Skoči na vsebino

ZX 10 vs. R1 vs. CBR 1000 vs. GSX-R 1000


a

Priporočene objave

Bom še tukaj vprašal:

Izbiram med nakupom Ninje 10 in GSX-R 1000, oba letnik 04, odlično ohranjena, cena ista, pa me zanima kako je kaj z vzdržjivostjo agregata pri Ninji. Je kter od lastnikov mel kakšne težave z agregatom pri ninji?

Vem, da se na tem področju ninja vrjetno ne more primerjati z suzo, pa vrjamem tud, da neke velike razlike ne more bit.Itak so zdj vsi motorji izdelani na dokaj visokem nivoju, ampak me vseeno zanima, če je imel kter lastnik teh 2-eh motorjev kakšne težave z agregatom. Hvala za odg.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj se pa ninja ne more primerjati z gsx? A mogoč to una stara miselnost kao golf ali volkswagen ne crkne italjani pa non stop. Sm vidu par neverjetnih problem z gsxr kot tudi z ninjo. Tko da je to odvisn od primera do primera. Drgač pa men ni še nč crknal pa tut slišu še nism da bi komu kaj.

Za isti dnar je 10 sigurn bolš izbira. Drgač bo pa letošn gsx spet the king!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne vem kaj so delali pri Suzukiju, čez celotno delovno območje 5-7 KM več. Zgleda, da ni 1000 ampak 1050 ccm.

Sam na dirkališču je pa 10 še vedno najhitrejša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej test. 0,2 sekunde na krog

hmmm....kako natancen podatek. te 0,2 sec........je to posledica napake pri voznji ali nekoncentracije voznika ali izbire gum ali kvalitete bencina ali diference zracnega pritiska ali......

v primeru da tako obvladas motor da lahko razliko med motorji v tem razredu realno spremenis v hitrejse case na pisti :worship: .

drugace je totalno brezpredmetno ali leti en motor 293,88 km/h in drugi "samo" 293,75 km/h. odlocata zgolj optika in privrzenost nekem imenu. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove, kaj rabiš na cesti motor, ki največjo moč v prvi prestavi razvije nekje pri 150km/h. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove, kaj rabiš na cesti motor, ki največjo moč v prvi prestavi razvije nekje pri 150km/h. :hmm:

Rabiš ga samo zato,da drugi vejo ,da imaš najmočnejši motor.Vso to moč pa tako ili tako na cesti nimaš kje iskorist.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A mi lahko kdo pove, kaj rabiš na cesti motor, ki največjo moč v prvi prestavi razvije nekje pri 150km/h. :hmm:

:topic:

Hja, to zmer prav pride ;) - recimo, ko se pelješ po Celovški in hočeš, da te vsi slišijo, pa da si hiter ko munja :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rabiš ga samo zato,da drugi vejo ,da imaš najmočnejši motor.Vso to moč pa tako ili tako na cesti nimaš kje iskorist.

Nekomu k še ni mel tok kojev je to težk razložit. Drgač je pa kojev zmeri premal :kva2:

Drgač je pa za omejitve in razmeree na cesti čist dost ene 20 kojev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekomu k še ni mel tok kojev je to težk razložit. Drgač je pa kojev zmeri premal :kva2:

Drgač je pa za omejitve in razmeree na cesti čist dost ene 20 kojev.

Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? :hmm:

Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja! :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? :hmm: 

Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja!  :P

dostkrat! :D :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? 

Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja!

dostkrat! :D :yea1:

...vsakič, ko se odpelješ s cestninske postaje in imaš doma že novo zadnjo gumo! :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? :hmm: 

Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja!  :P

Jest si sicer mal drgač predstavljam ponujene konje kot pa u prvi 150 ....

Izkoriščam jih pa vsakič k se pelem. Pa še zmeri se ne bi pritoževal če bi jih mel 50 več. Še več adrenalina :yea2:

Popravljeno . Popravil a
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Otroci, tisti ki imate kaj v hlačah občutite razliko med 100 ter 150 in več konji na zadnjem kolesu.... : :OK:

GSX-R1000 je car daytone 2005 !

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne sam Daytone

tut AMA,WSB pa SUPERSTOCK pac se vidi pa je ma 1leto prednosti pred ostalimi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 5 tedne pozneje...

Za malo dodatnega špeha lastnikom ZX-a....

ZX 10 ostaja O:-) na pisti - novi GSX-R, MV 1000 in kompanija sodeč po testih nemškega PS ni prevzela krone...

Sledi še cestni del... :closedeyes: :whistle: v naslednji številki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D , rad, če bi vedo... še prisegam na trafiko, kavico in šumenje papirja :grim.

Poskusi na Motorrad.de online, kjer boš zelo verjetno našel drugačne izide - obe sta iz iste hiše, PS je bolj športne narave...

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na vsakoletnem testiranju Masterbike (2004) je GSX 1000 model k4 še vedno pred novo R1 in CBR 1000, 10ka pa je najhitrejša ....... po času na krog pa ZX6R spiči CBR 1000 :kva2:

catalunia

najboljši krog z ZX6R 1.56.819

CBR1000 1.57.044

GSX1000 1.56.237

ZX10 1.55.631

R1 1.56.494

http://www.webmotociclismo.com/def/masterbike.htm#

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!