Skoči na vsebino

ZX 10 vs. R1 vs. CBR 1000 vs. GSX-R 1000


a

Priporočene objave

. Moti me edino slab menjalnik-pri večjih obremenitvah mi pri prestavljanju meče v ler (ko menjam v višjo prestavo, včasih zobnik ne zagrabi in mi ga meče v ler, obrati pa se zvrtijo v prazno). Vse ostalo super, edino menjalnik me ful moti :devil: .

Malo bolj odločno prestavljaj .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi 06 CBR. po pricevanju "nekoga" se v cistih tehnicnih zadevah minimalno razlikuje od 05 CBR, v voznih lastnostih pa so svetovi vmes. BTW, ta "nekdo" je bil na predstavitvi v katarju, kjer so med ostalim "vozili" mackenzie, mamola, charpentier, zwedorn.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupi 06 CBR. po pricevanju "nekoga" se v cistih tehnicnih zadevah minimalno razlikuje od 05 CBR, v voznih lastnostih pa so svetovi vmes. BTW, ta "nekdo" je bil na predstavitvi v katarju, kjer so med ostalim "vozili" mackenzie, mamola, charpentier, zwedorn.

ali je ta "nekdo" bil tudi na predstavitvi (in seveda vozil) ZX-10R 06, R1 06 in gsx-r 06 in je potem objektivno in nepristransko na prvo mesto postavil cbr ali je samo 06 cbr nekaj svetov naprej od cbr 05? :devil:

PS: ali se tudi mamola strinja z njim ali pa ima mogoče drugačno mnenje? :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam ponudbo R1 letnik 2005 nova nerabljena za 2.250.000 SIT. Ali je ta ponudba dobra?

Ponudba je dobra, kupi! :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede R1 za tiste pejneze: :OK: !

Moje izkušnje lanskega leta: CBRka se mi je zdela kar nekoliko potovalna glede na ostale. Velika, razpotegnjena, enakomerno zvezno pospeševanje, zaradi popolnosti skoraj dolgočasna.

R1 me je malo razočarala v spodnjem in srednjem območju vrtljajev, kjer je bila predhodnica močnejša. Zaradi marketinga so navili obrate in pridobili konje na račun srednjega območja, kar se pozna pri "normalni" vožnji. Sicer najlepše narejena, z lepimi detajli okoli števcev, nihajka in ostalo.

K5 je velika debela kravica (ožji tank kot pri predhodniku, vendar še vedno širši kot pri konkurenci). Še najbolj udobno sem sedel na tej Suzi, mogoče mi je kar malo žal, ker se nisem odločil za njo. Motor je pa še vedno top; navor, moč, carsko! Slab poprodajni support!

ZX10. Če se presedeš iz CBR direktno na 10-tko, imaš občutek da si sedel na miniaturnega 600-taka. Sediš čisto na tanku, nad balanco, z mojimi 190+cm se komaj zgužvam med balanco in zicem. Težišče je prijetno nizko, tako da daje občutek, da ima še manj kil kot jih ima v resnici. Obvezen je nakup dodatnega stabilizatorja. Najbolj brutalen motor, prenaporen za brezskrbne užitke. Na Grobniku so me veselo prehitevali s 600-taki, ker nikakor nisem našel prave mere za gas; ali sem drsel iz ovinka, ali pa sem zamudil... Podvozje je pretrdo za normalno slovensko cesto.

In kaj bi si kupil, če bi še enkrat zbiral: CBR za na cesto, R1 za na steno, GSX za na pisto in ZX, thja tega pa za dušo...

Še enkrat poudarjam, da so to moje subjektivne izkušnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žal ne smem povedat. Zanima me samo če je ponudba dobra in če naj jo sprejmem?

No lahko samo povem da je iz mariborskega okoliša.

Oj!

Meni se zdi ponudba v redu, če je motor res nov, pa če papirji štimajo .)

javi, kako se boš odločil, ker mene tudi tale lepotička mika, sicer se jaz bolj zanimam za 04 letnik.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je ta "nekdo" bil tudi na predstavitvi (in seveda vozil) ZX-10R 06, R1 06 in gsx-r 06 in je potem objektivno in nepristransko na prvo mesto postavil cbr ali je samo 06 cbr nekaj svetov naprej od cbr 05? :devil:

PS: ali se tudi mamola strinja z njim ali pa ima mogoče drugačno mnenje? :whistle:

ne vem; rekel je samo, da je 06 CBR toliko boljsa od 05 CBR modela. o ostalih (se) nic.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam ponudbo R1 letnik 2005 nova nerabljena za 2.250.000 SIT. Ali je ta ponudba dobra?

Taka ponudba se pa ne zavrne,če imaš namen kupit nekaj v tem rangu :OK: Ker predolgo oklevaš ti je motor že verjetno ušel :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Footprint

Mal napiši tudi kje se boš vozil

Sem imel CBR lani pa lahko rečem samo ŠPICA za na cesto,sedaj imam K6 z njim nisem vozil po cesti na pisti pa je velika razlika. Motor je lažji hitrejši okretnješi zavore morda malo slabše kot CBR kar pa se tiče sklopke pa je pravi balzam prosti CBR in ne vem kje si dobil podatek da nima blažilnega momenta. ZX10 je pa menda trenutno najhujši saj tako sem prebral po testih ampak ponovno je vprašanje KAJ HOČEŠ.

Če imaš pa R1 za tak denar pa kar nabavi ne boš obžaloval velikih razlik tako ni vse je HUDO.

Bom takole rekel. Na pisti še nisem bil. Morda v prihodnosti, še posebi če dobimo v SLO kakšno primerno strezo. Drugače pa mi zelo manjka navor in tudi konjev. Ko sem presedel iz 600cc na Hondo 1000, pa je bila vožnja občutno mirnejša in v do 5.000 obratov ni bilo čutiti nobene posebne moči. Bi skoraj rekel da je moj suzuki 600 bolj živčen v tem območju. Morda zato takšno mnenje o Hondi. Kawasaki-a pa me je malo strah, ker tako hudo živčne zverine po novem tudi do 185KM (ram air)... pa še nič preveč udoben za sedet ni (sem 186cm velik ).

Suzuki pa ima menda najbolj ugodno razporeditev sedeža krmila etc, tako da se kulturno pelje. To pa bi rekel da je že nekaj za me. Navadno se peljem po več 100 km v kosu brez prestanka. Ustavljanje in posedanja ob kavicah me namreč nervira in grem raje naprej. Postanki so le bencinske postaje. Z

Pa še eno stvar moram upoštevati. Načeloma se zadnje čase vozim sam. Pa vseeno razmišljam da bi imel motor, kjer bi lahko tudi sopotnica zdržala te kilometre.

Glede sklopke, me je pa en prodajalec nategoval. Hja naiven jaz.

Bom malo počakal, da se otopli potem pa grem v akcijo v trgovine žicat za testno furo. rad bi vsaj nekaj km naredil preden kupim mlinček s katerim se mislim voziti vsaj 5 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...

Suzuki pa ima menda najbolj ugodno razporeditev sedeža krmila etc, tako da se kulturno pelje. To pa bi rekel da je že nekaj za me. Navadno se peljem po več 100 km v kosu brez prestanka. Ustavljanje in posedanja ob kavicah me namreč nervira in grem raje naprej. Postanki so le bencinske postaje. Z

...

To lahko potrdim, K5 ima resnično ugodno ergonomijo - vsaj zame (176 cm); lani junija sem šel na izlet na Azurno obalo, tja in nazaj preko Dolomitov, švicarskih in francoskih Alp, malce Provanse in do Marseillesa, 9 dni, okroglo 3700 km, neizmerno veselje :OK: za primerjavo: RRka se mi je zdela še bolj mehka, zlasti spredaj, a prevelika razdalja do ročk, ful visel na rokah, zelo hitro začele bolet

...

Pa še eno stvar moram upoštevati. Načeloma se zadnje čase vozim sam. Pa vseeno razmišljam da bi imel motor, kjer bi lahko tudi sopotnica zdržala te kilometre.

...

občasno počenjam, sopotnica zadovoljna po ~250 kmjih; več jih v dvoje v enem dnevu še nisem naredil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ma kaj se vam ne zdi da za daljse ture in predvsem za voznjo v dvoje bi bil kak drug koncept motocikla bolj primeren (se posebej ker pogresas navor itd.) :? :hmm: al je treba imet sportaka .)

Hola!

ne, nikakor ni TREBA imeti sportaka za ture - je pa fajn :-) ker če izbereš pravega ti tudi na izletih nudi neizmeren užitek, ne le na pisti :-)) upoštevaj pa, da se jst 90% časa vozim sam (in tudi footprint planira enako); če bi bilo obrnjeno bi zagotovo imel/iskal drug motor (še rajši pa dva :-))

mimogrede: ko boš enkrat peljal npr K5 verjemi, da ne boš pogrešal navora - na testu izmerjenih 114 Nm pri 9500/min, od 4000/min naprej čez 90 Nm, kar v praksi pomeni od 60 do 100/h v šesti 3,1 sekunde, brez cukanja, kašljanja... samo veselje, kot sem rekel :-))

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da se ne splača več kupovat nove motorje pri generalnih in pooblaščenih trgovcih-ker plačaš xxx SIT marže :BUA: , če pa poznaš kerga ki na svojo roko uvaža nove motorje, pa to xxx maržo pršparaš...plačaš mu določen % nabavne vrednosti motorja. Lahko pa greš tud sam iskat motor v centralno skladišče (Nemčija)-problem je v tem, da morš met kr dobre veze, da motor dobiš, ker jih generalni trgovci hitro poberejo.

Hvala Bogu :worship: je pršlo do tega, da so se motorji (novi) rahlo začeli ceniti...za primer, leta 03 je prišel novi GSX-1000R. Njegova cena pri trgovcih je bla 2,965.000 sit, če se ne motim. In lej ga hudiča, 3 leta kasneje smo priča novejšemu, veliko izboljšanemu in kvalitetnejšemu superšportniku :devil: , in to za isto ceno (2,964.000 sit) :worship: . Ampak kljub temu se ne splača nove motorje kupovat pri pooblaščenih trgovcih-ker je uvoz pač toliko ugodnejši-treba je mal pogledat po oglasnikih, poklicat kakšno tel.št. in ni hudič, če ne najdete parkrat po 100.000 sit cenejše motorje (nove, jasno).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

(se posebej ker pogresas navor itd.) :? :hmm: al je treba imet sportaka .)

Litrski sportak ima kar dost navora, tudi za bolj leno prestavljanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

ne, nikakor ni TREBA imeti sportaka za ture - je pa fajn :-) ker če izbereš pravega ti tudi na izletih nudi neizmeren užitek, ne le na pisti :-)) upoštevaj pa, da se jst 90% časa vozim sam (in tudi footprint planira enako); če bi bilo obrnjeno bi zagotovo imel/iskal drug motor (še rajši pa dva :-))

Točno tako. Sem razmišljal o SUZUKI SV1000S(Z), ki ima moram reči kar veliko dobrih lastnosti vendar pa tako kot je "suzuki" povedal, navadno se vozim sam in le redko imam sopotnika. Če pa že dobim pravo sopotnico bom pa zelo vesel če bo tudi ona imela kakšno Hondo 600F ali podoben motor. Tako je tudi s prtljago malo laže (pa naj si potem dečva kovčke vozi naokol če hoče :D )

Lani v bosni, sem videl par, ki me je resnično navdušil. Tip je imel Hayabuso ona pa Fireblade-ko. Noooorrrro. :wub:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejstvo je, da se ne splača več kupovat nove motorje pri generalnih in pooblaščenih trgovcih-ker plačaš xxx SIT marže :BUA: , če pa poznaš kerga ki na svojo roko uvaža nove motorje, pa to xxx maržo pršparaš...plačaš mu določen % nabavne vrednosti motorja. Lahko pa greš tud sam iskat motor v centralno skladišče (Nemčija)-problem je v tem, da morš met kr dobre veze, da motor dobiš, ker jih generalni trgovci hitro poberejo.

To je res. Sedaj veliko pred telefonom sedim in iščem najboljšo ponudbo za GSXR 1000 K6.

<li>2.900.000 in malo čez pri uradnem pooblaščenem zastopniku ali zastopniku druge roke,

<li>2.800.000 pri direktnem uvozniku,

<li>2.700.000 pri uvoznikih ki uvažajo direktno.

Cene sicer še niso potrjene, ker v SLO še nimamo uradnega cenika in vsi samo predvidevajo. Če se mene vpraša huda zmeda. Recimo Yamaha in Kawasaki imata cene že objavljene res pa se tudi tukaj da dilat.

Izredno pa je menda potrebno paziti pri teh "uvozih iz Nemčije", ker so lahko zapleti z garancijo (v SLO jo namreč ne priznajo) :? tako so me že večkrat opozorili po telefonu razni prodajalci. Verjetno pa je potrebno paziti še na kaj, še raziskujem in ugotavljam kaj gre lahko vse narobe. Res ne vem zakaj potem EURO grancije in zakaj smo v EU če smo potrošniki še vedno pod tako različnimi pogoji :slap:

Tudi pri prodajanju rabljenega motorja je potrebno povedati poreklo. Če je uvoz iz tujine te takoj gledajo postrani, komisijke trgovine pa se takoj izmikajo in jih ne želijo sprejemati v prodajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

footprint, kaj pa saloni v Avstriji, recimo? Kakšne so kaj cene za mejo? Potem se pač za uveljavljanje garancije pelješ npr. v Graz, saj to ni tako daleč. Če je motor cenejši kot pri nas :hmm:

Ker meni so ti ponudniki novih motorjev iz tujine po raznih oglasnikih mal sumljivi. Cene so sicer res ugodne, samo tu po moje nekaj ne štima (plačilo davka). Pol ti pa na lepem pride carinska inšpekcija, pa ti povejo, da za ta motor ni plačan DDV, pa maš sranje. :angry2: :angry: Mogoče se pa motim...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

footprint, kaj pa saloni v Avstriji, recimo? Kakšne so kaj cene za mejo? Potem se pač za uveljavljanje garancije pelješ npr. v Graz, saj to ni tako daleč. Če je motor cenejši kot pri nas :hmm:

Ker meni so ti ponudniki novih motorjev iz tujine po raznih oglasnikih mal sumljivi. Cene so sicer res ugodne, samo tu po moje nekaj ne štima (plačilo davka). Pol ti pa na lepem pride carinska inšpekcija, pa ti povejo, da za ta motor ni plačan DDV, pa maš sranje. :angry2: :angry: Mogoče se pa motim...

Če so me prav seznanili bi v primeru, da bi sam uvažal motor imel kar nekaj zapletov s papirji - skoraj enako kot pri rabljenem če ne celo več. Zato mi vsi svetujejo naj raje ali koga najamem ali pa kar v SLO nabavim. Problem je tudi, da nimam časa ukvarjati z našo birokracijo in kaj jaz vem s čim še.

Pri raznih uvoznikih pa je dobro, da poznaš vsaj enega, ki je že kupil pri njemu kaj podobnega potem pa si kar na list pišeš kaj vse moraš paziti ko podpisuješ in prevzemaš motor. Jaz sem ta spisek komi začel pisat pa mi ni vse povsem jasno. Malo tudi prebiram revije zadnjih številk, ki opisujejo te postopke itd.

Bom poročal kako se bo razvijalo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko nekdo razloži ali je pri SP akrašovič izpuhu za R1 kakšna razlika v moči če ga vzameš z Y oz. brez Y-kosa?

Jaz sem na moji R1 po kakšnih 5kkm zamenjal Y in slip-on dušilca! Po občutku se največ pozna na več moči pri 3000rpm. V Y (original) je katalizator, ki najbolj duši in bi z zamenjavo le tega že po moje kar nekaj pridobil!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pride na katalizator pritrjena lambda sonda? In če je temu tako...ali se po zamenjavi Y-kosa kaj pozna pri delovanju motorja saj Y-kos od akrapoviča ne omogoča pritrditve sonde?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pride na katalizator pritrjena lambda sonda? In če je temu tako...ali se po zamenjavi Y-kosa kaj pozna pri delovanju motorja saj Y-kos od akrapoviča ne omogoča pritrditve sonde?!

Če sem jaz zadevo prav razumel, se motor ne odzove "zvezno" (če se ne motim to pomeni linearno - enakomerno), temveč se pri določenih obratih moč bistveno poveča.

Da bi pa ta sprememba škodovala motorjem pa nisem izvedel oz. ni konkretnega odgovora.

Moč za R1 za akrapoviča prikazuje spodnji graf:

Akrapovič :: G R A F ::

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pride na katalizator pritrjena lambda sonda? In če je temu tako...ali se po zamenjavi Y-kosa kaj pozna pri delovanju motorja saj Y-kos od akrapoviča ne omogoča pritrditve sonde?!

V original Y kosu je samo ''satovje'' , nobene lambde sonde

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A pride na katalizator pritrjena lambda sonda? In če je temu tako...ali se po zamenjavi Y-kosa kaj pozna pri delovanju motorja saj Y-kos od akrapoviča ne omogoča pritrditve sonde?!

Lambda sonda je ponavadi pritrjena pred katalizatorjem - bližje motorju - in s katalizatorjem pravzaprav nima nič.

lp, D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima, če kdo ve zakaj je potrebno pri suzukiju na elektroniki odklopiti eno žičko, če zamenjaš izpuh. Imam navodila za namestitev Yoshimura izpuha, kjer je obsežen opis namestitve ni mi pa jasno ali pa ne razumem kaj to v resnici počenja in v čem je razlika. Temu rečejo "Disabling the S.E.T. Exhaust Valve", več v pripetem dokumentu.

Obenem me zanima ali je pri akrapoviču tudi potrebno kakšno dodatno modifikacijo poleg montaže izpuha?

Kako je z drugimi motorji imajo iste fore?

Pages_from_Disabling_the_S.E.T._Exhaust_Valve___Yoshimura.pdf

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!