Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

Pozdravljeni.

Kot jaz opažam je na naših dirkah zelo slabo stanje tudi s sodniki ob progi. No seveda so tudi izjeme a v večini primerov vidim ob progi ljudi z zastavico v roki ki sploh ne vedo zakaj so tam. Oči uzrte v napačno stran, nepravilno signaliziranje ovir na progi itd. Se razume da je ljudi pri organizaciji dirke težko dobiti in sama sreča je da se vi tekmovalci večinoma dobro izmažete iz nevarnih položajev ob padcih. Posredovanje sodnika na posnetku od metuljcica46 je samo pohvale vredno. Več takih.

L.P.

L'Thor

Tukaj se pa ne bi popolnamo strinjal s tabo. Kakšno je to nepravilno signaliziranje ob progi??? Oziroma kakšno je pravilno??? Za tebe kot voznika (predvidevam da si voznik), ima rumena zastavica pomen da je pred tabo piz....ja. Kakšna, boš pa že vidu ko se boš mimo peljal. Torej, PAZI, ovire na progi" Sodnik ti ne bo povedal, da je ta in ta padel. Ne da se bom delal pametnega, povedal bi rad, da sodnik na progi ni lahka stvar. Petnajst let sem bil sodnik, od tega zadnjih pet let vodja sodnikov. Vem kako je stati ob progi, ki nimaš prostora tud koraka naredit, ali se nimaš kam umaknit, če bi kter letu proti tebi itd. Praviš da so oči uprte v napačno stran??? Spet te bom vprašalm katera je napačna stran. Zmeraj so sodnikom govorili, "glej od sebe naprej." Ja, malo morgen. Kolkrat mi je voznik odnesel zastavice, ker ga je za mano kaj zj...lo, pa me je na srečo zgrešil. Zmeraj sem govoril sodnikon, da naj gledajo nazaj in naprej. Nazaj zaradi svoje varnosti, naprej zaradi varnosti voznikov. Vam napišem primer, ki se je zgodil. Mogoče se bi ga kateri os starejših spomnil.

Dolgi strmi spust z skakalnico in v ciljno ravnino. Sodnik na vrhu...sodnik na konco strmine. Hitrosti pa zelo visoke pri spustu. teknovalca jenekaj zje...lo in je letu po klancu nazdol poprek, postran, po prednjem in ne vem kako še. Jaz stvar gledam. Sodnik gleda pred sebe. Ne vidi kaj se dogaja za njim. V tistim trenutkum bi najraje zamižal. Prvo je skoraj odnesel nekega gledalca, ki se je režil z skokom v kopine oziroma grmovje. ( Tam sploh ne bi smel stati) , potem je pa spodnesel sodnika, ga je runlo v zrak in kašnik pet šest mestov stran. Moja prva misel je bila, da ta človek ni preživel. Tekmovalec se je pobral, malo z glavo stresel in gasa naprej. Pa še neki ljudje so mu pomagali, da je hitro nadaljeval. Sodnik je pa ležal in stokal od bolečin. Pa še to. Pred dirko sem sodnika postavil kakšnih štiri pet metrov od proge, ker bi imel bolši pregled nad naslednjim ovinkom, in tudi voznikom bi bil bolj opazen , če bi mahal z zastavico. Samo sta delegat in direktor dirke ugotovila, da je sodnik nepravilno postavljen in sta rekla da naj stoji ob progi. Tam so ga pa skoraj ubili. Tolko o tem.

Velikokrat smo skakali stran, ko je šlo kaj po zlu. Al pa ko je Kragelj , Jelen Može,.... ali pa še prej.. Avbelji, Zdovc, Simčič, Jelovšek....itd prpizdili zraven tebe, si se kr avtomatsko en meter umaknu. Isto je pr voznikih , ki nimajo iskušenj. Nikol ne veš, kdaj odletiš.

Pa veliko varnih krogov... LP Avro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če v skupini motoristov eden dela pizdarije so zaradi njega vsi kreteni, tudi ob progi so lahko vsi sodniki O.K., samo eden pa ne vidi da leži pet motorjev na kupu. In tako se pri "temu" človeku skoz neki dogaja

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če v skupini motoristov eden dela pizdarije so zaradi njega vsi kreteni, tudi ob progi so lahko vsi sodniki O.K., samo eden pa ne vidi da leži pet motorjev na kupu. In tako se pri "temu" človeku skoz neki dogaja

Res je. Samo prejšnji post je bil napisan tako, kot da so vsi sodniki slabi, kakšen je pa mogoče dober.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravljeni.

Se opravičujem če ste me narobe razumeli. Nisem napisal, da so vsi sodniki slabi. Tega nikakor ne mislim , povem pa samo tisto kar opažam.

Ja rumena zastava pomeni, da je na progi nekaj narobe, običajno če sodnik rumeno zastavo samo drži pri miru bi to po mojem pomenilo, da je nekaj narobe a je ovira že dovolj umaknjena stran z glavne linije ali pa se je nekaj pripetilo v naslednjem ovinku in naj bo voznik, ki prihaja v predel za sodnikom previden. Če pa sodnik z rumeno zastavo živčno maha pa to po mojem pomeni, da je nekaj narobe v bližini sodnika in da je nevarnost toliko večja. Za primer se spomnim v Orehovi vasi, ko je na prvem skoku po ciljni ravnini padel tekmovalec in to v točki kjer ga z veliko hitrostjo prihajajoči sotekmovalci nikakor niso mogli videti saj je bil skrit za rampo. Ja tam je bil sklepam zelo neizkušen sodnik, ki je zastavico skoraj nepremično držal in gledal tekmovalca, ki je mukoma in s težavo počasi pobiral motor, potem pa pride gruča tekmovalcev, ki najbrž mirujoče zastavice niso prav razumeli, prvi zleti za las mimo, drugi ravno tako tretji pa direkt v nerečnika sredi proge. Bolj ko smo kričali sodniku naj za božjo voljo maha z zastavico bolj čudno nas je gledal a se je glede na krike gledalcev le počasi prebudil. Naletel sem še na kar nekaj podobnih situacij, ki so se na srečo dobro končale. Pa brez zamere, moje pisanje ni bilo mišljeno kot žalitev ampak sem podal svoje pripombe na opažanja ob progi. Sodnik na posnetku je mojem odreagiral odlično čeprav je kar precej tvegal a se je postavil na mesto tako da je zavaroval nemočna tekmovalca in pred takimi kapo dol.

Sam nisem tekmovalec sem pa velik ljubitelj tega adrenalinskega športa in menim, da bi bilo včasih možno narediti še več za varnost tako tekmovalcev kot tudi sodnikov.

Pa lep pozdrav.

L'Thor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wellcome to this world- PRIMUS - Pork soda

Kot so enkrat rekl Demolition Group, da vsaka rit pride na svoj skret, je bil tudi tale material namenjen za trenutno najbolj osovraženo motoristično slovensko revijo s strani motokros klientele. Še sreča, da je medijev dovolj in da se na dotičnem, še vidi, kaj koga zanima.

Race track marshall - po slovensko - sodnik na dirkalni progi, je verjetno posebna vrsta ljubitelja motociklizma. Vsaj v panogi motokrosa. To so v večini prostovoljci, ki za"klobaso in pir" stojijo cel dan pod milim nebom in opazujejo osebke, ki se mimo njih vozijo z motorji. Če je nebo milo, je to morda sreča za Maršala. Če je sonce premočno Maršal dobi opekline, sončarico, inp. , če se na te stvari ni pripravil. Če se iz neba uščije, je Maršal moker kot miš, po vsej verjetnosti pa še blaten. Maršal je v tej prednosti, da kot pomembna oseba pride v stik z boljšimi tekmovalci in ti mu dajo eno od svojih tekmovalnih majic. Pet minut za tem, jo Maršal že ponosno nosi na sebi. Tudi v tujini je podobno. Maršalov ni nikoli preveč, da bi prihajalo do neke selekcije in zato prihaja do neljubih situacij, ko Maršal malce zaspi na svojem delovnem mestu. Večina Maršalov ima tudi za to delo potrebno licenco, ki jo pridobi ob grdo rečeno, narejenem tečaju.

Fotografije prikazujejo različne trenutke v življenju Maršala. Ena izmed njih je nastala, ko me je Maršal podil dol s proge, ker sem mu priskočil na pomoč, med posredovanjem, pri padcu enega izmed tekmovalcev. Kasneje sem bil kriv tudi za to da sem fotograf in da se moram nemudoma odstraniti iz prizorišča.

Na eni izmed teh fotk je prikazana posledica padca, ki smo si ga lahko ogledali na videu Metulčice. Če ta dogodek malce pokomentiram; Video sem si ogledal kmalu po tej dirki in ga še ničkolikokrat pogledal z ostalimi ljubitelji motokrosa. Vsi smo bili mnenja, da je Maršal reagiral v pravem času in povsem korektno opravil svojo nalogo, žal pa bil narobe postavljen. Jože, žrtev tega padca, ga ni mogel videti. Gre pa Joži vsa čast, da je s počeno ključnico pomagal mojemu konkurentu Marinu Benvegnu-ju, ki je obležal. Marino je udarec preživel brez težjih posledic z nekaj buškami.

In posledica je bila, da so mesto sodnika prestavili. Za to je morala it u bučke ključnica. Če bi se kaj podobnega zgodilo na MX3 bi znal orgaizator dobiti črno piko s strani mednarodne zveze. Ker je bilo to na domačem MX pokalu, se razen Jože nihče ni preveč sekiral.

So bile pa rumene zastave zelo aktualne v Sl. Gradcu na zadnji dirki Pokala. Tam so imeli Maršali precej dela in v pomoč jim je priskočil tudi fotr Žafran ob padcu Aleksandra. Stari nas je prisotne na progi z motorji skoraj fizično napadel, ker smo se peljali 1 km na stensko uro mimo ležečega Alexandra. Se dogaja tudi to. Bila je panika in dec se je ustrašil za svojega sina.

Pa še Marshall anekdota za dober konec.

Kmalu po smrti Maršala Tita, se je na enem izmed glasbenih festivalov v danem trenutku, kitaristu (ne bi točno vedu katerga benda) pokvaril ojačevalec znamke znamke Marshall. Glasbenik je razočaran nad svojim ojačevalcem po mikrofonu povedal; "Crko Maršal, pa neka, bio je star".

Čez nekaj minut je na oder prišla policija in dotičnega glasbenika odpeljala z odra.

post-7006-1189845716_thumb.jpg

post-7006-1189845732_thumb.jpg

post-7006-1189845743.jpg

post-7006-1189845752_thumb.jpg

post-7006-1189845767_thumb.jpg

post-7006-1189845856_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil Pirurirc
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mhmmm... sodniki. Ni ravno za pohvalit, po drugi strani pa, še dobro, da je, kot je. Lahko bi blo še slabše.

Par plusev +:

- Pri nas jih je relativno dosti ob progi. V italiji na pokalnih tekmovanjih (tiveneto), jih je pol majn (ali pa se mi je samo zdelo).

- Nekateri (kot na posnetku metulcice) dajo gate z riti za zaščito voznikov.

- Se ne zadevajo po progi. ( ja tudi to se dogaja v IT, ko sredi dirke pobira kamne po progi, mimo pa letijo tekmovalci)

Par minusev -:

- Nekateri so tam samo zarad klobase in pira (povzeto po pirurircu) pa ga boli al je na mestu al ni. Pa še tam, ko je pije pir in ne kako drugo tekočino (recimo vodo ali sok). Na koncu dirke so pa večina z rdečimi nosovi navkljub 25°C in oblačnemu vremenu.

- Ko se dirka ŽE začne (pade rampa) jih kar nekaj ŠE mašira na svoje mesto (to je se zgodilo v Sl. Gradcu, ko so štartali "se mi zdi, da 85cc v drugo) .

- Dostikrat je "ščitil svoj hrbet" (recimo temu tako, da je gledal kaj se dogaja pred njegovim delom proge in ne za), za njim se je pa klalo tekmovalcev.

- Že na dosti dirkah sem videl sodnika, ko je "pasel firbec" na tekmovalcu, ki je padel ali se zavalil na stran, zastavica v svoji roki pa je bingljala kamor je pihal veter in ne na progo.

Če povzamemo. SEJ BO :whistle: lahko bi blo slabše.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No,pa še dans na DP,k se je un Avstrijc polomu,je tm en mulo stav pa mew zastavco u rok,ni blo lih vidt da bi vedu kaj druzga z njo narest...Pol je pa en al oče od kacga tekmovalca al en star sodnik....u glavnm en k ga welikat widm na dirkah...prletu,uzev zastavco fantu iz roke,pa mu pokazu kako se stwari streže...

No,ostalo nism opazla,da bi blo kej narobe,razn pustmo prwo pomoč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MX Peter, a mogoče veš zakaj velenjska stran ne dela ? P.S.: včeraj je bilo ful dober :yes: .Danes sem cel lesen :blush: me bolijo še tiste mišice, za kater sploh nisem vedu da obstajajo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MX Peter, a mogoče veš zakaj velenjska stran ne dela ? P.S.: včeraj je bilo ful dober :yes: .Danes sem cel lesen :blush: me bolijo še tiste mišice, za kater sploh nisem vedu da obstajajo :D

Neki je s serverjem narobe. Upam, da bo do jutri popravljeno ;)

Evo NiX MX nekaj slik, tudi ti si gor ;)

FOTO

PS: Blo je pa res včeraj fenomenalno :D Še prah me ni motil :whistle: Je pa res, da je ona krosistka mal popestrila dogajanje hehe. Vsaka ji čast :worship:

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Wellcome to this world- PRIMUS - Pork soda

Race track marshall - po slovensko - sodnik na dirkalni progi, je verjetno posebna vrsta ljubitelja motociklizma. Vsaj v panogi motokrosa. To so v večini prostovoljci, ki za"klobaso in pir" stojijo cel dan pod milim nebom in opazujejo osebke, ki se mimo njih vozijo z motorji. Če je nebo milo, je to morda sreča za Maršala. Če je sonce premočno Maršal dobi opekline, sončarico, inp. , če se na te stvari ni pripravil. Če se iz neba uščije, je Maršal moker kot miš, po vsej verjetnosti pa še blaten. Maršal je v tej prednosti, da kot pomembna oseba pride v stik z boljšimi tekmovalci in ti mu dajo eno od svojih tekmovalnih majic. Pet minut za tem, jo Maršal že ponosno nosi na sebi. Tudi v tujini je podobno. Maršalov ni nikoli preveč, da bi prihajalo do neke selekcije in zato prihaja do neljubih situacij, ko Maršal malce zaspi na svojem delovnem mestu. Večina Maršalov ima tudi za to delo potrebno licenco, ki jo pridobi ob grdo rečeno, narejenem tečaju.

So bile pa rumene zastave zelo aktualne v Sl. Gradcu na zadnji dirki Pokala. Tam so imeli Maršali precej dela in v pomoč jim je priskočil tudi fotr Žafran ob padcu Aleksandra. Stari nas je prisotne na progi z motorji skoraj fizično napadel, ker smo se peljali 1 km na stensko uro mimo ležečega Alexandra. Se dogaja tudi to. Bila je panika in dec se je ustrašil za svojega sina.

Pošteno napisano. :worship: sam nekaj pa nisem vedel. Da si lahko dobil tudi kakšno tekmovalno majico od tekmovalcev. še blatne nikol nisem, :headbang: pa bi lahko v teh letih imel zdaj prodajano cross opreme

Ok, samo še to napišen. V vse te primere verjamem, ki ste jih napisal. In v vseh negativnih primerih, bi se upal trditi da je kriv organizator. Vsi prostovoljci, ki so šli delat ispite (in tečaj je bil tudi) niso bili uporabljeni za sodnike ob progi. Veliko se jih je uporabilo za šankom, v kuhinji, pri vstopnini itd. In ko ni bilo dovolj sodnikov z opravljenim sodniškim ispitom, so KaKšne mulce okol poiskal, jim dali zastavico in poslali nekam ob progo, kjer se jih ni preveč videlo. In ob prvi gruči tekmovalcev ki prletijo mimo, polno praha ali blata, hrup, gužva se takile fantiči kaj hitro ustrašijo in se umaknejo bolj stran od proge. Na žalost je tako. Organizator na koncu šteje denar, ne pa poškodovane. Ne rečem pa, da nimajo vsi te stvari urejene.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avro vsaka čast.

Maršali, ki so lastniki tekmovalnih majic, so si le te izprosili.

Tolk za dons, dirka je bla good in zdej mam dost motokrosa za naslednjih nekaj ur.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem že nazaj, še s čisto svežimi spomini na včerajšnjo dirko.

Ma kera proga. Tista prava Orehova vas, peščena in s tem mehka. Jasno je bilo, da se bo vsakim naslednji krogom poznalo, da so se tam peljali MX motorji. Trening je bil fenomenalen.

Bil sem spočit, napit in najeden. Prišli smo dovolj zgodaj, da smo zamenjali še obe gumi. Čeprav je to šlo skoraj v minuto in za foro sem vseskozi vpil "start the engine, start the engine". Ko sem sedel na motor, mi je bilo zelo všeč. Vse tiste prestavitve, k smo jih delal prejšnji teden so mi povsem odgovarjale in belanca ni bla prav nič previsoka. Nazaj na progo.

Pol ure krosiranja po zravnani Orehovi je čisto nor občutek in za to je vrednih tistih 30 EUR. Čeprou sva se z Alešem mal norca delala, da tisti ki ne marajo lukenj, nej grejo motard vozit, je kros po mehkem brez lukenj hudo, hudo dobra zadeva. In kanali v ovinkih. Še posebno levi ovinek pred ciljem. Jeeeeaa.

Klavdij ni tokrat mel nobene peticije za sestavljat in me je vsakič, ko me je srečal v boxih mal pikro povprašal, če se staram in da to ni več to, kot je blo na tej progi prvo letošnjo dirko in da me prpa daje in take scene. Jest res ne vem, a modelu res manjka še dioptrija na unih njegovih cvikerjih, ker prva letošnja tekmovalna Orehova vas je bila od vseh štirih najbolje pripravljena. Verjetno Klavdij tega ne zazna, al pa more skoz neki prcat. In sva se pol našla prvo vožnjo skupaj na progi.

Štart prve vožnje bi lahko naslovili tudi tako "KRAGELJ PADEL V PRVEM OVINKU". Da naredim zdej mal reklame našemu najboljšemu motokrosistu letošnjem, v slavo njegove najbolj konstantnosti. Edini od stare generacije vozeči Sašo se je znajdel v prvem ovinku direkt pred menoj. Pa nisem izvedel Dream start in se s prvo grupo peljal na poti proti cilju. Povsem standardno za takšno kategorijo, tokrat v sede, sem vozil po štartni ravnini in kot radi rečemo, snemal zadevo. In se res znajde pred mano Kragelj, ki svojemu dirkalniku z levo nogo pomaga, da ta ne pade. Kočija se je premikala. Če sem sedaj malce EVIL. Na motorju, kot ponavadi, sem bil postavljen tako, da bi lahko gas v tisti tretji prestavi, namouzu do konca. Kragelj ni gledal ne levo ne desno, ampak kako bo čim prej prišel nazaj v svoj ritem. Če jest ne bi odvil, bi ga direkt nabasu, podru, zapeljal čez vse skupi. Pa nisem. Sm pa kasneje Sašovem fotografu Željku razlagal situacijo in mu rekel, da ga nisem, ker smo prjatli. Pa ne bi to naredu nobenmu, tud kšnmu, k ga u temu krosu ne maram preveč. Nazaj h Klavdiju.

Ker so bile na progi že luknje je bil moj tempo temu prilagojen, da slučajno ne bi porabil kakšen atom moči preveč. In je pribrenčal Klavdij, ki ima seveda rad dvoboje. In sva mela enkrat, prav v tisten levem, zgoraj omenjenem ovinku, pravo šolsko prehitevanje. Tisto ta atraktivno. Pred mano se je zapeljal v zunanji kanal in s tem pustil odprta vrata. In to je meni spet tisto, zaradi česar hodim na dirke. Situacija, ki se dogaja tudi pilotom Carmichael, Everts itn. Na Klavdijevo žalost sta se v izhodu iz ovinka špuri končali v eni in ker je vzel zunajo sem šel sam po notranji, ki je v tako zaprtem ovinku hitrejša, in za mišjega prehitel Klavdija v izhod iz ovinka. Se mi zdi, da mu je pa takrat mal film snel, ker sem čutu na desnem (zunanjem) škornju, da sva mal zapela in takšne stvari gredo K. blazno na organ. To sklepam, ker sem ga kasneje šou pozdravt in se je kar bliskalo iz njega, brez odzdrava namreč. Čeprav je v cilj prišel pred mano, ker mi je crknil motor med umikanjem Boštjanu. Preden sem kočijo spravu u tek je bil K. že v dolini in sem imel do konca dirke mir pred njim.

Če sem v prvi vožnji še skočil čez kak skok, mi v drugi to ni šlo, ker mi ni blo niti do 5-ih % adrenalina in sem se lepo tehnično prepelaval po progi in užival v peščenih ovinkih. Štala zaradi katere sem dirko zapustil dva kroga pred koncem je bila posledica nizkega sonca in moje pozabljivosti. Doma so ostala tekmovalna očala (o tekmovalna, se mi zdej ne da razlagat) in sem vozil z enimi , ki niso bila ravno v ta namen. Oz. šipca je bila neka supersonična, vendar bi bila povsem navadna veliko boljša. Če sem se peljal proti soncu sem bil praktično kot slepec. Verjetno tudi vsi ostali sotekmovalci. In potem sta me še Getz in Aleš ujela za krog in mi vzela še tisto malo, kar me je gnalo po tistih luknjah in zapeljal sem ven. Pa da ne bo pomote. Men se je po luknjah žur pelat. Samo na dirki s takšnimi in drugačnimi prvaki, je frka to, da je treba na njih pazit. Ker se potem derejo tm po progi, eni so že tolk brez moči, da se ne bi tud centimeter umaknil (je blo tokrat glih tko) in podobno. Pa sem šou gor v miru spokal in počakal moj team, da smo jo odkolovratili domov.

Biciklisti so nam pobral vso publiko, ki se ne zanima veliko za motokros. Baje da je bilo na Pohorju 10.000 folka, ki so spremlal DH. Je pa Boštjan reku, da je opazu da so tm ena dekleta blazno vpila, ko sem se peljal mimo njih. Pa Šentvidci so tud bili. In še Maršali. Ko sta se Gerčar in J. Irt dobesedno klala zadnjih pet krogov v prvi vožnji, je bil to tudi boj za končnega prvaka. Vsaka točka je še kako pomembna. In ko sta ujela Belata za krog, ja ga ni bilo Maršala, ki bi dvignil plavo zastavo. In ko je Banfy izjavil, da bi se pa tadva lahko mal obrnila, ne pa da se vlečeta kot megla, sta ga vojaka - bolničarja prav grdo pogledala in šla naprej proti progi, kjer ju je v bolečinah pričakoval poškodovan tekmovalec Tadej R.

Podmladek v Orehovi vasi za vse res še ni poskrbel, se pa še vedno 110% trudijo. :worship: :worship: :worship: :worship:

Na fotkah: moj dirkalnik pet minut pred treningom, Klavdij v akciji, Pero Irt, Rus Andro in njegov nečak Rok #20, mallbrlou ma men Rodney in motokrosu zvesta publika.

post-7006-1190014266_thumb.jpg

post-7006-1190014320_thumb.jpg

post-7006-1190014367_thumb.jpg

post-7006-1190014425_thumb.jpg

post-7006-1190014442_thumb.jpg

post-7006-1190014462_thumb.jpg

post-7006-1190014477_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene pa zanima kako se obnesejo suzukiji 4t(250-450)!? glede na ceno pri nas so v primerjavi s konkurenco dost cenejši! a je kaj narobe z njimi, da jih folk ne vozi bolj?! še posebej za striktno rekreativno rabo? pirurirc, ti lahko poveš iz prve roke!(ampak ti si že več, kot le rekreativc!!!) kako je z vzdržljivostjo, deli,...?

aja, pa še pripomba: temo za motokrosiste bi lahko razširili(beri razdelili) na več tem: npr.:dirke, vzdrževanje, nasveti za vožnjo, servis ipd. mislim, da bi bilo bolj pregledno.

hvala za odgovore!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ti iz prve roke. Suziji so živahne mašine, še posebej so prilagojene za ovinke. Precej so nemirne po razritih ravninah. V primerjavi z ostalimi tremi Japonci so najbolj okretna možnost in skoraj najmanj vzdržljiva. Za rezervne dele je štala, razen če nimaš poznanstva. Zastopnika, kot sta Delta team ali As ni. Jest sem ponosni lastnik Suzija, vendar globoko infiltriran v MX sceno in s tem zakopan po kanalih, kjer se nabavlja roba. Do sedaj vozil Yamaho in Hondo. Vsak motor je treba vzdrževat to je dejstvo, ki je neizbežno. Drugače trpi denarnica.

In od kje ti, Siks ideja o meni, več kot rekreativcu????

Upam da ti bo še kdo kej napisal, drugače ti propade ideja o razčlenitvi motokrosistične teme.

Men se zdi, da se imamo kar fajn tkole na kupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ideja da bi forum razdelil bi bla dobra le v primeru če nas bi blo 500,da bi blo v tej temi tolk objav da bi ble nepregledne in bi blo po par strani dnevno...tu pa kak dan ni niti ene objave in posledično bi tut novo odprte teme še bolj samevale...

kar se pa suzukija tiče,pred leti sem mel 125 in ob generalni sm meu kr nek dela kose nabrat(matič nada iz ita,pa neki samo oven,nek auner...)ker za hondo maš več dobaviteljev v slo plus da več fantov fura hondo in ti lahko priskočjo na pomoč....če pa denar ni ovira "baje" da so res lepo vodlivi,sam ga še nisem peljal imam pa željo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, večinoma ste kr fajn druščina v tej temi! pa uporabne nasvete si izmenjujete! ja, našli ste se pri enakem hobiju! :worship:

če prav razumem je boljše dati cca čuka evrov več za ostalo japonsko oz. evropsko konkurenco, kot pa se za suzo odločit!?? :unsure: no, mene zanima za primer striktnega rekreativca, kar pomeni v nedelo po kosilu za par uric it v gozd al pa na pisto! sej morš pa tk vsak motor vzrževat a ne?! verjetno pa to ne pomeni menjat pol motorja na vsako sezono!? :unsure:

aja, a 250ke zahtevajo več vzdrževanja(beri eurov) kot 450ke! spet iz rekreativnega zornega kota? gledano v povprečju!

hvala za mnenja in izkušnje!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, večinoma ste kr fajn druščina v tej temi! pa uporabne nasvete si izmenjujete! ja, našli ste se pri enakem hobiju! :worship:

če prav razumem je boljše dati cca čuka evrov več za ostalo japonsko oz. evropsko konkurenco, kot pa se za suzo odločit!?? :unsure: no, mene zanima za primer striktnega rekreativca, kar pomeni v nedelo po kosilu za par uric it v gozd al pa na pisto! sej morš pa tk vsak motor vzrževat a ne?! verjetno pa to ne pomeni menjat pol motorja na vsako sezono!? :unsure:

aja, a 250ke zahtevajo več vzdrževanja(beri eurov) kot 450ke! spet iz rekreativnega zornega kota? gledano v povprečju!

hvala za mnenja in izkušnje!

kar se evropskih mašin tiče,niso omembe vredne...spet sam moje mnenje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kar se evropskih tiče... KTM je dobr motor, ampak zahteva profesionalno vzdrževanje(sama mašina), drgač ma zlo velik slabih(uničljivih...) stvari. Bomo vidl kko bo z 08.

Ostali pa ja, so bolj kot ne velik za japanci.

Popravljeno . Popravil reXton
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!