Skoči na vsebino

ZX 10 vs. R1 vs. CBR 1000 vs. GSX-R 1000


a

Priporočene objave

Šeststotice bodo kmalu prehitele 1000-ke.  :OK:

Pa ne. :slap: Pa glih zaj ko sn kupo 1000-ko :OK: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

to meni ni jasno kako lahko 600 prehiti 1000 ? :blink:

Lahko-na kratki, bolj zaprti progi. Drugačen razplet pri daljši progi, po možnosti daljša ravnica, pa bolj odprti ovinki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Močnejše ni vedno tudi hitrejše...lep primer imaš tudi v motokrosu, kjer 250 kubični motor ni nujno tudi hitrejši od 125-tke.Konfiguracija proge naredi svoje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:topic: ni vse v tiščanju, gas do konca zna vsak bebec tiščat, čez ovinke je pa druga pesem :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se bo pa letos morala 10-ka fajn potrudit, da bo ostala na prestolu-novinarji ful hvalijo novga GSX-1000R-a K5. 178 KM in 118 Nm v primerjavi z kawlovih 184 KM in 115 Nm se sliši (bere) zelo blizu. Počakmo na prva testiranja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

"Prva testiranja" so že ene tri tedne mimo, vsaj pri nemškem Motorradu :-)) Lahko poskeniram in prilepim rezultate če vas zanima, samo ne bit hudi ker Kawlovi konji ne bodo prav blizu številke 184 (kolk točno je blo izmerjeno pa sem že pozabil).

Se pa še spomnim da je bil Kawl - ko ga je vozil dirkač - najhitrejši na pisti (za 0,2 s, se mi zdi).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki je nardil ogromen korak napram letnika 2004. Konji naj bi bili resnični (184KM) pri 166kg. Novi model je vodljiva kot 600ka moč pa :wacko: Konkurenca se bo mogla kar oreng potrudit, da bo lahko konkurenčna suzukiju

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi pri PS-u je 1.del testa na pisti zaključen, ZX10 je obdržal lansko 1. pozicijo.

V številki, ki izide kmalu, sledi poročilo s ceste - bi skoraj stavil na K5. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

suzuki je nardil ogromen korak napram letnika 2004. Konji naj bi bili resnični (184KM) pri 166kg. Novi model je vodljiva kot 600ka moč pa  :wacko: Konkurenca se bo mogla kar oreng potrudit, da bo lahko konkurenčna suzukiju

Glede kilogramov so pri Suzukiju še vedno največja odstopanja. Ta nov model ma mislim da 199kg poln se pravi 1 kg več k kawa. Pr konjih je pa vse odvisno od merilne naprave in še kup drugih faktorjev ampak v glavnem bo mel Suzuki cca 5-10km več kot kawa

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kawi me moti, da nima blažilnika krmila že serijsko. Če ga ma vsa ostala konkurenca, ga bi tud kawa lahk mela... :devil: Na takih stvareh se ne bi smelo šparat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Evo test revije Motorrad, tokrat izjemoma v dveh delih - 6/2005 (4.3.2005) in 7/2005 (18.3.2005).

post-163-1113842268_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... drugi del in zaključek.

post-163-1113842410_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri kawi me moti, da nima blažilnika krmila že serijsko. Če ga ma vsa ostala konkurenca, ga bi tud kawa lahk mela...  :devil:  Na takih stvareh se ne bi smelo šparat.

mogoče pa pač izbiro blažilnika prepuščajo kupcem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, najboljs da tut feltn ne dajo zraven, pa se bo ze kupec odlocu kake mora gor dat.

Vec testov ki sem jih bral, za desetko navaja, da je motor nemiren, da tankslapperji niso redkost, da bi res prav prisel en blazilnik krmila... Jasno je torej, da ga Kawasaki rabi, zakaj ga ne dajo zraven?

To je isti shit kot ce kupis Spidijev kombinezon za 1000 Eurov, potem ti pa za 140 eurov dodatno prodajo se zascito za hrbet. A jim 1000 Eurov ni zadost, da morjo za kos plastike zasluzit se 140? sej vem, da je offtopic, ampak res, no, isto sranje. Pri cenah 1000 klase, bi bilo fino, da pac dobis vse, ne?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasakia se res ne da vozit brez blazilnika je prvec divji da bi ga lahko odpiral

konkurenca ga pa res ima sam kaksen je

tist blaizilnik ni vreden casa ki ga bi zapravil da ti ga nekdo senka in da si ga sam namontiras

malo para, malo muzike

Popravljeno . Popravil joe1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, najboljs da tut feltn ne dajo zraven, pa se bo ze kupec odlocu kake mora gor dat.

Vec testov ki sem jih bral, za desetko navaja, da je motor nemiren, da tankslapperji niso redkost, da bi res prav prisel en blazilnik krmila... Jasno je torej, da ga Kawasaki rabi, zakaj ga ne dajo zraven?

feltne ne, za gume bi pa res lahk vprašal kupca, kaj želi gor ... da ni pol dela z demontažo in montažo novih ... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kawasakia se res ne da vozit brez blazilnika je prvec divji da bi ga lahko odpiral

konkurenca ga pa res ima sam kaksen je

tist blaizilnik ni vreden casa ki ga bi zapravil da ti ga nekdo senka in da si ga sam namontiras

malo para, malo muzike

Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola!

Tak motorček kot je Kawa resnično potrebuje blažilnik krmila, o tem ni dvoma. Kako vidijo zadevo testniki Motorrada se vidi v zgoraj objavljenem testu, prvi del - glejte pike v Sicherheit/Varnost, za Lenkerschlagen/Shimmy. Hkrati lahko vidite tudi kako testniki Motorrada ocenjujejo tovarniško vgrajene blažilnike ostalih modelov, da ne bomo ostali tolk zlo pametni :naughty: :rolleyes: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco.

Se pridružujem mnenju!

Bolš da niso nč gor dali k pa kak usran blažilc. Potrebn ni, je pa dobr če ga maš za tiste res tahude trenutke.

Vse odvisn od stila vožnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker moja 10-ka pred prvo vožnjo še čaka, da ji na ritko pršraufam registracijo, in pa mal lepše in toplejše dneve, bom vas povprašal glede teh gum ki so gor serijsko D218-o teh gumah nism slišal preveč dobrih kritik, pa me zanima a so res tok slabe oz. zakaj niso dobre?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco.

he he he

po moje je bila to glupost dneva

menda mate motorje sam za od kafica do kafica

tud celado ne rabis gor sam pocas se peljes ne pa divjat

a lahk prosim bolj na siroko razlozis kake imajo veze nove gume pa amortizer za balanco

hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mel sm jih gor sam 1500km pa za ulaufanje so ble ok. Drgač pa se zarobjo hitr, segrevajo se počas, pa vsej men niso vlivale kej preveč zaupanja. Kar pa se je spreemnil k sm dal gor michelinke.

Da bi dal pa dnar za njih pa ni šans. Zlo so me spominjale na Pilot Sport.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!