Skoči na vsebino

Uvoz avta iz nemčije


Priporočene objave

Objavljeno

Da malo obudim temo.....

...mene zanima kako je z uvozom avta iz nemcije,ker bi pripeljal dol tak avto ko se ga pri nas ne da oz zelo tezko dobi,...je pa 95 letnik?Ce se ta letnik avta sploh da uvozit?

uvoziš lahko 10 let star avto, tako da verjetno 95 letnik ne pride več v poštev. sicer ne vem a to še velja lansko leto je bilo tako.

potem pa moraš pri nas dobiti še homologizacijo mislim ,da stane okrog 35.000 sit

davek pa plačaš v nemčiji

dr.looney :devil:

Objavljeno

Da malo obudim temo.....

...mene zanima kako je z uvozom avta iz nemcije,ker bi pripeljal dol tak avto ko se ga pri nas ne da oz zelo tezko dobi,...je pa 95 letnik?Ce se ta letnik avta sploh da uvozit?

Hm meni se zdi da je omejitev glede na letnik (zaradi homologacije)... sicer za avte ne vem natančno do katerega letnika, sem pa lani z avstrije hotel pripeljat motor, ki je bil letnik '96, pa so rekli da se ne da homologirat pri nas, ker ne ustreza normam (Euro normam se mi zdi) :BUA: .. Zdi se mi, da je z avti nekaj podobnega.

LP

no saj ti je dr.looney napisu zgoraj :P

LP

Objavljeno

Avto lahko uvoziš od letnika 1997, naslednje leto bo pač 1998!

lp

p.s. Preverjeno in preizkušeno!

Objavljeno

Mislim, da merilo ni letnik ampak ustrezanje EURO normam.

Nekateri modeli so jih izpoljnjevali že pred letom 98, nekateri pa šele od takrat naprej.

Najbolje, da se pozanimaš pri uradnem uvozniku.

Objavljeno

Mislim, da merilo ni letnik ampak ustrezanje EURO normam.

Nekateri modeli so jih izpoljnjevali že pred letom 98, nekateri pa šele od takrat naprej.

Najbolje, da se pozanimaš pri uradnem uvozniku.

letnik je merilo,tudi preverjeno in preizkušeno .)

dr.looney :devil:

  • 4 mesecev pozneje...
Objavljeno

ma kdo kake veze al pa poznanstva da bi blo mozno uvozit avto letnika med 94 in 96?

  • 9 mesecev pozneje...
Objavljeno

Torej... V Nemčiji nameravam kupit avto (l. 99/00). Postopki za uvoz so mi bolj-ali-manj jasni, ker pa bi se iz Nemčije peljal s kupljenim avtom, me zanima, kje in kako dobim začasne tablice in zavarovanje?

Ker za motor, ki sem ga prav tako kupil v Nemčiji, ni bilo potrebno plačati niti DMV niti kakšne 'okoljske' takse, me zanima, kako je s tem pri avtih?

10x, D.

Objavljeno

Mene je prejšnji lastnik avta peljal do dveh "ustanov" ki so se s tem ukvarjale. Ena mi je delovala bolj kot občina oz. nek urad, tam sem sklenil zavarovanje (no ja, lahko je bila čist obična zavarovalnica, kjer je samo ena gospa delala na avto zavarovanjih, druge so "kvačkale"). Drug postanek sem naredil v trafiki, kjer so mi "naštancali" preskusni tablici.

To najbolje da se zmeniš z bivšim lastnikom, ker je pač domačin da ti pokaže kje urediš vse papirje.

Ni mi pa jasno kako da nisi plačal DMVja in takse, če je to različno od občine do občine, tudi sedaj za avto verjetno tega ne boš (znajo pa biti pri dražjih avtomobilih kar lepi zneski - progresivna lestvica). Sam sem plačal v obeh primerih, za avto in motor.

Objavljeno
Mene je prejšnji lastnik avta peljal do dveh "ustanov" ki so se s tem ukvarjale. Ena mi je delovala bolj kot občina oz. nek urad, tam sem sklenil zavarovanje (no ja, lahko je bila čist obična zavarovalnica, kjer je samo ena gospa delala na avto zavarovanjih, druge so "kvačkale"). Drug postanek sem naredil v trafiki, kjer so mi "naštancali" preskusni tablici.

To najbolje da se zmeniš z bivšim lastnikom, ker je pač domačin da ti pokaže kje urediš vse papirje.

V trafiki štancajo tablice? :OK:

No, gre itak za avto händler-ja, ki bi te zadeve moral imeti v malem prstu...

Ni mi pa jasno kako da nisi plačal DMVja in takse, če je to različno od občine do občine, tudi sedaj za avto verjetno tega ne boš (znajo pa biti pri dražjih avtomobilih kar lepi zneski - progresivna lestvica). Sam sem plačal v obeh primerih, za avto in motor.

Hja, meni tudi ni jasno - sem pričakoval, da bom plačal, a so mi na davkariji, kamor sem šel s papirji od mopeda, vdarli gor neki štempl in rekli, da ni nič za plačat...

Če bo pri avtu isto, super, sicer bom pač plačal. :)

D.

Objavljeno
V trafiki štancajo tablice? :OK:

...

v bistvu je malo "večja" trafika. Vsaj ta, kjer so meni naštancali. V njej so bili samo časopisi, cigareti in ostala drobna kramarija. cca 5x5 m, od tega ene 2x1 stroj za izdelavo tablic :D zanimivo

  • 3 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

nekaj me zanima....kaj vse rabis ce v tujini kupis avto v trgovini oz pri dealerju...se kaj drugega razen: racun,odjavleno prometno pa njihovo homologacijo-ce se avto pelje na prikolici

gre se za 2000 letnik Honde Civic Coupe,ki je pri nas ni za dobit.....

in pa ce pozna kdo koga,ki se v to bol zastopi,da bi mi uvozil,pa da bi jaz lahko zraven bil,....

sam bi sel, pa prvo kot prvo ne znam nemsko, pa se cca 900km je v eno smer.

Popravljeno . Popravil justaboy
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Se sploh splača uvažati avto za 5,6 jurjev?

Objavljeno
Se sploh splača uvažati avto za 5,6 jurjev?

ja če je cena OK, če niso gor prodajalci turki ali "naši" in če greš sam po njega. ostalo pa verjetno ne.

Objavljeno

ja, tam dost hitrej tudi najdeš koga k more res nujno prodat. sam bejžat stran od turkov pa ex-jugojov kt pravi pervy ker velika večina nima čiste posle.

en je kupu tam cbr600 (rabljeno seveda) in jo po 2h sezonah prodal v slo za 2x več!! če vas zanimajo točne cifre se lahko pozanimam...

isto je blo z slk-jem katerega je tam kupil zelo poceni in ja.. splačalo se je baje :)

jaz ko bom kupoval avto, alpa kak močnejši motor, bo 85% kupljen v nemčiji.

Objavljeno
ja če je cena OK, če niso gor prodajalci turki ali "naši" in če greš sam po njega. ostalo pa verjetno ne.

Bom še pri parih teh uvoznikih vprašal kako je stanje, kolko bi hoto on met zraven hehe :)

Hvala za info :)

//NejcZ

Objavljeno
Bom še pri parih teh uvoznikih vprašal kako je stanje, kolko bi hoto on met zraven hehe :)

Hvala za info :)

//NejcZ

za manj kot 500 € stroškov ti ga verjetno ne bo noben pripeljal tako da more bit avto res ugoden pri takem nizkem rangu. aja pa baje mobile.de ni pravi naslov za iskanje ker so kor sami profi preprodajalci in cene napihnjene, pravi naslov so papiranti oglasniki ala salamon kjer prodajajo navadni ljudje :naughty:

Objavljeno

kaj pa te autoscout24.de ? tu je veliko ugodnega gor...

Objavljeno
kaj pa te autoscout24.de ? tu je veliko ugodnega gor...

... in menda tudi kar veliko nategov. Vseeno je boljši mobile.de , najboljše pa tako kot je zgoraj Pervy zapisal. tiskani oglasi, samo teže je do njih prit.

Objavljeno
... in menda tudi kar veliko nategov. Vseeno je boljši mobile.de , najboljše pa tako kot je zgoraj Pervy zapisal. tiskani oglasi, samo teže je do njih prit.

niti ne. v velikih trafikah/knjigarnah v graz-u dobis kar hoces.

Objavljeno

nikol se ne splača gledat najcenejših v ponudbi...al so zjebani in se prodajajo že ogromno časa al pa so nateg..

ogromno avtov sploh ni takih kot so na slikah, in opisi so precej napihnjeni... nemci so znani po tem da delajo dosti kilometrov dnevno tut po 300 po ac. kar lahko znese pri 3 leta starem avtu tut 300000km, in notranjost bo še vedno ohranjena, na števcu pa več kot pol manj km....

ko sem kupoval svoj avto, sem vprašal 2 ki vozita po naročilu.. 500€ po avtu... iz okolice stuttgarta

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Lp!

Že dolgo časa spremljam avtomobilski trg v tujini in opažan da so nekateri avti res ugodnejši, zaradi tega me resno mika da bi šel po avto v Nemčijo. Zanimam se predvsem za višji srednji cenovni razred (bmw 3,audi a4, mercedes c in tudi kakšen x3-karavani), pripravljen sem dati tam okoli 25-27000e+stroški,no pravzaprav me njabolj zanimajo stroški, ali se uvoz potem glede na to sploh splača. Nekateri praivjo bolj proti severu greš ceneje je. Gledam pa predvesm munchen in okolica, kar preko uradnih strani bmw niederlassung munchen in audi geabrauch wagen ali kakšen mobile.de. Za ta podvig sem se odločil sam, pravzaprav imam iti namen iti sam s kolegom v nemčijo brez kakršnih uvoznikov če mi lahko navedete stroške na recimo ceno 25000e, avto bi pa kupil star kakšno leto torej letnik 2008. Že v naprej se vam zahvaljujem za odgovore.

Objavljeno
za manj kot 500 € stroškov ti ga verjetno ne bo noben pripeljal tako da more bit avto res ugoden pri takem nizkem rangu. aja pa baje mobile.de ni pravi naslov za iskanje ker so kor sami profi preprodajalci in cene napihnjene, pravi naslov so papiranti oglasniki ala salamon kjer prodajajo navadni ljudje :naughty:

Moje mnenje - Preprodajalci si ne upajo toliko prevrtavati števcev nazaj kot si to upajo "navadni ljudje", saj so v NE za to ogromne kazni - najverjetneje pa inšpekcije pregledujejo ravno večje preprodajalce!

ajd

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo,

ravno sem uvozil iz Nemčije. V vseh pogledih bil pozitivno presenečen. Servis na visokem nivoju, naredili so stvari, ki jih sploh ne bi bilo treba, avto je bil lepši kot so rekli po telefonu... Verjetno odvisno na kaj naletiš. Vrtenje kilometrov ne izključujem pri nobenem. Vsak se lahko potem zgovarja na lastnika, ali kogarkoli. A vedno vsi upamo na najboljše da so kilometri pač realni. Ena rešitev je da kupiš tako nov avto, da se mu km ne morejo še poznati (recimo Jahreswagen do 30 000 km), ostalo pa je itak potem samo še sreča. Eni avto v 30 000 km zgonijo kot jih drugi ne v 200 000. V Nemčiji (verjetno tudi drugod) imajo firme avte na trajno posodo (recimo eno leto) in ga potem vozi kak vodilni uslužbenec (firmi je ceneje je človeku dati avto kot višjo plačo). če ne gre za potentnega kravatarja ki nima pojma, si lahko naletel na dobro kočijo.

Ne pozabi pa vsaj na oko preračunati koliko boš imel še stroškov v slo. Prilagam tabelo za odmero DMV, brez tega ni nič. Potem je homologacija 96€ priporočam AMZS, res so ful strokovni in hitri (napram LPP) Takso za uničenje izrabljenih vozil pa letos ne obračunavajo. (kolk fajn) Potem je lahko tu še servis, in pa jasno registracija in cestnina.

Pa srečno.

post-5941-1229581506_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Predvsem pa

pazite se SLO dealerjev uvoženih avtov. Cene v Nemčiji so nekje na nivoju naših, razen če imajo blazne kilometre. Tako sem gledal avto v podjetju AUTORENT v Novi gorici, kjer so mi dajal nevem kake garancije, avto pa je bil tako zbit da bog pomagaj.

Računajmo nekih 1000 € cca DMV ja, stroške transporta in zaslužek dealerja, avto pa ima v SLO ceno cca jurja ali dva pod ostalimi. jasno da nekaj smrdi, ker noben ne bi dajal pod ceno.

Vsekakor pa ni problem dati garancijo na kilometre če jih ima dober avto 150 000 in jih navijejo na 30 000 bo gotovo držal še nekaj let....

moje mnenje.

Popravljeno . Popravil Miki Mauss

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!