Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Rad bi menjal org. membrane s polini karbonskimi. Pa mi ni jasno kere naj vzemem. Ker baje so zelo različne (30,35.........). Kako je s pospeški, končno, kaj pridobiš - izgubiš ?

Objavljeno
slikica

kok je to mejhno pa kjutkano... :lol1: :lol1: :lol1:

torej, cilj menjave membran je povecanje pretoka oz. zmanjsanje upora pri pretoku. pridobis malo vec moci, vecjo odzivnost, in pa tudi vecjo porabo. .)

Objavljeno
kok je to mejhno pa kjutkano... :lol1: :lol1: :lol1:

torej, cilj menjave membran je povecanje pretoka oz. zmanjsanje upora pri pretoku. pridobis malo vec moci, vecjo odzivnost, in pa tudi vecjo porabo. .)

samo jih je več vrst (npr. od polinija so različne barve)

Objavljeno (popravljeno)

Ja mene to tudi zanima! Ce je kaksna zajebancija pol s tem da bi se mogo zezat da bi pol skutera nastavo da bi nekam sov :hmm:

Popravljeno . Popravil italjet maniac
Objavljeno

Mislim predvsem na to, če npr. s tem pridobiš moč, pospeške ampak zbubiš na končni.

Objavljeno

ne.

spremenita se krivulji navora in moci. kako oz. kdaj se kaj spremeni kam, pa je odvisno od vrste membrane. to je nekako tako, kot bi spreminjal kote odpiranja kanalov. .)

Objavljeno

Nej me nekdo popravi ce narobe razmisljam ok :P

Ce imam najvecji navor v visjih obratih z drugimi membranami( trba ugotovit al so to ozje al sirse od orginalnih) lazje ohranim koncno brzino, ce pa imam max navor v nekaj nizjih obratih pa boljse pospesuje. Je nekak tak :? :hmm: :?

Objavljeno
ne.

spremenita se krivulji navora in moci. kako oz. kdaj se kaj spremeni kam, pa je odvisno od vrste membrane. to je nekako tako, kot bi spreminjal kote odpiranja kanalov. .)

aha, se pravi da zgubiš nič, ampak v določenih segmentih delovanja lahko samo pridobiš pri moči (pospeševanje) ?

Objavljeno

Js sm jih menju v takem slabem času k je bil skuter glih na poti da zariba. Me je zajebavu en mesec... tko da jes nism testeru glih v normalnih okoliščinah ;)

V tistem trokiranju in morjenju sm jest opazu občutno izbolšanje. Motor je biv bl odziven in je mal bolš vleku! Končna pa se je izbolšala za ene 2kmh! Samo ker je pri meni počasi šlo vse v kurac (ne da bi jest vedu), se je čez cca 2 tedna stanje že poslabšalo na prejšnje, od tega pa kasneje spet navzdol do konca :D

Tko da se ti kar splača menjat :yea2:

Objavljeno
Js sm jih menju v takem slabem času k je bil skuter glih na poti da zariba. Me je zajebavu en mesec... tko da jes nism testeru glih v normalnih okoliščinah ;)

V tistem trokiranju in morjenju sm jest opazu občutno izbolšanje. Motor je biv bl odziven in je mal bolš vleku! Končna pa se je izbolšala za ene 2kmh! Samo ker je pri meni počasi šlo vse v kurac (ne da bi jest vedu), se je čez cca 2 tedna stanje že poslabšalo na prejšnje, od tega pa kasneje spet navzdol do konca :D

Tko da se ti kar splača menjat :yea2:

Zakaj pa ti je zaribo? Ma ne mi rečt da zarad membran :) :lol1: pol jih takoj kupim :lol1:

Objavljeno (popravljeno)

je zok ze kr lepo opisal cemu sluzijo membranske lamele.

pri menjavi le teh je potrebno vedt debelino in material iz cesa so..........in za kasno namembnost jih bomo uporabljal

recimo polinijevih 0,3mm lamel ne bos dal na orig. motor, ker jih ni sposobn spravit v tapravo resonanco, oz. obmocje delovanja.........

torej merilo za to kere lamele bi bil lohk obratomer, in podatek od kje do kje imajo najboljso resonanco, oz. rac. program ala bimotion2.

oz. na podlagi izkusenj........probavanj in napak......(oz. prilagoditev glede na motor, ker je recmo tud brezveze govort na ker kit kere lamele, preprosto zato, ker je tukaj se mnogo dejavnikov ki na to vplivajo)

(za zakljucek; brezveze je dajat na orig. motor druge lamele kot orig. ker zgubis)

Popravljeno . Popravil PSI_Hunter
Objavljeno
Zakaj pa ti je zaribo? Ma ne mi rečt da zarad membran :) :lol1: pol jih takoj kupim :lol1:

Nekaj druga ga je jebalo že preden sem lamele zamenou <_< ...

Objavljeno
_OKI_ nisi dobil zraven kita lamel? :hmm: :?

Ne nisem jih dobo :doze: :angry:

Objavljeno
je zok ze kr lepo opisal cemu sluzijo membranske lamele.

pri menjavi le teh je potrebno vedt debelino in material iz cesa so..........in za kasno namembnost jih bomo uporabljal

recimo polinijevih 0,3mm lamel ne bos dal na orig. motor, ker jih ni sposobn spravit v tapravo resonanco, oz. obmocje delovanja.........

torej merilo za to kere lamele bi bil lohk obratomer, in podatek od kje do kje imajo najboljso resonanco, oz. rac. program ala bimotion2.

oz. na podlagi izkusenj........probavanj in napak......(oz. prilagoditev glede na motor, ker je recmo tud brezveze govort na ker kit kere lamele, preprosto zato, ker je tukaj se mnogo dejavnikov ki na to vplivajo)

(za zakljucek; brezveze je dajat na orig. motor druge lamele kot orig. ker zgubis)

In katere naj kupim za mojga (70gus, 14mm (sledi 17,5), odprt ZX, speedcontrol, primar ) ??

Objavljeno

Tako da bo končna ista (no več tud ne škodi) pa da bo pri pospeševanju močnejši

Objavljeno

za to ti priporocam 0,45 malossi karbonit ali karbon............

Objavljeno

si zmešan 0,45mm to so predebele, te se daje na aprilio RS 125

0,30mm ali 0,27mm če dobiš to je najbolš

fora j ev tem debelejša je lamela bolj je trda in se manj zvija, kar je bolše pri visokih obratih

mehkejša , se pravi tanjša je lamela bolj je upogljiva, in zato je bolš az anizke obrate.

V večini primerov se uporablja debelino o,30mm tudi na dirkah

Objavljeno
si zmešan 0,45mm to so predebele, te se daje na aprilio RS 125

0,30mm ali 0,27mm če dobiš to je najbolš

fora j ev tem debelejša je lamela bolj je trda in se manj zvija, kar je bolše pri visokih obratih

mehkejša , se pravi tanjša je lamela bolj je upogljiva, in zato je bolš az anizke obrate.

V večini primerov se uporablja debelino o,30mm tudi na dirkah

Kupo bom polinijeve, ker malossi ne bom dobil razen če grem v italijo.

Kolko jih je pa v tem paketu ko pride nekje 4.000 sit? Verjetno niso samo ene debeline ampak maš več debelin not?

Objavljeno
si zmešan 0,45mm to so predebele, te se daje na aprilio RS 125

0,30mm ali 0,27mm če dobiš to je najbolš

fora j ev tem debelejša je lamela bolj je trda in se manj zvija, kar je bolše pri visokih obratih

mehkejša , se pravi tanjša je lamela bolj je upogljiva, in zato je bolš az anizke obrate.

V večini primerov se uporablja debelino o,30mm tudi na dirkah

ja sej...............mal se enkrat precekiri (premisl svojo definicijo)..............ce bos dal 0,3mm lamele na skor orig motor, pridejo pri veliko visjih obratih v resonanco kot 0,45, kar pomeni da njihovega potenciala sploh izkoristu ne bos...........sicr pa ah, to je zgolj moje ponizno mnenje, delite kar cte........

Objavljeno
ja sej...............mal se enkrat precekiri (premisl svojo definicijo)..............ce bos dal 0,3mm lamele na skor orig motor, pridejo pri veliko visjih obratih v resonanco kot 0,45, kar pomeni da njihovega potenciala sploh izkoristu ne bos...........sicr pa ah, to je zgolj moje ponizno mnenje, delite kar cte........

Kolk so pa orginalne not? Tanjše al debelejše?

Objavljeno
Kolk so pa orginalne not? Tanjše al debelejše?

orig. so pa tm okol 0,15mm (jeklene) in imajo popolnoma drug koeficent upogljivosti.........

Objavljeno

Tam na ceniku sem gledal od lindempa da je za kupit tak samo komplet karbonskih (2130536). Tako da bom kupo to. A ma kdo izkušnje kaj tu not dobiš? (kere debeline)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!