Skoči na vsebino

Še lepši časi za Alfiste


Guzzila

Priporočene objave

Alfa je pač Alfa......

....je čisto nekaj drugega kot tipičen nemški avto ali kot kakšen japonec.

Večinoma je tako , da si pristaš ali pa nisi.... Tiste, ki so nam Alfe všeč, nekateri ne bodo nikoli razumeli zakaj (verjetno tudi zato, ker Italijani niso sloveli kot neki natančneži, bi pa reku, da so se kar popravli) .... vsake oči majo svojga malarja!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vse skupaj je samo zvarek plehovja, plastike in se cesa. te stvari izdelujejo ljudje zato jih tudi tako traktiram. "lepo" (ali ne) ampak nic takega, da bi se metal z glavo v zid.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Alfa je pač Alfa......

ja sej aprilia je tud aprilia... :lol1:

italijan-kvalitetazmagujepress :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So pač stvari, ki jih razumejo samo tisti pravi "psihoti". Tud sam sem se odločil, kljub hudo slabim izkušnjam z Aprilio, da jo še enkrat kupim, čeprav sem mel že naročeno rižojedno raketo FZ6. Nekaj je na italijanskih avtomobilih, no tudi na motorjih, da pozabiš na vse "čehovine" in ostale lokalne znamenitosti in jih kupiš kljub poceni plastiki, slabi notranji obdelavi, problemi z motorjem in elektriko, mal prostora (tukaj so pri Alfi carji; a jih res vozijo samo 170cm taljančki), problemi na servisih... Po moje je to najbolj seksi dizajn, samo oni znajo pleh in plastiko skrivit na tak način, da ga je z veseljem pogledat.

italijanski avto imam tudi sam, pa čeprav je po mojem mnenju dost preveč nemški (Stilo MW), je pa še zmeraj pravi italijan, z rdečo barvo vred, sam neki se mi noče kvarit :yea2: .

lp

Rudi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nekdo je prej omenil padanje kvalitete nemških avtov...

Zakaj se to dogaja?!

1. ...ker Nemci zaradi pritiska cen prenašajo izdelavo delov v druge, cenejše države...

2. ...ker se je nacionalna struktura delovne sile zamenjala in ta nova delovna sila nima več takega spoštljivega odnosa do izdelave avtomobilov višjih razredov...

3. ...mogoče še kaj...

Z istega vidika bi se to lahko dogajalo tudi pri italijanih, vendar ker je bila kvaliteta v prejšnjih letih podpovprečna, se lahko samo izboljša... kar se je... :yea2:

Moje skromno mnenje... :xx:

(ex-dekadni-lastnik-Alf-zdaj-prešaltal-na-rižojeda-zaradi-stilske-radovednosti) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3. ...mogoče še kaj...

Zaradi konkurence morajo tudi nemci zelo hitro menjavati modele in dodajati nova elektronska pomagala... in v tej bitki s časom in konkurenco velikokrat dajo na trg ne poplnoma preizkušene in zanesljive tehnologije, predvsem elektronike...sicer pa zadnja leto ni to problem samo z nemci, tudi ostali evropski proizvajalci se soočajo s to težavo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prejle so ble na fashion TV bejbe z ženeve,tud z alfinega štanta...ufff :wub: :rolleyes:

paše skupaj :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja alfe zelo lepa reč tud sam sm mel 147 2.0 selespeed use kull sam narjen je pa ibr zanič pa skoz morš neki šravfat...

lp sharky :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prototip bo v maloserijsko proizvodnjo zapeljal jeseni, 8C Competizione pa si ime sposoja od Alfe 6C Compeztizione, s katero so v petdesetih zmagovali na dirki Mille Miglia in 8C, cestne Alfe, ki je predla v tridesetih in na začetku štiridesetih let prejšnjega stoletja.

Dizajn C8 je zmes 33 Stradale in Giulie TZ. Dvosedežnik meri 1,9 metra v širino, 4,27 v dolžino, visok pa je 1,25 metra. Z V8 s 4,2 litra prostornine pod motornim pokrovom bo avto od 0 do 100 km/h pospešil v 4,5 sekunde in presegel 300 km/h.

K odločitvi, da bo avto ugledal luč sveta, je pripomoglo navdušenje ob predstavitvi koncepta lansko jesen v Frankfurtu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 let pozneje...

evo, da mal osvežim tole temo ... Alfa Romeo 8C Competizione...

Tehnični podatki

dolžina malo pod 4,3 metra,

širina 1,9 metra

višina 1,25 metra

4,7-litrski V8 agregat s 450 KM pri 7000 vrtljajih in največjih 470 Nm navora

Karoserija je izdelana iz karbona, notranjost pa je odeta v usnje in aluminij.

agregat naj bi bil baje od Maseratijevega GT coupe...

za u trgovino bi bila tale miška zelo fajn... :wub:

post-3863-1161551162_thumb.jpg

post-3863-1161551176_thumb.jpg

post-3863-1161551267_thumb.jpg

post-3863-1161551282_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bjutiful :wub: :OK: bodo tudi karavan verzijo naredli ker v bistvu rabim karavana al pa enoprostorca ne pa še enega športnega :slap: ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vedno sem bil Alfist in imel sem že 7 Alf! je pa res, da sem vedno prisegal na najvišjo klaso kar je tisti moment obstajala pri Alfi, no in zato sem imel do sedaj samo 164 modele, zakon je 2.0 ts, ker mi je vsaka brez kakršnih koli pizdarij delala, imel sem tudi 3.0 in 3.0 24v in 2.0 v6 turbo in vse so mi pognale srce v iber ture :grim , no zadnja 2.0 ts-super je imela ko sem jo prodal 381000 km, brez odpiranja mašine, s prvo sklopko, se pa še vedno vozi in je enake barve kot bo nova, jo videvam v Ljubljani z Postonjsko tablico. Je pa brez veze prepričevat nekoga kaj je dobro, če ti je všeč ti je ali pa pač ne!

No naslednja bo pa tale :

:yea1:

post-3412-1161717027_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj oce je imel do sedaj 2 Alfi 166 (obe srebrni samo da ena bencinc druga pa je bila dizl) sedaj imamo Brero in pa mama ima 147... drugace pa razen nekaj manjsih problemov pri prvi 166ki, res ni kaj za grajat :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ej ne morem se odločt katero bi...

Poraba od 8 - 10, vem ker sem imel tudi 156 cca 2000km sposojeno, je pa 166 definitivno celo vesolje boljša zato....

:yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem jim pisal pa so rekli da če si pa jaz želim bodo pa karavana tudi naredili, to je prototip, ni švoh ampak malo bodo še popravli :devil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!