Skoči na vsebino

ZX 10 vs. R1 vs. CBR 1000 vs. GSX-R 1000


Priporočene objave

Objavljeno

A mogoče kdo ve kje bi dobil User manual za R1 2005 oz. 2004 letnik v pdf formatu.

Users manual za l. 04 imam jaz original, pa ga posodim, da si ga skopiraš. Mene pa bolj zanima Service manual. Če kdo ima, proooooosiiiiim. Sem iskal že v dotični temi, pa noben link ne deluje.

Objavljeno

A mogoče kdo ve kje bi dobil User manual za R1 2005 oz. 2004 letnik v pdf formatu.

Imam Service manuel R1 2004!

Kam pošljem?

Objavljeno

Mene pa zanima, če kdo ve zakaj je potrebno pri suzukiju na elektroniki odklopiti eno žičko, če zamenjaš izpuh. Imam navodila za namestitev Yoshimura izpuha, kjer je obsežen opis namestitve ni mi pa jasno ali pa ne razumem kaj to v resnici počenja in v čem je razlika. Temu rečejo "Disabling the S.E.T. Exhaust Valve", več v pripetem dokumentu.

Obenem me zanima ali je pri akrapoviču tudi potrebno kakšno dodatno modifikacijo poleg montaže izpuha?

Kako je z drugimi motorji imajo iste fore?

Ena možnost je ta, da ima t.i. 'PAIR' (Pulsed Secondary Air Injection System) sistem, ki v izpušne pline dovaja svež zrak, kar naj bi pripomoglo k popolnejšemu izgorevanju le teh v katalizatorju. Predvidevam, da govoriš o zamenjavi celotnega izpušnega sistema (in ne samo lonca), ki te možnosti potem nima in je potrebno ta PAIR onemogočit.

Druga možnost pa je, da Yoshimura izpuh nima vgrajene lambda sonde in z odklopom žičke računalnik te ne uporablja več. Brez odklopa žičke bi na zasloni vedno imel opozorilo o napaki.

lp, D.

Objavljeno

Hola footprint,

"Disabling the S.E.T. Exhaust Valve" je IMHO povezano s katalizatorjem - K5 ima v serijskem izpuhu nereguliran katalizator, ki mu pomaga še Suzukijev PAIR sistem sekundarnega zraka, Yoshimurin izpuh pa katalizatorja sploh nima (seveda vseeno dosega predpisane norme) in sklepam da je to vzrok odklopa tiste žičke. Mimogrede: to je treba narediti pri montaži skoraj vseh aftermarket izpuhov, kar poglej malo po Netu.

Objavljeno

Hola!

Evo, prihaja pomlad! Zihr!!! Kako vem - Motorrad je objavil svoj tradicionalni spomladanski test tisočakov :D Letos so (khm... motorje? gume? geštele?) prekrižali novi modeli Honde Fireblade, Kawe ZX10R in Yamahe R1, "stare" barve sta branila lanska modela MV Aguste F4 1000 S in lanski zmagovalec, Suzuki GSX-R 1000. Mimogrede - že spet ni bilo zraven Ducatija 999 in Aprilie Mille, IMHO škoda, ampak najbrž že vedo zakaj :naughty:

Tule sem vam poskeniral meritve, razdelitev pik, kratko zaključno utemeljitev rezultatov in meritve/ocene na pisti. Kot vedno vas tudi tokrat prosim za mirne živce v primeru da ni zmagal glih vaš model, razlike so v glavnem minimalne in so bolj specifične lastnosti posameznih motorjev kot pa slabosti (morda z izjemo MV Aguste), vse skupaj je osnova za (upam da konstruktivno) diskusijo, ne božja beseda :hmm:

post-163-1140603035_thumb.jpg

post-163-1140603071_thumb.jpg

post-163-1140603101_thumb.jpg

post-163-1140603116_thumb.jpg

Objavljeno

Med prvim in drugim na pisti je 0,05 s razlike. Če sta skozi cilj pripeljala s 300km/h je to 4 m :grrr

4m pri 300km/h... Jap... definitivno je ob takih razlikah na enega dat 1 in na drugega 2 neka kulska razvrstitev, ki pove koliko je prvi boljši... :) Še posebej nekemu normalnemu uporabniku :)

Objavljeno

Jeah :kva2: čist srečen. Ko sem pregledoval test so mi ustnice kar do ušes rastle :D Sedaj imam pa za en kubik večji ego, ker čakam čisto svojga SUZUKI-ja :OK:

re:SUZUKI

Sem bral po netu in ugotovil, da je za več motorjev treba delati to modifikacijo. Enako narediš če daš DynoJet regulator v motor - pa sploh ne vem za kaj bi ga mel (edino, da bi si za slabe vremenske razmere malo pripru pipco za konje).

heh, zdej k čakam motor, cele noči brskam po netu in ugotvljam kaj se da in kaj ne in zakaj ne in uffff :blush: živčki mi ne dajo miru... :hmm:

P.S. Sedaj se ni potrebno več obračati na Odarja, čeprav so le ti tudi spremenili odnos. Panigaz je namreč pridobil status pooblascenega serviserja in trgovca direktno od SUZUKI Europe... za ceno pa pokličte sami, ni slabo.

Objavljeno

Hola footprint,

DynoJet regulator? a to misliš mogoče Power Commander? Če je to TO, ni tako slaba zadeva, imel jo je naš Rude na CBR 600 FS in po njegovih besedah se mu je pri nizkih obratih malce popravil navor (OK, tega ti ne boš potreboval :-)), zna bit pa zanimivo, da se mu je tudi poraba znižala za 0,5 do 1l/100 (pri enakem stilu vožnje).

In če dokupiš zraven še Ignition Module in Quick Shifter: "The Dynojet Quick Shifter Sensors are compatible with USB Power Commanders and allow "full throttle, clutch- less" upshifts" :OK:

Objavljeno

Sem bral po netu in ugotovil, da je za več motorjev treba delati to modifikacijo. Enako narediš če daš DynoJet regulator v motor - pa sploh ne vem za kaj bi ga mel (edino, da bi si za slabe vremenske razmere malo pripru pipco za konje).

Motorji so tovarniško nastavljeni tako, da zadostijo vedno strožjim ekološkim normam - med drugim tudi tako, da razmerje zrak/gorivo nastavijo na bolj revno - s tem žrtvujejo nekaj navora, moči, pa tudi nekaj življenske dobe motorja.

Stvar se še poslabša, če motorju zamenjaš izpuh in zračni filter za bolj športne izvedbe, ki omogočajo večji pretok zraka oz. izpušnih plinov, saj se razmerje zrak/gorivo še poslabša. V takem primero 'potrebuješ' DynoJet PowerCommander (ali kak soroden izdelek), ki se priključi na originalni ECU (računalnik) in zna prilagoditi čas odpiranja injektorjev - s čimer lahko regulira razmerje zrak/gorivo.

lp, D.

PS: Splošno prepričanje, da se lahko originalni ECU prilagaja spremembam izpuha in/ali filtra, je napačno - prilagaja se lahko le zunanjim vplivom (temperatura ozračja, zračni pritisk, ... ).

.

Objavljeno (popravljeno)

Jeah :kva2: čist srečen. Ko sem pregledoval test so mi ustnice kar do ušes rastle :D Sedaj imam pa za en kubik večji ego, ker čakam čisto svojga SUZUKI-ja :OK:

A si novga naroču? Kje, a pr odarju? Kolk ccm?

Popravljeno . Popravil RSV Mille
Objavljeno

mam eno prasanje...

zanimam se za tole lepotico (yamaha R1)..pa me zanima, ce je tole originalna barva (se prav da ni biu strihan, predelan, itd..)...letnik je 2002, model (barva?) pa nj bi biu Summer Fun...pa motor na stevcu nima km/h ampak mph (a taki modeli so tud na eu trgu?)..itd.. :hmm: :?

tko da bi mi prou prsu kak odgovor/nasvet od ksnga k se bl spozna... B)

yr19gk.th.jpg

Objavljeno

Bo že taprava :OK:

post-5962-1140782871_thumb.jpg

Objavljeno

ja ce se ne motm je tole barvna shema za anglijo pa ameriko (za ZDA nism zihr)

Objavljeno

sj če se dobr pogleda tista slika je tud narjena v ZDA in ne pr nas .) tko da to loh kakšn nateguje mal :)

Objavljeno

Ko smo že pri barvah...

OK, OK, sej vem, da nej bi bil Kwak zelen, sam vseen mi na enih motorjih sploh ne potegne ta njihova zelena.

Evo, desetka mi čist drugač zgleda v črni:

:photo:

post-6668-1140800906_thumb.jpg

Objavljeno

Ko smo že pri barvah...

OK, OK, sej vem, da nej bi bil Kwak zelen, sam vseen mi na enih motorjih sploh ne potegne ta njihova zelena.

Evo, desetka mi čist drugač zgleda v črni:

Razmišljam, kako fajn bi bilo, če bi lahko pri naročilu novega motocikla povedal kodo barve v katero bi ga poštrihali. No verjetno ne bi bilo prav poceni. Jaz sem si ogledoval Ninjo in sem bil čisto razočaran, ko so mi povedali da oranžne v EU ne bo mogoče dobiti. :cry: no na podoben problem sem naletu ko sem hotel suzo v titan srebrni barvi :blink: spet samo USA.

Res ne vem zakaj moramo v EUR imet druge barve.

post-1583-1140803632_thumb.jpg

Objavljeno

Saj se Suza titan srebrne barve dobi v evropi. Danes jo je kolega narocu, dobi cez 14 dni.

Objavljeno

Saj se Suza titan srebrne barve dobi v evropi. Danes jo je kolega narocu, dobi cez 14 dni.

:? Prosim?! Jz sm pred dobrim tednom spraševal in potem kupu črno, ker so mi vsi govorili da je titan za USA. Kao za EUR pa je samo rdeča (ne bordo), črna in modro-bela. :cry:

Sej bu upam črna tud lepa :hmm:

Objavljeno

:? Prosim?! Jz sm pred dobrim tednom spraševal in potem kupu črno, ker so mi vsi govorili da je titan za USA. Kao za EUR pa je samo rdeča (ne bordo), črna in modro-bela. :cry:

Sej bu upam črna tud lepa :hmm:

Sigurno je tud lepa,sam za moj ukus je prevec temna, lepe sta tako obe samo meni je titan lepsa.

Koliko si dal zanjo in kdaj jo dobis?

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

Nova 10-ka pr DKS-u in pr vseh pooblaščenih kawa prodajalcih stane le 2,505.000 SIT!!! :kva2: :kva2:

Ne morm vrjet kako fejst so znižal ceno...! to me je pa ful prtegnlo za nakup... :naughty: Pa še serijsko ima ohlins stabilizator krmila :worship: pohvalno! :OK:

Objavljeno

Hja to maš prav res ugodno, škoda samo, da ni pod serijsko opremo še tisti akrapo ki je gor montiran potem bi bil res sanjski motor.(no saj je tudi drugače prava zver) :devil: :OK: :OK: :OK: :devil:

Če se ne motim je tista ki je tam razstavljena celo testna, ker koliko se spomnim ima že vožene gume.

Objavljeno

A še koga drugega razen mene premamlja ta huda cena nove 10-ke?

Objavljeno

ja premamila je, sam se ne drogiram... :D

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Nova 10-ka '06 stane pr AK Logatcu 2,250,000 !! To se mi zdi nenormalno ugodna cena, tud vsi ostali sportaki so res ful ugodni. Zdj se treba še sam odločit, kerga bomo vzel, a ne? :OK:

Objavljeno

A ni 2,4 mio? Kje je finta? V davku, ki ga plačaš naknadno?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!