Skoči na vsebino

ZX 10 vs. R1 vs. CBR 1000 vs. GSX-R 1000


a

Priporočene objave

Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco.

he he he

po moje je bila to glupost dneva

menda mate motorje sam za od kafica do kafica

tud celado ne rabis gor sam pocas se peljes ne pa divjat

a lahk prosim bolj na siroko razlozis kake imajo veze nove gume pa amortizer za balanco

hvala

Po moje je bol hotu povedat da je velik odvisn od stila vožnje. Če bolj obremenjuješ roke in manj noge je amortizer nuja. Ko pa mal spremeniš stil vožnje, se pravi bolj z koleni in nogami pa se kakšen neugoden tankslaper glih ne dogaja tok pogosto, če pa že pa se zlo hit umiri če ne paničariš in pustiš motorju da strese prednj konc.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco.

he he he

po moje je bila to glupost dneva

menda mate motorje sam za od kafica do kafica

tud celado ne rabis gor sam pocas se peljes ne pa divjat

a lahk prosim bolj na siroko razlozis kake imajo veze nove gume pa amortizer za balanco

hvala

Ko se originalna D218 obrabi po straneh (govorim o sprednji) se ji tako spremeni oblika, da je dovolj že da spustiš gas in daš roke z balance pa bo začela balanca opletat. S pilot power (zaenkrat) še nisem imel nobenih problemov, tud ko grem do "kafiča" v driftu iz ovinka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne bom komentiral nicesar vec

za malce bolj ekstremno voznjo priporocam vsakem amortizer se posebaj za takega divjaka kot je 10-ka

ko smo ze pri prvi gumi ce kdo rabi mam cist novo prednjo d 218 za 10 cukov jo dam

srecno voznjo se naprej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na desetki ne potrebuješ stabilizatorja,potem si definitivno kupil napačen motor.Bi mel dovolj že kaj manj močnega.

Brez stabilizatorja je ta motor pri priganjanju smrtno nevaren,sploh na naših cestah.Sem doživel to nenadzorovano opletanje krmila in ti povem,da tega ne obdržiš z rokami.Imel sem srečo,da je bila dovolj dolga ravnina in se je motor umiril sam.

Moj prjatel je ni imel!!

Dal si skoraj 3 mil.za motor ne boš pa porabil 100.000 za stabilizator.Oprosti, za mene si ...............

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če na desetki ne potrebuješ stabilizatorja,potem si definitivno kupil napačen motor.Bi mel dovolj že kaj manj močnega.

Brez stabilizatorja je ta motor pri priganjanju smrtno nevaren,sploh na naših cestah.Sem doživel to nenadzorovano opletanje krmila in ti povem,da tega ne obdržiš z rokami.Imel sem srečo,da je bila dovolj dolga ravnina in se je motor umiril sam.

Moj prjatel je ni imel!! 

Dal si skoraj 3 mil.za motor ne boš pa porabil 100.000 za stabilizator.Oprosti, za mene si ...............

Ko začne motor opletat, bolj k ga primeš slabš je. Nbenga ne morš zadržat z rokami. Ampak to se ti lohk zgodi tut z stabilizatorjem gor. Men se je!

Največ je odvisn od stila vožnje. Če hočeš motor takrat ko opleta z rokami zadržat je vse kar si naredu prenesu frekvenco opletanja po celem motorju, pol te pa izstreli. Če pa takrat motor držiš rahlo se pa zelo hitro sam umiri. Se je pa to težko prepričat, ker pač tega nikjer ne učijo.

Sem pa prebral velik testov kjer so boljši vozniki ugotovili da je motor dovolj vozen in ni nevaren če se znaš peljati. So pa vsi svetovali stabilizator predvsem kot varovalko za manj izkušene. Pa ne mi zdej o tem da ga vsi dirkači majo ........

Da b dali tako čudo gor k Honda z svojimi 10kilami stabilizatorja al pa suzuki z najcenejšo varjanto, mam pa vseen rajš da ga niso.

Po moje je prej obratno! če motor kupuješ zarad stabilizatorja boljš da si kupu kej manj močnega. Definitivno si si kupu napačen motor, ker so tvoje al pa tvojga prjatla sposobnosti preslabe za takšen motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in kaj pomeni tankslaper?

Hola!

Vidim da ti noče noben povedat :-)) Tankslapper - kako in zakaj, pa fizika zadaj itd - je zelo lepo in poljudno opisan tule.

Ker je tankslapper IMHO dokaj resna zadeva in tudi potencialno pogost pojav pri SS vožnji - enkrat sem ga doživel tudi sam, pa ne bi rad več, priznam - sem resnično skeptičen, ko mi znalci začnejo zagotavljati da je amortizer krmila BV...

Ampak po drugi strani, če dobro premislim, smo pa res narod herojev, kar poglejte npr imena osnovnih šol, tko da...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko začne motor opletat, bolj k ga primeš slabš je. Nbenga ne morš zadržat z rokami. Ampak to se ti lohk zgodi tut z stabilizatorjem gor. Men se je!

Največ je odvisn od stila vožnje. Če hočeš motor takrat ko opleta z rokami zadržat je vse kar si naredu prenesu frekvenco opletanja po celem motorju, pol te pa izstreli. Če pa takrat motor držiš rahlo se pa zelo hitro sam umiri. Se je pa to težko prepričat, ker pač tega nikjer ne učijo.

Sem pa prebral velik testov kjer so boljši vozniki ugotovili da je motor dovolj vozen in ni nevaren če se znaš peljati. So pa vsi svetovali stabilizator predvsem kot varovalko za manj izkušene. Pa ne mi zdej o tem da ga vsi dirkači majo ........

Da b dali tako čudo gor k Honda z svojimi 10kilami stabilizatorja al pa suzuki z najcenejšo varjanto, mam pa vseen rajš da ga niso.

Po moje je prej obratno! če motor kupuješ zarad stabilizatorja boljš da si kupu kej manj močnega. Definitivno si si kupu napačen motor, ker so tvoje al pa tvojga prjatla sposobnosti preslabe za takšen motor.

a, to kar si ti napisal je bull shit

oprosti ampak eno besedo ti gor navedeno ne dam za prav

nisem nobeden strucko ampak toliko se zastopim da to kar je gor navedeno ne bo pilo vodo

a sploh vete kako deluje amortizer in kaj je njegova funkcija

ce balanco ne drzis tako mocno kot bika za roge verjam da odletis prek nje,

sam takrat niso male hitrosti, ce bi pa bile pa ti nebi treslo balanco

popolnoma se strinjam s tem stavkom ki ga je napisal cira

Če na desetki ne potrebuješ stabilizatorja,potem si definitivno kupil napačen motor.Bi mel dovolj že kaj manj močnega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

resnica, kot vedno, je spet nekje vmes. blazilec krmila do neke mere ni nujen, ce voznik ve, da lahko vecino manevrov spelje brez da bi se drzal balance kot "bika za roge". s to togostjo povezave voznik-masina prinese voznik se vec nemira v sistem (podvozje) in ne da motorju nobene moznosti, da dolocene frekvence nijanja sam iznici s casom. to je fakt, glede tega ima a prav.

po drugi strani se vcasih pojavijo situacije, ko je hitra voznja enostavno bolj varna in ne tako naporna, ce je montiran blazilec krmila. samo zato, ker ima vecina dirkacev montiran blazilec se ne pomeni, da ne morejo voziti brez, temvec da je voznja manj naporna z - ni se jim potrebno (toliko) koncentrirati na reakcije podvozja temvec na dirko samo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a, to kar si ti napisal je bull shit

oprosti ampak eno besedo ti gor navedeno ne dam za prav

nisem nobeden strucko ampak toliko se zastopim da to kar je gor navedeno ne bo pilo vodo

a sploh vete kako deluje amortizer in kaj je njegova funkcija

ce balanco ne drzis tako mocno kot bika za roge verjam da  odletis prek nje,

sam  takrat niso male hitrosti, ce bi pa bile pa ti nebi treslo balanco

popolnoma se strinjam s tem stavkom ki ga je napisal cira

Če na desetki ne potrebuješ stabilizatorja,potem si definitivno kupil napačen motor.Bi mel dovolj že kaj manj močnega.

Tut jest sm dalč od tega da sem kakršenkoli stručko. Al pa da se neverjetn hitr pelem pa bla bla bla.

Ampak sem na to temo prebral nekaj knjig pravih stručkotov in marsikej od tega tut probal. Pa vidim da se še moram dost naučit.

To, da je to kar sem reku bullshit je pač tvoje mnenje. Bi bil pa vesel če bi to lohk mal bolj razložu zakaj.

Zgleda pa pr Kawi nimajo pojma, da dajo takšen motor brez stabilizatorja da se folk pobija......... Bla je enkat taka zgodba z Suzukijem tl1000 ampak je potem tovarna naknadno vgradila blažilc. Je pa zx10 zeloooooo daleč od te zgodbe

Čeprav smo že mal zašli tko da je bolš da se premaknemo drgam.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam da do dolocene mere tud pri 10 ki ne rabis blaizilca , se strinjam tud s tem da ce odpustis gas takrat ko zacne trest da se motor umiri, to je vse res, sam ce se hoces temu izognit pa res ne rabis 1000ccm in toliko konjev

spet govorim amatersko in sam svojega vidika

ce pa hoces izkoristit kolk tolk te ccm in konje pa moras to imet

po grobniski ciljni ravnini pri odpiranju gasa ni popuscanja gasa da se balanca oz. motor umiri,( kakor spustis gas so ze drugi ze mim tebe) pa imam odlicen amortizer, ohlinsa in skor do konca nasponanga pa vseeno trese 4, 5 in 6 takrat se moras drzat za balanco kot pijan plota

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem probal 10-ko po cesti in na pisti.........mislim...........kdor pravi da se da ta motor fajn stiskat brez blažilca in da se pri tem počuti varnega potem ta tega motorja še ni vozil oziroma ga ni stiskal do konca (razen mogoče po avtocesti)......prva gre 165 do omejevalca (po števcu) ko prestaviš v drugo (ki gre 205 po števcu) ali tretjo (240 km/h) itd do (299 po števcu)..............če ni podlaga čisto gladka postane kr zabavno prestavljat pred omejevalcem.....:)

Saj ne pravim da se ne da....samo kolko krat ti to znese brez da te otrese.........

Pa gremo probat če je kje kakšen heroj ki hoče dokazat da blažilca ne rabiš gremo na pisto pa da vidimo kolko časa bo motor cel.......

Za se pokazat in peljat punco na tortico itaq ne rabiš 10-ke, dovolj ti je kakšen choper, pa še punca bo manj prestrašena in bolj komot...:))))

10-ka je za na pisto in nikamor drugam (kod vse 1000-ke SS).....o.k. o.k. je cool tudi za modeliranje:))))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam da do dolocene mere tud pri 10 ki ne rabis blaizilca , se strinjam tud s tem da ce odpustis gas takrat ko zacne trest da se motor umiri, to je vse  res, sam ce se hoces temu izognit pa res ne rabis 1000ccm in toliko konjev

spet govorim amatersko in sam svojega vidika

ce pa hoces izkoristit kolk tolk  te ccm in konje pa moras to imet

po grobniski ciljni ravnini pri odpiranju gasa  ni popuscanja gasa  da se balanca oz. motor umiri,( kakor spustis gas so ze drugi ze mim tebe) pa imam odlicen amortizer, ohlinsa  in skor do konca nasponanga pa vseeno trese 4, 5 in 6 takrat se moras drzat za balanco kot pijan plota

Evo vidiš točn to je blo moje mnenje ene 2 leti nazaj. In točn to sm delu na vhodu v ravnino in tut na štirki.

Potem pa sem prebral mal drgač in probal. Se pravi iz zagrebškega vn ful gas do točke zaviranja. Motor še pred vhodom v bokse začne trest in sm ga držu k bika pa je nekak ratal. Pol, da mi ni blo ga treba tok držat sm blažilc navil. Enkat sm mel gor dunlop gp je blo vse še težje. Potem pa sem probal motor spustit da ga strese spredi in nč držat. Motor se je umiril skoraj v trenutku. Je malce čudn občutek ko ti vse govori "prim ga dol te bo vrglo" ti pa spustiš in motor sam z koleni in nogami držiš. Bistvo vsega tega je, da če motor držiš ko bika se nihanje prenese na cel motor, če gapa spustiš trese samo sprednji konec in se hitro sam umiri. Blažilec do neke mere to zaduši.

S tem sem mel še večje probleme v štirki pa je pol k sm ga spustu šel brez problema. Pa še blažilc sm si zdej odvil na minimum.

Poizkusi pa boš videl!.Mene je prepričalo.

Kot sem rekel tega pri nas v šolah ne učijo, v tujini pa je tega precej. Zato sem pač kupil kakšno knjigo in potem sam poizkušal. Človek se celo življenje uči.

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U fak, ste me pa kr mal prestrašili s to dokaj nevarno zadevščino... Nism norc, da si bi mogu 10-ko kupit zaradi podiranja rekordov, ampak me je kr pogrelo, ko sm bral članek o tem zaf****** tankslaperju. Sploh pa tisti filmček...jau!

No fajn, sm si kupu nov motor, pa se me je strah pelat z njim... :grrr No, v fazi ulaufavanja bo šlo, sam ko bo pa treba ročico gasa mal bolj prtegnit... ups :eek:

Kurc pa taki proizvajalci, da ne morjo dat blažilec na SS motor za 3 mio :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v fazi ulaufavanja se bos ze navadil na motor in ko se navadis bos videl kake uzitke ti ponuja

glih zato ker je divjak

pa da si ne bos mislil da se tega motorja ne da pocas peljat, da se, se lazje kot divjat z njem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem pa sem probal motor spustit da ga strese spredi in nč držat. ...če gapa spustiš trese samo sprednji konec in se hitro sam umiri. Blažilec do neke mere to zaduši.

Ta tehnika torej deluje z blažilcem, kaj pa brez? :hmm:

Popravljeno . Popravil premza
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta tehnika torej deluje z blažilcem, kaj pa brez? :hmm:

tudi brez. ampak brez ga bolj strese.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U fak, ste me pa kr mal prestrašili s to dokaj nevarno zadevščino... Nism norc, da si bi mogu 10-ko kupit zaradi podiranja rekordov, ampak me je kr pogrelo, ko sm bral članek o tem zaf****** tankslaperju. Sploh pa tisti filmček...jau!

No fajn, sm si kupu nov motor, pa se me je strah pelat z njim...  :grrr  No, v fazi ulaufavanja bo šlo, sam ko bo pa treba ročico gasa mal bolj prtegnit... ups  :eek:

Kurc pa taki proizvajalci, da ne morjo dat blažilec na SS motor za 3 mio  :devil:

Do sedaj mi je še vsak cestn motor streslo od rs250 do cbr600 ..........

To se ti lohk na vsakem motorju zgodi, ni da je 10ka kej bolj občutljiva na to.

Morš pa le mal več študirat na to da je močan motor in bolj z občutkom tu pa tam odpirat. Sj če bi si ferrari Enzo kupu tud neb kr prbil gasa na začetku, ker bi te odnesl še predn bi vedu zakva se gre........

Če si pa bolj smotan za take reči ti pa tut noben blažilc tega sveta ne bo pomagal.

Na cbr 600 z gumamim dunlop gp sem na vhodu v ciljno ravnino imel blažilec do konca navit pa mi ga je še vseen tolk treslo da nisem upal odpret do konca. Pa ni bil kriv blažilc al pa gume, ampak moj stil, ker sem pač mislu da je treba vse skup držat da ne bo šlo po tleh. In so mi pol po 4 krogih skor roke odpadle........

In tut tankslaperja z blažilcem ne zadržiš če maš deathgrip na motorju.

Popravljeno . Popravil a
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

U fak, ste me pa kr mal prestrašili s to dokaj nevarno zadevščino... Nism norc, da si bi mogu 10-ko kupit zaradi podiranja rekordov, ampak me je kr pogrelo, ko sm bral članek o tem zaf****** tankslaperju. Sploh pa tisti filmček...jau!

No fajn, sm si kupu nov motor, pa se me je strah pelat z njim...  :grrr  No, v fazi ulaufavanja bo šlo, sam ko bo pa treba ročico gasa mal bolj prtegnit... ups  :eek:

Kurc pa taki proizvajalci, da ne morjo dat blažilec na SS motor za 3 mio  :devil:

Ne zganjat panike. Me zanima kako je možno, da je 10 najhitrejša na pisti, če se sploh ne da pelat z več kot pol gasa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na cbr 600 z gumamim dunlop gp sem na vhodu v ciljno ravnino imel blažilec do konca navit pa mi ga je še vseen tolk treslo da nisem upal odpret do konca. Pa ni bil kriv blažilc al pa gume, ampak moj stil, ker sem pač mislu da je treba vse skup držat da ne bo šlo po tleh. In so mi pol po 4 krogih skor roke odpadle........

In tut tankslaperja z blažilcem ne zadržiš če maš deathgrip na motorju.

Zdej nej mi pa eden razloži, kako si lahko pri pospeševanju mehak v rokah. Mene balanca vleče naprej tko, da jo morm dobr držat! Kaj delam narobe?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vauuu spet prava MS debata :slap: bemti pa glih za novo 10-ko šparam zdaj pa nevem če jo bom upal pelat :blink:

me zanima kolko ima npr. grobnik asfalt vpliva na tresenje in kolko motor? a ni zanimivo da trese na vhodu v cilno ravnino vedno tudi če je sprednja razbremenjena al pa v zraku? :eek:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej nej mi pa eden razloži, kako si lahko pri pospeševanju mehak v rokah. Mene balanca vleče naprej tko, da jo morm dobr držat! Kaj delam narobe?

:topic:

Lej, da ne bo kdo mislu, da jest zdej tle neke svoje teorije delam pa da vse vem al karkol v tem smislu. In tudi ne bom razlagal več ker lahko kej tut narobe povem pa da ne bo kdo mel posledic.

Jest sem sam ene par knjig o tem prebral in zdej probam to kar sem prej v 20 letih svoje moto kariere narobe delal. Vse to je pač sprožlo da sem se vsako leto ene parkat peljal po grobniku in prišel do točke ko nisem mogel naprej ( 1.42 ) Od te točke sem pač mislil, da je treba met večje jajce pa bol tišat, kasnej bremzat....

V glavnem razlogov za to nisem iskal v svojem napačnem načinu vožnje ampak v tem, da si pač ne upam. Potem pa sem pri kolegu s katerim veliko skupaj voziva opazil veliko izboljšavo pri njegovi vožnji. Mi je povedu da se pač na novo vse uči in da je nabavu nekaj knjig na to temo. Ko mi je za te knjige prvič omenil sem pač mislu to je vse bla, bla, bla. Da je problem sam v tem da si je treba več upat in nekateri to počno.

Ko sem potem sam prebral in tudi začel preizkušati stvari v praksi sem pač videl da se je treba ogromno naučiti in tudi dobil sem usmeritve kaj moram najprej izboljšati/spremeniti. In vožnja je postala veliko večje veselje in tudi na grobniku sem videl da se da varno peljati precej hitreje.

In sedaj se lahko toliko kot prej peljem veliko bolj varno in z veliko rezerve. Tudi na cest je tako. In tudi vem kako svojo vožnjo izboljšati, v kateri smeri in na kakšen način. Ampak je težko ker se tako dolgo voziš na način ki misliš da je pravi in se ti potem vse podre. Si nekakšen začetnik ali pa še slabše.

Prosim, da s tem zaključimo to temo tle, da ne bo moderator po nepotrebnem zaklepal

:topic:

Popravljeno . Popravil a
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!