_OKI_ Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Rad bi menjal org. membrane s polini karbonskimi. Pa mi ni jasno kere naj vzemem. Ker baje so zelo različne (30,35.........). Kako je s pospeški, končno, kaj pridobiš - izgubiš ?
Zok Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 slikica kok je to mejhno pa kjutkano... :lol1: :lol1: :lol1: torej, cilj menjave membran je povecanje pretoka oz. zmanjsanje upora pri pretoku. pridobis malo vec moci, vecjo odzivnost, in pa tudi vecjo porabo. .)
_OKI_ Objavljeno Marec 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 kok je to mejhno pa kjutkano... :lol1: :lol1: :lol1: torej, cilj menjave membran je povecanje pretoka oz. zmanjsanje upora pri pretoku. pridobis malo vec moci, vecjo odzivnost, in pa tudi vecjo porabo. .) samo jih je več vrst (npr. od polinija so različne barve)
italjet maniac Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 (popravljeno) Ja mene to tudi zanima! Ce je kaksna zajebancija pol s tem da bi se mogo zezat da bi pol skutera nastavo da bi nekam sov :hmm: Popravljeno Marec 18, 2004. Popravil italjet maniac
_OKI_ Objavljeno Marec 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Mislim predvsem na to, če npr. s tem pridobiš moč, pospeške ampak zbubiš na končni.
Zok Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 ne. spremenita se krivulji navora in moci. kako oz. kdaj se kaj spremeni kam, pa je odvisno od vrste membrane. to je nekako tako, kot bi spreminjal kote odpiranja kanalov. .)
italjet maniac Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Nej me nekdo popravi ce narobe razmisljam ok :P Ce imam najvecji navor v visjih obratih z drugimi membranami( trba ugotovit al so to ozje al sirse od orginalnih) lazje ohranim koncno brzino, ce pa imam max navor v nekaj nizjih obratih pa boljse pospesuje. Je nekak tak :? :hmm: :?
_OKI_ Objavljeno Marec 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 ne. spremenita se krivulji navora in moci. kako oz. kdaj se kaj spremeni kam, pa je odvisno od vrste membrane. to je nekako tako, kot bi spreminjal kote odpiranja kanalov. .) aha, se pravi da zgubiš nič, ampak v določenih segmentih delovanja lahko samo pridobiš pri moči (pospeševanje) ?
firefox f-15 Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Js sm jih menju v takem slabem času k je bil skuter glih na poti da zariba. Me je zajebavu en mesec... tko da jes nism testeru glih v normalnih okoliščinah ;) V tistem trokiranju in morjenju sm jest opazu občutno izbolšanje. Motor je biv bl odziven in je mal bolš vleku! Končna pa se je izbolšala za ene 2kmh! Samo ker je pri meni počasi šlo vse v kurac (ne da bi jest vedu), se je čez cca 2 tedna stanje že poslabšalo na prejšnje, od tega pa kasneje spet navzdol do konca :D Tko da se ti kar splača menjat :yea2:
_OKI_ Objavljeno Marec 18, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Js sm jih menju v takem slabem času k je bil skuter glih na poti da zariba. Me je zajebavu en mesec... tko da jes nism testeru glih v normalnih okoliščinah ;) V tistem trokiranju in morjenju sm jest opazu občutno izbolšanje. Motor je biv bl odziven in je mal bolš vleku! Končna pa se je izbolšala za ene 2kmh! Samo ker je pri meni počasi šlo vse v kurac (ne da bi jest vedu), se je čez cca 2 tedna stanje že poslabšalo na prejšnje, od tega pa kasneje spet navzdol do konca :D Tko da se ti kar splača menjat :yea2: Zakaj pa ti je zaribo? Ma ne mi rečt da zarad membran :) :lol1: pol jih takoj kupim :lol1:
PSI_Hunter Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 (popravljeno) je zok ze kr lepo opisal cemu sluzijo membranske lamele. pri menjavi le teh je potrebno vedt debelino in material iz cesa so..........in za kasno namembnost jih bomo uporabljal recimo polinijevih 0,3mm lamel ne bos dal na orig. motor, ker jih ni sposobn spravit v tapravo resonanco, oz. obmocje delovanja......... torej merilo za to kere lamele bi bil lohk obratomer, in podatek od kje do kje imajo najboljso resonanco, oz. rac. program ala bimotion2. oz. na podlagi izkusenj........probavanj in napak......(oz. prilagoditev glede na motor, ker je recmo tud brezveze govort na ker kit kere lamele, preprosto zato, ker je tukaj se mnogo dejavnikov ki na to vplivajo) (za zakljucek; brezveze je dajat na orig. motor druge lamele kot orig. ker zgubis) Popravljeno Marec 18, 2004. Popravil PSI_Hunter
_Roba_ Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 _OKI_ nisi dobil zraven kita lamel? :hmm: :?
firefox f-15 Objavljeno Marec 18, 2004 Opozori Objavljeno Marec 18, 2004 Zakaj pa ti je zaribo? Ma ne mi rečt da zarad membran :) :lol1: pol jih takoj kupim :lol1: Nekaj druga ga je jebalo že preden sem lamele zamenou <_< ...
_OKI_ Objavljeno Marec 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 _OKI_ nisi dobil zraven kita lamel? :hmm: :? Ne nisem jih dobo :doze: :angry:
_OKI_ Objavljeno Marec 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 je zok ze kr lepo opisal cemu sluzijo membranske lamele. pri menjavi le teh je potrebno vedt debelino in material iz cesa so..........in za kasno namembnost jih bomo uporabljal recimo polinijevih 0,3mm lamel ne bos dal na orig. motor, ker jih ni sposobn spravit v tapravo resonanco, oz. obmocje delovanja......... torej merilo za to kere lamele bi bil lohk obratomer, in podatek od kje do kje imajo najboljso resonanco, oz. rac. program ala bimotion2. oz. na podlagi izkusenj........probavanj in napak......(oz. prilagoditev glede na motor, ker je recmo tud brezveze govort na ker kit kere lamele, preprosto zato, ker je tukaj se mnogo dejavnikov ki na to vplivajo) (za zakljucek; brezveze je dajat na orig. motor druge lamele kot orig. ker zgubis) In katere naj kupim za mojga (70gus, 14mm (sledi 17,5), odprt ZX, speedcontrol, primar ) ??
_OKI_ Objavljeno Marec 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Tako da bo končna ista (no več tud ne škodi) pa da bo pri pospeševanju močnejši
PSI_Hunter Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 za to ti priporocam 0,45 malossi karbonit ali karbon............
pinjas Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 si zmešan 0,45mm to so predebele, te se daje na aprilio RS 125 0,30mm ali 0,27mm če dobiš to je najbolš fora j ev tem debelejša je lamela bolj je trda in se manj zvija, kar je bolše pri visokih obratih mehkejša , se pravi tanjša je lamela bolj je upogljiva, in zato je bolš az anizke obrate. V večini primerov se uporablja debelino o,30mm tudi na dirkah
_OKI_ Objavljeno Marec 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 si zmešan 0,45mm to so predebele, te se daje na aprilio RS 125 0,30mm ali 0,27mm če dobiš to je najbolš fora j ev tem debelejša je lamela bolj je trda in se manj zvija, kar je bolše pri visokih obratih mehkejša , se pravi tanjša je lamela bolj je upogljiva, in zato je bolš az anizke obrate. V večini primerov se uporablja debelino o,30mm tudi na dirkah Kupo bom polinijeve, ker malossi ne bom dobil razen če grem v italijo. Kolko jih je pa v tem paketu ko pride nekje 4.000 sit? Verjetno niso samo ene debeline ampak maš več debelin not?
PSI_Hunter Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 si zmešan 0,45mm to so predebele, te se daje na aprilio RS 125 0,30mm ali 0,27mm če dobiš to je najbolš fora j ev tem debelejša je lamela bolj je trda in se manj zvija, kar je bolše pri visokih obratih mehkejša , se pravi tanjša je lamela bolj je upogljiva, in zato je bolš az anizke obrate. V večini primerov se uporablja debelino o,30mm tudi na dirkah ja sej...............mal se enkrat precekiri (premisl svojo definicijo)..............ce bos dal 0,3mm lamele na skor orig motor, pridejo pri veliko visjih obratih v resonanco kot 0,45, kar pomeni da njihovega potenciala sploh izkoristu ne bos...........sicr pa ah, to je zgolj moje ponizno mnenje, delite kar cte........
_OKI_ Objavljeno Marec 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 ja sej...............mal se enkrat precekiri (premisl svojo definicijo)..............ce bos dal 0,3mm lamele na skor orig motor, pridejo pri veliko visjih obratih v resonanco kot 0,45, kar pomeni da njihovega potenciala sploh izkoristu ne bos...........sicr pa ah, to je zgolj moje ponizno mnenje, delite kar cte........ Kolk so pa orginalne not? Tanjše al debelejše?
PSI_Hunter Objavljeno Marec 19, 2004 Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Kolk so pa orginalne not? Tanjše al debelejše? orig. so pa tm okol 0,15mm (jeklene) in imajo popolnoma drug koeficent upogljivosti.........
_OKI_ Objavljeno Marec 19, 2004 Avtor Opozori Objavljeno Marec 19, 2004 Tam na ceniku sem gledal od lindempa da je za kupit tak samo komplet karbonskih (2130536). Tako da bom kupo to. A ma kdo izkušnje kaj tu not dobiš? (kere debeline)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se