Skoči na vsebino

Za motokrosiste


jhribar1

Priporočene objave

glede 27.10. a v ostalih klasah pa bo potrebna licenca?

kolk časa se vozi v hobi?15+2??

Pirurirc je podal datum 28.10 :? Kateri datum je zdej pravi?

Hobi se vozi 10min + 2 kroga

Lp

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zmotu sm se, oz. delal na svojo pest. Sorry.

27. v soboto bo vse kar tam piše in se bo zavleklo dolgo v noč oz. jutro.

Samo v primeru normalnega (suhega) vremena. Če bo dež odpade.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mala Bonc, lej kva si zakuhala. Kdo bo to zdej shladil, da se bo pojedlo????

Mah kurc wse skp,kdo bo pa to jedu...stran zlit... :winkiss: :winkiss:

Sam še wedno stojim za swojim :whistle: :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jao Muha...nenenenenenenenenene.....res sm wse skp na hit napisala,ampak sm sam nawajala primere,in mi je kristaln jasn da sta EP in EP junior drugo...

Še enkrat...bom poskusla mal mn zakomplicerat...

DP: kaj se dogaja letos s Klemnom na DP pojma nimam...prej je mew res wse na kup,sam pojma nimam...je pa tud Klemen lani u Sl. Gradcu iz zadnga na prwo mesto pršu...

EP JUNIOR: Muha,sam si reku da se premal poudarja (str.227) in da je to psihofizičen napor itd.,Klemen je mew kr ornk konkurenco med njimi,tko da še wedno naslow EP JUNIOR za moje pojme weč pomen kt DP,ne sam konkurenca,tud če gledamo druge okoliščine...naporne poti,kok prej se je mogu prprawlat,pa it u tujino,da je mal powadu na progah,glede na to da jih ni poznow (k na DP wsi teli fantje poznajo proge...)

MLADINSKO SP V Belgiji (2007): Jernej in Klemen sta wozila tm...Jernej je pred Klemnom štartu,Klemen je končow pred Jernejem...welik pred njim... Ne bote werjel kdo wse je biw pred Jernejem na isti dirki?! Mislm,da wseh prwih 5 fantow iz EP JUNIOR!!! Če ne prwih 5 pa prwi 3... Tko da mislm da je še wedno Klemen čist fajn zastopu Slo.na pokalu narodow,pa je nenadomestliw...mislm sej so wsi nenadomestliwi...wsak pač na swojem mestu... :)

Sploh pa,lepo da majo tud Irti neki prwržencew,kako bi pa zgledal d bi bli wsi za Klemna??? :winkiss: :winkiss: :winkiss:

Aja,pa Muhi hwala za kompliment,nism si mislna da maš še wedno dobro mnenje o men... :winkiss:

a sta lani matevž pa jernej vozila dp ne k sta bla poškodvana sp je blo v bulgariji pa mihajlovga je še theo urbas prehitu na tej tekmi tko da ni biv pred jernejom

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšna vojna...ala a ste motorkos navdušenci al ne... :unsure:

halooo pač vsak ma svojga favorita, hvala bogu kk bi zgledal če bi vsi za istiga navijal :yea1:

se pa ne strinjam s tistim k je reku da je prou da si vedno za tistega k je prvi....maš svojega favorita navijaš za njega tut ko mu gre bolj slabo, in mu s tem stojiš ob strani :yes:

če si J in M pomagat ja prou...pač tut če se bomo/boste razburjal nav nč drgač.....se strinjam z muho tukile....pa da ne bo pomote sm privrženka klemena :worship: :worship: :worship: :worship:

drgač pa, debato skoz samo od teh treh......mislm pomislte no...mene pa tut zanima kaj se z mulecom dogaja....ker se mi zdi velk talent..pa vem da na akrapovič prvenstvu nima kokurence in da mu zato tok dobr uspeva....sam sj je biu tut že bolši...kaj je letos?? :unsure:

no ja folk pomirte se......navijete vsak za svojga pa bo...mislm da so vsi supr motokrosisti-vsak na svoj način...

škoda ker se je tok motokros spremenu z vidika da se sotekmovalci ne družijo več tolk k včasih...spomnm se ene 8 let nazaj kok je blo to drgač, res škoda no :BUA:

hmm...kaj se je vse zgodl me kr prevzame če se spomnm....velka škoda ker je grušovnik matajž nehu.....eh ja....on je tut smeško lih zanč sm govorila z njemu je pa reku da se mu sploh ne da več hodt na dirke...oki nehu zarad poškodbe sam dobr....eh ta mladina :lol: :D

predvsem pa mejmo se radi ;)

pozdravček od ancy

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Prvo opozorilo!!!!! Če ne boste nehal vas bom banal, zdej pa kakor hočete :naughty:

Aja nisem na svojem forumu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja nisem na svojem forumu :P

haha peter...sj prou...mgoče boš že sam z grožnjami mal izbolšu situacijo :worship: joke joke :D

Popravljeno . Popravil metuljcica46
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

haha peter...sj prou...mgoče boš že sam z grožnjami mal izbolšu situacijo :worship: joke joke :D

Sej to je tudi bil moj namen ;) Nč gremo se raj mal furat,...pa čeprav sem še mal bolan :D

See ya

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a sta lani matevž pa jernej vozila dp ne k sta bla poškodvana sp je blo v bulgariji pa mihajlovga je še theo urbas prehitu na tej tekmi tko da ni biv pred jernejom

Joj,no... pa sej sm dol se pol poprawla,da u Bolgariji,pa tud tiste rezultate sm mal bl natančn opisala,sm se pač zajebala...pa wem da ni blo Irtow na DP u Sl.Gradcu,sam sm pač omenla d je tud Klemn od zadi naprej pršu....

Zdej se pa ne grem weč sploh,res d sm začela tist kar je Muha powedu naprej metat (tist glede reprezentančne ekipe),pa jeba no...

Ne da se mi weč pregowarjat sploh,pa ne da sm brez besed ostala,sam na konc bomi šli tok u detajle,d se bo slišal nekak tkole...

JS:"ja,pa Klemnu se je mušica u glawo zaletela pa ga je zmedla"

PIRURIRC:"Jernej je pa mazol dobu pa ga je mogu stisnt..."

MX PAJACEK:"dejta no nehat,wsi mamo lepotne težawe,pa bi lah do konca počaku"

MX PETER:"Dejte mer!!!!"

FULLHITR:"pa u p.m.,kak otroc ste kle"

Tko d ja...grem se učit,pa odstopam od tega prerekanja (čeprow sm bla najbl glasna :whistle: ),sam še wedno stojim pač za tistim k sm rekla...če komu ni prow...jah ups a ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa P.M.

kaj se lahko neha ta kregarija,pejte se na msn kregat,ste k otroc,že 5 strani sam,men j pa ta,ne men je pa ta...OBDRŽI ZASE,kr gonte eno in isto...

glede 27.10. a v ostalih klasah pa bo potrebna licenca?

kolk časa se vozi v hobi?15+2??

Točn tko!

In mene tud čist isto zanima, kako je z licenco, pa z časom? Bom pa dol v vsakem primeru, upam d se nom zvrnu spet kej do takrat, pa bodo rame ostale na svojem mestu!!! :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede te dirke v semiču:

moram za hobi dirko met popolno opremo al sem lahko naprimer v navadnih hlačah in navadni, ne cross čeladi

lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ste se nehal kregat????

Takle je pa moj današnji dan zgledal, seveda so kolegi tudi bli zraven ;) Slike so malenkost slabše, ker je blo zlo temno in mračno :blush:

lezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpg

Seveda, mi je zdejle blo tudi dolg čas, pa sem naredu en kratek filmček :D

War VS Motocross

Če si pa hočete video zloadat, pa klikni tukaj DOWNLOAD VIDEO

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ste se nehal kregat????

Takle je pa moj današnji dan zgledal, seveda so kolegi tudi bli zraven ;) Slike so malenkost slabše, ker je blo zlo temno in mračno :blush:

lezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpglezenoktober2007.jpg

Seveda, mi je zdejle blo tudi dolg čas, pa sem naredu en kratek filmček :D

War VS Motocross

Če si pa hočete video zloadat, pa klikni tukaj DOWNLOAD VIDEO

Dober filmček. Sam ti se še pa vedno voziš po zajebanih špurah. A je mogoče to priprava za Semič :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

fantje!

kaj mi bi lahko izdali kako se prav prleti z gasom na skok z 125 2T??????

 do zdej sm vedno prišel z odprtim gasom do vzletne potem sm zapru in sm leteu čez, samo ponavadi sm na ta način leteu zelo nisko in sm meu težave z pristankom na pristajalni....

 če pa sm držau gas nekje do vrha,  pa je biu skoraj enak učinek vendar je večinoma tudi če sm spustiu gas tip red vrhom požrlo zadnje kolo...

enkrat sm probau z gasom do vznožja in z odrivom ampak se ni dobro končalo...sm preleteu ceu skok in me je pribilo, da  sm se razbiu da je kr fejjst rama bolela 3 tedne :headbang:

tko da če mi lahko kdo bolj natančno opiše kako bi mi blo najlažje za začetek... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbolj pomemben pri skokih je tvoj položaj in način pospeševanja.

Položaj: Stoje, vedno na sredini motorja, noge in roke rahlo upognjene, brada naj bo pozicionirana ravno nad krmilom motorja (nad gobo). Ta pozicija ti bo omogočila, da skok ne bo neuravnotežen, v primeru napak pa ti bo omogočila popravljanje napak.

Pospeševanje: Ko se približuješ skoku (odskočišču), moraš vedno imeti v mislih, da je bolje izvesti daljši skok, kot krajši (kar pomeni, da pristaneš za grbino in ne na sredini grbine in se pri tem raztreščiš na njej). Kar tudi pomeni, da hitreje kot boš šel, bolj boš absorbiral šok pri pristanku. Naslednja skrivnost je v postopnem pospeševanju. Ne nabijaj gas do konca in tudi ne spusti gas direktno na odskočišču. Če boš direktno na odskočišču premočno nabil gas, boš postavil motor navpično in te lahko »skipa«. Če boš gas čisto popustil, bo motor pikiral naprej (na prvo gumo). To pomeni, da je potrebno približno 10 metrov pred odskočiščem pričeti pospeševati. V nobenem primeru to ne pomeni, da moraš na odskočišče prileteti 200 na uro in šele potem ugotoviš, da moraš zavirati. Zato je veliko bolje, da na odskočišče prispeš z normalno hitrostjo in imaš udoben odskok (ne preveč agresiven), ki se nato nadaljuje tudi v zraku. Če je odskok močno navpičen, se navpično nagiba samo motor, ti ostaneš vertikalen (se pravi se ne nagibaš z motorjem nazaj).

Ko si v zraku: Bistvo je, da si čimbolj sproščen. Če boš preveč napet, bo tvoj skok neuspešen. Pozicijo na motorju ohraniš isto, kot pri odskoku.

Sugestija 1: Da bi ublažil šok pri pristanku sploh, če vidiš, da bi lahko bil zajeb..., je potrebno v trenutku, ko pristaneš na tla, močno dodati gas. Na ta način napneš verigo in s tem zavreš kompresijo zadnjega amortizerja. To ti pomaga priti nazaj v zastavljeno smer.

Sugestija 2: V primeru, da bo pristanek na ravnih tleh, je veliko bolje pristati na zadnje kolo. Na ta način bo zadnje kolo amortiziralo večino šoka, prvo pa bo samo zaključilo absorbacijo. V primeu, da pristajaš v dolino, je najbolje, da pristaneš z obema kolesoma naenkrat, v kolikor pa prvo pristaneš z prvim kolesom, pa tudi ne bo v principu nič narobe. Bolj neugodno pa je pristajanje v dolino prvo z zadnjim kolesom, ker se ti bodo roke napele, balanca pa te bo vlekla naprej.

Sugestija 3: Ko si enkrat v zraku, ti bo dodajanje gasa povzročilo spust zadnjega konca motorja (oziroma dvignil boš prvi konec motorja). Če boš zaviral na zadnjo zavoro pa, pa boš na ta način spustil prvi konec motorja (kar je bolj učinkovito kot dodajanje gasa). Ta tehnika ti omogoča, da v zraku popravljaš napake. Čeprav se te tehnike ne bi smel posluževati. Če se je moraš posluževati to pomeni, da si spustil ali narobe naredil eno od stvari, ki smo jih navedli predhodno.

Sugestija 4: Tvoj motor ne rabi tebe, da bi skočil naravnost. To lahko vidimo pri manjših skokih (recimo višine do 1 metra), kjer motor dejansko sam opravi vse (če prideš s konstantno hitrostjo na odskočišče). V zraku se motor namreč sam uravnovesi. Če je motor v zraku neuravnovešen, je to zaradi nas.

To je nekaj nasvetov za začetek. Vsekakor pa drži, da bolj, kot boš obvladal skoke, manj boš upošteval navedeno, ker boš že instiktivno obvladoval situacije. Zapomniti si je potrebno: Bolje je biti malo predolg v skoku, kot prekratek. Za grbino je raj, na njej pa pekel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dober filmček. Sam ti se še pa vedno voziš po zajebanih špurah. A je mogoče to priprava za Semič :hmm:

May be :D :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!