BlazS Objavljeno November 25, 2004 Opozori Objavljeno November 25, 2004 Jest sem pa danes prodal kroslo.Mal je blo kar mal hudo.
Rock-46 Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 je najbol je ko že ves zjeban prevrneš motor nek sredi brega,takrat se začne taprav devvv :OK: ← Kaj bos pa zdej kupil :) LP,ROck
BlazS Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 Ce se to name nanasa je odgovor nic. Prevec dnarja gre za tolk kolkr sem se vozu, pa se nobene taprave drusne ni tle okol. Prodal sem jo skupej z opremo v 4ih dneh.
Leteči Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 Ce se to name nanasa je odgovor nic. Prevec dnarja gre za tolk kolkr sem se vozu, pa se nobene taprave drusne ni tle okol. Prodal sem jo skupej z opremo v 4ih dneh. ← Eh preveč dnarja, daj ga srat no. Če so tisti tapravi užitki ni nikoli vprašanje denarja. Sam sem imel kroslo v dijaških letih in sem za ta moj hobi spičkal prav vse, tud na malco nisem hodil, nikamor šel........ Zmetal kup denarja in si zjebal koleno vendar mi ni žal.Vsekakor bo nekoč spet ena krosla pri bajti sam da malo k sebi pridem od tegale nakupa varadera. Nč jamrat hitr nov motor kupit, druščine ne rabiš, najlepše se je ganjat sam.
batzajla Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 pa se nobene taprave drusne ni tle okol ← s kje pa si,iz antarktike? :hmm: je pa hitr šla,ja... poznam ta filing :cry:
D.J. Objavljeno November 26, 2004 Opozori Objavljeno November 26, 2004 eno h. endurco, pa se bo dalo po progi in po hosti! dokler nisem zvohu kameradov sem se sam furu in še dons mi to ni problem
jhribar1 Objavljeno November 26, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 26, 2004 Kaj bos pa zdej kupil :) LP,ROck ← ja zdej veselo delam poleti pa ma de pade nekaj močnejšega,KTM exc,VOR,nekaj v tem smislu :OK:
Fabo Objavljeno November 27, 2004 Opozori Objavljeno November 27, 2004 ja zdej veselo delam poleti pa ma de pade nekaj močnejšega,KTM exc,VOR,nekaj v tem smislu :OK: ← ...a bos HARD-a kupu al CROSS-a ker po tvojem post-u sodec se selis v hard vode... :D
jhribar1 Objavljeno November 27, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 27, 2004 ja bo kar hard,sej velike razlike ni,čez dobre pol leta dobim izpit za neomejeno tko da bi blo fajn tud kdaj se kam na progo po cesti prpeljat :)
Fabo Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 ja bo kar hard,sej velike razlike ni,čez dobre pol leta dobim izpit za neomejeno tko da bi blo fajn tud kdaj se kam na progo po cesti prpeljat :) ← Sej v Nemciji vem da se da tud za Cross-a dobit dovoljenje ce das luci gor in mu omejis moc. A za Hondicam pa nc ne gledas? :naughty: HONDA MEn je tale ful huda samo ne vem ce ga lahko registriras oz. v Sloveniji pridobis dovoljenje. :kva2: Ma pa tud elektro starter...
D.J. Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 če bo mela narejeno homologacijo, pol ne bo problema za registrirat, samo bo pa kar neki dodatne navlake na motorju
Fabo Objavljeno November 28, 2004 Opozori Objavljeno November 28, 2004 če bo mela narejeno homologacijo, pol ne bo problema za registrirat, samo bo pa kar neki dodatne navlake na motorju ← Sej se da tud kej dol zmetat.... :naughty: Itaq ma pa tud vsak drug enduro motor tolk navlake. :OK:
jhribar1 Objavljeno November 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2004 ja tud tale hondica je kar luštna alpa yamahca,en ima crf 450 motocross,obvezno more biti hard kar se da,za reg. bomo že tisto navlako gor nametal pol pa vse dol pa sam lučke ostanejo pa še kakšn hujši ror gor ala akrapovič itd :OK:
PANTERA Objavljeno November 29, 2004 Opozori Objavljeno November 29, 2004 ja tud tale hondica je kar luštna alpa yamahca,en ima crf 450 motocross,obvezno more biti hard kar se da,za reg. bomo že tisto navlako gor nametal pol pa vse dol pa sam lučke ostanejo pa še kakšn hujši ror gor ala akrapovič itd :OK: ← kaj se tiče akrapota :OK: model 2004 za crf450 :OK: vožen na 5 treningih kot nov prodam zaradi menjave motorja :?
jhribar1 Objavljeno November 29, 2004 Avtor Opozori Objavljeno November 29, 2004 hm škoda ker ga ma un kolega moj ki ma crf 450 že akrapota :P za kolk ga pa prodajaš
PANTERA Objavljeno November 30, 2004 Opozori Objavljeno November 30, 2004 hm škoda ker ga ma un kolega moj ki ma crf 450 že akrapota :P za kolk ga pa prodajaš ← pa prodam ga za ceno 70% novega kolko stane ne vem.Je kot nov vožen 5krat
Guest Temty Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 Imam problem, sem namreč čisto nov v motokrosu, pa me zanima teorija skoka z manjšim in večjim naklonom rampe: kdaj dodat gas ? kdaj stopit na zadno bremzo? kdaj potegnit motor k sebi ?.... pač kak je najlaže izvest... Hvala
Leteči Objavljeno December 2, 2004 Opozori Objavljeno December 2, 2004 Gas ko te vleče na nos, bremza ko te vleče na hrbet. To se ne da povedat kar takole kot še marsikaj drugega ne. Je treba sam trenirat pa potem pride tisti filing. VAJA DELA MOJSTRA MOJSTER PA VAJO
BlazS Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 Tapru zacni pri majhnih skokih kjer se napake ne bojo tok poznale.Treniraj na manjsih potem pa skoz na vecje.Drugace pa ni recepta kako tocno nardit pred skokom.Odvisno kaksna skakalnica je.Pri nekaterih mors dat dost gasa preden skocis,pri drugih ga pa mors zapret.
Guest Temty Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 Saj tukaj je glih problem pri katerih skaklnicah je treba dat gas pri katerih pa pred skakalnico odvzet? Na downhillu mi je dost laže sam prgonim pa se vržem čez :) Je pa res, da bom z vajo verjetno to dokaj hitro sam ugotovil. Vole ne manka...
Leteči Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 Je pa res, da bom z vajo verjetno to dokaj hitro sam ugotovil. ← Edino tako in nič drugače
Guest Temty Objavljeno December 3, 2004 Opozori Objavljeno December 3, 2004 Da nem več z temi skoki težil, pozna kdo na štajerskem kakega čevlarja, ki bi mi zamenjal podplate na Tech 8, ker se baje rabi za to neka preša, da stisne, drugač lepilo ne drži.
PANTERA Objavljeno December 4, 2004 Opozori Objavljeno December 4, 2004 Da nem več z temi skoki težil, pozna kdo na štajerskem kakega čevlarja, ki bi mi zamenjal podplate na Tech 8, ker se baje rabi za to neka preša, da stisne, drugač lepilo ne drži. ← v lenartu pri avtobusni postaji ne vem točno kak se piše, je pa edini čevljar v lenartu.Meni je spomladi lepil novi podplat, pa mi je držal celo sezono.Podpalte dobiš pri Aunerju cena 27€+9€ kovinske zakovice.
m4r3 Objavljeno December 5, 2004 Opozori Objavljeno December 5, 2004 Jz ti prodam skor čist nove motokros škornje št 42 znamke shot .... voženi so sam pol sezone in so sivo bele barve .) Gas ko te vleče na nos, bremza ko te vleče na hrbet. To se ne da povedat kar takole kot še marsikaj drugega ne. Je treba sam trenirat pa potem pride tisti filing. VAJA DELA MOJSTRA MOJSTER PA VAJO tole nardiš avtomatično ker ko te bo neslo nazaj ... boš avtomasko pritisnil bremzo .... ker ponavadi gre motor nazaj ti pa se držiš naprej in stisneš brezmo, ko te nese naprej je ravno obratno, motor je naprej ti se držiš nazaj, in stisneš gas ..... vedno ko te nese nazaj moraš obstati na tačkah sicer skoraj 100% padeš naprej :kva2: aja glede skokov pa še to .... vedno ko te vrže postrani tak da zadnji konec motorja zamakne na skoku (pred skokom), moraš gledati u smeri vožnje ... telo mora biti obrnjejo u smeri vožnje in nikoli poravnan z motorjem .... sicer ..... :cry:
jhribar1 Objavljeno December 5, 2004 Avtor Opozori Objavljeno December 5, 2004 ja res je,huh doskrat sem po skoku imel pritisk 140/280 pa se spraševal kako mi je tole ratalo da se nisem razbil ko kanta :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se