Zok Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 razlaga se mi zdi zelo sprejemljiva, sam se nisem studiral v tej smeri... :hmm: baje ricinus pusca obloge - na koliko casa pa je treba motor razdret in ocistit?? baje je namenjeno zelo visoko vrtecim se masinam?? :hmm:
batzajla Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 zok,ce tankas dvotaktola-kako pa zgleda bat če si ga že kej podiral?sej ne da bi izpodbijal tvojo tezo da je 2T dobro olje,samo zanima me.jst sm tankal skoz motula 600,pa je bil bat po 18000km malenkostno ožgan in skoraj nič spraskan(še vedno sledi obdelave). samo sem pa verjetno s tem ko sm kupoval motula,tist bat že preplačal :D
Zok Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 (popravljeno) saj ni bilo videti na nobenem batu. ko sm tanku TTSa sm mel saj za cel smorn v auspuhu. pa ne mi pravt da sm prepocasn zanj, k sm ga gonu do daske. :) obraba je taka, kot je za gonjenje normalno. ni neki ekstra, to je res, je pa cena tud nic kaj ekstra, sploh za to, kako deluje v mojem motorju. .) Popravljeno Marec 16, 2004. Popravil Zok
PSI_Hunter Objavljeno Marec 16, 2004 Opozori Objavljeno Marec 16, 2004 (popravljeno) razlaga se mi zdi zelo sprejemljiva, sam se nisem studiral v tej smeri... :hmm: baje ricinus pusca obloge - na koliko casa pa je treba motor razdret in ocistit?? baje je namenjeno zelo visoko vrtecim se masinam?? :hmm: sicer nevem na kol drugi pucajo obloge od ricinusa, jst sm jih na 5k km, k sm na evotu menju bat.........(in vecina mojih kolegov, k so mel podobn tuning je pocela isto) Popravljeno Marec 16, 2004. Popravil PSI_Hunter
_Roba_ Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 meni je sfalilo enkrat olja na dna-ju zvecer in je bla samo benza odprta pa sem kupo to scooter olje. skuter leti isto pa dela tudi fajn. Dela tudi fajn.... :cry: :cry: Posledice super delovanja
kocka Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 hehe, mojemu kolegu je kawa KDX 125, 24 kw, delala vedno vredu, pol pa je omv uno njbolše 2t olje začel not dajat 1000 km in je ribnu, js dajam v dtja, valvoline, uno zlato, pa mam rajši saje, kot pa zariban motor!
sime77 Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 poškodbe na batu niso nastale zaradi napačnega olja. Saje nad obročki so normalne za vse domače 2T motorje (za dirkalne ne vem). Saje med in za obročki pa nastanejo zaradi slabega tesnenj med cilindrom in batom (slabi obrocki). Kar se pa tiče zaribavanja motorja zaradi TTSa pa je vse splošno znano da se olja medseboj nesmejo mešat. TTS pa je tako ali tako namenjen prostornini več kot 125ccm. Za TTS pa mora biti tudi večje razmerje med gorivom in oljem.
denZ Objavljeno Marec 20, 2004 Opozori Objavljeno Marec 20, 2004 . Za TTS pa mora biti tudi večje razmerje med gorivom in oljem. kolk procentno mešanco bi pol mogu delat
PRJATU Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 jst trenutno tankam tts-a ko sem barval auspuh je bila pena u dušilcu čit od olja pa tud kolkr sem slišov tts ne izgoreva popolno tko da sem mislu zamenjat olje.v mislih sem mev motul 600 kaj pravte na to?a je se kaj druzga boljsga za moj motor?kako naj preidem iz enga na druzga če se jih ne sme mešat? kaj pa eno omv olje? baje je dobr a kdo pozna?
k&4 Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 motul ma dve olji sam za scootr eno je za ne predelane eno pa za predelane scoote
seemon Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 (popravljeno) motul ma dve olji sam za scootr eno je za ne predelane eno pa za predelane scoote In od kje naprej so "predelani"? npr. kam spada moj ki je brez blokade in ima samo sportn auspuh ter deluje na visokih obratih. Končna je realnih 75km/h. btw. Kolk je cena za enega in drugega? :) Popravljeno Marec 21, 2004. Popravil seemon
_OKI_ Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 In od kje naprej so "predelani"? npr. kam spada moj ki je brez blokade in ima samo sportn auspuh ter deluje na visokih obratih. Končna je realnih 75km/h. btw. Kolk je cena za enega in drugega? :) Kupi motul 2T. Pride 2200 za liter. Uporablja se za predelane skuterje ter tudi za nepredelane. Pač lepše maže pri visokih obratih pa izgorevanje olja je pomembno, da ne pušča saj
k&4 Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 jz sm brez blokad pa zx a mom oa tankam 2-t se prav ta cenejšga pol je pa še dražji 2-t power al nek tazga ta cenejši je 2.270 sit v hmc dražji pa 3000 pa še neki nevem kok
simonsi Objavljeno Marec 21, 2004 Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 Fora sintetičnih in ostalih 2T olj je da čim manj izgorevajo, sej ko izgorevajo puščajo saje in še manj olja za mazanje ostane. Če bi 100% olja zgorel, kaj bi pa mazal motor? :?
Jason Objavljeno Marec 21, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 21, 2004 Simonsi, kam pa gre olje, če ne izgori? Mogoče nazaj v rezervoarček? Če bi 100% olja zgorel, kaj bi pa mazal motor? Mislim da je naloga olja v 2T motoju da najperej podmaže, potem pa izgori.
Zok Objavljeno Marec 22, 2004 Opozori Objavljeno Marec 22, 2004 Fora sintetičnih in ostalih 2T olj je da čim manj izgorevajo, sej ko izgorevajo puščajo saje in še manj olja za mazanje ostane. ce ti ne izgori, ti kaplja iz auspuha. ce ti na pol izgori, pusca saje. .)
italjet maniac Objavljeno Marec 22, 2004 Opozori Objavljeno Marec 22, 2004 Zdaj ste me pa malo v skrbi spravli :unsure: :blink: Komu je zaj vse motor rikno ko uporablja TTS olje??
italjet maniac Objavljeno Marec 22, 2004 Opozori Objavljeno Marec 22, 2004 Ok ti si extrem na kolk obratov se ti vrti masina? meni max. 9200rpm je to ze kriticna meja za to olje? :hmm: pi es: mam 9KM
poggy Objavljeno Marec 22, 2004 Opozori Objavljeno Marec 22, 2004 js sm tts na krosu tanko pa mi nikol niribno, 2x mi je bat počo, sam ne zarad olja
Jason Objavljeno Marec 22, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 22, 2004 Jaz sem imel v Runnerci180 ves čas TTS. V okoli 15.ooo km ni bilo nobene težave. Auspuh je bil zadaj čisto čist. Nikoli niti kapljice olja. Je pa olje kar drago, zato mislim, da ga ne bi več tankal. Zdaj sem v Hexagona150 natočil Petrolovo "scooter" olje, pa da vidimo kaj bo. (Verjetno nič.)
Zok Objavljeno Marec 23, 2004 Opozori Objavljeno Marec 23, 2004 Ok ti si extrem na kolk obratov se ti vrti masina? meni max. 9200rpm je to ze kriticna meja za to olje? :hmm: pi es: mam 9KM saltam pri ~10.500, na mestu se zavrti tud do 13.000, tam pa odklopi. so bla pa tud obdobja, ko se mi je vrtel do 12.000 med voznjo. :) pi es: mam 42 HP. in 125 ccm. :P
italjet maniac Objavljeno Marec 23, 2004 Opozori Objavljeno Marec 23, 2004 Ja no te se pa tak ne cudim da ti rikne pri taki naviti masini in stilu voznje!! :D Ma po mojem pri meni nebi smelo bit tezav :hmm: ;)
k&4 Objavljeno Marec 24, 2004 Opozori Objavljeno Marec 24, 2004 jz sm dans mal gledu ta olja in pršu do ugotovitve da je petrolov dvotaktol za scoote drag <_< čeprov zgleda na pru pogled pocen sam je fora ker plačaš 750 sit(mal sm zaokrožu) za 0.5 l olja tko da te 1 l pride 1500 sit :wacko: najcenejši je pa od shell- a 1l 900sit :) pa me zanima če ma kdo izkušne z tem uljem :? al pa od valvoline za 2t prirejen :huh: za scoot drgač pa ima castrol 2 olji za scoot :) in tts splojh ni za scoot :ph34r:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se