Ice Objavljeno Marec 25, 2004 Deli Objavljeno Marec 25, 2004 slike romale v tuning (kamor spadajo). tema bo v kratkem eliminirana, razen ce se ne zacne debate o originalnem avtomobilu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BONO Objavljeno Marec 27, 2004 Deli Objavljeno Marec 27, 2004 Če ste že odprli temo, bo napisal nekaj o našem jajčku. Za gospo sem kupil VTS 1.4. Lep avtoček za pogledat, z gumami 185/55-14 dobo sedi na cesti in malo pokuri. Toda narejen je pa šlampasto, da je kaj. Po moje so ga delali zadnji petek pred poletnim kolektivnim dopustom ob 13.55. Ko sem ga šel iskat in se prvič usedel za volan, je plastika okoli volana zijala za 1 cm. Vijaka, ki naj bi to držal skupaj sploh ni bilo. Šli smo na prvo malo daljšo vožnjo in z zgroženostjo sem opazoval kazalec za gorivo, ki je vidno padal. Tank naj bi držal 44 litrov, po prevoženih nekaj čez 300 km, pa se je že prižgala lučka za rezervo. V kjižici z navodili piše, da naj bi se lučka prižgala, ko je v tanku 4 litre bencina. Zavijem na črpalko in v tank spravim samo 27 litrov. Se pravi, ko se lučka prižge, je v tanku vsaj še 16-17 litrov. Vzratna luč je včasih svetila, včasih tudi ne. Po 2 tednih se je začel zatikati desni sedež. Pri 2000 km je motor nenadoma začel teči le po 3 cilindrih, na servisu so nato ponovno naložili program. Pri 10000 km je začela škripati prestavna ročica. Mazanje z mastjo je pomagalo. En dan po preteku garancije, je začel cukat. Odpovedalo je tipalo za zrak - 25Ksit. Čez pol leta se je začela pri speljevanju in prestavljanju z topim pokom oglašat sklopka. Na servisu pravijo, da je vse OK - moj tast upokojeni mehanik, meni nasprotno. Ko sem ga prvič temeljito opral, sem videl, da je okrasna plastika - razširitev pragov in blatnikov nalimana tako šlampasto, da neenakomerno lomi svetlobo. Vsak bi takoj rekel, da je bil avto razbit. Najhuje je pa to, da so desna vrata nastavljena tako slabo, da se pri odpiranju dotikajo in v končni legi naslonijo na blatnik in pozimi, ko se na vratih in na blatniku nabere umazanija, se je barva že dodobra opraskala. Pa tudi pooblaščeni servis, kamor ga vozim je bolj za en k. Po servisu najdem plastično zaščito klem akomulatorja na blatniku, v motorju pa nivo olja 1 cm čez maximum. Tipalo za zrak so naročali 2 meseca. Itd. Zanima me ali imate tudi ostali toliko težav z Saxoji? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kosho Objavljeno Marec 31, 2004 Deli Objavljeno Marec 31, 2004 :D :D :D Jaz v treh letih s saxojem nisem imel čisto nobenih težav :D :D :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stenere Objavljeno April 1, 2004 Deli Objavljeno April 1, 2004 Meni pa zadnji brisalec enkrat dela drugič ne dela. Zgleda nekje slab stik. Drugače do sedaj(5 let, 60.000 km) so se samo pakne odlimale(znan problem še iz AXov), in pa spredaj čeljusti bremz so zarustale na vodilih, ker prejšnja lastnica (mama) nikoli ni bremze konkretno pohodila :) zaradi tega bo treba v priliki diske menjat; so po eni strani mal zrustani. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 1, 2004 Deli Objavljeno April 1, 2004 Mam tudi sam Citroena (Berlinga), pa ti lahko samo vse najboljše o servisih povem, tko zrihtanih in pocen servisov še nisem imel. Z avtom do 120k km nikoli nobenih težav, deli smešno poceni (razen auspuha in diskov, sam to se tko al tko ne kupuje na servisu). V glavnem, če maš probleme s servisom kar k Špajzerju v Trbovlje zrihtajo vse brez problema. lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BONO Objavljeno April 3, 2004 Deli Objavljeno April 3, 2004 deli smešno poceni (razen auspuha in diskov, sam to se tko al tko ne kupuje na servisu Danes sem menjal gume na Saxoju. Po 25K km so diski na vsaki strani že za več kot 1 mm obrabljeni. Tega pa nisem pričakoval. Če bo šlo tako naprej, jih bo treba pri 50K km že menjat. :angry: Drugače pa le kateri kreten je določil ujem med pestom in feltno. Skoraj rabiš macolo, da gumo dol dobiš. :angry: Na tem avtu ženska sama ne more nikoli gume zamenjat. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Saint Objavljeno April 3, 2004 Deli Objavljeno April 3, 2004 Na mojem berlingotu diske menjal pri cca 120k km. cena za oba diska, ploščice in delo okrog 30.000 SIT, mi jih sicer ne bi bilo treba menjat, sam sem mel slab občutek, ker so bli že mal znucani za pogledat. Zgleda da res nimaš sreče s tem Saxojem, naslednji avto... mogoče Berlingo :? :D . lp Rudi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se