a Objavljeno April 26, 2005 Avtor Opozori Objavljeno April 26, 2005 Knjige sm dobu na amazon.com - A twist of the wrist I in II ( Keith Code & Doug Chandler ) - Total Control: High-Performance Street Riding Techniques ( Lee Parks ) - Sport Riding Techniques: How To Develop Real World Skills for Speed, Safety, and Confidence on the Street and Track ( Nick Ienatsch ) - Smooth Riding the Pridmore Way ( Reg Pridmore, Geoff Drake) Niso drage in hitr jih dobiš.......Komentarji so od različnih dirkačev. Osebno mi je najboljša A twist of the wrist II zdej pa čakam na prvi del, ker jo je zmanjkal pa majo ponatis.
Nearrain Objavljeno April 26, 2005 Opozori Objavljeno April 26, 2005 mislim...kok klobasanja :slap: Suzuki vam je prpopal link na tekst in video kjer dobi odgovor, če seveda nima IQ manjši od deževne gliste še tako zagrizen nejeverni "SS...racing..bullshiting...whatever " Tomažek. Ker očitno niste najbolj vešči klikanja po linkih in branja le teh vsebine sem si drznil skopirat povzetek dotičnega članka. ###So to summarize: Turning + Accelerating + Front end lifted & set back down = Tankslapper Prevent tankslappers. Don't accelerate too hard with the bike leaned over if you are cresting a hill or there is a bump or object in the road (center reflector, etc.) in your path. This scenario has all the elements needed for a tankslapper, so watch for them and act accordingly. Allow tankslapper oscillations to die out naturally by relaxing your arms. Trying to muscle the bike will increase the oscillations till you crash. Negate tankslappers by accelerating. Lightening the front end or even wheelying will take pressure off the front end and allow the oscillations to die out. Check your front brakes after a tankslapper. Pump them up again if necessary. Invest in a steering damper, especially if your type of bike is more prone to tankslappers than other bikes (aggressive frame geometry, powerful engine, etc.). ### Hola! Vidim da ti noče noben povedat :-)) Tankslapper - kako in zakaj, pa fizika zadaj itd - je zelo lepo in poljudno opisan tule. Ker je tankslapper IMHO dokaj resna zadeva in tudi potencialno pogost pojav pri SS vožnji - enkrat sem ga doživel tudi sam, pa ne bi rad več, priznam - sem resnično skeptičen, ko mi znalci začnejo zagotavljati da je amortizer krmila BV... Ampak po drugi strani, če dobro premislim, smo pa res narod herojev, kar poglejte npr imena osnovnih šol, tko da... ← PS: in ja...iz prve roke ...vse je res kar piše. ni za verjet...a ne? :yea2:
simonsi Objavljeno April 26, 2005 Opozori Objavljeno April 26, 2005 tankslapper Če je bilo že objavljeno, se opravičujem :closedeyes:
a Objavljeno Maj 8, 2005 Avtor Opozori Objavljeno Maj 8, 2005 Čeprav v raznih drugih primerjalnih testih Suzuki bolj kot ne zmaguje, letošnji masterbike z novim suzukijem da drugačno sliko. Bli so pa v Valenciji. Kr zanimivo 10ka še vedno najhitrejša. So pa zanimivi cajti za serijske motorje, glede na to da se Camlek za nov let ni dost hitrej peljal. http://www.kawasaki.ch/fileadmin/pdf/news/Master_Bike_05.pdf
andrej Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 GSX-R '05 - težave z okvirjem? Link: http://1tail.com/2005_GSXR_frame/default.asp
johan Objavljeno Maj 24, 2005 Opozori Objavljeno Maj 24, 2005 Če bi prej prebral to temo res ne vem ,če bi si upal nabavit 10-ko.Eni znate res nabijat .Tak huda pa spet ni.Ja valda ,da motor trga že od nižjih obratov saj pa te ima nekaj več konjičkov. Po par kilometrih se je hitro navadiš(odvisno od vsakega posameznika). Verjetno tud ni junaka,ki bi šal iz 600 na 10(ker je pač tema)od nas navadnih smrtnikov in ji razcoto dušo.Dajte no.Konjov ni nikol dovolj,če se znaš peljat in jih uporabit.O 10-ki govorite kot,da ni za nič druga kot za na pisto :slap: Jaz sem pa glih navdušen nad vsem drugim kot pa vi tu nabijate.Za par sekund na krog se kregate kateri je boljši.Jaz sem navdušen nad 10 ker se da izredno umirjeno vozit tud z dvema.Sem zelo navdušen in presenečen nad tem motorjem kar ponuja.Sedi se na njej presenetljivo lepo tako,da z njo z lahkoto prevoziš po več 100 km na dan.Poraba je za te konje(pri normalni uporabi-cesta)zelo nizka.Mi troši manj kot pa prej 600.Ko sem jo kupoval sem se odločo med vsemi temi ki jih omenjate.Meni osebno je najbolj sedla 10.Je pa res ,da rada opleta s sprednjim delom,če si pregrob z odpiranjem gasom :D.Ampak to ma spet svoj čar. :hmm:
GhostRR Objavljeno Julij 8, 2005 Opozori Objavljeno Julij 8, 2005 Ko sem jo kupoval sem se odločo med vsemi temi ki jih omenjate.Meni osebno je najbolj sedla 10. Tudi jaz sedajle zbiram med 10, R1, GSXR, CBR ... kaj mislite, kje bi se dalo probat peljati z njimi v sloveniji... ali vsaj z nekaterimi od teh?
jose Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 ne vem če ti bo kje uspelo najdi testne primerke dotičnih 'zverin' ....v enih salonih te že hudo gledajo če si samo vsedeš na motor :huh: kamoli da bi ti ga dali na probno vožnjo
Erik Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 rabljene greš gledat pa če boš mel srečo, se boš lahka z njim tudi malo zapeljal .)
jose Objavljeno Julij 9, 2005 Opozori Objavljeno Julij 9, 2005 ....pa še en primerjalni test tisočakov
startrik Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Cisto serijski GSXR 1000 K4 .... tudi izpusna cev je serijska (samo plastike so zamenjane) ........ in serijske nastavitve vzmetenja ....... http://www.putfile.com/media.php?n=grobnik1lap
startrik Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Naslednjic dobite se enak posnetek z R1 2005 in ZX10 :D
GhostRR Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 A to je tist posnetek k ena kamikaza z mrzlimi gumami grobnik zalaga :? Ne, hecam se... dobr je blo odpelan :OK:
startrik Objavljeno Julij 13, 2005 Opozori Objavljeno Julij 13, 2005 Gume niso ble mrzle, samo v box sem sel vklopit fotoaparat (omejitev posnetka 180 sec) :D
GhostRR Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 (popravljeno) A to pomen, da se pol lahko pri tebi zapelje vse tri mašine? Priporočam ti, da se zapelješ tudi s pravo zverjo - CBR-o :) (enkrat honda vedno honda) Popravljeno Julij 14, 2005. Popravil GhostRR
startrik Objavljeno Julij 14, 2005 Opozori Objavljeno Julij 14, 2005 Zal v klapi nima noben CBR-ko :( Lahko pa s FZR-ko :D
footprint Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 mene pa zanima kakšno mnenje imate glede nakupa novga dvokolesnika: a) Kawasaki 10R B) GSXR 1000 K5 c) Yamaha R1 (navadna) d) Honda 1000RR (navadna) Vsi obljubljajo kup novosti dodatkov etc. Edino suzuki je letos mal zadi s kilogramom, saj nima sklopka blažilnega momenta tako kot mlajša bratca. Kawasaki in Yamaha leto izredno bogata oprema vzmetenja in če se ne motim imata oba blažilnk momenta na sklopki. Torej zagata. Cene so tam tam slabem procentu odstopanja. No. Kakšno je vaše mnenje predvsem vozniki, ki ste izkusili lanske modele kilašov. Jz sm pelal Hondo pa me ni preveč navdušila. Ne vem kako se obnaša K5 še manj pa Ninja, ki je nisem nikoli vozil. Osebno preferiram na Ninjo in K5. Pa se mi zdi, da je letos vseeno Ninja korak pred suzo. Bojim pa se da bo drug let izbolšan model suza K7, pol bom pa :cry: joku. No mnenja prosim.
John2005 Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 Imam ponudbo R1 letnik 2005 nova nerabljena za 2.250.000 SIT. Ali je ta ponudba dobra?
John2005 Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 Žal ne smem povedat. Zanima me samo če je ponudba dobra in če naj jo sprejmem? Od koga ?? No lahko samo povem da je iz mariborskega okoliša. Žal ne smem povedat. Zanima me samo če je ponudba dobra in če naj jo sprejmem?
John2005 Objavljeno Februar 5, 2006 Opozori Objavljeno Februar 5, 2006 Ne povem pa zarad tega ker nebi rd da mi jo kdo spele ker je zadnja in še modre barve je!! Žal ne smem povedat. Zanima me samo če je ponudba dobra in če naj jo sprejmem? No lahko samo povem da je iz mariborskega okoliša.
suzuki Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 Hola footprint! GSX-R 1000 K5 ima "slipper clucth", serijsko, kar lahko vidiš npr tule. Imam K5 in sem izredno zadovoljen; pred tem naredil tudi nekaj sto km s CBR 1000 RR (2005) pa me ni navdušila. Če želiš še kaj več podrobnosti, PM. SharpNinja in freya 2
nikoleta Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 (popravljeno) Footprint Mal napiši tudi kje se boš vozil Sem imel CBR lani pa lahko rečem samo ŠPICA za na cesto,sedaj imam K6 z njim nisem vozil po cesti na pisti pa je velika razlika. Motor je lažji hitrejši okretnješi zavore morda malo slabše kot CBR kar pa se tiče sklopke pa je pravi balzam prosti CBR in ne vem kje si dobil podatek da nima blažilnega momenta. ZX10 je pa menda trenutno najhujši saj tako sem prebral po testih ampak ponovno je vprašanje KAJ HOČEŠ. Če imaš pa R1 za tak denar pa kar nabavi ne boš obžaloval velikih razlik tako ni vse je HUDO. Popravljeno Februar 6, 2006. Popravil nikoleta
Fius Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 R1 je men najbolj zakon, sicer mi je cist vseen kolk je koncna in kolk kojnov majo - sam mene gor neute vidl - jst se na tako zver še upam ne usedet. niti na kawo, še manj na CBR-ko. pa so to sami krasni mopedi !!!
ups Objavljeno Februar 6, 2006 Opozori Objavljeno Februar 6, 2006 Sem lastnik 10-ke, 04. Motor zlo uredu, močan ko prasica, tudi lega na cesti odlična, o pospeških pa itak ni kaj drugega za povedat ko to, da so ubijalski. Moti me edino slab menjalnik-pri večjih obremenitvah mi pri prestavljanju meče v ler (ko menjam v višjo prestavo, včasih zobnik ne zagrabi in mi ga meče v ler, obrati pa se zvrtijo v prazno). Vse ostalo super, edino menjalnik me ful moti :devil: . Ostalih puščic pa še nism vozil. Za natančnejše izkušnje 06 modelov boš pa še mogu mal počakat, ker so šele pršli v salone.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se