Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Razmisljam o nakupu polini kita in me zanima kaj se mi bolj splaca kupiti: Polini Corsa 70 ali Polini Evolution 70? kaskna je razlika v moci in hitrosti? koliko delov potegne za sabo posamezen kit?

Objavljeno
Razmisljam o nakupu polini kita in me zanima kaj se mi bolj splaca kupiti: Polini Corsa 70 ali Polini Evolution 70? kaskna je razlika v moci in hitrosti? koliko delov potegne za sabo posamezen kit?

Nov polini evo pride v trgovin čez 100 jurjov! tak da mal premisli....samje pa res če boš dau ti polini evolucion not...boš mogu vse zamenat...lažaje oz vse ker motor (skuter) serijsko ni narejen za takšno moč(ležaji močnejši,blajerca,elektrika,itd.......).Nevem točno kje sem to slišal a baje ima ta polini čez 20 konjev...Tak da.... :hmm: :hmm: :doze:

Objavljeno

ja predelava na evo. te pride precej vec kot na corso. Kot prvo velja omenit da bos mogu pri evo zamenat dobesedno cel motor (tako kot je virago lepo napisal), poleg tega bos dal precej vec denarja. na moci pridobis bistveno vec kot pri corsi, vendar se moras zavedati dejstva da bos neprestano sraubal, poleg tega bos mogu tut bate zelo pogosto menjat (kar pa ni prov poceni), corsa se meni zdi en tak kit sprejemljiv za na cesto (moc/vzdrzljivost), pa se ob optimalni predelavi ti bo skuter dobro sel. jest ti svetujem nekej ranga corsa, mhr replica...

Objavljeno

in kaj bi mogu pri corsi vse menjat? variomat, prenose, auspuh (gotovo polini for race), fergazer, glavno gred, kuplnga,... je to priblizno to al sploh ni treba menjat tolk?

Objavljeno

ja, bo kar drzalo (for race je delan za corso), pozabil si samo se jermen. glede gredi je pa tako-tako, menjava naj ne bi bila nujna (pri piaggio agregatih) vendar priporocljiva. obvezna je na minareli masinah. kateri motor sploh imas?

Objavljeno

Ena dobra stran Corse se je ta da se da brusit na nadmero pri evotu pa to ne gre....

Objavljeno

hmm ti tole mal bl razlozim.............odvisno koliko denarja si pripravljen vloziti v motor............corsa je cena/kvaliteta definitivno najboljsi izbor.......

vse podatki spodaj so za minarelli horizontalno masino (sr50, F-12, F-15, itd.)

po polini katalogu:

evo kit:

premer bata: 47,6mm

hod bata (stroke): 39,3mm

kubatura: 70ccm3

kompresijsko razmerje: 15:1

max. rpm: 14200 obratov

max HP: 19,5 konjev @ 13700 obratih

cena: cca 68000 sit pri linde mpa

za evo potrebujes nujno tudi evo 70 izpuh, evo ojnico, evo variomat, SKF C4 lezaje, evo jermen, evo speedrive, primarne + sekundarne prenose, evo lamele, evo luftfilter, in vsaj 19 fergi (dirkaln), evo sklopka, evo strom, tahudi semeringi, itd.....(SEVEDA JE LOHK TUD KEJ OD KONKURENCE ALA MALOSSI, PRIPOROCLJIVO PA JE DA JE VSAJ KIT + IZPUH EVOLUTION)

+ FREZANJE BLOKOV (kajti evo cilinder ima vecji zunanji premer kot katerikoli drugi)

priblizne cene (linde mpa): izpuh evo 70 74000 sit, evo blajarca 47000sit, evo variomat 35000 sit, evo speedrive 55000sit, evo sklopka 22000 sit, evo lamele 9000 sit, fedri+jermen 14000 sit, frgazr 22000 sit, evo luftfilter, 10000 sit, prenosi (prim+sek) 30000 sit, evo strom 90000 sit, lezaji 12000sit, semeringi komplet 3000sit, (sestej si sam)

s tem da ce hoces da to res laufa tko kt je treba je potrebno menjat batne obrocke na cca 2500 km (cca 4000sit), bat na cca 5000km (cca 15000sit), imas pa stiri bate na voljo in sicer A,B,C,in D, kar pomeni da z tem kitom naredis v najboljsem primeru 20000 km, pol pa lohk kit vrzes stran in kupis drugega........

pa pol k ti motor tolk leti mors menat se bremze, vse nastavit, itd, pa o tem kdaj drugic............

corsa kit:

premer bata: 47mm

hod bata (stroke): 39,2mm

kubatura: 68ccm3

kompresijsko razmerje: 12,8:1

max rpm: 10800 obratov

max HP: 11,5 @ 10000 rpm

cena na pamet: 45000 sit

potrebujes pa:

mocnejsa glavna gred (blajarca), lezaji C4, boljsi semeringi, izpuh forrace, 19 frgazr + luftfilter, sporten variomat+jermen+torq+fedri&valjcki, primarni prenosi, lamele (pa mogoce se kje ksna malenkost)

cene na pamet:

blajarca mec-eur racing 30000 sit, lezaji 12000sit, semeringi komplet 3000sit, forrace 50000sit, vario polini 15000 sit, jermen polini 7000sit, torq 22000sit, prim prenosi 18000sit, fedri 5000sit, lamele 5000sit, fergi+luftfilter 30000sit, pa se kje kna malenkost.........

corsa je dokaj nezahtevna za vzdrzevanje, cena batnih in bata je priblizno glih, z to razliko da batne menjas na cca 7000km, bat pa na 15000, obstaja nadmera bata (ce ti zariba) 47,4mm, in to je to...............nardis lohk pa velikoooooooo vec km kot z evotom ob seveda primernem vzdrzevanju (o tem tud drugic......)

torej odlocitev je se enkrat v denarju :BUA: , ce si lohk privoscis evota in vse kar za sabo potegne, tudi vzdrzevanje, pol go for it, drgac pa definitivno corsa :wub:

Objavljeno

jaoooooooo :kva2: :kva2: :kva2: kaj si mo šou vse to pisat zdej si mu pa vs vesele kukar ga je meu do skutrja pokvaru! :naughty: :naughty:

:D :P :P :hmm: :cry: :cry: :wacko: ;) ;) :wacko: :wacko:

Objavljeno
jaoooooooo :kva2: :kva2: :kva2: kaj si mo šou vse to pisat zdej si mu pa vs vesele kukar ga je meu do skutrja pokvaru! :naughty: :naughty:

:D :P :P :hmm: :cry: :cry: :wacko: ;) ;) :wacko: :wacko:

zato ker je vprasal kaj to vse za sabo potegne in je dobil odgovor, .............

Objavljeno

vsaj eden k se mu da na dolgo in široko pisat :rolleyes:

Objavljeno

eeeeeej res hvala za odgovore! zdej me pa se neki zanima, kako pa je s malossi replico, al je po zmogljivosti enaka corsi al je slabsa, boljsa....ker ceni sta zelo podobni in me malo zaniima.

Objavljeno
eeeeeej res hvala za odgovore! zdej me pa se neki zanima, kako pa je s malossi replico, al je po zmogljivosti enaka corsi al je slabsa, boljsa....ker ceni sta zelo podobni in me malo zaniima.

zmogljivost slabsa, pa se alu je.............

Objavljeno
Razmisljam o nakupu polini kita in me zanima kaj se mi bolj splaca kupiti: Polini Corsa 70 ali Polini Evolution 70? kaskna je razlika v moci in hitrosti? koliko delov potegne za sabo posamezen kit?

Tale kekec je moj frend in sploh ni res da razmišla o nakupu :D ker tut še motorja nima, pa tut nemu brezveze kej razlagat ker se itak ne spozna na to zadevo :devil: :devil:

mal resnice je treba :D :D

Objavljeno
Tale kekec je moj frend in sploh ni res da razmišla o nakupu :D ker tut še motorja nima, pa tut nemu brezveze kej razlagat ker se itak ne spozna na to zadevo :devil: :devil:

mal resnice je treba :D :D

jaoo :cry: :cry: :zzz: :zzz: :zzz: :blink: :wacko: :P :lol:

Objavljeno

če še neveš je to namenjeno za vse!!! <_< <_<

Objavljeno
Tale kekec je moj frend in sploh ni res da razmišla o nakupu  ker tut še motorja nima, pa tut nemu brezveze kej razlagat ker se itak ne spozna na to zadevo 

mal resnice je treba 

ja cist si taglavn thrustmaster, sploh pa govoris tko k d bi meu nvem kok izkusenj s predelavo motorja, kokr jest vem se nisi nikol nc zamenu.....sploh pa sm jest uprasu informativno in nvem zakaj ne bi smel....?? ahaa no pa dejte pol nemu razlagat k se jest na to ne spoznam, bo bols, bomo vec zvedl :lol1: :lol1:

Objavljeno

fantje in dekleta, mam eno uprašanje!

a se mi splača dat evolution variomat u skutera?

Objavljeno

ce imas ksno hudo predelavo pomoje da ja drugace pa ni potrebe

Objavljeno (popravljeno)

ja cist si taglavn thrustmaster, sploh pa govoris tko k d bi meu nvem kok izkusenj s predelavo motorja, kokr jest vem se nisi nikol nc zamenu.....sploh pa sm jest uprasu informativno in nvem zakaj ne bi smel....?? ahaa no pa dejte pol nemu razlagat k se jest na to ne spoznam, bo bols, bomo vec zvedl :lol1:  :lol1:

Tko mem grede mi je skuter dvakrat zaribu (slabo olje pa velik km sta razloga za to), in po keri logiki nism še nikol nč zamnenu, pa še po poklicu sm avtomehanik tko d mam mojo yamahco že v tamalem prstu, pa nism reku da ne smeš uprašat sam če že je fajn da se pove resnico, kaj maš pa kaj nimaš.

Pa še en razlog da model nč ne ve o tem:

.......sploh pa govoris tko k d bi meu nvem kok izkusenj s predelavo motorja, kokr jest vem se nisi nikol nc zamenu.....

on sam ve da sm že dostkrat skuterja razdru in pol pride vn z zgornjo izjavo, kao jest nebi znal zamenjat originalnga cilindra (k sm ga že ene parkrat) s polinijevim (70cc) pač ker je to taka razlika da večje ni, u resnic je pa cilinder kot cilinder. Pa tut ista zgodba je z variomatom

Za konc pa loh rečem, nebi o izkušnjah (ne trdim pa da sm profesionalc in da ni bolšga od mene, je kle še dost takih k dost bl obvladajo to zadevo)

:yea2: :yea2: :yea2: :yea2: :OK: :OK:

Popravljeno . Popravil thrustmaster
Objavljeno

mene prav bk!!!kaj si vi2 mislita drug o drugem!! :angry: :angry: :angry:

tak da..... ita nekam drugam to se menit!! <_< <_<

Objavljeno (popravljeno)

Ej pejta se vidva raj prek PM kregat

Popravljeno . Popravil WacKer
Objavljeno

na trg prihaja prenovljena corsa. baje ma dvojno glano tak ko evo. a ve kdo kej več povedat?

Objavljeno

res je, popravljeni so tudi kanali, cena naj bi ostala enaka iz nje pa naj bi se dalo iztisniti tudi do 15hp (neuradni podatki)

Objavljeno

c čem pa je fora te dvojne glave?

kukr js vem jo ma hebo tut

Objavljeno
c čem pa je fora te dvojne glave?

kukr js vem jo ma hebo tut

fora dvojne glave je v tem da se glava bolje hladi, kar pomeni da je posledicno tudi zmes gorivo/zrak hladnejsa, kar pomeni bolj reaktivna, kar nadalje pomeni vec moci..............

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!