Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

je najbol je ko že ves zjeban prevrneš motor nek sredi brega,takrat se začne taprav devvv :OK:

Kaj bos pa zdej kupil :)

LP,ROck

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se to name nanasa je odgovor nic. Prevec dnarja gre za tolk kolkr sem se vozu, pa se nobene taprave drusne ni tle okol. Prodal sem jo skupej z opremo v 4ih dneh.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce se to name nanasa je odgovor nic. Prevec dnarja gre za tolk kolkr sem se vozu, pa se nobene taprave drusne ni tle okol. Prodal sem jo skupej z opremo v 4ih dneh.

Eh preveč dnarja, daj ga srat no. Če so tisti tapravi užitki ni nikoli vprašanje denarja. Sam sem imel kroslo v dijaških letih in sem za ta moj hobi spičkal prav vse, tud na malco nisem hodil, nikamor šel........ Zmetal kup denarja in si zjebal koleno vendar mi ni žal.Vsekakor bo nekoč spet ena krosla pri bajti sam da malo k sebi pridem od tegale nakupa varadera.

Nč jamrat hitr nov motor kupit, druščine ne rabiš, najlepše se je ganjat sam.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa se nobene taprave drusne ni tle okol

s kje pa si,iz antarktike? :hmm:

je pa hitr šla,ja... poznam ta filing :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eno h. endurco, pa se bo dalo po progi in po hosti!

dokler nisem zvohu kameradov sem se sam furu in še dons mi to ni problem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj bos pa zdej kupil :)

LP,ROck

ja zdej veselo delam poleti pa ma de pade nekaj močnejšega,KTM exc,VOR,nekaj v tem smislu :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja zdej veselo delam poleti pa ma de pade nekaj močnejšega,KTM exc,VOR,nekaj v tem smislu :OK:

...a bos HARD-a kupu al CROSS-a ker po tvojem post-u sodec se selis v hard vode... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja bo kar hard,sej velike razlike ni,čez dobre pol leta dobim izpit za neomejeno tko da bi blo fajn tud kdaj se kam na progo po cesti prpeljat :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja bo kar hard,sej velike razlike ni,čez dobre pol leta dobim izpit za neomejeno tko da bi blo fajn tud kdaj se kam na progo po cesti prpeljat :)

Sej v Nemciji vem da se da tud za Cross-a dobit dovoljenje ce das luci gor in mu omejis moc. A za Hondicam pa nc ne gledas? :naughty: HONDA

MEn je tale ful huda samo ne vem ce ga lahko registriras oz. v Sloveniji pridobis dovoljenje. :kva2: CRF450X.jpg Ma pa tud elektro starter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če bo mela narejeno homologacijo, pol ne bo problema za registrirat, samo bo pa kar neki dodatne navlake na motorju

Sej se da tud kej dol zmetat.... :naughty: Itaq ma pa tud vsak drug enduro motor tolk navlake. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tud tale hondica je kar luštna alpa yamahca,en ima crf 450 motocross,obvezno more biti hard kar se da,za reg. bomo že tisto navlako gor nametal pol pa vse dol pa sam lučke ostanejo pa še kakšn hujši ror gor ala akrapovič itd :OK:

bikeback.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tud tale hondica je kar luštna alpa yamahca,en ima crf 450 motocross,obvezno more biti hard kar se da,za reg. bomo že tisto navlako gor nametal pol pa vse dol pa sam lučke ostanejo pa še kakšn hujši ror gor ala akrapovič itd :OK:

bikeback.jpg

kaj se tiče akrapota :OK: model 2004 za crf450 :OK: vožen na 5 treningih kot nov prodam zaradi menjave motorja :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm škoda ker ga ma un kolega moj ki ma crf 450 že akrapota :P za kolk ga pa prodajaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm škoda ker ga ma un kolega moj ki ma crf 450 že akrapota :P  za kolk ga pa prodajaš

pa prodam ga za ceno 70% novega kolko stane ne vem.Je kot nov vožen 5krat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, sem namreč čisto nov v motokrosu, pa me zanima teorija skoka z manjšim in večjim naklonom rampe: kdaj dodat gas ? kdaj stopit na zadno bremzo? kdaj potegnit motor k sebi ?.... pač kak je najlaže izvest...

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gas ko te vleče na nos, bremza ko te vleče na hrbet. To se ne da povedat kar takole kot še marsikaj drugega ne. Je treba sam trenirat pa potem pride tisti filing.

VAJA DELA MOJSTRA MOJSTER PA VAJO

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tapru zacni pri majhnih skokih kjer se napake ne bojo tok poznale.Treniraj na manjsih potem pa skoz na vecje.Drugace pa ni recepta kako tocno nardit pred skokom.Odvisno kaksna skakalnica je.Pri nekaterih mors dat dost gasa preden skocis,pri drugih ga pa mors zapret.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj tukaj je glih problem pri katerih skaklnicah je treba dat gas pri katerih pa pred skakalnico odvzet? Na downhillu mi je dost laže sam prgonim pa se vržem čez :) Je pa res, da bom z vajo verjetno to dokaj hitro sam ugotovil. Vole ne manka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nem več z temi skoki težil, pozna kdo na štajerskem kakega čevlarja, ki bi mi zamenjal podplate na Tech 8, ker se baje rabi za to neka preša, da stisne, drugač lepilo ne drži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da nem več z temi skoki težil, pozna kdo na štajerskem kakega čevlarja, ki bi mi zamenjal podplate na Tech 8, ker se baje rabi za to neka preša, da stisne, drugač lepilo ne drži.

v lenartu pri avtobusni postaji ne vem točno kak se piše, je pa edini čevljar v lenartu.Meni je spomladi lepil novi podplat, pa mi je držal celo sezono.Podpalte dobiš pri Aunerju cena 27€+9€ kovinske zakovice.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jz ti prodam skor čist nove motokros škornje št 42 znamke shot .... voženi so sam pol sezone in so sivo bele barve .)

Gas ko te vleče na nos, bremza ko te vleče na hrbet. To se ne da povedat kar

takole kot še marsikaj drugega ne. Je treba sam trenirat pa potem pride tisti filing.

VAJA DELA MOJSTRA MOJSTER PA VAJO

tole nardiš avtomatično ker ko te bo neslo nazaj ... boš avtomasko pritisnil bremzo .... ker ponavadi gre motor nazaj ti pa se držiš naprej in stisneš brezmo, ko te nese naprej je ravno obratno, motor je naprej ti se držiš nazaj, in stisneš gas ..... vedno ko te nese nazaj moraš obstati na tačkah sicer skoraj 100% padeš naprej :kva2:

aja glede skokov pa še to .... vedno ko te vrže postrani tak da zadnji konec motorja zamakne na skoku (pred skokom), moraš gledati u smeri vožnje ... telo mora biti obrnjejo u smeri vožnje in nikoli poravnan z motorjem .... sicer ..... :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja res je,huh doskrat sem po skoku imel pritisk 140/280 pa se spraševal kako mi je tole ratalo da se nisem razbil ko kanta :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!