katerega so prepričani, da bo iz nadgradnje v nadgradnjo postajal čedalje boljši. Testirajo ga že od sredine oktobra, vodilni dirkač ekipe Gilles Panizzi pa je novinca že pohvalil.

"V začetku od dirkalnika ne pričakujemo veliko, trenutno pa je še prezgodaj, da bi govorili o hitrosti. Dirkalnik je zelo nov, časa, ki smo ga imeli za testiranje in izdelavo, pa ni bilo veliko. V začetku lahko pričakujemo nekaj težav," je napovedal Fomalis, ki se ni zmotil. Na prvih testiranjih je Lancer WRC04 pokazal nekaj otroških bolezni. Stavkal je predvsem agregat, a začetne težave kot po pravilu pridejo v paketu z novo tehniko. "Upam, da bo novinec na začetku hitrejši od starega dirkalnika. Razvijali ga bomo postopoma in upam, da bo v drugi polovici sezone bolj konkurenčen. Ker dirkamo v zelo konkurenčnem okolju, tudi takojšnjih rezultatov ne pričakujemo." (foto: press)

Mitsubishi Lancer WRC04

Tehnični podatki:

Dolžina 4360 mm

Širina 1770 mm

Medosna razdalja 2600 mm

Teža 1230 kg

Motor: različica 4G63, 4 ventili, 16 valjev, DOHC turbo polnilnik

Prostornina 1996 ccm

Elektronika Magneti Marelli

Največja moč: 300 KM pri 5500 vrt. v min

Najvišja hitrost: 220 km/h

Pnevmatike Michelin

Prostornina posode za gorivo: 90 litrov

Dirkači: Gilles Panizzi / Herve Panizzi, Kristian Sohlberg / Kaj Lindstrom, Daniel Sola / Alex Romani Balcells, Gianluigi Gigi Galli / Guido D'Amore

title_s.jpg

end_s.jpg

5_s.jpg

3_s.jpg

2_s.jpg

1_s.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ups...tlel sm neki temo zgresu, zej pa morm hit neki napsat :) em.. hud un mitsubishi EVO8? :) :)

Popravljeno . Popravil bOnZy
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

OVERVIEW NEW ZEALAND 2004

LEADERBOARD day2

1. P SOLBERG 2:42:11.4

2. M GRÖNHOLM +19.5

3. M MÄRTIN +24.2

4. H ROVANPERÄ +45.1

5. S LOEB +1:01.3

6. C SAINZ +2:10.8

7. F DUVAL +2:29.2

8. M HIRVONEN +2:48.3

9. D CARLSSON +4:47.3

10. D SOLA +11:30.4

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!