Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ziv!

sem nov na tem forumu

zanima me ce se splaca kupiti kawasaki kx 250 in koliko konskih moci ima?

pomojm se ti ga ne splača če ga res ne dobiš po kašni specialni ceni

Objavljeno (popravljeno)

pomojm se ti ga ne splača če ga res ne dobiš po kašni specialni ceni

ja dobim ga lahko za 350 jurju zdej lih tocno ne vem kok je to evrov

Popravljeno . Popravil perokross
Objavljeno

Če si tudi v motokrosu nov tako kot na forumu si rajši vzemi kaj malo bol "švoh". Drugače pa jaz osebno ne bi vzel kavasakija . . .

Objavljeno

Če si tudi v motokrosu nov tako kot na forumu si rajši vzemi kaj malo bol "švoh". Drugače pa jaz osebno ne bi vzel kavasakija . . .

ne saj zdaj imam hondo cr 85 sam mi je ratala mal presvog pa sm se ze pelov z 250ko pa prov fajn gre

Objavljeno

ja dobim ga lahko za 350 jurju zdej lih tocno ne vem kok je to evrov

ja ker letnik pa maš to za tok pocen a pa to mislš 2 takt

Objavljeno

ja ker letnik pa maš to za tok pocen a pa to mislš 2 takt

97 letnik pa 2 takten je ja

Objavljeno

dovolj, da ga nerodno nasliniš nekam :grim

drgač pa fantje... zdej sm pešak...vsaj en lep cajt :headbang: sem imel "letalske" vaje, pa se niso izšle po načrtih, tko d je komolec v offside vrglo :slap: :lol1: zdej mam longeto slab teden, pol pa 6 tednov razgibavanja brez obremenitve roke :wacko: pol pa lahko počasi obremenjujem in po ene 2mescih lahko nazaj jaham... Imel kdo podobne izkušnje z izpahom komolca? Meni se zdijo ta obdobja za lase prvlečena, k to se je zgodilo v četrtek, včeri sm komolec že premikal brez bolečin, sicer ne s polno amplitudo, na polovico pa že :whistle: je pa še tak k od stewarta (obseg ene 40cm :blink: :eek: ) in barve tudi :lol1: lih orehove vasi in mačkovcev ne bom odpelal, pol avgusta pa že gasss po mojem O:-)

jaz mam tud podobne izkusnje,sam da sm si jaz roko pretrgal pa sem mev pov pocitnc roko fuc :(

Objavljeno

roko pretrgal

:eek: to bi pa rad vidu :lol:

Objavljeno

:eek: to bi pa rad vidu :lol:

ja ti se kar smej

sm dubiv 9 sivov pa nc se nism mogu furat z motorjom pol

ce bi si nogo zlomu tkrt se bi sj vozu lohka :angry:

Objavljeno (popravljeno)

ja ti se kar smej

sm dubiv 9 sivov pa nc se nism mogu furat z motorjom pol

ce bi si nogo zlomu tkrt se bi sj vozu lohka :angry:

Mislim, da nisi na pravem mestu in nehaj basat ljudi z nekimi trapastimi forami, če pa že imaš željo in veselje pa uporabi kar se da malo slovenski jezik, da te bodo vsaj malo razumeli. .)

Ja kar se pa tiče tvojega nakupa motorja pa kar vzami kx250, pa v najbližnji gozd pa v prvo drevo.

Popravljeno . Popravil PANTERA
Objavljeno

Mislim, da nisi na pravem mestu in nehaj basat ljudi z nekimi trapastimi forami, če pa že imaš željo in veselje pa uporabi kar se da malo slovenski jezik, da te bodo vsaj malo razumeli. .)

Ja kar se pa tiče tvojega nakupa motorja pa kar vzami kx250, pa v najbližnji gozd pa v prvo drevo.

prov maš pantera kok si pa ti kej str perokross pomojm si še mld pa neumn :? :?

Objavljeno

prov maš pantera kok si pa ti kej str perokross pomojm si še mld pa neumn :? :?

str sm 15 let

Objavljeno

str sm 15 let

Kup si 125ko bo čistb zadostovala zate. Pa pejt rajš na kšno progo pa boš vidu da je že 125ka premočna zate. 250ka je pomojem mnenju čist preveč za 15 letnika sploh pa zate k imaš izkušnje samo z 85ccm. Noben pro motokrosist tvojih let ne voz 250ccm 2t.

Objavljeno

Pero od krosa, jest se pridružujem ostalim in te vabim na 125 oz. 250F. Vsaj do jeseni, dokler ne občutiš, kaj to da od sebe. Tistih deset kil, kolkor so te motorji lažji od 250/450 se full pozna pri vožnji in za brez izkušenj zna bit res slaba. Je pa res, če primerjamo 125 z 250 v nekaterih primerih (jest sem bil tak pacient), se da z 250 lažji pelat. Še par dejstev za ta primer (nikakor to ni pravilo, ki bi se ga držali kot pjanc plota).

1. :OK: 250 ima navor in je ni treba ožemat, da kam gre.

2. :BUA: 125 nima navora in ga je treba držat na visokih obratih.

3. :yea1: 250 se ob vožnji na "štant gas" malo obrablja in imaš manj stroškov (menjava bata, ojnice itd)

4. :worship: Še najboljš varianta je pa 250F, ki ma navor, samo dobro je treba najti, kajti v nasprotnem primeru je lahko na vidiku generalna obnova mašine. To pa stane in jože dobr vesta.

Odloči se in uživaj.

Objavljeno (popravljeno)

Pero od krosa, jest se pridružujem ostalim in te vabim na 125 oz. 250F. Vsaj do jeseni, dokler ne občutiš, kaj to da od sebe. Tistih deset kil, kolkor so te motorji lažji od 250/450 se full pozna pri vožnji in za brez izkušenj zna bit res slaba. Je pa res, če primerjamo 125 z 250 v nekaterih primerih (jest sem bil tak pacient), se da z 250 lažji pelat. Še par dejstev za ta primer (nikakor to ni pravilo, ki bi se ga držali kot pjanc plota).

1. :OK: 250 ima navor in je ni treba ožemat, da kam gre.

2. :BUA: 125 nima navora in ga je treba držat na visokih obratih.

3. :yea1: 250 se ob vožnji na "štant gas" malo obrablja in imaš manj stroškov (menjava bata, ojnice itd)

4. :worship: Še najboljš varianta je pa 250F, ki ma navor, samo dobro je treba najti, kajti v nasprotnem primeru je lahko na vidiku generalna obnova mašine. To pa stane in jože dobr vesta.

Odloči se in uživaj.

sm se ze pelov z 250 ko pa se mi je zdelo da je za mene ravno pravsna

pa se man je treba generalke delati kot pri 125 ker jo ni treba povsod sponati

Popravljeno . Popravil perokross
Objavljeno

ej model k boš u izi na pouno pelu 125/250F si kup 250 2t. Ne rin z glavo čez zid kr se boš še počasnej pelu z 250 2t(ok ne rečm po ravnini). Je pa dejstvo de te bo takoj zmatrala, mal je težja,...

Drgač je pa ne kupuj če mislš de boš izpadu zarad tega ker maš močnejši motor boljši motokrosist kr to ni merilo :OK:

Sam po pameti ;)

Objavljeno

sm se ze pelov z 250 ko pa se mi je zdelo da je za mene ravno pravsna

pa se man je treba generalke delati kot pri 125 ker jo ni treba povsod sponati

No sj ti si itak najbl pamtn pa ne rabs nasih nasvetov upostevat. Tko da kr 250 kup.

Objavljeno

sm se ze pelov z 250 ko pa se mi je zdelo da je za mene ravno pravsna

pa se man je treba generalke delati kot pri 125 ker jo ni treba povsod sponati

Sej ni fora, oziroma prednost v tem da ga ni treba španat. Če boš mel 125, ga boš teral, ker iz ovinkov ne bo šel kar iz spodnjih obratov, ga boš moral kuplat. Šaltat boš moral veliko, bremzat je pri obeh 125 in 250 enako. Ker bo vsaka napaka vidna, se boš zato bolj trudu in probal vozit brez napak. Se pravi na 125cc boš delal in se matral, kar pa sledi, da se boš zlo dober naučil vozit motor. Pri močnejših motorjih ponavadi rataš "len" (ne da se ti prestavit, ker tak vleče iz višje brzine, ne boš ga teral, ker ni treba,...) In pa 125 se občuti že skoraj kot bicikl v primerjavi s močnejšimi motorji ;)

V glavnem s 125cc boš postal veliko boljši motokrosist, poleg tega pa še bolje pripravljen, ko bo na vrsti močnejša motorka :grim :grim :grim

Objavljeno (popravljeno)

ce tko pravte bom pa mal razmislu se

al bom pa kupiv 4 taktno 250 kubicno

Popravljeno . Popravil perokross
Objavljeno

ce tko pravte bom pa mal razmislu se

al bom pa kupiv 4 taktno 250 kubicno

prva pametna :)

Objavljeno

250f so pa tko al tko zakon :grim

Objavljeno

250f so prave zverince :OK: Bi lahko reku, da včasih še preveč hude

Objavljeno

fantje!

kaj vi ko vozite, stojite na prsitih ali bol odzadaj pri peti????

kako pa v skokih??' :)

Objavljeno

kaksi so pa kaj suzukiji 250 kubicni 4 taktni?

:?

Objavljeno

fantje!

kaj vi ko vozite, stojite na prsitih ali bol odzadaj pri peti????

kako pa v skokih??' :)

poglej na škornje kje so ojačani pa boš vedu vse... nekje 3cm za prsti...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!