Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Helo!

Petrol ima v ponudbi 3 olja za dvotaktne motorj. Najbolj navaden je "Mix", malo boljši naj bi bil "Sint", za skuterje pa naj bi bil "Scooter". Cen ne vem na pamet, ampak si sledijo od "Mixa" do "Scooterja". Vsi pa ustrezajo standardom ISO L-EGD, JASO FC, TISI. (nevem kaj to pomeni, sem samo copy/pastal)

mix.jpgsint.jpgscooter.jpg

Ali kdo za skuter uporablja katero od teh olj?

Po mojem mnenju je "Scooter" dvotaktol dovolj dober za večino serijskih oz. rahlo (ne preveč) tunantih skuterjev.

Me pa zanima nekaj drugega. Ali je med oljem "Scooter" in "Mix" sploh kakšna omembe vredna razlika? Boljim se, da vse skupaj bolj ena marketinška finta. Kaj vi mislite? Ne mi pisat tistega kar piše na embalaži, ker sem to prebral že sam. "Scooter" naj bi bilo designed posebej za skuterje - med drugim tudi podaljšuje življenjsko dobo izpuha. :)

OK, povejte kakšne imate izkušnje s Petrolovimi 2T olji. Se vam je kdaj že kaj zamerilo?

Popravljeno . Popravil Jason
Objavljeno

Neke nedelje, ko so bile običajne trgovine zaprte, je zmanjkalo skooterjevega olja, tistega, ki ga v kavni mlinček običajno nalivamo.

In, ker je moral skoooooter nujno v uporabo, je pač padlo Petrolov/Texacovo olje.

Scooter je preživel. :)

Objavljeno

Jaz na svoji koži nimam izkušenj s temi olji. Mi je pa kolega pripovedoval kako je njegov bratranec šel na izlet s skuterjem v LJ. Imal je aeroxa če se ne motim. Prišel je brez problema dol, nazajgrede pa se mu je lučka za olje prižgala. V tepanju je kupil petrolovo olje za skuterje. Do MB mu je zaribal. Zdaj roke ne dam v ogenj za to izjavo. Tako mi je pač povedal.

Sam pa nikol ne bi uporabljal tega olja. Je v skutera vloženih preveč živcev in dnarja za tuning. Rajše dam nekaj več za motula pa je kvalitetno olje. Pa s tem ne zaničujem tega olja ker je pač "petrol" ampak menim da ni najboljše za skuter. Mogoče pa kakšnem ko ma 50cc pa zablokiranega ne bo nič škodovalo.

Objavljeno

grega, ali je imel tvoj kolega dosti tunanega aeroxa?

Tudi zate mi je jasno, da ne boš uporabljal tega olja, če ima presej tunan motor. Sprašujem se kako je s serijskimi in odblokiranemi ter mogoče rahlo tunanimi skuterji. Predvsem izkušnje.

Objavljeno
grega, ali je imel tvoj kolega dosti tunanega aeroxa?

Tudi zate mi je jasno, da ne boš uporabljal tega olja, če ima presej tunan motor. Sprašujem se kako je s serijskimi in odblokiranemi ter mogoče rahlo tunanimi skuterji. Predvsem izkušnje.

Mislim da je mal samo odblokiranega. Nisem pa ziher.

Samo to olje proizvaja texaco a ne?

Glede izkušenj pa nimam kaj za povedat ker ga sam nikol nisem uporabljal. Tud takrat ko je bil še 50cc in zablokiran. Verjetno bo kdo težko na tem forumu povedal glede njegovih izkušenj, ker velja to olje za ne preveč zdravo :)

Objavljeno

jaz s tem oljem mešam mešanco za stara colibrija.........zaenkrat vse vredu, sam v rs-ko pa neb nikol vlival tega

Objavljeno

meni je sfalilo enkrat olja na dna-ju zvecer in je bla samo benza odprta pa sem kupo to scooter olje. skuter leti isto pa dela tudi fajn.

Objavljeno

ma to je navadn dvotaktol (siv), dvotaktol sint (zlat), in pa dvotaktol scooter, vse v novih embalazah. polni texaco, tak ko ze od nekdaj. kuril SINT-a v aprilii, nikol slo nic narobe, pa sem zelo dinamicen (malo da ne agresiven) voznik, vsaj kar se ravnanja z agregatom tice (to pomen da ga vrtim navadno med 6500 in 10.000 rpm). pr TTSu mi je 2x ribnu, pr temu pa nikol. za svojo ceno po mojem kr OK. .)

Objavljeno (popravljeno)

Po mijh izkusnjah bi je kr vrdu sem delal na APN-u mesanco z tem oljem pa ni blo nikoli problemov .) Aja seveda je pa bil tunan 42L bat Peskani kanali, pa od specialke fergi, tak da mislim da za odblikiranega skutera tudi dobro.

Ampak na olju se ne splaca sparat, velja pa tako al tako pregovor

Ne sparaj za scoota za njega VSE

Popravljeno . Popravil italjet maniac
Objavljeno (popravljeno)

dvotaktol synt, in mix nista vredna pol kurca :BUA: , mogoce za ksno kosilnco, al pa motorko sta vredi, za skuter pa no go........ :grrr

sam uporabljam dvotaktol za skuterje, in dela BP tko kt more, se posebi sm zadovoln cena/kvaliteta :grim ............na starih embalazah synt in navadn namrec ni pisalo da jih polni texaco, to je pisalo samo na dvotaktolu za skuterje........(zdej vidm da na tonovih embalazah pise na vseh texaco :blink: )

in za vse tiste k mislte da, ah sej vrjetn mu dela BP k ma bl vse orig., nej povem da se mi skutr vrti mal cez 13000 obratov...........in mam narjenih na njemu cca 35k km.......... B)

(ce pa koga zanima mu pa lohk se napisem kva mam vse zamenan.......tko da bo ugotovu da to ni pol kurca vredn olje, ampak najboljs kar pr ns dobis cena/kvaliteta :OK: )

sicr je blo pa glede tega ze kr neki debat, in vsakomur svoje...........

Popravljeno . Popravil PSI_Hunter
Objavljeno

dna od robija je tudi precej sfriziran pa vse normalno dela...

edino kar je fajn naprimer pr Motul Scooter Power je, da disi ful fino :) al pa liqui molly... :)

Objavljeno
dvotaktol synt, in mix nista vredna pol kurca

A potem ti misliš da so take razlike med temi olji? V čem pa je po tvoje scooter olje boljše od navadnega mixa ali sinta? Meni se zdi, da so razlike zelo majne in bi bil lahko navaden mix še najboljši, če gledaš cena/kvaliteta.

Včeraj sem tudi jaz v hexagona natočil "Scooter" od Petrola, samo sem to nareli tik pred domom. Naredli sem še 5 km in v garažo. Bom poročal čez kakšnih 1000km, če bodo kakšne spremembe.

Objavljeno

Lahko se bodo posledice pokazale če boš vzel kdaj narazen cilinder. Ko bo bat cel črn od saj pa izpušni kanal

Objavljeno

Tomosaki je naredil ogromno kkm s petrolovim oljem. Baje pa zna puščat saje na batu itd čeprav piše da zgoreva brez usedlin :hmm:

Se bojim da boš težko dobil na motomarsu kakšenkonkreten odgovor

Objavljeno

jst ga tankam u frcija sm ga tanku v 50tko in v 180tko in povsod dela brez problema sm pa tanku ta najcenej unga k ni ne sinteticn niti za scooterje in se vedno vse dela

psi hunter:ti si v nevem keri temi govoru da delas 50kkm na let pa se zdj ne spomnm kje pa vem tud da si reku men se zdi da to ze tri leta zapovrstjo to se prav bi ti mogu met ze 150kkm zdj pravs da jih mas pa 35

Objavljeno
psi hunter:ti si v nevem keri temi govoru da delas 50kkm na let pa se zdj ne spomnm kje pa vem tud da si reku men se zdi da to ze tri leta zapovrstjo to se prav bi ti mogu met ze 150kkm zdj pravs da jih mas pa 35

Pa a mislš da se on sam z enim motorjem voz?

Objavljeno

ja govoru je za f12 ce se ne motm

s kolkimi pa ce ni skrivnost s kerimi

Objavljeno
psi hunter:ti si v nevem keri temi govoru da delas 50kkm na let pa se zdj ne spomnm kje pa vem tud da si reku men se zdi da to ze tri leta zapovrstjo to se prav bi ti mogu met ze 150kkm zdj pravs da jih mas pa 35

na tem cilindru...............

:topic:

Objavljeno
dvotaktol synt, in mix nista vredna pol kurca :BUA: , mogoce za ksno kosilnco, al pa motorko sta vredi, za skuter pa no go........ :grrr

sam uporabljam dvotaktol za skuterje, in dela BP tko kt more, se posebi sm zadovoln cena/kvaliteta :grim ............na starih embalazah synt in navadn namrec ni pisalo da jih polni texaco, to je pisalo samo na dvotaktolu za skuterje........(zdej vidm da na tonovih embalazah pise na vseh texaco :blink: )

in za vse tiste k mislte da, ah sej vrjetn mu dela BP k ma bl vse orig., nej povem da se mi skutr vrti mal cez 13000 obratov...........in mam narjenih na njemu cca 35k km.......... B)

dokazu si, da je scooter vrei olje, nisi pa povedu zakaj tocno je sint slabo... ...namrec moj motor ma 336 HP na liter specificne moci, se vrti tud cez 12.000 rpm, pa skoz tankam sint-a, in ni nobenga problema dokler not ne vlijem TTSa... :hmm:

Objavljeno
dvotaktol synt, in mix nista vredna pol kurca :BUA: , mogoce za ksno kosilnco, al pa motorko sta vredi, za skuter pa no go........ :grrr

Za motorko sigurn ne k se vrti 15krpm :) za kosilco pa mogoc ze:)

Objavljeno
dokazu si, da je scooter vrei olje, nisi pa povedu zakaj tocno je sint slabo... ...namrec moj motor ma 336 HP na liter specificne moci, se vrti tud cez 12.000 rpm, pa skoz tankam sint-a, in ni nobenga problema dokler not ne vlijem TTSa... :hmm:

ok se popravljam........slabse.........po mojih izkusnjah slabse podmazuje v srednjih in visjih vrtljajih (relativno; beri spodaj avtomatik) in dela precej vec saj na batu (slabse izgorevanje) kot scooter, na scuti ga po pravic povedan nism se probu (naviti), vem pa da mi ga tomosi niso maral tolk (pa so se mi tut vrtel kr dobr)...........so mel raj navadnga, pa ne vem zakaj........ :? (pomoje jih je sinteticna osnova mal zj........)

glede tts-a sm mel tut jst podobne probleme................

ena izmed moznih razlag je tud ta, da teb lohk lepo laufa na syntu, ker se tebi krivulja konjev drgace vzpenja kot pri recmo avtomatiku........

da razlozim svojo hipotezo:

recmo da synt slabse maze v srednjih vrtljajih (pa ob pretpostavki da v nizkih in visokih dobro podmazuje), to pomeni v tvojem primeru cca 6k rpm, recmo da se ti krivula konjev/rpm zacne res dvigovat okoli 8k rpm, to pomeni da se najvecja obremenitev motorja zacne pri 8k rpm in tam olje ze dobro opravlja svojo funkcijo, tko da ni panike.

avtomatik recmo da se vrti na max 6k rpm, kar pomeni da do tega olje se nekako podmazuje, v tistih najvisjih obratih pa ne tako kot bi moral, in zato lahko pride do poskodb, tudi zaribanja......

problem lahko tudi nastane zaradi drugacno odprtega oz stunanga motorja (kanalov v stopinjah), ali drugacne temp. v valju, bodisi zaradi drugacnega predvziga, temp. iskre, kompresije, oblike izgorevalnega prostora........nevem.....

skratka da povzamem, karakteristike motorja je treba prilagodit karakteristikam olja........za eno masino so max 2k rpm, za eno pa 18k rpm in obe masini zal ne moreta uporabljati istega olja, ali kontra.........

od tukaj verjetno tudi izhaja polemika kaj je najboljse olje..........

Objavljeno

PSI Hunter, ta se mi pa zdi malo bosa, da bi neko olje dobro podmazovalo pri nizkih in visokih vrtljajih, pri srednjih pa slabo. Če mene vprašaš je tako da neka olja bolje podmazujejo pri nižjih, druga pa pri višjih vrtljajih. Sintetika naj bi bila za višje vrtljaje, no-sint pa za nižje.

Objavljeno (popravljeno)

Nekje sem pobral, pa ne me spraševat kje, da so ti Petrolovi dvotaktoli testirani in namenjeni motorjem z do 8k obratov.

:topic: Doma mamo 25 let staro štilarco, v katero so vse živo not vlival, pa še kar trga ketne :D , to pri 10k+ obratih Go figure

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno
PSI Hunter, ta se mi pa zdi malo bosa, da bi neko olje dobro podmazovalo pri nizkih in visokih vrtljajih, pri srednjih pa slabo. Če mene vprašaš je tako da neka olja bolje podmazujejo pri nižjih, druga pa pri višjih vrtljajih. Sintetika naj bi bila za višje vrtljaje, no-sint pa za nižje.

jst sm sam na glas razmislju (hipotiziral, predvideval......)...........sej je lohk kontra, oz. pri katerihkoli obratih, hotu sm povedat to da v RR motor ne bos tocil olja ki za to ni namenjen, oz. da v tomosa tankas ricinusa...............

ce iz mojga prejsnga posta ni blo dovolj razvidno, se enkrat povem da mocno dvomim da dolocena olja podmazujejo dobro v razponu od nizkih do visokih obratov.........kje pa ne opravljajo dela dobro, pa nej vsak sam zase ugotovi na podlagi probe...............

Objavljeno

in da navezem nazaj na synt-a, ocitno mi glede na obrate moje masine ni podmazoval tako kot bi moral,...............(vič mins; da je to za mojo masino zanic, sux, beda, qrc,....... olje) kar pa se ne pomeni da je ta olje zanic..............(lahko komu drugemu na ksni drugi masini dela BP)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!