bLuZoNdEr Objavljeno Marec 6, 2005 Deli Objavljeno Marec 6, 2005 test ... se opravičujem če je to že kje objavljeno Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno Marec 8, 2005 Deli Objavljeno Marec 8, 2005 Bom še tukaj vprašal: Izbiram med nakupom Ninje 10 in GSX-R 1000, oba letnik 04, odlično ohranjena, cena ista, pa me zanima kako je kaj z vzdržjivostjo agregata pri Ninji. Je kter od lastnikov mel kakšne težave z agregatom pri ninji? Vem, da se na tem področju ninja vrjetno ne more primerjati z suzo, pa vrjamem tud, da neke velike razlike ne more bit.Itak so zdj vsi motorji izdelani na dokaj visokem nivoju, ampak me vseeno zanima, če je imel kter lastnik teh 2-eh motorjev kakšne težave z agregatom. Hvala za odg. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 9, 2005 Avtor Deli Objavljeno Marec 9, 2005 Zakaj se pa ninja ne more primerjati z gsx? A mogoč to una stara miselnost kao golf ali volkswagen ne crkne italjani pa non stop. Sm vidu par neverjetnih problem z gsxr kot tudi z ninjo. Tko da je to odvisn od primera do primera. Drgač pa men ni še nč crknal pa tut slišu še nism da bi komu kaj. Za isti dnar je 10 sigurn bolš izbira. Drgač bo pa letošn gsx spet the king! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
greg570 Objavljeno Marec 9, 2005 Deli Objavljeno Marec 9, 2005 Ne vem kaj so delali pri Suzukiju, čez celotno delovno območje 5-7 KM več. Zgleda, da ni 1000 ampak 1050 ccm. Sam na dirkališču je pa 10 še vedno najhitrejša. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 9, 2005 Deli Objavljeno Marec 9, 2005 Sam na dirkališču je pa 10 še vedno najhitrejša. ← zakaj? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
greg570 Objavljeno Marec 9, 2005 Deli Objavljeno Marec 9, 2005 zakaj? ← Glej test. 0,2 sekunde na krog Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMOSEIDICI Objavljeno Marec 9, 2005 Deli Objavljeno Marec 9, 2005 Glej test. 0,2 sekunde na krog ← zaradi vecje koncne hitrosti Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ice Objavljeno Marec 9, 2005 Deli Objavljeno Marec 9, 2005 Glej test. 0,2 sekunde na krog ← hmmm....kako natancen podatek. te 0,2 sec........je to posledica napake pri voznji ali nekoncentracije voznika ali izbire gum ali kvalitete bencina ali diference zracnega pritiska ali...... v primeru da tako obvladas motor da lahko razliko med motorji v tem razredu realno spremenis v hitrejse case na pisti :worship: . drugace je totalno brezpredmetno ali leti en motor 293,88 km/h in drugi "samo" 293,75 km/h. odlocata zgolj optika in privrzenost nekem imenu. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Marec 10, 2005 Deli Objavljeno Marec 10, 2005 A mi lahko kdo pove, kaj rabiš na cesti motor, ki največjo moč v prvi prestavi razvije nekje pri 150km/h. :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
čira Objavljeno Marec 10, 2005 Deli Objavljeno Marec 10, 2005 A mi lahko kdo pove, kaj rabiš na cesti motor, ki največjo moč v prvi prestavi razvije nekje pri 150km/h. :hmm: ← Rabiš ga samo zato,da drugi vejo ,da imaš najmočnejši motor.Vso to moč pa tako ili tako na cesti nimaš kje iskorist. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Marec 10, 2005 Deli Objavljeno Marec 10, 2005 A mi lahko kdo pove, kaj rabiš na cesti motor, ki največjo moč v prvi prestavi razvije nekje pri 150km/h. :hmm: ← :topic: Hja, to zmer prav pride ;) - recimo, ko se pelješ po Celovški in hočeš, da te vsi slišijo, pa da si hiter ko munja :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Marec 10, 2005 Rabiš ga samo zato,da drugi vejo ,da imaš najmočnejši motor.Vso to moč pa tako ili tako na cesti nimaš kje iskorist. ← Nekomu k še ni mel tok kojev je to težk razložit. Drgač je pa kojev zmeri premal :kva2: Drgač je pa za omejitve in razmeree na cesti čist dost ene 20 kojev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Marec 10, 2005 Deli Objavljeno Marec 10, 2005 Nekomu k še ni mel tok kojev je to težk razložit. Drgač je pa kojev zmeri premal :kva2: Drgač je pa za omejitve in razmeree na cesti čist dost ene 20 kojev. Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? :hmm: Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja! :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Unknown Objavljeno Marec 10, 2005 Deli Objavljeno Marec 10, 2005 Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? :hmm: Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja! :P ← dostkrat! :D :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
premza Objavljeno Marec 10, 2005 Deli Objavljeno Marec 10, 2005 Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja! dostkrat! :D :yea1: ...vsakič, ko se odpelješ s cestninske postaje in imaš doma že novo zadnjo gumo! :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno Marec 10, 2005 Avtor Deli Objavljeno Marec 10, 2005 (popravljeno) Kolikokrat se pelješ 150 v prvi in kolikokrat npr. 200+ v drugi? :hmm: Samo takrat namreč res izkoriščaš ponujeno moč motorja! :P ← Jest si sicer mal drgač predstavljam ponujene konje kot pa u prvi 150 .... Izkoriščam jih pa vsakič k se pelem. Pa še zmeri se ne bi pritoževal če bi jih mel 50 več. Še več adrenalina :yea2: Popravljeno Marec 10, 2005. Popravil a Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Katana Objavljeno Marec 12, 2005 Deli Objavljeno Marec 12, 2005 Otroci, tisti ki imate kaj v hlačah občutite razliko med 100 ter 150 in več konji na zadnjem kolesu.... : :OK: GSX-R1000 je car daytone 2005 ! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
DESMOSEIDICI Objavljeno Marec 13, 2005 Deli Objavljeno Marec 13, 2005 pa ne sam Daytone tut AMA,WSB pa SUPERSTOCK pac se vidi pa je ma 1leto prednosti pred ostalimi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joe1 Objavljeno Marec 13, 2005 Deli Objavljeno Marec 13, 2005 GSX-R1000 je car daytone 2005 ! :nono: brez besed :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno Marec 13, 2005 Deli Objavljeno Marec 13, 2005 Za kter model zdj gre-gsxr1000 03 al 05? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Objavljeno April 11, 2005 Deli Objavljeno April 11, 2005 Za malo dodatnega špeha lastnikom ZX-a.... ZX 10 ostaja O:-) na pisti - novi GSX-R, MV 1000 in kompanija sodeč po testih nemškega PS ni prevzela krone... Sledi še cestni del... :closedeyes: :whistle: v naslednji številki... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sharp Objavljeno April 11, 2005 Deli Objavljeno April 11, 2005 dodaj kakšen link teh testov.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Objavljeno April 11, 2005 Deli Objavljeno April 11, 2005 :D , rad, če bi vedo... še prisegam na trafiko, kavico in šumenje papirja :grim. Poskusi na Motorrad.de online, kjer boš zelo verjetno našel drugačne izide - obe sta iz iste hiše, PS je bolj športne narave... LP. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
startrik Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 na vsakoletnem testiranju Masterbike (2004) je GSX 1000 model k4 še vedno pred novo R1 in CBR 1000, 10ka pa je najhitrejša ....... po času na krog pa ZX6R spiči CBR 1000 :kva2: catalunia najboljši krog z ZX6R 1.56.819 CBR1000 1.57.044 GSX1000 1.56.237 ZX10 1.55.631 R1 1.56.494 http://www.webmotociclismo.com/def/masterbike.htm# Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 Šeststotice bodo kmalu prehitele 1000-ke. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se