Skoči na vsebino

Tehnični pregedi na Škofljici


.T.

Priporočene objave

Hojla!

Jst sem bil s svojo sluzbeno katrco na tehnicnem na Skofljici in morm povedat, da so fantje zelo tolerantni. Imel sem seveda prevec CO2 in sta se fanta na tehnicem kr sama potrudila okol nje (in je blo zajebancije kr ene 10 minut), da pol ni vec "smrdela" .) . Kr pel tja, ni panike, da se vse zment (se ena info: je kolega pelu svojo katrco na tehnicni na Interservice in je blo vse v redu s katrco (tud plini) pol pa ga je model vrgu zato kr ni mel zadnjih zicov notr pa zato ker je imel umazan avto notr-mislim HALO :blink: :blink: , ker ni blo nc narobe z njo pol pa to sranje-mene na Interservice ne bodo nkol vec videl)!

Popravljeno . Popravil Skubaduba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tadej !

Če misliš to VIATOR tehnične preglede, sem bil zelo zadovoljen in so dokaj tolerantni glede na konkurenco. :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem, če je Viator, je nekaj privatnega in novega.

Glede na to, da so novi in da nočejo že na začetku odganati vseh strank sem sklepal, da malo skozi prste pogledajo.

Ne skrbi me tolk dimljenje ampak ročna. Pri BMW-jih zaradi zadnjega pogona ročna nikoli ne pokaže enako - so odstopanja, ker diferencial "spusti" različno in to razliko le še povečuje.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tist ni Viator, ampak je AC Žgajnar,firma pa je AVTO-MAT d.o.o.

Popravljeno . Popravil Skubaduba
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmmm glede rocne pa ne vem kolk so kej tolerantni,po mojem je bolj da jo kr zrihtas da dela kokr treba (zaradi tvoje varnosti).

:afro1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo sem ze iz tehnicnega. Opravil! No, da napisem kako je bilo:

Ob 14:30 sem spizdil iz sluzbe. Najprej sem sel do zavornega servisa od pokojnega Janeza Hribarja. Tam so mi fantje motoristi nastelali rocno in potem gasa na Skofljico. No, do Skofljice sem teral v drugi, da so se iz masine spihale vse saje. Pridem do velikega novega kompleksa, zapeljem pred tehnicne preglede. Vse novo, vse cisto. Dva njihova delavca se lotita mojega avta. Vse kar je v zvezi s papirji rihtas po opravljenem pregledu. Najprej tehtanje, potem zavore. Vse OK le rocna malenkost odstopa - levo desno. Ni blema. Na kanalu tudi nobenih posebnosti, le preglednik mi rece, ce imam doma avto spravljen v dnevni sobi, ker je tako ohranjen.

No in koncno pridemo do meritve izpusnih plinov. Preglednik vprasa, ce ima moj BMW ze katalizator. Odrvrnem da ne. (Se sreca, da so v ex YU in Turcijo takrat prodajali BMW-je brez katalizatorjev). V blok vtaknejo termometer, v avspuh sondo. Avto na priblizno 3.000 obratih segrejejo, da je temperatura olja 80 stopinj, potem pa zacnejo odcitavati monoksid. Na zaslonu se je izpisala 6. Enot ne vem, ker jih nisem videl, saj mi je po hrbtu in celu in nato posledicno se v oci tekel ledeni pot. Potem se je na monitorju narisal stevec, tak kot za vrtljaje motorja, le da so bile na stevilcnici vrednosti monoksida. Stevec ima zeleno, rumeno in rdece polje. Ko je kazalec pokazal na vrednost 6, ki se nahaja na zacetku zelenega polja, sem dojel, da sem pregled opravil. Rdece polje se pricne pri vrednosti 13. Potem mi pregledniki zazelijo srecno voznjo, jaz pa spizdim ven, da si slucajno ne bi kdo premislil.

Placat sem sel pol v pisarno, kjer so bili tudi fuuuuul prijazni. Lepo se za salter vsedes kot gospod in odkartas Cankarje. Pa se guzve ni nobene.

Res vsa pohvala omenjenemu servisu. Ze 13 let vozim avte in motorje na tehnicne, ampak take prijaznosti nisem se dozivel.

Cez mesec dni peljem tja se motor.

Tadej

Popravljeno . Popravil Tadej
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No vids kokr sem ti reku, jst vse svoje avtomobile (5 kom) k njim vozm,spomlad pa se svoja motorja (2 kom-od tega hmmm no 1 skuter .) ) bom k njim vozu:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Cez mesec dni peljem tja se motor.

Tadej

...pa še 15 % popusta imamo (člani IPE).....

...pridem....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Oh škoda, da v Veleju nimamo takih prijaznih preglednikov :(

Metka

..saj lahko pripelješ avto v prestolnico......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo dons sem vstal ob 6:00h!Nato pa v avto pa na obvoznico da mašinko dobro segrejem!Sem prevozu celo obvoznco pr max hitrosti!Motor jr bi resnično topel po 25km!

Pol pa na tehničnega na Lpp-motor sem laufal se pred halo in nato zapelajl notr!Pregled je trajal cca 15 min!Pol je sledil pa pregled izpušnih plinov!Ko je zalaufal mašino na cca polovico obratov je vse posvetl za neki cajta kr rdeče!Postalo mi je vroce!Pol je pa tip fikseral podatke k je posvetl na zeleno!Tako vroče mi je bilo kot ce bi delal kak težek izpit na faxu!No nakoncu sem opravil bp!!!Vse ok in sedaj sem lažji za 100.000sit!

Pa bo spet za 1 let mer!!!

Ciao,by Pero

PS:Matr sem si oddahniu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni pa nekaj ni jasno - a naj ne bi bil prvi tehnicni pregled tri leta po nakupu motorja? Jaz sem vceraj v prometno dobil opombo "prvi t.p..: FRB 2007". Motor imam pa od lani septrembra ali tako nekako :D

No saj, meni je prav, ampak a to pomeni da ce bi ga sele cez pet let registriral, da bi bil prvi tehnicni pregled leta 2012? :huh:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No saj, meni je prav, ampak a to pomeni da ce bi ga sele cez pet let registriral,  da bi bil prvi tehnicni pregled leta 2012?  :huh:

...tako nekako...

ZVCP - 188.člen, Roki in opravljanje tehničnih pregledov

(1) Tehnični pregledi motornih in priklopnih vozil, razenmotokultivatorjev in delovnih strojev, se opravljajo najmanjenkrat na leto.

(2) Tehnični pregledi motornih in priklopnih vozil, s katerimi seopravlja javni prevoz potnikov, avtobusov za prevoz potnikov zalastne potrebe, motornih in priklopnih vozil, ki prevažajonevarne snovi, in vozil, ki se uporabljajo za učenje vožnje vavto šolah, ter motornih in priklopnih vozil, starejših od 12let, razen delovnih strojev, motokultivatorjev, počitniškihpriklopnikov, lahkih priklopnikov, motornih in priklopnih vozil vlasti prostovoljnih gasilskih društev, ki so po obliki ali namenukaroserije gasilska vozila ter traktorjev in traktorskihpriklopnikov, se opravljajo vsakih šest mesecev.

(3) Prvi tehnični pregled se opravi:

1. eno leto po prvi registraciji:

- za tovorna vozila, katerih največja dovoljena masa presega 3500kg;

- za avtobuse;

- za priklopna vozila, razen za lahke priklopnike in počitniškeprikolice;

- za motorna vozila, s katerimi se opravlja javni prevozpotnikov;

- za motorna vozila, ki se uporabljajo za usposabljanjekandidatov za voznike;

- za motorna vozila za izposojo brez voznika;

- za intervencijska vozila, ki se uporabljajo kot vozila sprednostjo;

2. tri leta po prvi registraciji:

- za vsa druga motorna in priklopna vozila.

Popravljeno . Popravil MaraudeR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A nimaš ti kolikor toliko novega avtomobila???

Ja zgleda že tako zgleda...... :D :P :) <_< :P

Ma pa že kar 5 let in 120.000km in to je vsekakor za katalizator kar dosti!!! :D :P

No vse je ok in še kako leto bo mogu kar zdržat1Pol pa bo strošek cca 30.000sit in pol bo spet za neki cajta mir!!! :D Upam!!!

Ciao,by Pero

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 mesecev pozneje...

Pol leta je minilo (ja eni imamo stare avte) in sem moral spet na tehničnega. Tokrat tehničnega z registracijo.

Ko sem bil tam februarja so name naredili dober vtis in v četrtek so ga še izboljšali.

No, naj jih še malo pohvalim.

Prideva s Silvijo tja v četrtek dopoldne. Pred mano dva avtomobila, na desni špuri pa en kamion (me veseli, da tudi kamionom merijo dimljenje in da se bomo tako počasi rešili smrdljivcev iz naših cest). Že na začetku pride iz sprejemne pisarne ful prijazni uslužbenec, mi vzame prometno in mi čez dve minuti prinese izpolnjen karton. Potem mi drugi preglednik pelje avto po spregledni stezi in mi ugotovijo, da je "zjeban" levi končnik in desne "vilice" prvega kolesa.

Preglednik me pokliče in mi lepo z občutkom pove in pokaže, kaj je narobe in da me pač ne more spustit. Mu je kar malo nerodno.

Jaz si pa mislim: pi.da materna. To pomeni iti k mehaniku, se naročiti, pelajti avto tja, ga pustit tam dva dni, ga iti iskat, fehtati za prevoz. F..k .ff!

Pa mi kapne v glavo, da je to avto center in ne samo tehnični pregledi in da sem zunaj videl neke dalavnice. Vprašam preglednika, če mi laho oni zamenjajo končnik in "vilice" in je rekal, naj počakam minuto, da gre vprašat v delavnice.

Pride nazaj reče, da lahko in se ful opraviči, da nima teh dveh delov na zalogi, ker se ne kvarijo tako pogosto. Potem pokliče v dve trgovini z rezervnimi deli, če jih imajo na zalogi. Imajo. Skočim v Motomat in Potokarja (tam srečal Bobeka) ter pridem nazaj. Avto mi zapeljejo v velikansko delavnico, notri je bilo 5 dvigal za tovornjake in šest avtodvigal. Čisto je bilo tako, da bi lahko jedel s tal. Končnik zamenjajo v 20 minutah, vilice v dveh urah (morali so razšraufat ful stvari, da so prišli do njih in jih potem zaprešat na preši). Potem so naredili še optiko in avto je opravil tehnični pregled.

Res pohvala. Vse na enem mestu. Tudi potem, ko (če) padeš ma tehničnem, ne zgubiš še par dni, ko skačeš okoli mehanikov, da ti zadeva porihtajo. In 100 % prijaznost. Na šalterju pri registracijah dela lastnikova hčerka :wub: :wub: :wub: . Sama prijaznost, nobene slabe volje. Silviji je še napolitanke prinesla, da se ja posladkala.

In cena popravila - sitnica, glede na cene pooblaščenenih in kao pooblaščenih BMW servisov.

Skratka ful primeren avtocenter tudi za tiste, ki imamo starejše avtomobile (R5, Yugo, Golf II, Kadet, BMW E30, .....) in se jim včasih zalomi na pregledu.

Tadej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!