Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Hvala Pantera za fotkanje

Upam da jih je ratalo kaj :hmm: bova jih že kompenzirala z fotkami iz Konjic :P

Drugače pa čestitke vsem sodelujočim. Posebaj Perotu, ki je prestal ognjeni krst in v drugi vožnji 3 kroge vozil na drugem mestu pred Žafranom :worship:

Objavljeno

čestitam obema :worship: teren vidim, da je bil idealen za jest z žlico pa za dihat na škrge :D

Super priprave maste v vaših koncih :naughty:

Objavljeno
Hvala Pantera za fotkanje

Upam da jih je ratalo kaj :hmm: bova jih že kompenzirala z fotkami iz Konjic :P

Drugače pa čestitke vsem sodelujočim. Posebaj Perotu, ki je prestal ognjeni krst in v drugi vožnji 3 kroge vozil na drugem mestu pred Žafranom :worship:

Bomo skopmenzirali za fotke ni problema :) Pa hvala vsem za čestitke :blush:

Objavljeno

Peter

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Da se ti slučajno ne prpravlaš na kakšno zmago??!!

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Objavljeno

Pozdravljeni!

Fantje jst ze nekaj časa furam 125ccm 4T in me ful mika, da bi prestopu na kej močnejšga 4T. Zato me zanima, če mi lahko poveste, če je kakšna razlika med vzdrževanjem 250ccm in 450ccm (4T). Jst bi furu ta motor tko "u izi", pač ne bi glih tekmovou, saj ne še zdej. Kkšna proga sm ter tja. Vem pa, da je velik stroškov v motokrosu in se ne bi rad zaj... Če mi lahko kako svetujete.

Me pa še to zanima. Zakaj so Suzukiji (250ccm) v primerjavi z istimi letniki drugih ferm tok cenej??? A so kej slabi, to dvomim, sam ne poznam nobene druge razlage.

Oprostite mi za moje neznanje :winkiss:

Najlepša hvala za odgovore p lep pozdrav, JK

Objavljeno
Pozdravljeni!

Fantje jst ze nekaj časa furam 125ccm 4T in me ful mika, da bi prestopu na kej močnejšga 4T. Zato me zanima, če mi lahko poveste, če je kakšna razlika med vzdrževanjem 250ccm in 450ccm (4T). Jst bi furu ta motor tko "u izi", pač ne bi glih tekmovou, saj ne še zdej. Kkšna proga sm ter tja. Vem pa, da je velik stroškov v motokrosu in se ne bi rad zaj... Če mi lahko kako svetujete.

Me pa še to zanima. Zakaj so Suzukiji (250ccm) v primerjavi z istimi letniki drugih ferm tok cenej??? A so kej slabi, to dvomim, sam ne poznam nobene druge razlage.

Oprostite mi za moje neznanje :winkiss:

Najlepša hvala za odgovore p lep pozdrav, JK

V Vzdrževanju ni nobene bistvene razlike, kar se pa suzukija tiče, je pa to en ful fajn motor, edino kar je, da ga je mogoče malo težje prodati napram hondi ali yamahi.

LP!

Objavljeno (popravljeno)
V Vzdrževanju ni nobene bistvene razlike, kar se pa suzukija tiče, je pa to en ful fajn motor, edino kar je, da ga je mogoče malo težje prodati napram hondi ali yamahi.

LP!

Ej ful hvala za odgovor. A pol je Suzuki cenej sam zarad konkurenčnosti drugim fermam. Sam je dost velka razlika. No pa še tok bolj zame :naughty: .

Lep pozdrav, JK

Popravljeno . Popravil MXRideR
Objavljeno

Yo

Jest ti predlagam, da napreduješ najprej na 250F.

Ko boš začel vozit 250F na polno, pa prešaltaš na 450F... zarad stroškov vzdrževanja mislm.

Japanci rade za nas. Gledaš na ceno motorja in rezervnih delov.

Pa obilo zabave v MXu.

Pa še ena fotka za vse ljubitelje.

MAČKOVCI SO ZAKON

Amerika nije daleka press.

post-7006-1209840875_thumb.jpg

Objavljeno

Lih sm dubu SMS iz Ukrajine:

EMX2 Junior: Peter Tadič obe vožnji drugi, SKUPNO 1.

Open: Kristijan Tadič 1 vožnja 9. 2vožnja 10. , SKUPNO 8.

Objavljeno

Opa takšnale novice je pa vedno tako lepo brat :) Noro ni kej, čestitke Petru :worship: :worship: :worship:

Objavljeno

Ljudeki, pomagejte. Dones sem mojo ljubo rdečo Hondo CRF450R položil za skokom in zjebu kiler (hladilnik). Zdej bi pa rabu kšn nasvet kam jz lahko to nesem popravt. Škode ni veliko, je le malo stisnjen z obeh strani, tko da se na oko sploh ne vidi kje spušča. Ampak spušča :( ... Sem pa iz okolice Tržiča, tko da v poštev pride samo gorenjska, ali pa bližnja okolica Ljubljane.

Objavljeno

Živjo!

Zanima me od katerega letnika imajo Yamahe YZ 250 aluminijaste okvirje? Mislim, da je od letnika 2004 dalje, nisem pa siguren, zato pa prosim za odgovore! Če kdo slučajno ve za kakšno dobro ohranjeno Yamaho YZ 250 novejšega letnika (z aluminijastim okvirjem) ali Hondo CR 250 do 3300€ naj mi prosim sporoči po PM, ker je pri nas zelo slaba izbira rabljenih 250 2T cross motorjev, jaz pa bi čim preje nekaj kupil. Pa če ima kdo kakršne koli izkušnje z YZ 250 naj prosim malo opiše!

HVALA!

Objavljeno
Živjo!

Zanima me od katerega letnika imajo Yamahe YZ 250 aluminijaste okvirje? Mislim, da je od letnika 2004 dalje, nisem pa siguren, zato pa prosim za odgovore! Če kdo slučajno ve za kakšno dobro ohranjeno Yamaho YZ 250 novejšega letnika (z aluminijastim okvirjem) ali Hondo CR 250 do 3300€ naj mi prosim sporoči po PM, ker je pri nas zelo slaba izbira rabljenih 250 2T cross motorjev, jaz pa bi čim preje nekaj kupil. Pa če ima kdo kakršne koli izkušnje z YZ 250 naj prosim malo opiše!

HVALA!

YZ 250 ima alu okvir od letnika 2005 dalje. Dva kolega imata 06 model, pa lahko rečem da je motor bullet proof. Samo regularna menjava olja (pa še to kdaj zanemarita :P) pa dolivanje benza z mešanco seveda imata krepko čez 100h s prvim batom :blink: ;) Tudi na tujih forumih sem bral, da je YZ 250 eden izmed najbolših 2t 250 strojev :)

PS: Tudi mene tu pa tam zamika kakšna 2T 250-ka, ampak zaenkrat sem pe šreslab za kej tako divjega ;) Me pa zato skrbi ravno drago 4t vzdrževanje :closedeyes: in zato pomisleki na 2T :D

Objavljeno
YZ 250 ima alu okvir od letnika 2005 dalje. Dva kolega imata 06 model, pa lahko rečem da je motor bullet proof. Samo regularna menjava olja (pa še to kdaj zanemarita :P) pa dolivanje benza z mešanco seveda imata krepko čez 100h s prvim batom :blink: ;) Tudi na tujih forumih sem bral, da je YZ 250 eden izmed najbolših 2t 250 strojev :)

PS: Tudi mene tu pa tam zamika kakšna 2T 250-ka, ampak zaenkrat sem pe šreslab za kej tako divjega ;) Me pa zato skrbi ravno drago 4t vzdrževanje :closedeyes: in zato pomisleki na 2T :D

To je pa res neverjetno!!! A veš kje bi dobil kakšno YZ 250 (2005), ker ena je bila 2 meseca nazaj na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com), to je pa tud use kar sem zasledil, zgleda bo treba kar v tujino...

Objavljeno (popravljeno)

Žal nevem za nobeno. Najbolje res pokukat mal v tujino, se z malo sreče da ugodno nabavit dobr motor :D

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Objavljeno (popravljeno)
Peter

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Da se ti slučajno ne prpravlaš na kakšno zmago??!!

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

Uh sem šele zdej videl tvoje poste,..nekako so se magično skrili :blink:

Za zmago ni straha Pirurirc, so pr nam vsi neki napileni in natrenirani celih 20 min, jaz zaenkrat sam 10 hahaha. Bi pa zveseljem ktero Akrapovič odpelu, sam zaenkrat ni licence :closedeyes:

Popravljeno . Popravil MX_Peter
Objavljeno

Prosim pomoč

Zanimam se za nakup motocross motorja in sicer med 125 in 250 kubiki.To bo moj prvi motocross motor nasploh in zato gledam malenkost starejše zadeve, saj se mi zdi nesmiselno kupovati novejše motorje, ker ga bom verjetno zelo polagal(beri crashiral), da se bom sploh privadil.Sem 181cm visok in imam 90kg.Gledal sem yamaho yz, kawasaki kx, suzukija in hondo cr.

Zaenkrat mi je še najbolj yz125, ker vidim, da skriva res dosti moči in je dokaj lahko vodljiva :naughty:

Zanimajo me še vaši predlogi.

Na kaj naj bi pazil pri nakupu?

Mi lahko kdo pove koliko bencina povprečno porabi crossmotor?

Se splača iti iskat motor v tujino(nemčija, italija)?

Koliko te pride potem redno vzdrževanje, če naj bi menjal bat na vsake 20 ur vožnje? So dragi deli?

Iskreno hvala za pomoč že vnaprej

Objavljeno

ola banda!

a ma mogoče kdo torrent datoteko 199 lives ?

Objavljeno

@ MX Peter: A so pol tudi Yamahe YZ 250 od letnika 2001 dalje tok vzdržljive, kakor model 2006?

Objavljeno
Prosim pomoč

Zanimam se za nakup motocross motorja in sicer med 125 in 250 kubiki.To bo moj prvi motocross motor nasploh in zato gledam malenkost starejše zadeve, saj se mi zdi nesmiselno kupovati novejše motorje, ker ga bom verjetno zelo polagal(beri crashiral), da se bom sploh privadil.Sem 181cm visok in imam 90kg.Gledal sem yamaho yz, kawasaki kx, suzukija in hondo cr.

Zaenkrat mi je še najbolj yz125, ker vidim, da skriva res dosti moči in je dokaj lahko vodljiva :naughty:

Zanimajo me še vaši predlogi.

Na kaj naj bi pazil pri nakupu?

Mi lahko kdo pove koliko bencina povprečno porabi crossmotor?

Se splača iti iskat motor v tujino(nemčija, italija)?

Koliko te pride potem redno vzdrževanje, če naj bi menjal bat na vsake 20 ur vožnje? So dragi deli?

Iskreno hvala za pomoč že vnaprej

pirurirc svetuje v delay-u

Moj predlog je, da se odločiš kolk denarja boš dal za svoj bodoči motor. In po tem izbereš železno verzijo okvirja (geštela). Če si že motorist in ti pospeški ne predstavljajo nekih hudih problemov vzami 250ccm. Bo šlo z manj denarja. Če NE potem 125ccm, ki je super motor.

Kaj naj bi pazil pri nakupu je teško rečt. Nove gume al kaj? Pa zobniki pa ketna? To je vse potrošni materijal, ki ga je enkrat treba zamenjat. Če dela mašina je druga stvar. Probaj menjalnik če se lepo prestavlja. Poglej vzmetenje, če kje ne pušča olje. Ali je motcikel v pregibu (vagah) še uporaben (daš motor na stojalo in dvigneš zadnjo vilico (ta na katero je vpeto zadnje kolo). tako boš opazil koliko imajo ležaji hoda. Ne smejo ga imeti nič. Popravilo vag stane cca 100 eur (pa ne med držat za besedo), material sm mislu.

Kros motor popije cca 10 litrov na uro in pol vožnje. Na full gas.

Če maš veze se najbolj splača iz Amerike. Če jih nimaš te bodo lahko nategnil v Italiji, Nemčiji al pa gorici kšni slovenski. (Gizmo you know I'm not muthaf....r)

Bat sem s svojo počasno začetniško vožnjo menjal redno na 20 ur in uničil cilinder. Novi batni obročki skrajšajo njegovo življensko dobo, s tem da veselo obrabljajo nikasil (nanos notranjosti cilindra) Kot je Peter pred kratkim obelodanil, se fantje z enim batom vozijo tudi do sto ur. In prav imajo. Se pravi, da je vzdrževanje redno namazana ketna, redno namazan in čist filter zraka in pravilna mešanica olja v bencinu3 dcl olja na 10 litrov benza, ključ do minimalnih stroškov. Kaj boš zlomil med krosiranjem je drugo poglavje. Deli SO dragi. Razen če si bogat in je zate nekaj 100 EUR bolj drobiž.

Če ne znaš sam vzdrževat motorja si čim prej najdi nekoga ki to RES zna. Se pozna v denarnici.

Motokros nam je vsem v užitek, naj bo tudi tebi.

PS Prodam ti Suzija firtaktrco, gre k metek, če te sname je to napotnica za urgenco.......

Objavljeno
pirurirc svetuje v delay-u

Moj predlog je, da se odločiš kolk denarja boš dal za svoj bodoči motor. In po tem izbereš železno verzijo okvirja (geštela). Če si že motorist in ti pospeški ne predstavljajo nekih hudih problemov vzami 250ccm. Bo šlo z manj denarja. Če NE potem 125ccm, ki je super motor.

Kaj naj bi pazil pri nakupu je teško rečt. Nove gume al kaj? Pa zobniki pa ketna? To je vse potrošni materijal, ki ga je enkrat treba zamenjat. Če dela mašina je druga stvar. Probaj menjalnik če se lepo prestavlja. Poglej vzmetenje, če kje ne pušča olje. Ali je motcikel v pregibu (vagah) še uporaben (daš motor na stojalo in dvigneš zadnjo vilico (ta na katero je vpeto zadnje kolo). tako boš opazil koliko imajo ležaji hoda. Ne smejo ga imeti nič. Popravilo vag stane cca 100 eur (pa ne med držat za besedo), material sm mislu.

Kros motor popije cca 10 litrov na uro in pol vožnje. Na full gas.

Če maš veze se najbolj splača iz Amerike. Če jih nimaš te bodo lahko nategnil v Italiji, Nemčiji al pa gorici kšni slovenski. (Gizmo you know I'm not muthaf....r)

Bat sem s svojo počasno začetniško vožnjo menjal redno na 20 ur in uničil cilinder. Novi batni obročki skrajšajo njegovo življensko dobo, s tem da veselo obrabljajo nikasil (nanos notranjosti cilindra) Kot je Peter pred kratkim obelodanil, se fantje z enim batom vozijo tudi do sto ur. In prav imajo. Se pravi, da je vzdrževanje redno namazana ketna, redno namazan in čist filter zraka in pravilna mešanica olja v bencinu3 dcl olja na 10 litrov benza, ključ do minimalnih stroškov. Kaj boš zlomil med krosiranjem je drugo poglavje. Deli SO dragi. Razen če si bogat in je zate nekaj 100 EUR bolj drobiž.

Če ne znaš sam vzdrževat motorja si čim prej najdi nekoga ki to RES zna. Se pozna v denarnici.

Motokros nam je vsem v užitek, naj bo tudi tebi.

PS Prodam ti Suzija firtaktrco, gre k metek, če te sname je to napotnica za urgenco.......

pod vse to se podpišem :)

Edino mora še pasti odločitev med 2T in 4T motorjem.

Nasvet: 1. =>Če se boš vozil po brezpotjih, hribih, malo tu malo tam vzami 4T. Saj boš z njim imel manj preglavic pri speljevanju v klancih :)ter stroški za polovico manjši

2. => Če pa se boš vozil po ravninah, krajši klančki... po progi vzami 2T (če ti toliko vpliva ozivnost motorja ter čar v zvoku).

lp,M

Objavljeno
@ MX Peter: A so pol tudi Yamahe YZ 250 od letnika 2001 dalje tok vzdržljive, kakor model 2006?

Jaz sm vozu 2 let YZ250 l.01. morm rečt da sm mel vsak mesec 15ga motor pr mehaniku. In kar sm senauču od njega, in ti lahko povem, da so bili ti motorji res špica, in so jih kot nove, vozil vsi takratni (pa tud zdajšni - kragelj) tekmovcalci, ampak so bli motorji po 2-3 sezonah za u kanto, ali pa si mel mašno skoz na ponku. moji probelmi so bli vesčas menjalnik, sklopka, potem pa še razne druge zadeve..... slabo vzmetenje, zanič vijaki na raznih delih motorja( špnarji za kento, vijaki na zavortnih kleščah, vijaki na vilicah, itd...) zvite feltne, totalno zbiti avspuhi, zanič ležaji na blajerci,... itd itd....

Ma če boš kupval, kupi čimbolj ohranjenga, in bodi zelo zelo picajzlast, pri vseh stvareh, in ne se spustit kar v prvega... Kaj bi pa manjkal Hondi CR 250 če smem prašat? Baje so bile velik bolj kvalitetne - saj kar se tiče šraufanja oz vzdžljivosti.... - baje...

LP

:worship:

Objavljeno
Jaz sm vozu 2 let YZ250 l.01. morm rečt da sm mel vsak mesec 15ga motor pr mehaniku. In kar sm senauču od njega, in ti lahko povem, da so bili ti motorji res špica, in so jih kot nove, vozil vsi takratni (pa tud zdajšni - kragelj) tekmovcalci, ampak so bli motorji po 2-3 sezonah za u kanto, ali pa si mel mašno skoz na ponku. moji probelmi so bli vesčas menjalnik, sklopka, potem pa še razne druge zadeve..... slabo vzmetenje, zanič vijaki na raznih delih motorja( špnarji za kento, vijaki na zavortnih kleščah, vijaki na vilicah, itd...) zvite feltne, totalno zbiti avspuhi, zanič ležaji na blajerci,... itd itd....

Ma če boš kupval, kupi čimbolj ohranjenga, in bodi zelo zelo picajzlast, pri vseh stvareh, in ne se spustit kar v prvega... Kaj bi pa manjkal Hondi CR 250 če smem prašat? Baje so bile velik bolj kvalitetne - saj kar se tiče šraufanja oz vzdžljivosti.... - baje...

LP

:worship:

Saj gledam tudi CR 250 in RM 250, sam kaj, ko je tako slaba izbira za 250 2T, sploh novejši letniki! Kakšna sta pa kej CR 250 in RM 250 z vzdrževanjem?

Hvala!

Objavljeno
takrat k je v Mantovi svetovna, je v Prilipah Akrapovič pokal...

Ma kdo info kdaj se da trenirat v prilipah zdej ku je nova proga, al pa kašn kontakt da bi vprašali? Hvala

:worship:

a ve kdo???

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!