johan Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 Šeststotice bodo kmalu prehitele 1000-ke. :OK: ← Pa ne. :slap: Pa glih zaj ko sn kupo 1000-ko :OK: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snakeyes Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 to meni ni jasno kako lahko 600 prehiti 1000 ? :blink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 to meni ni jasno kako lahko 600 prehiti 1000 ? :blink: ← Lahko-na kratki, bolj zaprti progi. Drugačen razplet pri daljši progi, po možnosti daljša ravnica, pa bolj odprti ovinki. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lightning Objavljeno April 12, 2005 Deli Objavljeno April 12, 2005 Močnejše ni vedno tudi hitrejše...lep primer imaš tudi v motokrosu, kjer 250 kubični motor ni nujno tudi hitrejši od 125-tke.Konfiguracija proge naredi svoje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bLuZoNdEr Objavljeno April 13, 2005 Deli Objavljeno April 13, 2005 :topic: ni vse v tiščanju, gas do konca zna vsak bebec tiščat, čez ovinke je pa druga pesem :topic: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 15, 2005 Deli Objavljeno April 15, 2005 Se bo pa letos morala 10-ka fajn potrudit, da bo ostala na prestolu-novinarji ful hvalijo novga GSX-1000R-a K5. 178 KM in 118 Nm v primerjavi z kawlovih 184 KM in 115 Nm se sliši (bere) zelo blizu. Počakmo na prva testiranja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno April 15, 2005 Deli Objavljeno April 15, 2005 Hola! "Prva testiranja" so že ene tri tedne mimo, vsaj pri nemškem Motorradu :-)) Lahko poskeniram in prilepim rezultate če vas zanima, samo ne bit hudi ker Kawlovi konji ne bodo prav blizu številke 184 (kolk točno je blo izmerjeno pa sem že pozabil). Se pa še spomnim da je bil Kawl - ko ga je vozil dirkač - najhitrejši na pisti (za 0,2 s, se mi zdi). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Erik Objavljeno April 15, 2005 Deli Objavljeno April 15, 2005 suzuki je nardil ogromen korak napram letnika 2004. Konji naj bi bili resnični (184KM) pri 166kg. Novi model je vodljiva kot 600ka moč pa :wacko: Konkurenca se bo mogla kar oreng potrudit, da bo lahko konkurenčna suzukiju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Red Objavljeno April 15, 2005 Deli Objavljeno April 15, 2005 Tudi pri PS-u je 1.del testa na pisti zaključen, ZX10 je obdržal lansko 1. pozicijo. V številki, ki izide kmalu, sledi poročilo s ceste - bi skoraj stavil na K5. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 15, 2005 Avtor Deli Objavljeno April 15, 2005 suzuki je nardil ogromen korak napram letnika 2004. Konji naj bi bili resnični (184KM) pri 166kg. Novi model je vodljiva kot 600ka moč pa :wacko: Konkurenca se bo mogla kar oreng potrudit, da bo lahko konkurenčna suzukiju ← Glede kilogramov so pri Suzukiju še vedno največja odstopanja. Ta nov model ma mislim da 199kg poln se pravi 1 kg več k kawa. Pr konjih je pa vse odvisno od merilne naprave in še kup drugih faktorjev ampak v glavnem bo mel Suzuki cca 5-10km več kot kawa Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 17, 2005 Deli Objavljeno April 17, 2005 Pri kawi me moti, da nima blažilnika krmila že serijsko. Če ga ma vsa ostala konkurenca, ga bi tud kawa lahk mela... :devil: Na takih stvareh se ne bi smelo šparat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 (popravljeno) Hola! Evo test revije Motorrad, tokrat izjemoma v dveh delih - 6/2005 (4.3.2005) in 7/2005 (18.3.2005). Popravljeno April 18, 2005. Popravil suzuki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 prvi del ocen... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 (popravljeno) ... drugi del in zaključek. Popravljeno April 18, 2005. Popravil suzuki Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 Pri kawi me moti, da nima blažilnika krmila že serijsko. Če ga ma vsa ostala konkurenca, ga bi tud kawa lahk mela... :devil: Na takih stvareh se ne bi smelo šparat. ← mogoče pa pač izbiro blažilnika prepuščajo kupcem? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 Ja, najboljs da tut feltn ne dajo zraven, pa se bo ze kupec odlocu kake mora gor dat. Vec testov ki sem jih bral, za desetko navaja, da je motor nemiren, da tankslapperji niso redkost, da bi res prav prisel en blazilnik krmila... Jasno je torej, da ga Kawasaki rabi, zakaj ga ne dajo zraven? To je isti shit kot ce kupis Spidijev kombinezon za 1000 Eurov, potem ti pa za 140 eurov dodatno prodajo se zascito za hrbet. A jim 1000 Eurov ni zadost, da morjo za kos plastike zasluzit se 140? sej vem, da je offtopic, ampak res, no, isto sranje. Pri cenah 1000 klase, bi bilo fino, da pac dobis vse, ne? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 se strinjam z Dave-om Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joe1 Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 (popravljeno) kawasakia se res ne da vozit brez blazilnika je prvec divji da bi ga lahko odpiral konkurenca ga pa res ima sam kaksen je tist blaizilnik ni vreden casa ki ga bi zapravil da ti ga nekdo senka in da si ga sam namontiras malo para, malo muzike Popravljeno April 18, 2005. Popravil joe1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno April 18, 2005 Deli Objavljeno April 18, 2005 Ja, najboljs da tut feltn ne dajo zraven, pa se bo ze kupec odlocu kake mora gor dat. Vec testov ki sem jih bral, za desetko navaja, da je motor nemiren, da tankslapperji niso redkost, da bi res prav prisel en blazilnik krmila... Jasno je torej, da ga Kawasaki rabi, zakaj ga ne dajo zraven? feltne ne, za gume bi pa res lahk vprašal kupca, kaj želi gor ... da ni pol dela z demontažo in montažo novih ... ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
greg570 Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 kawasakia se res ne da vozit brez blazilnika je prvec divji da bi ga lahko odpiral konkurenca ga pa res ima sam kaksen je tist blaizilnik ni vreden casa ki ga bi zapravil da ti ga nekdo senka in da si ga sam namontiras malo para, malo muzike ← Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 Hola! Tak motorček kot je Kawa resnično potrebuje blažilnik krmila, o tem ni dvoma. Kako vidijo zadevo testniki Motorrada se vidi v zgoraj objavljenem testu, prvi del - glejte pike v Sicherheit/Varnost, za Lenkerschlagen/Shimmy. Hkrati lahko vidite tudi kako testniki Motorrada ocenjujejo tovarniško vgrajene blažilnike ostalih modelov, da ne bomo ostali tolk zlo pametni :naughty: :rolleyes: :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 19, 2005 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2005 Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco. ← Se pridružujem mnenju! Bolš da niso nč gor dali k pa kak usran blažilc. Potrebn ni, je pa dobr če ga maš za tiste res tahude trenutke. Vse odvisn od stila vožnje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSV Mille Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 Ker moja 10-ka pred prvo vožnjo še čaka, da ji na ritko pršraufam registracijo, in pa mal lepše in toplejše dneve, bom vas povprašal glede teh gum ki so gor serijsko D218-o teh gumah nism slišal preveč dobrih kritik, pa me zanima a so res tok slabe oz. zakaj niso dobre? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
joe1 Objavljeno April 19, 2005 Deli Objavljeno April 19, 2005 Če maš dobre (dost nove) gume, pa motor stisneš s koleni, se prav, da se ne držiš za balanco, ko pijanc plota ne rabiš nobenega amortizerja za balanco. he he he po moje je bila to glupost dneva menda mate motorje sam za od kafica do kafica tud celado ne rabis gor sam pocas se peljes ne pa divjat a lahk prosim bolj na siroko razlozis kake imajo veze nove gume pa amortizer za balanco hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
a Objavljeno April 19, 2005 Avtor Deli Objavljeno April 19, 2005 Mel sm jih gor sam 1500km pa za ulaufanje so ble ok. Drgač pa se zarobjo hitr, segrevajo se počas, pa vsej men niso vlivale kej preveč zaupanja. Kar pa se je spreemnil k sm dal gor michelinke. Da bi dal pa dnar za njih pa ni šans. Zlo so me spominjale na Pilot Sport. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se