Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

No bom obudil spet to temo s svojim problemom.

Motor mi v v zelo nizkih obratih, v bistvum skor pod stant gasom mal zamori ampak ne crkne.V drugi in tretji prestavi v zelo visokih obratih pa mal zatrokira ampak ne prevec.Kaj bi blo loh narobe?A je marbit timing treba nastavit. V users manualu sem zasledil da je mogoce mesanica prerevna in da je treba vijak za zrak na frgazarju mal zasraufat.Ampak to po mojem ni, ker bi imel potem po moji logiki sveco bolj svetlo jaz sem pa ze veckrat preveril pa je vedno bolj temna in malce sajasta. Men sveca cist vredu zgleda.

Objavljeno

če je svečka pretemna tut ni dobr, ker maš prebogato mešanco, kontroliraš samo elektrodo in mostiček, ostalo je itak črno

za začetek zamenji svečko ker tut če v redu zgleda, ni nujno da je dobra, če je že velik preiskrila pa razmak nastavi po knjigi

Objavljeno (popravljeno)

Svecka je popolnoma nova. Pred tednom sem dobil nazaj obnovljen cilinder.Zamenjal sem tudi bat in sesalne lamele.Prej sem imel boyesen zdej mam pa original.Marbit bi blo treba mar frgazar nastelat.Zarad stroma se mi cudn zdi k mi je prej cist normaln delal, se previ bi zdej tud mogl glede na to da nism nc saru ta okol. Se bom probal v naslednje poigrat mal s vijakom za zrak.

Aja pa ce mam v leru pa na hitr dam na gas mi pri padanju obratov se ene parkrat nazaj vzge. Tko se slis prblizn kt pr suprmotih k pridejo v ovink pa jim nazaj seka.

Popravljeno . Popravil BlazS
Objavljeno

to je samo fergazar, ni navajen na mašino k drugač dihta, mal se poigraj z mešanco ja, najprej na original nastavitev po knjigi, pol pa odpirat al zapirat po 1/4 obrata in probavi

Objavljeno

Hvala!

Ja tapru bom probal samo z vijakom za zrak, ce pa to ne bo slo bom pa podru frgazar, ga temeljito ocistil in nastavil kakor pise v users manualu za mojo nadmorsko visino in temperaturo.Sej ce mam original sesalne lamele pa obnovljen cilinder in nov bat potem nastavitve ne bi smele velik odstopat od tistih ki jih navaja users manual?

Objavljeno

ja, nastavitve iz knjige ti predstavljajo izhodišče, na kakršnega je motor naštelan, ko je nov in tvoj je zdej na nek način nov zato bi ti moglo dobro špilat, če ne, pa samo malo ponastaviš zrak (z zrakom štelaš odzivnost gasa nekje do 1/4 gasa), diz ti ni treba menjat, če motor ni friziran (brušeni kanali) ali menjan izpuh

Objavljeno

Kanale mam brusene in sem jih imel tud prej.Frgazarja pa nisem nc prenastavljal.Po mojem so edini vzrok sesalne lamele k so ble prej karbonske zdej so pa original.

Objavljeno

če maš brušene kanale (verjetn še od 1. lastnika) maš verjetn frgazar že naštelan glede na frizuro, ponavad je to večja glavna diza in mogoč manjša tamala diza

karbon membrane so drage in si zato verjetn navadne uzeu

ko boč podru fergazar, preglej oznake diz in jih primerji s tistim v knjigi in po potrebi menji (tamalo)

Objavljeno

Pa vedno upoštevaj, da je bolje, da dobi preveč mešanice, kot premalo. Nič zato, če malo kadi in če se bolj nabirajo saje, jih boš že očistil. Važno je, da se MAŽE.

Objavljeno (popravljeno)

Ja sej to mislim. Jutr grem na Brnik in se bom mal poigral z vijakom za zrak za zacetek.Tapru ga bom mal zasraufal in probal ce gre kej bol, drgac pa obratno.

Aja!

Karbon membran pa zato nisem vzel k original dajo vec moci v nizkih obratih, karbonske pa v visokih.Zame motor cez glavo gre in mi je bolj pomembno da je ze na zacetku dovolj moci.

Popravljeno . Popravil BlazS
Objavljeno

a brnik zdej funkcionira?neki sm slišal,da ne :hmm: če ne veš,se pozanimej

Objavljeno

Bom se pozanimal.

Aha pa se nekej.Kokr jest vem je da ko potegnes zaug ti spusti bolj bogato mesanico skoz ane. No men se cudn zdi k mi motor zalaufa v prvo vedno brez zauga. Kar po mojem sklepanju pomeni da je mesanica prebogata.

Objavljeno

Sem govoru z Gorazdom in pravi da je proga odprta od 12.00 naprej.

Objavljeno

če je sveča črna pol je sigurno v razmerju bencin/zrak preveč bencina

motorji vžigajo tko kokr so navajeni, pol ko bo bolj hladno boš vidu, če boš rabu zaug, razen če maš na toplem garažiranga

po svojih izkušnjah sklepam da imaš motor naštelan za moč v velkih obratih, v nizkih ti ga pa zato preveč zaliva, ker ni bil mišljen za tako vožnjo, a maš velko porabo?

počasi bo treba na 4-t ane

Objavljeno

Poglej si na motori.hr,pod tehnika,teorija rasplinjaca,pa ni hudic da ne bos najdu kaj zase

Objavljeno

Ja kr velik mi pozre. Drgac pa mi zdej tri mesece ni laufal.Poj sem pa dal gor obnovljen cilinder pa nov bat pa nove membrane mi je pa v tretjo brez zauga zalaufal.Kdo bi si mislu!?Po treh mesecih.Jest sem se sam cudil.

Na 4T bi sel sam prevec stane.Prvic je motor dost drazji, drugic je pa se vzdrzevanje ful drazje tko da bom gotov ostal kar na 2T.Po mojem bi blo 250ccm 4T lih prov. K vidim da je 250ccm 2T premocno za na kros progo.Se prehitro zmatram.Al pa KTM 200SX bi bil tud vredu.

Objavljeno

to da takoj vžge ni nč tazga, ker če so vsi pogoji OK, pol ni hudič da ne prdne

250 4t je super, mal več konj kt 125, pa precej lepšo krivuljo moči

cene novga letnika rabljenga motorja niso glih pretirane, samo da ni friziran pa je OK

Objavljeno

no danes je bil ne preveč sončen dan in sva se z Rockom odločila da greva na Krvavec na žgance da bova močna, ampak ker kot se znajo iti visokogorski turizem nobena od koč (kljub reklami) ni bila odprta sva se zapeljala po smučiščih do edinega odprtega hotela na krvavcu popila kavo in se odpravila nazaj v Cerklje kjer je bil parkiran kombi.

Seveda sva se zapeljala tudi po smučišču gor in dol edino na Zvoh nama časovno ni uspelo priti, pa tudi z bencinom ne vem kako bi se izšlo če bi se veliko vozila. Med vožnjo je bil tudi en padec ampak nič hujšega...

Turca je bla super za popoldne. Sicer se ne bi pritoževal če bi imel kakšnega 4T za take ture ampak vseeno za letos more honda zdržat...

Na poti nazaj sva se ustavila še na brniku kjer je bila proga razmočena od dežja, naredila 10 krogov in ker naju je noč prehitela sva se odpravila proti domu. :OK:

Aktivna nedelja, upam da bo takih še več in v 2005 s kakšnim 4T...

In še par slikc.

post-14-1096837640.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Nimam kaj dodat....je vse robberrt napisal...

Skratka bilo je super..

P.S Proga na brniku je tud zakon, sam ce ne bi bila tok unicena....pa tud moja roka ze dost prenese...:) sem jo dobr "ujckal".. :rolleyes:

Lp,Rock

Popravljeno . Popravil Rock
Objavljeno

Prov super.Vama kar zavidam.

Jest sem bil pa v soboto slabo uro na brniku pa mi proga ni bla vsec. Skakalnice so mal predelal.Sem se tapru krog dost pocas pelal pa je zadnja skakalnica kar odsekana tko da sem predelec letu pa cist na tapru kolo sem prletu->padec(nic hujsega).Pa se po treh mesecih nevoznje nisem imel nic kondicije.

Pa Kern je bil lih tam pa sem ga vprasal kok je kej proga urejena napram ostalim, pa je reku da je za Rakekom najbolj vzdrzevana proga. :hmm:

Objavljeno

ma ja skakalnice so vecinoma predelane tako da so kar mal prevec luftarce pa una zadnja na koncu proge oz predzadnja od cilja ma kar stopnico narejeno...kr neki pa res se je dal na uni dobr skočt....

Zato pa sej pravm najboljs bi blo eno 4T imet da se vsedeš gor pa zapelješ kam na kavo al pa tud kam v hribe...

Objavljeno

Pred časom so govorili, da bodo na Brniku tudi rentali kroske? A mogoče v kako je s tem?

A se da kje drugje rentat krosko?

Tadej

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!